O gal kas gali pasakyti , kada LAL'as per interneta "ispardavineja" bilietus zemesnemis kainomi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė NIDA Rodyti pranešimąO gal kas gali pasakyti , kada LAL'as per interneta "ispardavineja" bilietus zemesnemis kainomi?
Comment
-
nezinau ar tinka sitoje temoje AirBaltic, bet cia ji ir is LT skrenda tai metu cia:
Iš Vilniaus į Simferopolį - lėktuvu
Nuo šiandien oro bendrovė „airBaltic” pradeda tiesiogiai skraidyti iš Vilniaus į Simferopolį Ukrainoje.
Į Krymo sostinę Simferopolį „airBaltic“ iš Vilniaus oro uosto tiesiogiai skraidins tris kartus per savaitę, tuo tarpu su persėdimu Rygoje keleiviai į šį miestą galės skirsti keturis kartus per savaitę.
„Sprendimą pasiūlyti šį naują skrydį paskatino lietuvių susidomėjimas Krymu. Simferopolis ne tik poilsiui tinkantis Juodosios jūros kurortas, bet ir labai patogus susisiekimo prasme, iš čia lengva nuvažiuoti į bet kurį pasirinktą Krymo kurortą – Jaltą, Aluštą, Eupatoriją“, – sakė „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda.
„airBaltic“ lėktuvas iš Vilniaus į Simferopolį kils kiekvieną trečiadienį, penktadienį ir sekmadienį. Keleiviai bus skraidinami „Boeing 737 – 500“, o kelionė truks apie 2 val. Bilieto kaina perkant internetu – nuo 160 litų į vieną pusę, įskaitant oro uosto ir transakcijos mokesčius. Iš Rygos į Simferopolį skrydžiai siūlomi keturis kartus per savaitę: pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais, sekmadieniais. Darbo dienomis tiesioginiai skrydžiai vyksta prieš pietus, o sekmadieniais anksti ryte, tuo tarpu persėdant Rygoje iš Vilniaus skrendama ryte.
Simferopolis – Krymo sostinė, uostamiestis, iš kurio nesunku nuvykti į bet kurį Krymo kurortą ilgiausia troleibuso linija vis dar važinėjančiu troleibusu. Tokia kelionė troleibusu trunka apie porą valandų, o labiau skubantys vietinėms kelionėms gali pasirinkti autobusus ar išsinuomoti automobilį.
Krymas dėl savo klimato nuo seno garsėjo kaip kurortinis kraštas, į kurį pailsėti ir gydytis atvykdavo žymūs žmonės. Kurortų pakrantes skalauja Juodoji ir Azovo jūros, o peizažą puošia kalnai. Kryme galima ne tik ilsėtis pajūry, bet ir aplankyti pilis, rūmus, dvarus, paminklus, įstabias uolas ar unikalų Jaltos botanikos sodą.
„airBaltic“ taip pat yra pasiūliusi skrydžius į kitą Ukrainos kurortą – Odesą, į kurį galima vykti keturis kartus per savaitę (pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais).
http://www.kelias.net/dienos_tema_4.html
Comment
-
flyLAL“ muzikinis skrydis – lojaliems klientams, partneriams ir darbuotojams
2008 m. birželio 04 d.
Skrydžių bendrovės „flyLAL“ kvietimu per 7 tūkstančiai klientų, partnerių ir įmonės darbuotojų gegužės 28-ąją atvyko į Vilniaus „Siemens“ arenoje organizuotą išskirtinį renginį – muzikinį skrydį „Touch the sky“.
Pristatant renginį buvo pabrėžta, kad neįprasto muzikinio skrydžio rengėjas – bendrovė „flyLAL“ tęsia prieš 70 metų pradėtas bei kuria naujas aviacijos tradicijas Lietuvoje. 1995 m. nacionalinė mūsų šalies kompanija „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota ir pradėjo naudoti prekės ženklą „flyLAL“.
daugiau flylal.com svetaineje (yra ir paveiksleliu)
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
Simferopolis – Krymo sostinė, uostamiestis,
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąJuokingas video. Jau kad turėjo skristi du VIP ir skrydis buvo atšauktas tai jau Airbaltic patyrė fiasko...Paskutinis taisė balietis; 2008.06.06, 10:15.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad AirBaltic veikia tikrai geriau už Lietuvos futbolo federacija.
Comment
-
Vilniaus oro uostas auga dėl rekordinių „flyLAL“ srautų
2008 m. birželio 05 d.
