Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "airBaltic" turto paieškos ėmėsi antstoliai

    Vilniaus apygardos teismui patenkinus Lietuvos oro vežėjo „flyLAL“ prašymą areštuoti 199,83 mln. litų vertės Latvijos oro bendrovės „airBaltic“, jo filialo Lietuvoje ir Rygos oro uosto turto, antstoliai Lietuvoje pradėjo vykdyti turto areštą. Tačiau „airBaltic“ bendrovė ėmė aktyviai vengti vykdyti Lietuvos teismo nutartį

    „Gautas „airBaltic“ skundas dėl antstolės veiksmų rodo, kad „airBaltic“ aktyviai siekia išvengti skubaus nutarties dėl arešto įvykdymo“, – sakė advokatų kontoros „Motieka & Audzevičius” partneris Ramūnas Audzevičius.

    Antstolė Daiva Milevičienė, komentuodama prasidėjusį procesą bei “airBaltic” veiksmus, trukdančius vykdyti turto areštą, sakė, kad „airBaltic“ greičiausiai įvairiais teisiniais veiksmais bandys trukdyti vykdyti nutartį ir stengsis išsaugoti savo turtą neareštuotą.

    Finansinių investicijų klausimais konsultuojančios įmonės „Finhill“ specialistai, įvertinę viešai „airBaltic“ paskelbtus nuostolius – 38,7 mln. litų per 2008 metų pirmąjį pusmetį, viešai skelbiamus finansinius duomenis bei balansą, taip pat pagrindinio partnerio ir akcininko SAS pasitraukimą iš bendrovės, sakė abejojantys „airBaltic“ galimybe kompensuoti padarytą žalą.

    „Latvijos bendrovė „airBaltic„ neturi nuosavo nekilnojamo turto, nėra informacijos, kad bendrovė turėtų bent vieną nuosavą lėktuvą. Todėl manytina, kad jie gali neturėti finansinių galimybių įvykdyti teismo sprendimą, jeigu žala būtų priteista. Taip pat svarbu įvertinti „airBaltic“ paskelbtus nuostolius. Jeigu anksčiau „airBaltic“ skrydžių kainas Lietuvoje dirbtinai sumažindavo ir dėl to patirdavo nuostolių, kuriuos kompensuodavo iš Latvijoje gaunamų didžiulių nuolaidų, tai šių metų pirmo ketvirčio rezultatai rodo, kad jau visa įmonės veikla tapo nuostolinga. Sprendžiant iš minėtų turimų finansinių duomenų, bendrovei turėtų trūkti apyvartinių lėšų finansuoti nuostolingą veiklą. Remiantis rinkos tyrimais, nepanašu, kad įmonė galėtų greitai pagerinti savo kapitalo bazę iš naujų klientų antplūdžio. Jeigu mūsų paklaustų, ar „airBaltic“ finansiniai duomenys rodo apie galimą bankroto grėsmę, mes neatmestumėm tokios galimybės”, – sakė finansų maklerių įmonės „Finhill“ generalinė direktorė Rita Domkutė.

    “Jeigu kita šalis jaučiasi teisi, ji turėtų stengtis skubinti teismo procesą, pateikti savo įrodymus ir daryti viską, kad šis teismo procesas greičiau baigtųsi. Kol kas „airBaltic“ veiksmai yra priešingi, todėl tai kelia įtarimų, kad teismo procesas bus vilkinamas. Tačiau iš kitos pusės, „airBaltic“ savo viešais pareiškimais, valstybinėmis notomis, pasisakymais apie galimą „problemos išsprendimą per bankrotą“ lyg ir bando savo neteisėtus veiksmus dangstyti – tai galimai parodo jų teisinės pozicijos silpnumą. Dėl šios priežasties prognozuoju, kad teismo procesas užtruks. Bet mes turime teisę už visą bylinėjimosi laiką reikalauti papildomų nuostolių atlyginimo. Dėl „airBaltic“ vadovybės nekompetentingų veiksmų ir asmeninių ambicijų padaryta žala, jeigu ji būtų priteista, greičiausiai būtų dengiama socialiai jautrių visuomenės grupių – Latvijos pensininkų, mokytojų – gautinų lėšų sąskaita“ – dėstė „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis.

    Latvijos konkurencijos tarnyba (Konkurences padome) 2006 m. lapkričio 22 d. sprendimu pripažino Rygos tarptautiniame oro uoste aviakompanijoms taikytų nuolaidų sistemą pažeidžiančia ES sutarties 82(c) straipsnį, draudžiantį piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi. Rygos oro uostas šį sprendimą apskundė teismui, kuris šiuo metu dar neišnagrinėjo šios bylos.

