tai gal Air baltic pereis i kauna? o vilnius liks tiks su Flylal ir aurela?? idomu kas bus veliau, man butu liudna jei Airbalti'cas pereis i kauna o flylal vel apsizioplins...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
pagal visą logiką, pirmiausia į Kauną turėtų persikelti užsakomieji skrydžiai - nėra skirtumo, iš kur mases gabenti į Turkiją ar Egiptą - Kauną ar Vilnių. Dabar absoliučiai visi užsakomieji poilsiniai skrydžiai vykdomi iš Vilniaus, apart po vieną savaitinį dėl įvairovės "Tez Tour" daromą į Antaliją iš Palangos ir Kauno.
Taip pat galbūt "airBaltic" ir išdrys perkelti kokias "pramogines" kryptis - pvz. Londoną, Dubliną, Simferopolį, gal dar kokią Barseloną ar Milaną. Kad perkeltų "verslo" kryptis - Stokholmą, Kopenhagą, Oslą, Berlyną, Taliną, Rygą, Briuselį - neįsivaizduoju.
Be to, dalies maršrutų perkėlimas į kitą oro uostą yra tikrai sudėtingas procesas - atsiranda klausimai su lėktuvų "bazavimu", aptarnavimo efektyvumu ir t.t Jeigu vieną ar porą lėktuvų permes į Kauną, tai įsivaizduokite, kas dėsis jei vienas suges - greitai suorganizuot lėktuvą beveik be šansų.
Parašė kaskas Rodyti pranešimątai gal Air baltic pereis i kauna? o vilnius liks tiks su Flylal ir aurela?? idomu kas bus veliau, man butu liudna jei Airbalti'cas pereis i kauna o flylal vel apsizioplins...
Comment
-
Citata:
Parašė kaskas
tai gal Air baltic pereis i kauna? o vilnius liks tiks su Flylal ir aurela?? idomu kas bus veliau, man butu liudna jei Airbalti'cas pereis i kauna o flylal vel apsizioplins...
nelabai supratau, "FlyLAL" apsižioplins, kad nepereis ar kaip?
kad nepereis, o tas baltic'as ten uzvaldys kauna ir bus lyderis kaip vilniuje buvo seniau, kaskokiam bloge skaiciau aprasyma simonasbartkus.blogas.lt (tiksliai nezinau ar gerai uzrasiau)Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...teja/#comments
(Simono artkaus straipsnis)Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąkad nepereis, o tas baltic'as ten uzvaldys kauna ir bus lyderis kaip vilniuje buvo seniau, kaskokiam bloge skaiciau aprasyma simonasbartkus.blogas.lt (tiksliai nezinau ar gerai uzrasiau)
Comment
-
19
Birželis
08Kauno oro uosto netolima ateitis. “airBaltic”?
Pastebėjau, kad mano rašinius apie lėktuvus ir oro uostus pamėgo kai kurios žiniasklaidos priemonės. Ačiū toms, kurios informuoja apie rašinių panaudojimą (Alfa.lt), tuo tarpu kai kurių kitų (”Kauno diena”) prašau daugiau korektiškumo.
Kompanija “Ryanair” šią savaitę anonsavo naują rudenį atidaromą reisą iš Kauno į Birmingemą. Skrydžiai bus vykdomi du kartus per savaitę. Lietuviai Britanijoje šiuo reisu džiaugiasi - kalbama, jog visuomeniniu transportu iš Birmingemo pasiekti Londono centrą yra paprasčiau ir pigiau negu iš Londono oro uostu vadinamo Stanstedo.
Žinoma, apie naujienas pranešama, bet apie uždaromus reisus garsiai nekalbama. Bet nuo rudens “Ryanair” iš Kauno nebeskraidys į Liverpulį, taip pat sumažins savaitinių skrydžių skaičių iš Kauno į Frankfurtą. Pernelyg stebėtis tuo nereikėtų - buvo ir anksčiau aišku, jog greičiausiai šios kryptys bus tik vasaros sezonui.