Skrydžių bendrovė „flyLAL“ gegužės mėnesį skraidino per 64129 keleivių, t.y. 80 proc. daugiau, palyginti su 2007 gegužės mėnesiu, kai skrido 36 000 keleivių. Be to, „flyLAL“ keleivių srauto augimas didžiąja dalimi lemia Vilniaus oro uosto keleivių skaičiaus didėjimą – užaugęs „flyLAL“ keleivių srautas (28 000 keleivių) gegužę sudarė net 65% viso oro uosto srauto augimo, nors „flyLAL“ bendrovė gegužę skraidino 33 proc. visų Vilniaus oro uosto keleivių.
„Mūsų pasiektas keleivių srautas iš esmės lėmė rekordinį keleivių skaičių Vilniaus oro uoste. Jei ne spartus „flyLAL“ augimas, sostinės oro uostas būtų skelbęs vos 10-15 proc. augimą, t.y. tiek, kiek didėjo kitų skrydžių bendrovių gegužę pervežtų keleivių skaičius. Vienos aviakompanijos planai dvigubai padidinti keleivių skaičių daro esminę įtaką valstybinio objekto darbo rezultatams ir tiesiogiai lemia jo ekonominės veiklos apimtis. „flyLAL“ bendrovė sėkmingai įsitvirtino Vilniaus oro uosto lyderės pozicijose“, – teigia „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
V. Kaikaris taip pat pabrėžė, kad Vilniaus oro uoste pastačius „flyLAL“ keleivių terminalą, aviakompanija būtų finansiškai suinteresuota toliau tokiais pat sparčiais tempais auginti keleivių srautus. Tai atneštų didelės ekonominės naudos visai šaliai. „flyLAL“ keleivių terminalas būtų svarbus veiksnys, lemiantis bendrovės sprendimą dėl dvigubai išaugusių naftos kainų nedidinti „flyLAL“ bilietu kainų.
Pasak „flyLAL“ generalinio direktoriaus V.Kaikario, „flyLAL“ kryptingai laikosi sparčios plėtros strategijos, augindama keleivių skaičių ir plėsdama orlaivių parką. Palyginti su 2008 m. sausiu, gegužės mėn. skrydžių bendrovės keleivių srautas iš Vilniaus užaugo per 50 proc. 2008 metais „flyLAL“ lėktuvais jau skrido 256 000 keleivių.
Birželio 4 dieną į Vilnių buvo atskraidintas dar vienas „flyLAL“ lėktuvas „Boeing 737-500“, bendrovės įsigytas dar šių metų rudenį. Lietuvoje būtina atlikti tam tikrų lėktuvo modifikavimo darbų tam, kad lėktuvas atitiktų visus ES keliamus reikalavimus. Planuojama, kad po dviejų savaičių šis „Boeing 737-500“ bus pradėtas eksploatuoti.
„Tapome sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse – savo keleiviams siūlome daugiau skrydžių krypčių ir kviečiame skristi modernesniais patogesniais lėktuvais. Plėsdami lėktuvų parką galime pasiūlyti keleiviams platesnę krypčių geografiją ir geresnį aptarnavimą“, – teigia V.Kaikaris.
Pasak jo, keleiviai „flyLAL“ skrydžius renkasi dėl patogaus skrydžių grafiko, gerai techniškai prižiūrėtų orlaivių parko – šiuos privalumus leidžia užtikrinti tai pačiai aviacijos verslo įmonių grupei priklausantis techninės lėktuvų priežiūros centras „flyLAL Technics“.
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=201634
Comment
-
Kai man AirBaltic'as atsauke skyrdi VNO- ZRH (Zurich Klotten'as), tai jie to skyrdzio, galiojusio vos puse metu taip ir nebeatgamino, bet pasiule labai durnas salygas skrydziui. Tai pavyko kiek "panormalizuoti" laika ir jungiamus skrydzius, tik kai paskambinau jiem tiesiai i ju offica.
Siaip tai mano patarimas butu juos gerai numezlti, nes jie jum daro "nepatoguma"
Comment
-
as skambinau ir pasakiau kas man apmokes kelione is vieno oro uosta i kita, nes ten masina stovi.. beto man egzaminas, o ant rytojaus man turejo butu skrydis i UK ir ta pacia diena man yra paskutine diena pristatyti dokus del magistraturos, o kur dar po dvieju dienu man skrydis i Tampa (JAV). tai pasiule grazinti pinigus, tai pasakiau man nereikia pinigu, man reikia buti tuo paciu laiku Londone! buvau ziauriai uzsiutes.o buvo taip...
Comment
-
O gal žinot, ar jie čia apskritai atšaukia skrydžius į/iš Stansted, ar tik kažkuriom dienom jų nevykdys? Nes aš kaip tik planuoju pirkti bilietą birželio galui iš STN į VNO su flyLAL...Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
http://en.wikipedia.org/wiki/7W
panašu, kad kokia nors agentūra suorganizavo čarterinį reisą.kaip?
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąO kas po velnių tas Nuadžibu ? informacijos internete labai mažai...kaip?
Comment
Comment