Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
    Reikia tikėtis, kad aš klydau ir taip yra ir su dabar pardavinėjamais bilietais.

    Čia tik pasvarstymas mano. Ir aišku bilietai skrendant į Heathrow kainuotų tikrai brangiau nei dabartiniai VNO-LGW. Mano nuomone, tai tik didelė jungiamųjų skrydžių su Virgin Atlantic paklausa gali išjudint reikalus dėl skraidymo į Heathrow...
    Na, pabandžius užsisakyt tą piguvos skrydį į New York už 1,2 tūkst. Lt, tai maršrutas yra su persėdimu Londone į Virgin Atlantic, bet oro uostas yra Gatwick.
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
      Čia tik pasvarstymas mano. Ir aišku bilietai skrendant į Heathrow kainuotų tikrai brangiau nei dabartiniai VNO-LGW. Mano nuomone, tai tik didelė jungiamųjų skrydžių su Virgin Atlantic paklausa gali išjudint reikalus dėl skraidymo į Heathrow...
      Pasvarstymas geras. Tačiau LALas niekada nemokėjo išnaudoti turimų tranzito galimybių (išskyrus Amsterdamą).

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Na, pabandžius užsisakyt tą piguvos skrydį į New York už 1,2 tūkst. Lt, tai maršrutas yra su persėdimu Londone į Virgin Atlantic, bet oro uostas yra Gatwick.
        Virgin skraido tiek iš LGW, tiek iš LHR.

        Comment


          Paskambinau bendruoju telefonu ir uždaviau klausimą dėl konkretaus reiso Vilnius-NewYork persėdimo Londono skirtinguose oro uostose. Gavau atsakymą, kad jei visi keturi skrydžiai yra viename biliete, transportavimusi ir bagažu pasirūpina aviakompanija. Nežinau kiek tuom galima tikėti...

          Comment


            Paskutinis Flylal bajeris - bent jau šiuo metu nebegalima įsigyti jų bilietų į Milaną skrydžiams po spalio 6. Panašu, kad atšauks skrydžius (kurie dar turėjo vykt iki žiemos sezono pradžios). Nors dar prieš porą dienų akcijos metu pilnu tempu juos pardavinėjo po 99 litus (ir žmonės pirko).

            Tikiuosi, kad klystu... Nes čia būtų daug žiauriau už jų lūžinėjantį puslapį.
            kaip?

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Paskutinis Flylal bajeris - bent jau šiuo metu nebegalima įsigyti jų bilietų į Milaną skrydžiams po spalio 6. Panašu, kad atšauks skrydžius (kurie dar turėjo vykt iki žiemos sezono pradžios). Nors dar prieš porą dienų akcijos metu pilnu tempu juos pardavinėjo po 99 litus (ir žmonės pirko).

              Tikiuosi, kad klystu... Nes čia būtų daug žiauriau už jų lūžinėjantį puslapį.
              Berods atšaukti (be nuostolio kompanijai, tiesiog grąžinant sumokėtus pinigus) galima likus ne mažiau 2 savaitėms iki skrydžio. O tame puslapyje tai marmalas kažkoks, akivaizdžiai daug kas neįvesta arba nerodoma.

              Pvz. pažymėjus "tik tiesioginiai skrydžiai" pasirinkimo "Briuselis" nėra - nors skrydžiai vyksta iki spalio pabaigos. OK, nuimam varnelę nuo "tik tiesioginiai", Briuselis atsiranda, išsirenkam datą iki 2009 kovo - nėra jokių variantų!

              Comment


                Pinigų gražinimas yra tik pasirinktinis. Pirmoje vietoje bilietą pardavusi aviakompanija turi pasiūlyti keleiviui kelionę panašiu laiku, panašiu maršrutu už tą pačią kainą. Tik tada, jog jeigu keleivis nėra patenkintas siūlomu variantu, jis gali pasirinkti atsiimti pinigus iš aviakompanijos.