Tuo tarpu spaudoje plačiai nenuskambėjo Latvijos valstybės pareigūno pasisakymai apie “airBaltic” planus Kaune - pasirodė tik trumpa žinutė BNS, kurios spauda nepasigavo.
Latvijos nacionalinė aviakompanija “airBaltic” gali pasiūlyti skrydžius iš antro pagal dydį Lietuvoje Kauno oro uosto, pranešė Latvijos susisiekimo ministras A. Šleseras.
Jis nepasakė, kada šie planai gali būti įgyvendinti, ir kokiais maršrutais skrydžius iš Kauno “airBaltic” gali pasiūlyti.
“Dabartiniai “airBaltic” aptarnaujami maršrutai iš Rygos yra gana rentabilūs. “airBaltic” gali žengti į Kauno oro uosto keleivių rinką, kurioje jau yra Airijos pigių skrydžių aviakompanija “Ryanair”, - sakė Latvijos ministras.
Aišku, neaišku, kiek už rimtą pinigą galima imti šiuos Latvijos susisiekimo ministro pasisakymus. Nors Latvijos respublika ir valdo “airBaltic” kontrolinį paketą, visgi, tai yra komercinė organizacija ir pasisakymai iš jos vidaus yra kur kas svaresni nei Latvijos politikų.
Kažkada seniai “airBaltic” yra išreiškę mintį, jog neatmeta galimybės, jog ateis į Kauno oro uostą. Tiesa, tai labiau skambėjo kaip mandagumo pareiškimai, skambantys maždaug “būtinai skraidysime, kai pamatysime, jog yra pakankamas keleivių srautas” arba “kai bus įrengta tinkama infrastruktūra”.
Mano nuomone, jeigu “airBaltic” atidarytų nors vieną kitą reisą iš Kauno, tai būtų labai didelis postūmis Kauno oro uostui, kuris dabar yra visiškai priklausomas nuo “Ryanair”. Jeigu “airBaltic” atidarytų kasdienę liniją “Kaunas-Kopenhaga” arba “Kaunas-Stokholmas”, tai būtų tikrai didelis žingsnis Kauno oro uostui. Jungtys su strategiškai svarbiais Europos oro uostais padarytų oro uostą ne tik pigių tiesioginių reisų nusileidimo aikštele, bet kur kas svarbesne figūra bendrama Europos oro uostų žemėlapyje.
Aišku, pesimistinė prognozė yra tokia, jog “airBaltic” atidarys (jeigu atidarys) tik reisą “Kaunas-Ryga”, kuriuo vešis sau tranzitinį žmonių srautą į savo vadinamąjį “hub’ą”.
Atėjusi į Kauno oro uostą “airBaltic” politiškai vėl aplenktų savo konkurentę “FlyLAL”. Be abejo, “FlyLAL” tikrai nepradės atidarinėti reiso Kaunas-Vilnius, kad veštųsi savo tranzitinius keleivius, dėl to “FlyLAL” atėjimas į Kauną galėtų būti tik su tiesioginiais tarptautiniais reisais. “FlyLAL” pradėjo į Londoną ir Dubliną vežti iš Palangos, todėl nemanau, kad vertėtų dar didinti pasiūlą reisuose į lietuvių emigrantų žiemojimo vietas (be to, iš Kauno ten skraido “Ryanair”).
