Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    ... Bet gal gerai, jau nutuokiu kokiais reisais abu flyLAL 757 skraidys gruodžio 23 dieną :-)
    Londonas - Vilnius
    Dublinas - Vilnius

    šituos turi omenyje?
    Vilnius yra nuostabus!

    Comment


      Parašė baltic Rodyti pranešimą
      Londonas - Vilnius
      Dublinas - Vilnius

      šituos turi omenyje?
      Tikrai taip :-)

      Comment


        flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo daugiau nei 153 mln. Lt


        Nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo per 153 mln. Lt pajamų, t.y. iš veiklos, susijusios su skrydžiais, buvo gauta 47 proc. pajamų daugiau nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.

        Pirmąjį pusmetį „flyLAL“ lėktuvais skrido 378,3 tūkst. keleivių, t.y. 63 proc. daugiau nei per šešis 2007-ųjų mėnesius. Pagal pervežtų keleivių skaičių „flyLAL“ pirmauja Vilniaus oro uoste, užimdama jau 34 proc. pervežimų rinkos.

        „Mes pasiekėme užsibrėžtų tikslų – tapome Vilniaus oro uosto lyderiais, sėkmingai įžengėme į Latvijos ir Estijos skrydžių rinkas, plečiame lėktuvų parką, atidarėme daug naujų skrydžių krypčių. Be to, gerokai ūgtelėjo efektyvumo rodikliai: atlikta vidinė reorganizacija suteikė galimybę kur kas geriau panaudoti „flyLAL Group“ įmonių resursus. Be to, pradėjome įgyvendinti vieną svarbiausių projektų – LR Vyriausybės strateginis komitetas pritarė „flyLAL“ oro uosto terminalo statybai Vilniuje. Tai suteiks naują postūmį ne tik „flyLAL“ bendrovės augimui, bet ir sėkmingai Lietuvos oro transporto plėtrai“, – teigia „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

        Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius „flyLAL“ iš viso atliko 3000 reisų, t.y. 28 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Vidutiniškai lėktuvai buvo užpildyti 68 proc. Vasaros skrydžių sezonu „flyLAL“ iš Vilniaus vykdo reguliariuosius reisus į 20 miestų.

        Teikdama lėktuvų nuomos paslaugas turizmo bendrovėms „flyLAL“ atliko 513 reisų, t.y. 80 proc. daugiau nei pernai per šešis mėnesius.

        Plėsdama veiklą, pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė įžengė į Baltijos šalių rinką ir pradėjo skrydžius iš Rygos ir Talino per Vilnių į Rytų ir Vakarų Europą. Per pirmąjį pusmetį Rygos kryptimi skrido 8,6 tūkst. keleivių, Talino kryptimi – 14,3 tūkst. keleivių.

        Itin sparčiai šiemet augo krovinių pervežimo rodikliai – skrydžių bendrovė „flyLAL“ per pirmus šešis mėnesius pervežė 18,7 proc. daugiau krovinių, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Iš viso pervežta 750 tonų krovinių. Šiuo metu „flyLAL“ Vilniuje užima apie 25 proc. krovinių gabenimo oro transportu rinkos.

        Pirmąjį šių metų pusmetį su „flyLAL“ ženklu pradėjo skraidyti dar trys „Boeing“ lėktuvai, tarp kurių – didžiausias Baltijos šalyse „Boeing 757-200“. Šiuo metu „flyLAL“ orlaivių parke – 14 lėktuvų.


        Per 2008 m. „flyLAL“ planuoja pasiekti daugiau nei 300 mln. Lt apyvartą.

        http://www.kelias.net/dienos_tema_4.html

        manau sauniai darbuojasi, butu puiku sulaukti daugiau krypciu is palangos.....
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo daugiau nei 153 mln. Lt


          Nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo per 153 mln. Lt pajamų, t.y. iš veiklos, susijusios su skrydžiais, buvo gauta 47 proc. pajamų daugiau nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.