                Iš praktikos galiu pasakyti, kad "panašios sąlygos" yra jungiamasis skrydis kuomet atvykimo laikas į galutinį tašką yra panašus.

                "FlyLAL" atšaukinėti reisus į Milaną būtų skausminga, nes tada keleiviams turėtų nupirkti bilietus pas konkurentus - su niekuo ji Milano krypties ne "codesharina". Jeigu atšaukė, reiškia visai buvo skylė parduotų bilietų į tuos reisus skaičiaus grafoje.

                Citata:
                Jeigu reisas atšaukiamas pagal ES reglamentą, keleiviai turi galimybę rinktis: arba atgauti visą už bilietą sumokėtą sumą, arba keliauti kitu maršrutu į galutinę atvykimo vietą panašiomis kelionės sąlygomis. Anuliavus skrydį, aviakompanija turi sumokėti pinigines kompensacijas (kaip ir atsisakymo vežti atveju). Nebent ji keleivius būtų informavusi apie skrydžio atšaukimą ne vėliau kaip prieš dvi savaites ir pasiūliusi jiems tinkantį alternatyvų skrydį.

                Comment


                  Keista citata iš oro uosto puslapio. Kažkaip visada maniau, kad alternatyvą reikia siūlyti tik jei likę mažiau nei 14 dienų, kitu atveju užtenka gražinti pinigus.

                  Dar radau, kad dabar dar parduoda reisą ir rugsėjo 14 (šiaip įdomus tvarkaraštis - skrydis spalio 6 pirmadienį, sekantis ir paskutinis spalio 14 antradienį).
                  kaip?

                  Comment


                    Negarbingai konkuravę kaimynai – pričiupti

                    Parašė Lrytas.lt
                    „flyLAL-Lithuanian Airlines“ pavyko įtikinti teismą, kad Latvijos bendrovė „airBaltic“ su Rygos oro uostu žlugdė Lietuvos oro vežėją. Areštuota 199,83 mln. litų vertės turto, priklausančio dviem kaimyninėms šalies įmonėms.

                    Beveik 200 mln. žalą „flyLAL“ teigia patyrusi dėl to, kad „airBaltic“ su Rygos oro uostu turi lengvatinę sutartį ir dėl to taiko mažesnes kainas, žlugdydama konkurentus.

                    Latvijos sostinės oro uostas teikia skrydžių bendrovei „airBaltic“ visas paslaugas net su 80 proc. nuolaida.

                    Valstybinis Vilniaus oro uostas visoms bendrovėms – tiek Lietuvos, tiek užsienio – taiko vienodus įkainius.

                    Ieškinys grindžiamas Europos Bendrijos steigimo sutarties punktais, kuriais draudžiami konkurencijos ribojimai, nevienodos sąlygos lygiaverčiams sandoriams bei vienos įmonės dominavimas.

                    Norėjo areštuoti ir sąskaitas

                    Vilniaus apygardos teismas rugsėjo mėnesio 25 d. nutartimi patenkino „flyLAL“ savininkų prašymą.

                    Buvo nutarta areštuoti nekilnojamąjį ir kitą atsakovų turtą.

                    Banko sąskaitoms sankcijos netaikomos – teismo manymu, areštavus pinigines lėšas gali sutrikti bendrovės „airBaltic“ ūkinė veikla.

                    „flyLAL“ teismo taip pat prašė garantuoti, kad būtų gauti svarbūs įrodymai: pavyzdžiui, sutartys tarp „airBaltic“ ir Rygos oro uosto, įmonių finansinės ataskaitos.

                    Tačiau teismas nusprendė, kad tokie dokumentai negali būti slepiami ar klastojami, nes tiek Rygos oro uostą, tiek „airBaltic“ valdo Latvijos vyriausybė.

                    Kaltina veiklos žlugdymu

                    „flyLAL-Lithuanian Airlines“ kaltina bendrovę „airBaltic“ Lietuvos avialinijų bendrovės veiklos žlugdymu, kuris tęsiasi jau nuo 2004 metų.