    Lietuvos nacionalinė skrydžių bendrovė „flyLAL“ kreipėsi į teismą dėl nesąžiningos „airBaltic“ konkurencijos bei „airBaltic“ ir Rygos oro uosto draudžiamo susitarimo. „flyLAL“ nuomone, „airBaltic“ naudojo Latvijoje gaunamas nuolaidas (iki 80 proc. nuo kitoms bendrovėms taikomo paslaugų tarifo) Lietuvoje galimai dempinguodama kainas. Taip bendrovė „airBaltic“, finansuodama nuostolingą veiklą Lietuvoje, 2004 – 2007 metais perėmė dalį „flyLAL“ keleivių, siūlydama skrydžius tomis pačiomis kryptimis, tik už mažesnę nei savikaina kainą. Nesąžiningą konkurenciją draudžia ne tik Lietuvos, bet ir Europos Sąjungos teisė.
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Gi pasirodo, kad Airbatic netaip seniai nustojo prižiūrėt lėktuvus pas Flylal Technics. Pasak gandų netenkino terminai ir kokybė...
      kaip?

      Comment


        O man vat toksai dalykas nutiko. Pirkau prieš kelias savaites tiesioginį skrydį iš Milano į Vilnių sausio 15-ai, ketvirtadieniui. Piguva, 40 EUR, todel per ten ir skrisiu, nors iš Ženevos iki Milano man dar traukinys ~100 litu kainuos. Tai va. Po to prasidėjo visokie straipsniai apie skrydžių atšaukimą, nu bet taigi negavau iš jų jokios žinutės, ką aš žinau. AirBaltic puslapyje, skirtingai nei kokiam EasyJet, nėra galimybės įsiloginti ir pasižiūrėti savo skrydžius. Šiandien susiprotėjau atsidaryti http://www.checkmytrip.com (kiek suprantu, tai yra rezervacijos sistema kažkokia), taigi mano skrydis atšauktas, o vietoje jo atsirado skrydis per Rygą. Aš suprantu, kad skrydžiai būna atšaukiami, keičiasi aviakompanijų planai ir pan., nu bet taigi gal galima būtų pranešti tokius dalykus?

        Tuo pačiu gal kas galėtų duoti pora praktinių patarimų. Mano skrydžių per Rygą statusas dabar yra "confirmed, timechange". Ar tai reiškia, kad jie sistemoje man paliko galimybę keisti skrydžio laiką? Ar pagal galiojančius teisės aktus aš galiu reikalauti kito skrydžio laiko, nei kad jie man dabar įrašė? Ar realu būtų pasikeisti ne tik laiką, bet ir vietą, ta prasme, gal jiems nėra didelio skirtumo, ar skraidinti mane su persėdimu iš Milano, ar iš Ženevos.
        Paskutinis taisė balietis; 2008.10.23, 15:20.

        Comment


          Parašė balietis Rodyti pranešimą
          O man vat toksai dalykas nutiko. Pirkau prieš kelias savaites tiesioginį skrydį iš Milano į Vilnių sausio 15-ai, ketvirtadieniui. Piguva, 40 EUR, todel per ten ir skrisiu, nors iš Ženevos iki Milano man dar traukinys ~100 litu kainuos. Tai va. Po to prasidėjo visokie straipsniai apie skrydžių atšaukimą, nu bet taigi negavau iš jų jokios žinutės, ką aš žinau. AirBaltic puslapyje, skirtingai nei kokiam EasyJet, nėra galimybės įsiloginti ir pasižiūrėti savo skrydžius. Šiandien susiprotėjau atsidaryti http://www.checkmytrip.com (kiek suprantu, tai yra rezervacijos sistema kažkokia), taigi mano skrydis atšauktas, o vietoje jo atsirado skrydis per Rygą. Aš suprantu, kad skrydžiai būna atšaukiami, keičiasi aviakompanijų planai ir pan., nu bet taigi gal galima būtų pranešti tokius dalykus?