          Per 2008 m. „flyLAL“ planuoja pasiekti daugiau nei 300 mln. Lt apyvartą.

          http://www.kelias.net/dienos_tema_4.html

          manau sauniai darbuojasi, butu puiku sulaukti daugiau krypciu is palangos.....
          Kažkokie keisti skaičiai. Gal kalbama ne apie pirmojo pusmečio pelną, o apie apyvartą? Jei per visus metus ketina pasiekti 300 mln. apyvartą, o per pusmetį jau uždirbo pusė tiek vien pelno...

          Comment


            Tai čia ir kalbama apie apyvartą, nes pajamos - tai dar ne pelnas.

            Comment


              Klausimas del FlyLAL: gal kas zinote kad bus paskelbti rudens marsrutai, nes reikes tikriausei skristi i Barselona Lapkricio menesi, o AirBaltic jau galiu rezervuotis bilieta (is Rygos) o FlyLAL skraidina tik iki Spalio 20 dienos... Tai reiskia kad Lapkricio menesi ne skris? Aciu...

              Comment


                Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                Klausimas del FlyLAL: gal kas zinote kad bus paskelbti rudens marsrutai, nes reikes tikriausei skristi i Barselona Lapkricio menesi, o AirBaltic jau galiu rezervuotis bilieta (is Rygos) o FlyLAL skraidina tik iki Spalio 20 dienos... Tai reiskia kad Lapkricio menesi ne skris? Aciu...
                Tai tik reiškia, kad jie vis dar nesugeba laiku paruošt sekančio sezono tvarkarščių. Turbūt į Barseloną skraidys ir žiemą, bet visko gali būti.
                kaip?

                Comment


                  domėjausi ir aš per žmones, kurie užsiima prekyba lėktuvų bilietais, sakė "FlyLAL'as tiek užsiėmęs vasaros čarteriais, kad jiems visai nerūpi žiemos sezonas, niekas negali pasakyti kada bus rudens/žiemos tvarkaraščiai".
                  Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                  Comment


                    Aurela isigijo antraji Boeing 757

                    100 mln. Lt kainavęs lėktuvas skraidys nuo rugpjūčio

                    Aviakompanija „Aurela“ už 100 mln. Lt įsigytas orlaivis „Boeing 757-200“ atskrido į Tarptautinį Vilniaus oro uostą. Skrydžius jis pradės nuo rugpjūčio.

                    Šis orlaivis bus naudojamas ne tik Lietuvoje, o bendrovė praneša turinti užsakovų Europoje.

                    Šis orlaivis – antrasis „Boeing 757“ aviakompanijos orlaivių parke. Pirmąjį „Boeing 757“ bendrovė įsigijo šių metų pradžioje.
                    „Daugiau nei 200 vietų orlaivis leido ne tik gabenti daugiau keleivių, bet ir be nusileidimų skristi didesnius nuotolius: į Indiją, Kanarų salas bei rytinę Amerikos pakrantę“, – sako Valdas Barakauskas, bendrovės generalinis direktorius.

                    Naujasis „Boeing 757“ talpina 217 keleivių ir be sustojimo gali nuskristi iki 8.000 kilometrų. 2000 metais pagamintas lėktuvas skrenda 850 km/h greičiu.

                    Šiuo metu bendrovei priklauso du turistinės klasės 148 vietų „Boeing 737-300“ orlaiviai, 9 vietų verslo klasės orlaivis „Hawker 850XP“ ir šiais metais įsigyti ilgų nuotolių skrydžių, virš 200 vietų turintys „Boeing 757-200“.

                    Comment


                      saunuoliai, idomu kur skraidys siuo galiunu?
                      o kodel nuotolis ne 7000 o 8000 km? kodel nuo pirmojo skiriasi?
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Dar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.

                        Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.

                        Comment


                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                          Dar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.

                          Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
                          o gal jau yra neoficialių žinių, kada FlyLAL taps skyteam nare (pagaliau)?