                    Būtent tais metais Latvijos kapitalo bendrovė įžengė į Lietuvos rinką.

                    Pasak vieno iš „flyLAL-Lithuanian Airlines“ savininkų bendrovės „Žia valda“ vadovo Gedimino Žiemelio, Latvijos oro vežėjai, remiami valstybinės įmonės Rygos oro uosto ir šios šalies vyriausybės, siekė menkinti skrydžių iš Vilniaus patrauklumą, o kartu didinti Rygos oro uosto prestižą.

                    „Daugiau kaip trejus metus „airBaltic“, naudodamasi Rygos oro uoste gaunamomis didžiulėmis nuolaidomis, žlugdo Lietuvos avialinijų bendrovę.

                    Šiemet „airBaltic“ ataka kiek susilpnėjo, nes vieni jos akcininkų – Skandinavijos oro bendrovė SAS pareiškė, kad traukiasi iš Latvijos“, – kalbėjo verslininkas G.Žiemelis.

                    Žalą įvertino ekspertai

                    Neiškentusi nuolatinio spaudimo „flyLAL-Lithuanian Airlines“ pasamdė nepriklausomus užsienio ekspertus. Šie įvertino žalą, kurią per daugiau kaip trejus metus dėl „airBaltic“ veiklos patyrė lietuvių bendrovė.

                    Susidarė apie 300 milijonų litų žalos suma.

                    „Tokį nuostolį patyrė ir pati bendrovė, ir jos akcininkai. Kad lietuvių bendrovė nebankrutuotų, teko nuolat dengti patiriamus nuostolius“, – „Lietuvos rytui“ vakar sakė G.Žiemelis.

                    Sekė konkurentų žingsniais

                    Kaimyninės šalies oro bendrovė bandė smukdyti Lietuvos bendrovę ne tik taikydama mažesnes bilietų kainas, bet ir kopijuodama „flyLAL-Lithuanian Airlines“ veiklą.

                    Kai Lietuvos bendrovė pradėjo skraidyti į Londoną, Dubliną, Milaną, iš karto tokius pat reisus pasiūlė ir „airBaltic“.

                    Todėl dabar neretai šiais tarptautiniais reisais skraido du pustuščiai lėktuvai.

                    Žinia – kaip bomba

                    „Pirmą kartą apie tai girdžiu. Niekas iš mūsų vadovų nėra girdėjęs tokių naujienų ir nieko negali komentuoti“, – stebėjosi „airBaltic“ filialo Lietuvos rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė Rosita Sakalauskaitė, sužinojusi iš „Lietuvos ryto“ apie teismo sprendimą areštuoti dalį Latvijos bendrovės turto.

                    Po pokalbio su „Lietuvos rytu“ R.Sakalauskaitė paprašė nutartį priėmusio teisėjo leisti susipažinti su teismo medžiaga. Tačiau šis atsakė, kad sprendimo kopiją atsiųs antradienį.

                    Žinia apie teismą buvo netikėta ir Rygos oro uostui.

                    „Kalbėjau ir su teisininkais, ir su vadovais. Niekas nieko negirdėjo“, – „Lietuvos rytui“ vakar sakė Rygos oro uosto atstovas Martinis Langracas.

                    Nenuostabu, kad apie tai latviai sužinojo iš „Lietuvos ryto“ – mat Lietuvos bendrovės ieškinyje prašyta teismo neinformuoti apie turto areštą atsakovų.

                    * * *

                    Bręsta rimtas konfliktas

                    * „flyLAL“ įkurta 2005-aisiais privatizavus „Lietuvos avialinijas“. Šiuo metu įmonę valdo bendrovės „ŽIA valda“, „Sanitex“ ir „Indeco“. Praėjusiais metais bendrovės skraidino 0,526 mln. keleivių.

                    * „airBaltic“ įkurta 1995 metais. 52,6 proc. įmonės akcijų priklauso Latvijos vyriausybei, likusi dalis – SAS. Pastaroji kompanija neseniai paskelbė norinti parduoti turimas akcijas. Pernai „airBaltic“ keleivių skaičius viršijo 2 mln. Nemaža dalis jų buvo iš Lietuvos.

