Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Heston Airlines“ išbrido iš nuostolių, tikisi didinti pernai penkiagubai augintas pajamas
    Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Heston Airlines“ 2022 metais pajamas augino 5 kartus iki 44 mln. Eur (8,5 mln. Eur 2021 metais) ir uždirbo 0,7 mln. Eur pelno.

    2021 metais bendrovė patyrė 1 mln. eurų nuostolio, dar metais anksčiau – 0,2 mln. Eur nuostolio.
    Įmonės rezultatai rodo užbaigtą pandemijos sunkmetį, o dabar pilnomis apkrovomis veikianti ACMI paslaugų bendrovė šiemet planuoja dar didesnį augimą.

    Comment


      Situacija su Izraeliu vėl įžiebė kalbas apie valstybinio lėktuvo įsigyjimą. Ir mano asmenine nuomone tai būtų pats geriausias sprendimas apie tai šį vakarą kalba ir savaitės panorama. Zuoko išssakyta mintis, kad reiktų bent kelių lėktuvų iš tiesų teisinga. Turėtume įsigyti bent du oralaivius - jais galėtų keliauti ne tik valstybės vadovai, bet ir galėtų būti nuomojamas. Bet pasvajokime, kokie lėktuvai tiktų mūsų valstybei.

      Variantas nr. 3 - Airbus A318/319 (110/156 vietų). Lėktuvas, kurių programos keliauja į pabaigą, techninis palaikymas ir aptarnavimas taps vis sudėtingesnis. Tai yra senas lėktuvas, kuris yra morališkai "atgyvenęs" ir pakankamai daug kuro suvartojantis orlaivis. Pliusas, jog tai yra vieną erviausių salonų, šioje klasėje turintis lėktuvas. Skrydžio nuotolis - 5700/6900 km.



      Variantas nr. 2 - E195-E2. (132 vietos) Po skyrybų su Boeingu ir visos eilės turbulencijų dėl kintančios regioninio lėktuvo sampratos - ateitis tampa vis labiau miglota, turbūt mažiausiai erdvus salonas. Pliusas jog tai yra vienas nauajusių ir moderniausių lėktuvų rinkoje, tad skraidydami juo ne tik taupytume degalus, bet ir būtume draugiškesni aplinkai. Skrydžio nuotolis - 4800 km.



      Variantas nr. 1 - A220-100 (135 vietų) šis lėktuvas yra priežastis, kodėl a318/319 programa keliauja į pabaigą. Vienas moderniausių šiuo metu esančių lėktuvų rinkoje, turintis ergonomišką ir erdvų saloną, vieną moderniausių valdymo sistemų ir mažiausiai savo klasėje suvartojantis degalų. Minusas problemos su varikliais, vis dėl to Pratt & Whitney PW1500G žada jas išspręsti iki 2025. Žinant, kad pirkimai ir laukimas užtruktų, tai turbūt geriausias pasirinkimas Lietuvai. Skrydžio nuotolis - 6100 km.



      O pabaigai priminimas iš kelių dešimtmečių istorijos, vienintelis Lietuvos valstybinis lėktuvas, Lockheed L-1329 JetStar 731, nuotolis 4000 km., 10 vietų.


      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        LY-AMB turbūt neatsitiktinai?

        Comment


          Originalus Lithuanian Airlines lėktuvų dažymo stilius, kaip pasakytų Gator, buvo sharp as hell.

          Comment



            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            LY-AMB turbūt neatsitiktinai?

            Manau, kad neatsitiktinai


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            Originalus Lithuanian Airlines lėktuvų dažymo stilius, kaip pasakytų Gator, buvo sharp as hell.
            Tiems laikams, net ir šiems, "žiauriai kietas" lėktuvas.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą
              LY-AMB turbūt neatsitiktinai?
              Jis toks būtent dėl to

              Comment


                VIP lėktuvas: ar valstybės vadovams reikia atskiro orlaivio? Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li..._medium=copied

                Manau, kad reikia tik ne VIP, o multifunkcinio. Kad ir Prezidentą nuksraidintų. Sportininkus iš olimpiados surinktų ir ž.onėms įstrigusiems Izraelyje padėtų.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Ant tiek multifuncionalumo neapsimoka - prezidentui reiktų su mažai vietų, o visokioms olimpiadoms ir evakuacijomis jau reiktų keleivinio, 100-200 vietų. Galima kokį A220, bet prezidentui jau per didelis. Toks kaip buvo AMB būtų pats tas prezidentui, bet daugiau niekam netinkantis...

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    VIP lėktuvas: ar valstybės vadovams reikia atskiro orlaivio? Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li..._medium=copied

                    Manau, kad reikia tik ne VIP, o multifunkcinio. Kad ir Prezidentą nuksraidintų. Sportininkus iš olimpiados surinktų ir ž.onėms įstrigusiems Izraelyje padėtų.
                    Tai VIP ir skraidintų prezidentą.
                    Sportininkams taip, jau netuktų VIP.
                    Bet kiek papildomai kainuotų toks, žinant, kad olimpiados kartą į 2 metus.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                      Ant tiek multifuncionalumo neapsimoka - prezidentui reiktų su mažai vietų, o visokioms olimpiadoms ir evakuacijomis jau reiktų keleivinio, 100-200 vietų. Galima kokį A220, bet prezidentui jau per didelis. Toks kaip buvo AMB būtų pats tas prezidentui, bet daugiau niekam netinkantis...
                      Todėl žymiai pigiau yra nuomotis, pagal poreikį ir dydį. Šiaip net milijardieriai jau atsisakinėja private jet'ų, nes nuomotis dažnai ir pigiau, ir paprasčiau.
                      Flickr

                      Comment


                        Liko nepastebėti:
                        It states that it will start with five to 10 aircraft – using part of its European fleet – and commence operations in the fourth quarter of this year.

                        The company aims to scale-up the new carrier, named Avion Express Brasil, to 25 aircraft by 2027-28.
                        Avion Express had disclosed in May last year that it wanted to set up a Brazilian charter division. It states that it will start with five to 10 aircraft – using part of its European fleet – and commence operations in the fourth quarter of this year.

                        Comment

                        Working...
                        X