Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip atrodo iš naujausios info, nors AirBaltic 2008 m. pirmais mėn. skraidino daugiau keleivių iš Vilniaus, nei flyLAL (citata iš BNS):

    Didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė "airBaltic" per du pirmuosius šių metų mėnesius iš Vilniaus oro uosto skraidino 87,5 tūkst. keleivių - 37 proc. daugiau nei pernai sausį-vasarį.
    Vien šį vasarį, palyginti su 2007-ųjų vasario mėnesiu, įmonės keleivių Vilniaus oro uoste pagausėjo 49 proc. iki 42,8 tūkstančio, pranešė "airBaltic".

    tačiau, palyginus su flyLAL rezultatais,

    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
    2008 m. vasario mėnuo, aviacijoje laikomas prasčiausiu metų mėnesiu pagal keleivių srautus, Lietuvos bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo itin sėkmingas. Kai kitų skrydžio bendrovių pervežtų keleivių skaičius, palyginti su sausio mėnesiu, nukrito, Lietuvos aviakompanijos rodikliai liko stabilūs.
    Sausį ir vasarį „flyLAL – Lithuanian Airlines“ reisais skrido po 42500 keleivių.
    tendencija yra flyLAL pusėje, nes airBaltic lėktuvais vasarį skrido mažiau keleivių nei sausį, o flyLAL išlaikė tą patį skaičių abu mėnesius. Patys įdomiausi konkurentų skaičiai turėtų būti pavasarį...

    Comment


      Lietuvos Rytas

      Rašo apie maisto kokybės bei pasiūlos šuolį FlyLAL reisuose.

      Comment


        Nezinau ar siam straipsiui cia vieta bet tai liecia ir LIETUVOS aviacijas
        Atsiveria dangus virš Atlanto
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16409206

        Comment


          Techniškai tiek FlyLAL, tiek Aurela galėtų pradėti skraidyti su savo B757.
          Manau, kad visai pasiteisintu skrydziai i Chicago (dėl tautiečių gausos) ar New York'a.

          Comment


            Sulig vizų panaikinimo momento sukeltu "šumu" būtų pats tas
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
              Techniškai tiek FlyLAL, tiek Aurela galėtų pradėti skraidyti su savo B757.
              Manau, kad visai pasiteisintu skrydziai i Chicago (dėl tautiečių gausos) ar New York'a.
              Tai kad LAL-as dar neturi savo B757, o tik planuoja. O planai, kaip žinote, ne visuomet taip greitai ir išsipildo...
              Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.03.22, 15:51.

              Comment


                „flyLAL“ keleivių srautas kovo mėnesį augo 50 proc.

                Lietuvos skrydžių bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ savo užsibrėžto tikslo – dvigubai padidinti dvigubai keleivių srautą – tikisi pasiekti jau šių metų liepą.
                „Pirmojo šių metų ketvirčio rodikliai ir keleivių skaičiaus augimo tendencijos suteikia mums pagrindą teigti, kad jau šių metų liepą mūsų bendrovės paslaugomis naudosis dvigubai daugiau keleivių nei atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu. Jau šiandien matome, kad prasidedantis vasaros skrydžių sezonas, kuriam „flyLAL-Lithuanian Airlines“ parengė itin platų skrydžių spektrą ir palankias kainas, sulauks didelio keleivių dėmesio“, - teigė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Tadas Pukšta.
                Pasak jo, šių metų sausį „flyLAL-Lithuanian Airlines“ lėktuvais skrido 36 proc. daugiau nei 2007 m. sausį, vasarį šis augimas siekė jau 46 proc., kovą, kaip prognozuojama, keleivių skaičius paaugs 50 proc. Liepą keleivių skaičių tikimasi padidinti 110 proc., lyginant su praėjusių metų liepa.
                Atitinkamai augo ir skrydžių, vykdytų iš Vilniaus oro uosto, skaičius: sausį skrydžių padaugėjo 25 proc. (nuo 312 skrydžių praėjusių metų sausį iki 390 skrydžių šių metų sausį), vasarį – 35 proc. (nuo 281 iki 378 skrydžių), kovą prognozuojamas 24 proc augimas (nuo 323 iki 402 skrydžių).
                „Norėčiau atkreipti dėmesį į itin reikšmingą tendenciją, lyginant skrydžių ir keleivių augimo santykį. Kovo menėsį vykdome 24 proc. daugiau skrydžių, tačiau keleivių skaičius auga 50 proc. – tai liudija „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skrydžių efektyvumo augimą. Ši tendencija leidžia teigti, kad mūsų bendrovė rinkai yra pateikusi gerus pasiūlymus, palankiausias kainas, kurios skatina vis daugiau keleivių rinktis patogiausią skrydžio variantą“, - teigia T.Pukšta.
                Aviacijos bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų.
                Per 2008 m. „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių.