          Tuo pačiu gal kas galėtų duoti pora praktinių patarimų. Mano skrydžių per Rygą statusas dabar yra "confirmed, timechange". Ar tai reiškia, kad jie sistemoje man paliko galimybę keisti skrydžio laiką? Ar pagal galiojančius teisės aktus aš galiu reikalauti kito skrydžio laiko, nei kad jie man dabar įrašė? Ar realu būtų pasikeisti ne tik laiką, bet ir vietą, ta prasme, gal jiems nėra didelio skirtumo, ar skraidinti mane su persėdimu iš Milano, ar iš Ženevos.
          Nu jie pranešt turi (kad nebūtų tau daugiau skolingi nei dabar) ne vėliau nei likus 2 sav. iki skrydžio. Aišku kiaulės, kad tempia laiką.
          Kai praneš, galėsi arba priimt jų pasiūlytą pakeitimą, arba prašyt grąžint pinigus. Su Airbaltiko pakeitimu susidurt neteko, pas Ryanair buvo pasirinkimas automatizuotas (spauskt tą arba tą emaile). Aišku gali pats kreiptis nelaukdamas kol praneš, prašyt kito varianto - bet į Ženevą jie neskraido, nebent Ciurichas patogiau būtų, bet nemanau kad lengva būtų susitart (jiem visgi papildomos išlaidos, tiek organizacinės, tiek didesni oro uosto mokesčiai).
          kaip?

          Comment


            Parašiau jiems pats. Gavau atsakymą e-mailu. Davė rinktis priešpiet per Kopenhagą arba popiet per Rygą (šitas man dabar uždėtas). Nu ir, aišku, mielai sutinka grąžinti man mano 40 EUR. Iš Ženevos skraidinti nesutinka, nors nei pro kur nesuprantu, koks jiems skirtumas, ar iš Milano per Kopenhagą (taigi vis tiek su SAS), ar iš Ženevos per Kopenhagą.

            Beje, radau AirBaltic puslapyje galimybę pasižiūrėti nusipirktus skrydžius. Linkas pavadintas "Privatiems klientams". Ten vis dar kabo mano panaikintas skrydis, o paspaudus "išsamiau" apsiverkia, kad rezervacijų sistema nepriims pasirinktos kelionės, kad ir ką tai bereikštų ("The central reservations system will not accept your chosen itinerary").

            Šiaip tai gerai, kad laiku pastebėjau. Nes išskristi 14:20 yra tikrai ne tas pats, kas 18:55.
            Paskutinis taisė balietis; 2008.10.24, 10:08.

            Comment


              Prezidento kanceliarija skrydžiams pasirinko bendrove flyLAL
              http://www.youtube.com/watch?v=HRz3cP6MJK0
              Jei kas nematėte
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                /\ Na, tikrai nenustebino, bet galėjo, jeigu, pvz, konkursą būtų laimėjusi Aeroflot arba Estonian airways.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Tai jie vienu maršrutu skraidintu arba į Talliną, arba į Maskwa...
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Rygoj už skolas sulaikytas Flylal lėktuvas. Turėjo būti paskutinis reisas, bet latviai sugalvojo neišleisti kol nesusimokės.

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19023254
                    Paskutinis taisė alm; 2008.10.26, 17:40. Priežastis: Pakeičiau linką į lietuvišką straipsnį
                    kaip?

                    Comment


                      /\ skolas reikia moketi...

                      Comment


                        "FlyLAL" delsimas apmokėti sąskaitas kelis mėnesius yra žinomas visiems jų tiekėjams. Tačiau - turto sulaikymas/atėmimas yra "Vilniaus brigados" praktika, o ne normali verslo praktika. Atsiimti lėšas galima per skolų išieškojimo bendroves, teismus, o turtas yra atimamas antstolių, o ne vienos bendrovės iš kitos, kad ir kokios bebūtų aplinkybės.

                        Comment


                          Man atrodo cia airBaltic - flyLAL karo tesinys...

                          Comment


                            Parašė smb Rodyti pranešimą
                            "FlyLAL" delsimas apmokėti sąskaitas kelis mėnesius yra žinomas visiems jų tiekėjams. Tačiau - turto sulaikymas/atėmimas yra "Vilniaus brigados" praktika, o ne normali verslo praktika. Atsiimti lėšas galima per skolų išieškojimo bendroves, teismus, o turtas yra atimamas antstolių, o ne vienos bendrovės iš kitos, kad ir kokios bebūtų aplinkybės.
                            Žinok, nesutinku. Flylal lėktuvas gi nėra sulaikytas, gali kad ir sunkvežimiu išsivežti. Tik skrist negali. O taisyklės kažkokios leidžiančios taip elgtis yra. Gi kažkada kai Ryanair lėktuvas dėl rūko Kaune pirmą kartą buvo nukreiptas į Vilnių irgi kelias valandas negalėjo išskristi kol nesusimokėjo vietoje. Nepamenu, kad būtų labai skundęsi jog nebuvo aptarnauti avansu. Tiesa paskui sekantį kartą kai buvo rūkas leidosi Gdanske, bet dabar daugiau taip nebedaro.