                    * Rygos oro uostas priklauso Latvijos vyriausybei, akcijų valdytojas – šios šalies Transporto ministerija. Pernai Rygos oro uostas aptarnavo 3,16 mln., šįmet – 2,443 mln. keleivių.
                    Žinojot jūs ką nors apie šituos teismus, man tai kaip perkūnas iš giedro dangaus šit žinia .

                    Comment


                      jop ir man tas pats. Atsikėliau, atsiverčiau laikraštį ir žiūriu )
                      na, bet ar čia jau pabaiga? turbūt kuo toliau, tuo įdomiau bus
                      Vilnius yra nuostabus!

                      Comment


                        /\
                        Nieko nebus. Nuolaida priklausomai nuo keleivių skaičiaus yra įprasta praktika, taikoma daugelyje Europos oro uostų (tame tarpe Kaune). Lyg ir buvo bandymų teismais įrodinėti, kad ji negera, bet dar niekam nepavyko. Čia labiau bandymas kaišioti pagalius į ratus su tais areštavimais.
                        kaip?

                        Comment


                          iš esmės paprastam darbo žmogui turėtų būti kaip ir lygiai vienodai, kai kapitalistai pešasi. Juolab, kad turbūt viskas baigsis teismo nuosprendžiu, jog viskas normaliai. Bet yra pora niuansų. Vilniaus apygardos teismo veiksmai dėl Rygos oro uosto man šiek tiek primena bylą Havajų teisme dėl LHC eksperimento Ženevoje nutraukimo. Jeigu nesąžininga konkurencija vyksta Latvijoje, tai būtų logiška ten ir teistis. O jeigu areštuotas turtas atims galimybę vykdyti skrydžius, tai pasekmes pajus daugelis (aš, pavyzdžiui, turiu skristi prieš Kalėdas su SAS/AirBaltic, nu tai nesu toks tikras, kad AirBaltic skris). Straipsnyje lyg ir teigiama, kad to neatsitiks.
                          Paskutinis taisė balietis; 2008.09.30, 11:26.

                          Comment


                            Skraidau labai retai, bet kai ką ir aš pastebėjau. AirBaltic kone nuo pat atėjimo į Vilnių vykdė labai agresyvią reklamą, siūlė daug superpigių skrydžių (tarp jų ir į Londoną), o FlyLAL tik šįmet ėmė daryti tą patį. Gal mano pastebėjimai nelabai tikslūs, bet klientas visada rinksis tai, kas pigiau ir gražiau pateikta (kokybė abiejų aviakompanijų beveik vienoda).
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Aš manau, kad flyLAL dabar vykdo dar agresyvesnę reklamą... Tie nesibaigiantys, kartais juokingi, pijarai po truputėli pradeda atsibosti. Pavyzdžiui prieš savaitę apsiskelbta, kad atskraidintas antrasis 757 lėktuvas, nors viso labo jis tik išnuomotas, o savojo nuosavo antrojo 757 artimiausiu metu tikrai dar neturės, nors internete skelbia kad jau nuo gruodžio...

                              Comment


                                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                iš esmės paprastam darbo žmogui turėtų būti kaip ir lygiai vienodai, kai kapitalistai pešasi. Juolab, kad turbūt viskas baigsis teismo nuosprendžiu, jog viskas normaliai. Bet yra pora niuansų. Vilniaus apygardos teismo veiksmai dėl Rygos oro uosto man šiek tiek primena bylą Havajų teisme dėl LHC eksperimento Ženevoje nutraukimo. Jeigu nesąžininga konkurencija vyksta Latvijoje, tai būtų logiška ten ir teistis. O jeigu areštuotas turtas atims galimybę vykdyti skrydžius, tai pasekmes pajus daugelis (aš, pavyzdžiui, turiu skristi prieš Kalėdas su SAS/AirBaltic, nu tai nesu toks tikras, kad AirBaltic skris). Straipsnyje lyg ir teigiama, kad to neatsitiks.
                                Nieko sau "kapitalistai"????
                                Airbalticas juk valdiška kompanija, o tai reiškia priklauso Latvijos liaudžiai... Be to pelnas uždirbtas Lietuvoje, nesąžiningai konkuruojant su privačia (kapitalistų) kompanija, neremiama iš biudžeto, irgi atitenka Latvijos liaudžiai (biudžetui) ir SAS proporcingai...
                                Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.10.02, 10:54.