                Šaltinis: FlyLAL

                Comment


                  FlyLAL atnaujino savo lėktuvų "angaro" sekciją. Numatytos naujos pristatymo datos bei pateikti nauji skaičiai:

                  Boeing 757-200



                  1 orlaivis, nuo 2008.06.01
                  2 orlaiviai nuo 2008.12.01
                  Vietų skaičius: 235
                  Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                  Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                  Maksimalus skrydžio nuotolis: 7 200 km

                  "Boeing 737-300"



                  3 orlaiviai nuo 2008.06.01
                  4 orlaiviai nuo 2008.12.01
                  Vietų skaičius: 142
                  Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                  Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                  Maksimalus skrydžio nuotolis: 4 700 km

                  "Boeing 737-500"



                  6 orlaiviai nuo 2008.06.01
                  Vietų skaičius: 124
                  Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                  Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                  Maksimalus skrydžio nuotolis: 3 500 km

                  Comment


                    Nu cia taip neblogai ples parka metu pabaigoj trys 757 bus i uz atlante gal megins mazu ka?
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                      FlyLAL atnaujino savo lėktuvų "angaro" sekciją. Numatytos naujos pristatymo datos bei pateikti nauji skaičiai:

                      Boeing 757-200

                      http://foto.terpe.lt/inkelti/20080326/boeing757_200.jpg

                      1 orlaivis, nuo 2008.06.01
                      2 orlaiviai nuo 2008.12.01
                      Vietų skaičius: 235
                      Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                      Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                      Maksimalus skrydžio nuotolis: 7 200 km

                      "Boeing 737-300"

                      http://foto.terpe.lt/inkelti/20080326/BOEING737_300.jpg

                      3 orlaiviai nuo 2008.06.01
                      4 orlaiviai nuo 2008.12.01
                      Vietų skaičius: 142
                      Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                      Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                      Maksimalus skrydžio nuotolis: 4 700 km

                      "Boeing 737-500"

                      http://foto.terpe.lt/inkelti/20080326/flylal_boeing737_new_colors.jpg[/IMG]

                      6 orlaiviai nuo 2008.06.01
                      Vietų skaičius: 124
                      Kreiserinis greitis: 800 km/val.
                      Maksimalus skrydžio aukštis: 11 300 m
                      Maksimalus skrydžio nuotolis: 3 500 km
                      Puikios naujienos. Su tokiu lėktuvų parku, manau, matysim labai daug naujų skrydžių iš Vilniaus ir, turbūt, iš Palangos.

                      Štai ir šiandien, FlyLAL puslapy reklamuoja naują skrydį į Stokholmą nuo Birželio 16d. Boeing tipo orlaiviais.

                      Atrodo, AirBaltic vienvaldystė reisuose į Skandinaviją baigėsi. Įdomu, kada ateis Kopenhagos eilė?
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        Nu cia taip neblogai ples parka metu pabaigoj trys 757 bus i uz atlante gal megins mazu ka?
                        AirBaltic planuoja atidaryti reisus, jeigu JAV "atidarys" sienas iskarto. O FLYlalas turbut planuoja carterinius reisu geografija plesti, o gal apie JAV irgi masto

                        Comment


                          Klausimas besidominciam arba dar geriau, zinanciam: Kodel flyLAL taip purtosi Kauno oro uosto ir nesumasto is ten kokia viena kita krypti atidaryti reiso????
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                            Puikios naujienos. Su tokiu lėktuvų parku, manau, matysim labai daug naujų skrydžių iš Vilniaus ir, turbūt, iš Palangos.

                            Štai ir šiandien, FlyLAL puslapy reklamuoja naują skrydį į Stokholmą nuo Birželio 16d. Boeing tipo orlaiviais.