                            Ryt ryte važiuosiu skrist Rynairu iš Rygos (tiesa bilietai už 10 lietuviškų centų). Kažkaip galvoju, kad dabartiniams Flylal savininkams pasitraukus iš aviacijos verslo, galimybių neperbrangiai ir patogiai skraidyt iš Vilniaus tik padidėtų, o ne sumažėtų. Gal ne iš karto, bet po metų kitų - tikrai.
                            kaip?

                            Comment


                              "Kažkaip galvoju, kad dabartiniams Flylal savininkams pasitraukus iš aviacijos verslo, galimybių neperbrangiai ir patogiai skraidyt iš Vilniaus tik padidėtų, o ne sumažėtų. Gal ne iš karto, bet po metų kitų - tikrai."
                              Aš kažin kodėl galvoju, kad kainos tik pakils, nes pasitraukus šiems savininkams, kasnors turėtų nupirkti Visas Flylal akcijas, o nupirktų ir nekonkuruotų su niekuo, gal orientuotūsi į užsakomuosius skrydžius, o visi kiti tik išsivežinėtų tranzitams keleivius....
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Vieno iš Flylal bosų pradinis kapitalas buvo sukrautas tokios įmonės kaip "Žvilgsnis iš arčiau ". Jos veikla yra oficialiai įteisintas reketas. Tie patys metodai buvo žemės atėmimas iš Vilniaus aerouosto. Pabandė tokiu pat būdu pasnekėti su latviais, tai iš karto gavo į kaktą. O kad Flylal turi labai rimtų problemų rodo ir "„flyLAL" atleidžia dalį darbuotojų" http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19000030

                                Taigi kaip šauksi taip ir atsišauks? O gal tiesiog reketuojamų žmonių pyktis sugrįžo atgal?

                                Comment


                                  Gal ir per žiauriai parašiau, parašysiu ta proga Flylal pliusų - karštas maistas pas juos skanesnis ir pigesnis nei Airbaltic'e
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Aš ir prisidėsiu: Flylal'o lėktuvų dažymas man šimtą kartų gražesnis, negu Airbaltic'o..
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      jei pilotai ir stiuardeses bega is flyLAL i airBaltic, matyt neviskas taip graziai atrodo flyLALe, kaip ju lektuvu spalvu schema...

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Vieno iš Flylal bosų pradinis kapitalas buvo sukrautas tokios įmonės kaip "Žvilgsnis iš arčiau ". Jos veikla yra oficialiai įteisintas reketas. Tie patys metodai buvo žemės atėmimas iš Vilniaus aerouosto. Pabandė tokiu pat būdu pasnekėti su latviais, tai iš karto gavo į kaktą. O kad Flylal turi labai rimtų problemų rodo ir "„flyLAL" atleidžia dalį darbuotojų" http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19000030

                                        Taigi kaip šauksi taip ir atsišauks? O gal tiesiog reketuojamų žmonių pyktis sugrįžo atgal?
                                        Tai, kad pats Airbaltic atleidžia darbuotojus, o visos kitos kompanijos irgi atleidinėja darbuotojus + mažina skrydžių skaičių. Visiems šiuo metu ne pyragai.
                                        Gal flylal ir nėra kažkokia labai švari ir gera kompanija, tačiau airbaltic - tuo labiau. Šioje kovoje aišku airbaltic turi daugiau šansų, kad ir kokia bus jos padėtis, gaus pinigėlių iš biudžeto ir toliau galės sėkmingai gyvuoti, bei siūlyti "tiesioginius" skrydžius iš Vilniaus, Kauno ir Talino per Rygą į kažkur.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Šioje kovoje aišku airbaltic turi daugiau šansų, kad ir kokia bus jos padėtis, gaus pinigėlių iš biudžeto ir toliau galės sėkmingai gyvuoti, bei siūlyti "tiesioginius" skrydžius iš Vilniaus, Kauno ir Talino per Rygą į kažkur.
                                          Krizinėje rinkos situacijoje tai, kad AirBaltic valstybinė nuosavybė yra aiškus pliusas. Bet kažin kaip juos paveiks SAS išėjimas. Įtariu, kad gerą pusę keleivių jiems parūpina skandinavai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X