Bet, jeigu “FlyLAL” atidarytų reisą “Kaunas-Amsterdamas” ar “Kaunas-Briuselis”? …
http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...tis-airbaltic/
cia senesnis jo rasymas apie Airbaltic gandus jog jie ketina eiti i kauna...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Tas p. Bartkus, tai aš jeigu ką
Dominavimas vienam ar kitam oro uoste tai tikrai nebus kitai kompanijai "apsižioplinimas". Jeigu aš šiandien nusipirkčiau lėktuvą, tai galėčiau per savaitę "uždominuot" kokį Šiaulių oro uostą. Tik "airBaltic" ir "FlyLAL" man tikrai to nepavydės, nes vargu ar mano veikla bus efektyvi ir man naudinga
Lygiai tas pats su Vilnius-Kaunas. Faktas, kad dabar Vilniaus Oro uoste konkurencija yra žvėriška, nepaisant ir paties oro uosto kaišiojamų pagalių į ratus visoms kompanijoms. Ne šventi "airBaltic", kurie žaidžia ne visada gražiai dempinguodami ir gyvendami iš Latvijos valdžios dotacijų arba motušės SAS pagalba išstumia kitus iš Skandinavijos maršrutų. Ne šventi ir "FlyLAL", apie kurių veiklos principus ir nesutartus mokėjimo atidėjimus gali ne vienas jų tiekėjas papasakoti, tikrai "FlyLAL" valdanti xebra turi daug ryšių valdžioje ir kituose sluoksniuose ir akivaizdu, kad paskutinius metus labai daug dirba.
"FlyLAL" kažkaip valdžioje prastūmė sprendimą ir valdžia privertė VNO vadovą leisti "FlyLAL" statyti savo terminalą. Tai VNO valdžia dabar atrodo keršija, uždrausdama pvz. skraidyti nakties metu, apie ką kalbama kitame post'e. Manau, kad "FlyLAL" laukia dar daug VNO kišamų pagalių kol jie savo terminalą pasistatys, ir net tada, kada jau bus pasistatę ir jis funkcionuos.
Grįžtant prie temos - išeiti į Kauną gali nors ir rytoj - tiek "airBaltic", tiek "FlyLAL". Manau, Kaunas priimtų juos išskėstomis rankomis. Bet šių kompanijų neišėjimo priežastis yra paprasta - skraidyti iš Vilniaus šiandien yra ženkliai efektyviau, net ir su visu VNO brangumu ir savo stagnacija. Tikrai ne oro uostų pasiūlos klausimas juos laiko - nepamirškime, kad yra ne tik Kaunas, bet ir Palanga, o ir Šiauliai, kad ir labai mažą, bet turi infrastruktūrą keleiviams aptarnauti.
Comment
-
Parašė C5 Rodyti pranešimąUžmuša flyLALo skrydžių tvarkaraščių pateikimo strategija. Skrydžių į Dubliną tvarkaraštis pateiktas iki... rugsėjo 10 dienos! O kas vėliau? Skrydį 20 dienai teko užsisakyt pas konkurentus, Aerlingus.
Tiesiog protu nesuvokiamas marketingas
Didelės kompanijos parduoda bilietus į tolimą ateitį, net nepatvirtintu tvarkaraščiu. Leidžia paskui sau kompensuoti keleiviams ir išsiųsti juos konkurentų reisais. "FlyLAL" taip, deja, nedaro.
Kita dar yra bėda, kad "airBaltic" ir "FlyLAL" pastebėjau labai slapukauja su savo planais, įtariu, dėl tarpusavio konkurencijos. Bet keleiviams tai tenka ir nukentėti dėl to
Apie žiemos tvarakarštį dar negirdėti nei iš "FlyLAL", nei iš "airBaltic".
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąGali būti čia ne marketingo problema. Gali būti, kad jie dar nėra suderinę skrydžių grafiko. Nuo rugsėjo 10 "FlyLAL" nutraukia skrydžius iš Palangos į Dubliną ir turbūt perderina šia krpytimi visą tvarkaraštį ir jis dar nesudarytas.
Didelės kompanijos parduoda bilietus į tolimą ateitį, net nepatvirtintu tvarkaraščiu. Leidžia paskui sau kompensuoti keleiviams ir išsiųsti juos konkurentų reisais. "FlyLAL" taip, deja, nedaro.
Kita dar yra bėda, kad "airBaltic" ir "FlyLAL" pastebėjau labai slapukauja su savo planais, įtariu, dėl tarpusavio konkurencijos. Bet keleiviams tai tenka ir nukentėti dėl to
Apie žiemos tvarakarštį dar negirdėti nei iš "FlyLAL", nei iš "airBaltic".
