Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Oooo... kazkas naujo! Dekui uz info. Beje, cia ne "OpenSkies", kazkoks kitas reglamentas...
    Tikrai "OpenSkies":
    http://en.wikipedia.org/wiki/EU-US_Open_Skies_Agreement

    Comment


      As apie sita:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_on_Open_Skies

      nesusiprotimas... du pavadimai skirtingu sutarciu...

      Comment


        Kiek aš suprantu transatlantinių skrydžių kainodarą, tai ten pelnas būna iš tiesiogiai skrendančių keleivių, tranzitiniai keleiviai paprastai skraidinami pigiau (kartais visai pigiai, kad tik laisvas vietas užpildyt), nes jie gali rinktis iš daugelio alternatyvų. Gi Vilniuje neįsivaizduoju didelio srauto keleivių, kurie už tiesioginį Flylal skrydį mokėtų brangiau negu už Lufhansos ar KLM skrydžius su persėdimu.

        Čia jau nekalbant apie kaštus, kurie būtų didelėse kompanijose mažesni.

        Lenkų LOT transatlantinių skrydžių didžioji dalis nuostolingi, vengrų Malevas visai juos nutraukė, nes nebegali konkuruot su stambiausiom aviakompanijom, čekų avialinijom lygtais irgi neypač jie sekas.
        kaip?

        Comment


          Teisybė - ilgų nuotolių skrydžiuose laikoma norma imti daugiau už tiesioginį skrydį (trumpuose skrydžiuose būna priešingai). Dažnas reiškinys, kad Vilnius-Helsinkis-Tokijas kainuoja pigiau nei Helsinkis-Tokijas. Suomiai tikrai pirmumą teiks tiesioginiam skrydžiui, o lietuviams vienodai, ar Vilnius-Frankfurtas-Tokijas ar Vilnius-Amsterdamas-Tokijas.

          "FlyLAL" šiemet skraidys į Bangkoką per Dubajų. Bilietų kaina - ~3500 litų perkant tiek per "Novaturą", tiek per "Tez Tour". Man įdomu, kaip jiems seksis - kiek girdėjau, nors dabar ir krizės laikas, bet pardavimai einąsi visai neblogai. Man nesuvokiama, kad 14 valandų su tarpiniu nusileidimu kratytis "B757" be jokios komforto įrangos už 3500 litų yra geriau negu skristi su KLM ar Lufthansa 747 per Frankfurtą ar Amstradamą. Net su laukimo laiku, kelionės trukmė gali būti trumpesnė, o, dažnu atveju ir pigesnė.

          Bet jeigu toks "FlyLAL"/"TezTour"/"Novaturo" verslo planas išdegs, tai reiškia, kad yra auditorija žmonių, kurie dėl įvairių priežasčių nori skristi tiesiogiai. Gali būti tai ir nepasitikėjimas, kad pavyks susigaudyti oro uoste, gal kalbos nemokėjimas, gal baimė skristi ir noras girdėti lietuvišką stiuardesių balsą, gal dar kas ...

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            Neilgai jau liko tam flylailai gyvuoti. Uzsilenks neuzilgo.
            Čia pačio asmeninė nuomonė ar iš "patikimų šaltinių", kaip pas mus tavo madinga sakyt?

            Comment


              Parašė Rokas Rodyti pranešimą
              Čia pačio asmeninė nuomonė ar iš "patikimų šaltinių", kaip pas mus tavo madinga sakyt?
              Kas atleidinėja darbuotojus, tai faktas. kad turi skolų, tai faktas. Toliau, mano nuomonė ir noras

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Kas atleidinėja darbuotojus, tai faktas. kad turi skolų, tai faktas. Toliau, mano nuomonė ir noras
                Tu nori, kad "FlyLAL" bankrutuotų?

                Comment


                  Parašė smb Rodyti pranešimą
                  Tu nori, kad "FlyLAL" bankrutuotų?
                  Labai normali reakcija į jų vykdomą veiklą ir ypač PRą. Aš irgi greičiau apsidžiaugčiau nei liūdėčiau.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Kas atleidinėja darbuotojus, tai faktas. kad turi skolų, tai faktas. Toliau, mano nuomonė ir noras
                    Nesutarimai, nemėgimas dabartinių flylal vadovų, akcininkų? Ok, ne mano reikalas, nebelendu toliau

                    Comment


                      Aš tai netrokštų nei "FlyLAL" bankroto, nei "airBaltic" pasitraukimo iš Lietuvos.

                      Galų gale, "FlyLAL" yra vienintelė bendrovė, kurios veikla yra orientuota į buvimą Lietuvoje. Kadangi be "FlyLAL" Lietuvoje nėra nė vienos kitos oro bendrovės, tai po jos bankroto vaizdelis gali būti visiškai nykus.