                            Atrodo, AirBaltic vienvaldystė reisuose į Skandinaviją baigėsi. Įdomu, kada ateis Kopenhagos eilė?

                            del Kopenhaga ir man keista, sneka zmones, kad si direkcija nesa daugiausia pajamu AirBaltic. Turbut del jungiamuju skrydziu CPH, yra vienas is SAS hub'u. tad del keleiviu srauto ir sunku konkuruoti kaina, nes is esme fiskuotos islaidos turetu buti panasios visoms oro linijoms.
                            O FLYlal jungiasi Amsterdame su KLM.

                            Comment


                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              Klausimas besidominciam arba dar geriau, zinanciam: Kodel flyLAL taip purtosi Kauno oro uosto ir nesumasto is ten kokia viena kita krypti atidaryti reiso????
                              O kam? 100 km yra labai mazas atsutumas, tuo labiau ju "namu" oro uostas yra Vilniuje.

                              Comment


                                Turiu klausimą aviacijos megėjams: kur Vilniuje galima "patogiausiai" stebėti lektvuvų pakilimą ir nusileidimą? Mat mūsų "šauniajame" oro uoste nėra apžvalgos aikštelės.

                                Comment


                                  Parašė Artas Rodyti pranešimą
                                  O kam? 100 km yra labai mazas atsutumas, tuo labiau ju "namu" oro uostas yra Vilniuje.
                                  Iš tikro, nelabai apsimoka turėti net 3 "hubus" tokioj mažoj šaly, kaip mūsų. Aš esu kaunietis, ir man tikrai nėra labai svarbu, ar skrydis iš Vilniaus, ne taip Vilnius ir toli, juolab turint normalią magistralę.

                                  Nors pasvarstymui: jei jie paleistų savo SAAB iš Kauno į Vilnių, prieš kokį nors populiarų reisą iš Vilniaus į, tarkim, Londoną kokį. Gal atsirastų nemažai kauniečių, kurie užuot važiavę, patogiai atiduotų savo bagažą Kaune ir nuskristų tiesiai į VNO.

                                  Nors manau, kad gerai paskaičiavus toks variantas būtų atmestas. Iš kitos pusės, kur ekonominė logika turėti skrydžius į Londoną ar Dubliną iš trijų šalies miestų (Vilniaus, Palangos, ir Kauno)?

                                  Manau jie panašiai mąsto ir atmeta Kauną kaip neįdomų jiems miestą.
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    Parašė Artas Rodyti pranešimą
                                    del Kopenhaga ir man keista, sneka zmones, kad si direkcija nesa daugiausia pajamu AirBaltic. Turbut del jungiamuju skrydziu CPH, yra vienas is SAS hub'u. tad del keleiviu srauto ir sunku konkuruoti kaina, nes is esme fiskuotos islaidos turetu buti panasios visoms oro linijoms.
                                    O FLYlal jungiasi Amsterdame su KLM.
                                    Kopenhaga yra populiariausia kryptis iš Vilniaus, o į ją skrenda tik AirBaltic. Pelnas garantuotas (ir labai nemažas). Įlindus į šitą reisą, manau, galima būtų nors kažkokią dalį pasiimt, juk ne visi skrenda ten persėdimui.
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      Metų gale visų Lietuvos avialinijų garažai tvarkingai atrodys. Įdomu, ką FlyLAL darys su 757-200. Tiesioginiai skrydžiai į Niujorką? Čikagą? Nenustebčiau, kad vasaros sezonu atidarytų ir reisus į Indiją, Tailandą. Taip būtų atsisakyta tipinių Vilnius-Kopenhaga-xxx ar Vilnius-Frankfurtas-xxx variantų.

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                        Turiu klausimą aviacijos megėjams: kur Vilniuje galima "patogiausiai" stebėti lektvuvų pakilimą ir nusileidimą? Mat mūsų "šauniajame" oro uoste nėra apžvalgos aikštelės.
                                        Lyg ir Liepkalnio viršukalnėse neblogai matosi.
                                        Mano galerija Flickr'yje

                                        Comment


                                          Latvijoje flyLAL aktyviai reklamuoja savo veikla/planus per LNT televizijos kanala...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X