Comment
-
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimą<...> tas baltic'as ten uzvaldys kauna <...>- Reikalinga konkurencija Ryanair, nenormalu, jei oro uoste veikia viena savo sąlygas diktuojanti kompanija ir jis yra nuo jos priklausomas;
- Aš tik už Kauno oro uosto plėtrą, kartu pritraukiant investicijas bei lankytojų srautus.
Jei reikėtų rinktis savo šalies kompanijos investicijas ar užsienio, rinkčiausi savosios. Tačiau, kad jų reikia, neabejotina. Kadangi vienų gauti nenusimato, mielai priimsime bet kokias likusias.
Comment
-
2006 Liepą išsinuomotas antrasis „Boeing 737-300“. Gruodį VIP užsakomiesiems skrydžiams kompanijos akcininkų įsigytas visiškai naujas 9 vietų lėktuvas „Hawker 850XP“. Nuo šių metų pagrindiniu skrydžių užsakovu tapo bendrovė „Novaturas“.
2007 Vasarą planuojama plėsti bendrovės orlaivių parką orlaiviais „Boeing 737-400“, o 2008-ųjų pavasarį – „Boeing 757“.
Keista raso kad tures B737-400 bet vis dar neturi, idomu kas cia yraDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
„Tez Tour“ pagrįstai sumokėjo milijoną
Sigita Migonytė
2008-07-01, Verslo žinios, Nr. 122, 7p., Žinios
Daugiau kaip metus teismų slenksčius mynusios kelionių organizatorė UAB „Tez Tour“ ir skrydžių bendrovė „Aurela“ pagaliau išgirdo galutinį ir neskundžiamą Aukščiausiojo teismo verdiktą – nustatyta, jog ankstesni teismų sprendimai, pagal kuriuos „Tez Tour“ buvusiam partneriui turėjo sumokėti apie 1 mln. Lt skolų, buvo pagrįsti. Tačiau „Tez Tour“ karo kirvio dar neužkasa.
Lietuvos Aukščiausiasis teismas birželį išnagrinėjo kasacinį „Tez Tour“ skundą, kuriuo ši reikalavo panaikinti ankstesnį, oponentei „Aurelai“ palankų teismo sprendimą ir paliko galioti nepakeistą Lietuvos apeliacinio teismo 2007 m. gruodžio 20 d. nutartį, kuria buvo pritarta žemesnės instancijos teismo sprendimui priteisti iš „Tez Tour“ beveik 1 mln. Lt siekiančias skolas užsakomuosius skrydžius vykdžiusiai aviakompanijai „Aurela“.
„Tez Tour“ šiuos pinigus jau yra sumokėjusi.
VŽ rašė, kad „Aurela“ ir „Tez Tour“ buvo partneriai – „Aurela“ savo lėktuvais skraidino „Tez Tour“ keleivius poilsiauti į užsienį. Tačiau 2006 m. vasarą kilus problemų dėl apmokėjimo bendrovių bendradarbiavimas pasibaigė.
2006 m. spalį „Aurela“ iš „Tez Tour“ už tą vasarą jos užsakytus skrydžius į užsienio kurortus paprašė priteisti beveik 1 mln. Lt skolos. „Tez Tour“ su ieškiniu nesutiko ir gindamasi pareiškė priešinį reikalavimą – iš „Aurelos“ atgauti permokėtus beveik 380.000 Lt.
Dar ne pabaiga
Šį mėnesį priimta Aukščiausiojo teismo nutartis, kuria nuspręsta, jog teisybė šiame ginče buvo „Aurelos“ pusėje, yra galutinė, neskundžiama ir įsiteisėja nuo priėmimo dienos.
Tačiau Martynas Laivys, „Tez Tour“ vadovas, tokį teismo sprendimą vadina nelogišku ir neatmeta galimybės, jog sieks atnaujinti šią bylą.