                                Comment


                                  Airbalticas nėra valdiška kompanija.
                                  Kažkaip nepagrįstai sumenkinote SAS vaidmenį bendrovėje. Jei ne SAS, latviškasis konkurentas būtų nulinukas koks ir buvo "senovėje".
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                    Airbalticas nėra valdiška kompanija.
                                    Kažkaip nepagrįstai sumenkinote SAS vaidmenį bendrovėje. Jei ne SAS, latviškasis konkurentas būtų nulinukas koks ir buvo "senovėje".
                                    Taip SAS įtakoja į valdymą, "prijungė" prie savo tinklo, bet vistiek kol kas sprendžiamas balsas yra Latvijos "liaudies" rankose.
                                    Va jei tikrai AirBaltic pilnai SAS priklausytų, būtų net išregistruotas kaip "UAB" iš Latvijos, kad visas pelnas tekėtų į skandinaviją, neaišku kaip ten tada būtų su tomis valstybinio Rygos oro uosto nuolaidomis ir Latvių vyriausybės notomis...
                                    Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.10.02, 17:19.

                                    Comment


                                      Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                      Taip SAS įtakoja į valdymą, "prijungė" prie savo tinklo, bet vistiek kol kas sprendžiamas balsas yra Latvijos "liaudies" rankose.
                                      Va jei tikrai AirBaltic pilnai SAS priklausytų, būtų net neregistruotas kaip "UAB" Latvijoje, kad visas pelnas tekėtų į skandinaviją, neaišku kaip ten tada būtų su tomis valstybinio Rygos oro uosto nuolaidomis ir Latvių vyriausybės notomis...
                                      Aš asmeniškai manau, kad tokie santykiai bendrovėje kai yra du stambūs apylygiai akcininkai, kur kitų valdymo organų narius yra jie pasidaliję proporcingai turimam indėliui bendrovėje, kaip niekad yra svarbūs pasitikėjimo santykiai.
                                      Taigi, nepaisant formalaus sprendžiamojo balso turėjimo, jei neatsižvelgs į skandinavus, jie supyks. Panašiai kažkaip jau yra ir atsitikę.

                                      O latvių nota Lietuvai tai nei į tvorą, nei į mietą.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                        O latvių nota Lietuvai tai nei į tvorą, nei į mietą.
                                        Išvis latvių sukelta isterika atrodo labai keistai. Iš normalios/ solidžios įmonės, gavusios tokį ieškinį, tikėčiausi maždaug tokios reakcijos:

                                        1) teismo sprendimo mes nematėm, tad negalim detaliai komentuoti
                                        2) mes neturim jokio turto Lietuvoje, tad nesuprantam ką ten teismas areštavo
                                        3) jaučiamės esą teisūs pagal visus Latvijos, Lietuvos ir ES įstatymus, ir kai tik teismas paprašys, pateiksime jam papkutę su visais tai įrodančiais dokumentais


                                        o dabar - ugningi ministro pareiškimai, valstybinės notos, Flicko lojimai kokia nyki Lietuvos aviacijos rinka, 'varymas" ant Lietuvos teismo... Jie elgiasi taip, lyg jiems būtų pataikyta į skaudžią vietą.

                                        Comment


                                          „flyLAL" ieškinys gali smogti Latvijos mokesčių mokėtojams
                                          2008-10-03 10:07
                                          BNS

                                          Comment

                                          Working...
                                          X