                          Comment


                            Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                            o gal jau yra neoficialių žinių, kada FlyLAL taps skyteam nare (pagaliau)?
                            Pilnaverte nare - kažin. Partnere, gal būt.

                            Comment


                              Parašė smb Rodyti pranešimą
                              Dar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.

                              Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
                              Novaturas irgi skraidys tiesiogiai i Bankoka ir Goa. O jie su Aurela nesipyksta

                              Comment


                                Parašė smb Rodyti pranešimą
                                Dar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.

                                Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
                                o kada skris kasnors iki rytines amerikos pakrantes? o gal jau skraido atlikdamos uzsakomuosius skrydzius??
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  mano žiniomis neskrido. Be to, kiek aš suprantu, tai "Boeing 757" pilnai pakrautas negali saugiai nuskristi iš Vilniaus iki Rytinės JAV pakrantės - tai galėtų daryti nebent iš kokio Londono ar Amsterdamo. Nors gal aš klystų, nesu kietas aviacijos technikoje.

                                  o be to, ir poreikio nėra kol kas iš Lietuvos tiesiai į JAV skraidyt. Manau, kol bevizio režimo nebus, poreikis ir neiškils - be to, ekonomiškai naudingiausia būtų skraidyt į Čikagą, o su 757 iš Vilniaus į Čikagą jau nenuskrisi.

                                  Comment


                                    Vilnius - Chicago 7600 km
                                    Vilnius - New York 7000 km
                                    Vilnius - Los Angeles 9600 km
                                    Paskutinis taisė x21; 2008.07.22, 20:31.

                                    Comment


                                      „Aurela“ įsigijo naują lėktuvą

                                      Comment


                                        Labai įdomu darosi. Slowdownas užsakomųjų skrydžių rinkoje, kiek girdėti iš kelionių organizatorių, tikrai akivaizdus. AirBaltic paleidę savo 752 Ryga-Londonas-Ryga reisu. Gal tuo pačiu keliu nueis ir flyLAL?

                                        Tuo pačiu, įdomu, į Pekiną bus organizuojami tiesioginiai skrydžiai turistų grupėms? Gal kas girdėjote?

                                        Comment


                                          „airBaltic" svarsto galimybes savo skrydžius ir keleivių srautą perkelti į kitą miestą

                                          2008-07-23

                                          Augant įtampai Vilniaus oro uoste, kompanija „airBaltic" svarsto galimybes savo skrydžių ir keleivių srautą perkelti į kitą, svetingesnį Lietuvos oro uostą.

                                          Interneto portale www.alfa.lt pasirodė straipsnis apie aviakompanijos „airBaltic" nuogąstavimus dėl trečiojo Vilniaus oro uosto terminalo statybų, kurį nori statyti nacionalinis vežėjas „flyLAL". Vyriausybė palaimino šio terminalo statybas, kuris artimiausiu metu taps ne tik patraukliu investiciniu projektu, bet ir konkurencinės kovos lauku.

                                          Bendrovės „airBaltic" Lietuvos padalinio vadovo Tado Vizgirdos nuomone, Vyriausybė skubiai palaimino vienos privačios aviakompanijos planus tuo pat metu visiškai nesikonsultuodama su kitomis Lietuvoje veikiančiomis oro bendrovėmis. Vadovas piktinasi, kad jau daugiau nei pusmetį „airBaltic" nepavyksta iš Lietuvos valdininkų ir politikų išgirsti šalies oro uostų plėtros vizijos, o tai apsunkina aviakompanijos veiklos planavimą.

                                          Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas ne kartą buvo susitikęs su bendrovės vadovais, kurie patvirtino savo nuogąstavimus ir pasidalino savo ketinimais bendrovės veiklą perkelti į Kauno oro uostą. Meras palankiai vertina tokius bendrovės planus ir tikisi abipusiai naudingo, miesto ir „airBaltic" kompanijos bendradarbiavimo.

                                          kaunas.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X