„Teismas nurodė apmokėti skrydžius, kurie nebuvo įforminti sutartimi, pagal kainas, numatytas kitose sutartyse. Tačiau problema, kad tose kitose sutartyse yra pasakytos tik dalies maršrutų, už kuriuos reikalavo užmokėti „Aurela“, kainos. Taigi kaina, kurią mes turime sumokėti už kitą dalį maršrutų, nurašyta nuo lubų“, – teigia jis.
http://archyvas.vz.lt/news.php?id=15...2008%2007%2001Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
pailsekim
2008 liepos 24 d.
Pranešimas žiniasklaidai
„flyLAL“ rengia paskutinį šią vasarą bilietų išpardavimą
Skrydžių bendrovė „flyLAL“ nuo liepos 24 iki rugpjūčio 3 dienos pasiūlys bilietus viena kaina – 288 litų į vieną pusę su visais mokesčiais. Bilietai parduodami skristi nuo rugsėjo 15 iki lapkričio 30 dienos į Frankfurtą, Milaną, Londoną, Amsterdamą, Tbilisį, Dubliną, Frankfurtą, Romą, Kijevą, Milaną, Barseloną, Maskvą ir kitus miestus.
„Stengiamės ugdyti kelionių pomėgius ir norime suteikti kuo daugiau galimybių Lietuvos gyventojams keliauti. Statistika rodo, kad pagal keliaujančiųjų skaičių mes dar gerokai atsiliekame net nuo kaimyninių šalių. Manome, kad šis pasiūlymas bus labai įdomus tiems, kurie džiaugiasi vasara Lietuvoje, o šiltąjį periodą prasitęsia išvykomis rudenį. Be to, tai galimas pasirinkimas mėgstantiems praleisti savaitgalius įvairiuose Europos miestuose, ir visiems, kurie planuoja verslo ar kitokias išvykas rudenį“, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Jis pabrėžė, kad „flyLAL“ ir toliau laikosi nuostatos savo specialiuose pasiūlymuose keleiviams skelbti aiškią galutinę bilieto kainą, kuri sumokama perkant bilietus. Jokiais papildomais mokesčiais bilietus perkančių keleivių „flyLAL“ neapmokestins.
Be to, šia akcija siekiama paskatinti į kelionių planavimą įtraukti ir draugus. Užsisakiusiems „flyLAL“ naujienlaiškį yra suteikiama galimybė laimėti nemokamą skrydį: naujienlaiškio gavėjas, persiuntęs elektroninę žinutę dar trims draugams bei ispardavimas@flylal.com, užsiregistruoja www.flylal.com bei dalyvauja loterijoje skrydžiui laimėti.
Įsigyjant bilietus Internetiniame portale www.flylal.com, už kelionės paslaugas galima sumokėti tiesiogiai, naudojantis pasirinkto banko elektroninės bankininkystės sistema. Šiuo metu susimokėti už „flyLAL“ ir partnerių paslaugas iš „flyLAL“ portalo gali jau šešių Lietuvos bankų internetinės bankininkystės naudotojai.
Apie „flyLAL“
Nacionalinio vežėjo AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ (prekės ženklas „flyLAL“) pagrindinė veikla – keleivių vežimas reguliariaisiais ir užsakomaisiais skrydžiais. Aviakompanija tiesiogiai iš Vilniaus reguliariaisiais reisais skraidina keleivius į 20 Europos ir Rytų šalių miestų. Iš Rygos ir Talino keleiviai skraidinami su persėdimu Vilniuje. Bendradarbiaudama su kitais vežėjais aviakompanija „flyLAL“ gali nuskraidinti į daugiau nei 300 miestų. Didžiąją dalį skrydžio bilietų galima įsigyti www.flylal.com. Įmonės orlaivių parką sudaro 14 lėktuvų: 6 „Boeing 737-500“, 3 „Boeing 737-300“, 4 „SAAB 2000“ ir didžiausias Baltijos šalyse „Boeing 757-200“.
