Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąLondonas - Vilnius
Dublinas - Vilnius
šituos turi omenyje?
Comment
-
flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo daugiau nei 153 mln. Lt
Nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo per 153 mln. Lt pajamų, t.y. iš veiklos, susijusios su skrydžiais, buvo gauta 47 proc. pajamų daugiau nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.
Pirmąjį pusmetį „flyLAL“ lėktuvais skrido 378,3 tūkst. keleivių, t.y. 63 proc. daugiau nei per šešis 2007-ųjų mėnesius. Pagal pervežtų keleivių skaičių „flyLAL“ pirmauja Vilniaus oro uoste, užimdama jau 34 proc. pervežimų rinkos.
„Mes pasiekėme užsibrėžtų tikslų – tapome Vilniaus oro uosto lyderiais, sėkmingai įžengėme į Latvijos ir Estijos skrydžių rinkas, plečiame lėktuvų parką, atidarėme daug naujų skrydžių krypčių. Be to, gerokai ūgtelėjo efektyvumo rodikliai: atlikta vidinė reorganizacija suteikė galimybę kur kas geriau panaudoti „flyLAL Group“ įmonių resursus. Be to, pradėjome įgyvendinti vieną svarbiausių projektų – LR Vyriausybės strateginis komitetas pritarė „flyLAL“ oro uosto terminalo statybai Vilniuje. Tai suteiks naują postūmį ne tik „flyLAL“ bendrovės augimui, bet ir sėkmingai Lietuvos oro transporto plėtrai“, – teigia „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius „flyLAL“ iš viso atliko 3000 reisų, t.y. 28 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Vidutiniškai lėktuvai buvo užpildyti 68 proc. Vasaros skrydžių sezonu „flyLAL“ iš Vilniaus vykdo reguliariuosius reisus į 20 miestų.
Teikdama lėktuvų nuomos paslaugas turizmo bendrovėms „flyLAL“ atliko 513 reisų, t.y. 80 proc. daugiau nei pernai per šešis mėnesius.
Plėsdama veiklą, pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė įžengė į Baltijos šalių rinką ir pradėjo skrydžius iš Rygos ir Talino per Vilnių į Rytų ir Vakarų Europą. Per pirmąjį pusmetį Rygos kryptimi skrido 8,6 tūkst. keleivių, Talino kryptimi – 14,3 tūkst. keleivių.
Itin sparčiai šiemet augo krovinių pervežimo rodikliai – skrydžių bendrovė „flyLAL“ per pirmus šešis mėnesius pervežė 18,7 proc. daugiau krovinių, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Iš viso pervežta 750 tonų krovinių. Šiuo metu „flyLAL“ Vilniuje užima apie 25 proc. krovinių gabenimo oro transportu rinkos.
Pirmąjį šių metų pusmetį su „flyLAL“ ženklu pradėjo skraidyti dar trys „Boeing“ lėktuvai, tarp kurių – didžiausias Baltijos šalyse „Boeing 757-200“. Šiuo metu „flyLAL“ orlaivių parke – 14 lėktuvų.
Per 2008 m. „flyLAL“ planuoja pasiekti daugiau nei 300 mln. Lt apyvartą.
http://www.kelias.net/dienos_tema_4.html
manau sauniai darbuojasi, butu puiku sulaukti daugiau krypciu is palangos.....Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąflyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo daugiau nei 153 mln. Lt
Nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo per 153 mln. Lt pajamų, t.y. iš veiklos, susijusios su skrydžiais, buvo gauta 47 proc. pajamų daugiau nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.
Per 2008 m. „flyLAL“ planuoja pasiekti daugiau nei 300 mln. Lt apyvartą.
http://www.kelias.net/dienos_tema_4.html
manau sauniai darbuojasi, butu puiku sulaukti daugiau krypciu is palangos.....
Comment
-
Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąKlausimas del FlyLAL: gal kas zinote kad bus paskelbti rudens marsrutai, nes reikes tikriausei skristi i Barselona Lapkricio menesi, o AirBaltic jau galiu rezervuotis bilieta (is Rygos) o FlyLAL skraidina tik iki Spalio 20 dienos... Tai reiskia kad Lapkricio menesi ne skris? Aciu...kaip?
Comment
-
domėjausi ir aš per žmones, kurie užsiima prekyba lėktuvų bilietais, sakė "FlyLAL'as tiek užsiėmęs vasaros čarteriais, kad jiems visai nerūpi žiemos sezonas, niekas negali pasakyti kada bus rudens/žiemos tvarkaraščiai".Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Aurela isigijo antraji Boeing 757
100 mln. Lt kainavęs lėktuvas skraidys nuo rugpjūčio
Aviakompanija „Aurela“ už 100 mln. Lt įsigytas orlaivis „Boeing 757-200“ atskrido į Tarptautinį Vilniaus oro uostą. Skrydžius jis pradės nuo rugpjūčio.