                      Dabartinėje situacijoje (gilėjanti krizė, iš kurios be 2012-2014 metų aviacijos verslas neišsikapstys) esu tikras, kad jeigu "FlyLAL" bankrutuotų, o "airBaltic" pasitrauktų iš Lietuvos, Lietuvos oro žemėlapis atrodytų taip:
                      1. "airBaltic" į Rygą atidarytų dar kokius tris reisus ir skraidytų aštuonis kartus per dieną;
                      2. SAS atidarytų tris kartus per dieną skrydžius Vilnius-Kopenhaga ir Vilnius-Stokholmas;
                      3. Tvarkaraštį suintensyvintų LOT, Austrian, Czech, Lufthansa ir Finnair, kurios vežtųsi keleivius į savo hub'us.

                      Finale turėtume iš Lietuvos reisus tik į užsienio kompanijų hub'us. Juolab, kad "Ryanair" buvimas Kaune irgi pakibo ant plauko...

                      Comment


                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                        Juolab, kad "Ryanair" buvimas Kaune irgi pakibo ant plauko...
                        Gal galima plačiau?
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Gal galima plačiau?
                          Kol kas negaliu plačiau pateikti, kadangi dar neturiu visų faktų. Aišku, dabar krizės laikotarpiu planai dažnai kaitaliojami, tai iki to laiko gali pasikeisti, bet 2009 metų vasara "Ryanair" pagal dabartinę eigą, ko gero, bus paskutinė. Iš Rygos "Ryanair", ko gero, taip pat keliaus lauk.

                          Na, bet, pagyvensim - pamatysim. Tikiuosi, kad taip nebus.

                          Comment


                            /\ Va čia tai geras. Aš iš paaiškinimo plačiau supratau tiek:

                            - Ryanair išeis iš Kauno.
                            - Gal galima plačiau?
                            - Planai gali pasikeisti, bet Ryanair išeis iš Kauno ir iš Rygos.

                            Tai ta proga norėčiau ir savo trigrašį įterpti:
                            - Ryanair išeis iš visos Rytų Europos, bet planai dar gali pasikeisti.

                            Jei kas pajus pareigą paaiškinti dar plačiau (geografine prasme turbūt), tai maloniai prašom.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Kas atleidinėja darbuotojus, tai faktas. kad turi skolų, tai faktas. Toliau, mano nuomonė ir noras
                              Visgi sulaukei progos atsakyt į savo kvailo komentaro atsiliepimą.

                              Paties bendrovė, kurios CEO esi, idomu nebankrutuos...
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Parašė smb Rodyti pranešimą
                                Kol kas negaliu plačiau pateikti, kadangi dar neturiu visų faktų. Aišku, dabar krizės laikotarpiu planai dažnai kaitaliojami, tai iki to laiko gali pasikeisti, bet 2009 metų vasara "Ryanair" pagal dabartinę eigą, ko gero, bus paskutinė. Iš Rygos "Ryanair", ko gero, taip pat keliaus lauk.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė smb Rodyti pranešimą

                                  Finale turėtume iš Lietuvos reisus tik į užsienio kompanijų hub'us. Juolab, kad "Ryanair" buvimas Kaune irgi pakibo ant plauko...
                                  Nu blyn į Dubliną, vėl, kaip senais gerais laikais, per Prahą ar Kopenhagą
                                  www.scriptorium.ie

                                  Comment


                                    Parašė C5 Rodyti pranešimą
                                    Nu blyn į Dubliną, vėl, kaip senais gerais laikais, per Prahą ar Kopenhagą
                                    Nugi ir dabar iš Vilniaus į Dubliną skraido tik airių Aer Lingus.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Aš įtariu, kad čia kažkas tyčia ir kvailai atkirto į Liūto komentarą.

                                      Comment


                                        Priminsiu, kad pradėjau nuo pastabos, jog "Ryanair" skraidymas į Kauną kabo ant plauko. Taip ir yra. Žinau, kad tarp Kauno oro uosto ir "Ryanair" vyksta derybos dėl tolimesnių sąlygų ir tos derybos vyksta sunkiai. Taip pat neaišku, kad Kauno miesto savivaldybė toliau tęs dotacijų suteikimą "Ryanair" kompanijai.

                                        "Ryanair" šią vasarą uždarinėja taškus Valencijoje, Zalcburge, Maljorkoje, dar kituose miestuose. Buvo nuspręsta uždaryti ir Krokuvą bei Budapeštą, bet tų miestų valdžioms susisgribus ir davius dotacijas, skrydžių buvo tik sumažinta.

                                        "Ryanair" atstovo nesenas pareiškimas - Rygos ir Kauno kryptys pakilus kuro kainoms mums yra nuostolingos, todėl tolimesnis bendradarbiavimas priklauso nuo to, kokias dotacijas gausime iš valdžios.

                                        Comment


                                          Na reiktų nepamiršti, kad kai tas pareiškimas buvo darytas, nafta kainavo 135USD už barelį, o dabar kainuoja 60 USD/bar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X