Papildoma informacija:
Linas Kontrimas, „PR Service/Edelman Affiliate“
l.kontrimas@prservice.lt
tel. 8 5 264 95 00, 8 614 41414
Comment
-
„flyLAL“ pasisako prieš spaudimą valstybei
Nacionalinė skrydžių bendrovė „flyLAL“, atkreipusi dėmesį į viešus bendrovės „airBaltic“ pasisakymus dėl negaunamų išskirtinių nuolaidų Lietuvoje, pasisako prieš bet kokias lengvatas, nuolaidas bei dotacijas bet kuriam iš Lietuvos ar užsienio oro vežėjų.
„Mes siūlome skrydžių versle laikytis ne nuolaidų politikos, o verslo auginimo ir plėtros principų – tokiu būdu visi galėsime konkuruoti vienodomis rinkos sąlygomis. „AirBaltic“ bendrovė, mūsų nuomone, iki šiol galimai vykdė kainų dempingą Lietuvoje, nes naudojosi specialiomis Rygos oro uosto nuolaidomis, kurios šiuo metu pripažintos neteisėtomis. Nepaisant to, „airBaltic“ ir šiuo metu jomis vis dar naudojasi. Manome, kad reikalavimai suteikti Latvijos bendrovei tokias pat išskirtines sąlygas ir Vilniaus oro uoste yra ne rūpestis Lietuvos keleiviais, o nesugebėjimas plėtoti skrydžių verslo rinkos sąlygomis bei spaudimas Lietuvos valstybei“, – sako „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis.
Jo teigimu, Latvijos skrydžių bendrovė iki šiol Vilniuje nevykdė jokios Lietuvai naudingos plėtros strategijos, o tik bandė atimti suformuotą rinkos dalį iš kitų vežėjų, nes, gaudami Latvijos valstybės finansavimą, galėjo siūlyti mažesnes skrydžių kainas Lietuvoje. „flyLAL Group” valdybos pirmininko teigimu, tokiu būdu galėjo būti siekiama visiškai eliminuoti nacionalinę Lietuvos skrydžių bendrovę „flyLAL” iš rinkos ir ilgainiui keleivių srautą iš Lietuvos nukreipti per Rygą.
„Beveik trejus metus po privatizavimo vykdėme įmonės reorganizaciją, plėtėme lėktuvų parką, diegėme IT procesus, optimizavome sąnaudas, suformavome valdymo komandą ir atlikome daug sudėtingų įmonės veiklos optimizavimo darbų. Užbaigus reorganizacijų etapą, šiemet „flyLAL” ėmėsi įgyvendinti intensyvios plėtros strategiją. Manome, „airBaltic”, iki šiol netrukdomai dempingavusi kainas ir perėmusi dalį rinkos, šiemet pajuto stiprėjančią „flyLAL” konkurenciją ir ėmė patirti nemažus finansinius nuostolius. Vien Latvijos valstybės suteiktų lengvatų Rygos oro uoste ir kitokio valstybės palaikymo latvių skrydžių bendrovei jau nebeužtenka. Tai rodo ir gana didelis „airBaltic” skrydžių kainų augimas, siekio bet kokia kaina būti lydere Lietuvoje atsisakymas. Todėl „airBaltic” teiginiai, jog jie svarsto galimybę perkelti skrydžius į Karmėlavos oro uostą, mūsų manymu, yra noras daryti spaudimą mūsų valstybės institucijoms, paslepiant tikruosius savo tikslus”, – dalijasi nuomone G.Žiemelis.