Šis orlaivis bus naudojamas ne tik Lietuvoje, o bendrovė praneša turinti užsakovų Europoje.
Šis orlaivis – antrasis „Boeing 757“ aviakompanijos orlaivių parke. Pirmąjį „Boeing 757“ bendrovė įsigijo šių metų pradžioje.
„Daugiau nei 200 vietų orlaivis leido ne tik gabenti daugiau keleivių, bet ir be nusileidimų skristi didesnius nuotolius: į Indiją, Kanarų salas bei rytinę Amerikos pakrantę“, – sako Valdas Barakauskas, bendrovės generalinis direktorius.
Naujasis „Boeing 757“ talpina 217 keleivių ir be sustojimo gali nuskristi iki 8.000 kilometrų. 2000 metais pagamintas lėktuvas skrenda 850 km/h greičiu.
Šiuo metu bendrovei priklauso du turistinės klasės 148 vietų „Boeing 737-300“ orlaiviai, 9 vietų verslo klasės orlaivis „Hawker 850XP“ ir šiais metais įsigyti ilgų nuotolių skrydžių, virš 200 vietų turintys „Boeing 757-200“.
Comment
-
Dar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.
Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąDar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.
Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąo gal jau yra neoficialių žinių, kada FlyLAL taps skyteam nare (pagaliau)?
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąDar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.
Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąDar galiu pridėti, kad "Tez Tour" paskelbė, jog nuo šios žiemos pradės tiesioginius skrydžius Vilnius-Bangkokas. Kadangi "Tez Tour" konfliktuoja su "Aurela", tai spėju tą skrydį vykdys "FlyLAL" su savo 757.
Beje, neoficialiomis žiniomis, nuo rudens "FlyLAL" paleis naują reguliarų skrydį Vilnius-Budapeštas-Vilnius. Perspektyvu, manau.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
mano žiniomis neskrido. Be to, kiek aš suprantu, tai "Boeing 757" pilnai pakrautas negali saugiai nuskristi iš Vilniaus iki Rytinės JAV pakrantės - tai galėtų daryti nebent iš kokio Londono ar Amsterdamo. Nors gal aš klystų, nesu kietas aviacijos technikoje.
o be to, ir poreikio nėra kol kas iš Lietuvos tiesiai į JAV skraidyt. Manau, kol bevizio režimo nebus, poreikis ir neiškils - be to, ekonomiškai naudingiausia būtų skraidyt į Čikagą, o su 757 iš Vilniaus į Čikagą jau nenuskrisi.
Comment
-
Labai įdomu darosi. Slowdownas užsakomųjų skrydžių rinkoje, kiek girdėti iš kelionių organizatorių, tikrai akivaizdus. AirBaltic paleidę savo 752 Ryga-Londonas-Ryga reisu. Gal tuo pačiu keliu nueis ir flyLAL?
Tuo pačiu, įdomu, į Pekiną bus organizuojami tiesioginiai skrydžiai turistų grupėms? Gal kas girdėjote?
Comment
-
„airBaltic" svarsto galimybes savo skrydžius ir keleivių srautą perkelti į kitą miestą
2008-07-23
Augant įtampai Vilniaus oro uoste, kompanija „airBaltic" svarsto galimybes savo skrydžių ir keleivių srautą perkelti į kitą, svetingesnį Lietuvos oro uostą.
Interneto portale www.alfa.lt pasirodė straipsnis apie aviakompanijos „airBaltic" nuogąstavimus dėl trečiojo Vilniaus oro uosto terminalo statybų, kurį nori statyti nacionalinis vežėjas „flyLAL". Vyriausybė palaimino šio terminalo statybas, kuris artimiausiu metu taps ne tik patraukliu investiciniu projektu, bet ir konkurencinės kovos lauku.
Bendrovės „airBaltic" Lietuvos padalinio vadovo Tado Vizgirdos nuomone, Vyriausybė skubiai palaimino vienos privačios aviakompanijos planus tuo pat metu visiškai nesikonsultuodama su kitomis Lietuvoje veikiančiomis oro bendrovėmis. Vadovas piktinasi, kad jau daugiau nei pusmetį „airBaltic" nepavyksta iš Lietuvos valdininkų ir politikų išgirsti šalies oro uostų plėtros vizijos, o tai apsunkina aviakompanijos veiklos planavimą.
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas ne kartą buvo susitikęs su bendrovės vadovais, kurie patvirtino savo nuogąstavimus ir pasidalino savo ketinimais bendrovės veiklą perkelti į Kauno oro uostą. Meras palankiai vertina tokius bendrovės planus ir tikisi abipusiai naudingo, miesto ir „airBaltic" kompanijos bendradarbiavimo.
kaunas.lt
Comment
Comment