Jo manymu, „airBaltic” tikslas – kad Vilniuje nebūtų stipraus oro uosto ir finansiškai stipraus vietinio oro vežėjo, kuris galėtų Vilniuje didinti srautus greičiau nei Rygoje. Grasindama išbalansuoti skrydžius Vilniaus tarptautiniame oro uoste Latvijos vyriausybės valdoma bendrovė „airBaltic“ įgyvendina savo tikslą dar labiau padidinti atotrūkį tarp Vilniaus ir Rygos oro uostų. Todėl nenuostabu, kad „airBaltic“ savo veikloje naudoja seną principą „Skaldyk ir valdyk”. Grasinimas perkelti skrydžius į Kauną yra šio principo įgyvendinimo pavyzdys.
„flyLAL” laikosi nuostatos, kad Vilniuje turi būti sudarytos vienodos sąlygos visoms oro linijoms, o Vilniaus oro uostas turi gauti visus jiems priklausančius oro uosto mokesčius, kurie suteikia pakankamą finansinę bazę oro uosto plėtrai ir paslaugų gerinimui. Tik taip Vilniaus oro uostas galės konkuruoti su kitais regiono uostais.
G.Žiemelis pabrėžia, kad „flyLAL” nei Rygos oro uosto, nei Vilniaus oro uosto neprašo nuolaidų savo veiklai plėtoti. Planuodama statyti savo keleivių terminalą „flyLAL” taip pat neprašo paramos iš valstybės. Be to, visos būsimo „flyLAL“ terminalo statybos bus vykdomos senų pastatų, priklausančių UAB „VA REALS“, vietoje, ir jų rekonstrukcijai jokių specialių išlygų nebus taikoma.
„Tarptautinio Vilniaus oro uosto infrastruktūros plėtra reiškia akivaizdžią naudą ne tik pačiam oro uostui, skrydžius vykdančioms oro bendrovėms, bet ir visai šalies ekonomikai, taip pat ir Lietuvos tarptautiniam prestižui. Todėl manome, kad Vilniuje negali būti sudaryta specialių finansinių sąlygų kitų šalių vežėjams, atsisakant nemažos dalies Lietuvos oro uosto pajamų”, – teigia „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis.
Jis priminė, kad LR Vyriausybės strateginio komiteto posėdyje pabrėžta, kad oro uosto plėtra ir naujo terminalo statyba pirmiausia turės įtakos šalies konkurencingumui pasaulyje didinti ir šiuo metu esančiam atsilikimui nuo kitų šalių oro transporto srityje mažinti. Pastatęs modernų oro uostą Vilnius turi potencialą tapti Baltijos regiono lyderiu, pritraukiant investicijas į šalį, skatinant turizmą, sukuriant sąlygas turistų ir keleivių tranzitui tarp Rytų ir Vakarų.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą„flyLAL“ pasisako prieš spaudimą valstybei
Mano nuomone, labai teisingi FlyLAL'o teiginiai AirBaltic atzvilgiu. Kodel latviai tikisi nuolaidu is valstybes, kai ju negauna net nacionalinis vezejas? AirBaltic'as gal save braizo jau kaip ir lietuvos nacionaline kompanija? Jei jie gautu tas savo trokstamas nuolaidas, tai tokiu atveju ir Lufthansa su CSA labai drasiai galetu tiketis nuolaidu.
Beje geras pajamas oro uostas gali gauti ne iš aviakompanijų, o
iš papildomų paslaugų esant dideliam keleivių srautui (parkavimo, parduotuvių) - jei aišku viskas gerai organizuojama ir neišvagiama.
O pats Flylal geriau žiemos sezono tvarkaraštį paruoštų vietoj šitų ir kitų PR nesamonių rašinėjimo.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąO mano nuomone visiškai neteisingi. Oro uosto ir aplamai valdžios reikalas ne pelną gauti, o kad skristų kuo daugiau keleivių (pagal galimybes patogiai), nes iš to nauda visai ekonomikai. Ir tos nuolaidos tikrai padeda keleivių skaičiui augti (2007 m. Ryga virš 3 mln., Vilnius tik 1,7 mln.).
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąO pats Flylal geriau žiemos sezono tvarkaraštį paruoštų vietoj šitų ir kitų PR nesamonių rašinėjimo.
Comment
Comment