Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Dadis Rodyti pranešimąGerbiami forumiečiai, gal kas prisiminsit, už ką ir kaip LAL gavo slotą Heathrow oro uoste?
Iš anksto dėkavoju.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek aš žinau pirma skraidė į Gatwic'ą, o vėliau Heathrow gavo praktiškai kaip dovaną naujai nepriklausomai valstybei аr aviakompanijai, BA dar kažkiek padėjo, o LAL norėjo.
Comment
-
Idėja apie bendrą aviakompaniją, noksta toliau:
Apie bendro oro vežėjo idėją vis dar tik svarsto
Bendra Lietuvos ir Estijos oro bendrovė galėtų būti ekonomiškai naudinga abiems šalims, svarsto Susisiekimo ministerija. Savo ruožtu pačios įmonės kol kas apsiriboja tik komerciniu bendradarbiavimu ir pažymi, kad tokio lygio sprendimą priimti turėtų vyriausybės.3Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Žiemelis skraidins Rusijos turtuolius
Su verslininku Gediminu Žiemeliu siejama įmonė "Avia Solutions Group" (ASG) įsteigė privačių užsakomųjų skrydžių įmonę "KlasJet", skirtą aptarnauti pasiturintiems Rusijos ir kitų šalių verslininkams.
Naujasis oro vežėjas centrinę būstinę turės Vilniuje, tačiau daugiausiai aptarnaus verslo klientus Rusijoje ir kitose NVS šalyse, savo tinklapyje paskelbė ASG.
"KlasJet" veiklą pradeda su dviem nuosavais "Challenger 850" lėktuvais, tačiau planuojama, kad iki 2018 m. kompanija turės 10 lėktuvų, įskaitant "Legacy" ir "Hawker Business" tipo lėktuvus.
Pasak p. Žiemelio, ASG valdybos pirmininko, Rusijos ir kitų NVS šalių ekonomikos po ekonominės krizės jau beveik baigia atsitiesti, o tai natūraliai augina paklausa privatiems skrydžiams.
ASG skaičiuoja, kad vadinamųjų VIP skrydžių paklausa NVS regione paauga po 2-5% per metus.
ASG akcijos kotiruojamos Varšuvos biržoje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Iš temos apie buvusius ir atidarytus naujus autobusų maršrutus
http://www.miestai.net/forumas/showt...359#post829359
Ten ne visiškai į temą, pasvarstyti geriau čia.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAutobusų maršrutai ne taip įdomu. Ne visai į temą , bet buvo ir keleivinių lėktuvų skrydžiai tarp Vilniaus ir Rokiškio:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Roki%C5%A1kio_oro_uostasParašė Buss fanas Rodyti pranešimąDel lektuvu marsrutu buvo girdeta. Netgi toks Vilnius-Raseiniai budavo.
Ir pats esu tik 2 kartus gyvenime skrides lektuvu ir tuo paciu marsrutu Vilnius-Palanga, skrydis trukdavo 45 min.
Geras susisiekimas tuo metu budavo lektuvais Lietuvos teritorijoje, galetu ir dabar taip buti.
Aisku, nebuvo tuo metu automobilizacijos tokios kaip dabar, todel zmones naudojosi lektuvais ir nuvykdavo per ta pati laika (susumavus kelione i oro uosta), kaip dabar automobiliu nuvyksta, arba dar net greiciau.
Ir spedavo gyventi tame paciame greitame gyvenimo tempe.
Aisku ir VT budavo labiau isvystytas nei dabar jau vien lektuvu deka.
Comment
-
„Avia Solutions Group“ pajamos šiemet išaugo 27 proc. iki 57,5 mln. eurų
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...uru-663-628399
Varšuvos biržoje kotiruojamos didžiausios Lietuvos kapitalo aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ konsoliduotos pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 57,467 mln. eurų – 27,1 proc. daugiau nei pernai sausį-kovą, kai jos buvo 45,226 mln. eurų.
Grupės grynasis konsoliduotas pelnas šiemet siekė 559 tūkst. eurų ir buvo 14,3 proc. mažesnis nei pirmąjį 2015-ųjų ketvirtį (652 tūkst. eurų), teigiama „Avia Solutions Group“ trijų mėnesių veiklos ataskaitoje.
Comment
-
„Avia Solution Group“ steigia krovinines oro linijas Rusijoje
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...nijas-rusijoje
Aviacijos verslo grupė „Avia Solutions Group“, valdoma verslininko Gedimino Žiemelio, vienijasi su Rusijos oro vežėju ir steigia krovinines oro linijas.
Skelbiama, kad oro linijos, pavadintos „Sky Airlines Gates“, buvo įkurtos balandžio mėnesį Maskvoje. Pirmą kartą jos pristatytos tuomet, kai buvo atidarytas „Avia Solutions Group“ pastatytas oro uostas greta Maskvos, Žukovskio mieste.
Skelbiama, kad 80% „Sky Airlines Gates“ valdo Aleksandras Chmelnitskis, 20% priklauso „Globus Distribution Management“. Registro duomenys išduoda, kad pastarosios kompanijos valdytoja ir didžiosios dalies akcijų savininkė yra AB „ŽIA Valda“, valdoma p. Žiemelio.
Skelbiama, kad veiklą naujos krovinių oro linijos pradės rugsėjo mėnesį. Skraidinti kroviniuis planuojama su vienu „Boeing 747-400F“ orlaiviu. Vėliau norima įsigyti dar du tokius pat orlaivius ir paleisti juos skraidyti 2017 m.
Atskleidžiama, kad kai tik Žukovskio oro uoste, kuriame ir buvo pristatytos oro linijos, bus atidarytas naujas krovininis terminalas, oro linijos svarstys galimybę išplėsti orlaivių skaičių iki 20. Iki tol nauja bendrovė vykdys komercinę veiklą iš kitų oro uostų. Skelbiama, kad krovinius „Sky Airlines Gates“ skraidins tiek iš Rusijos oro uostų, tiek iš tarptautinių, pavyzdžiui, Pietryčių Azijos oro uostų.
Petras Morozas, „Sky Airlines Gates“ vadovas, portalą „Ato.ru“ tikino, kad bendrovėje dirba buvęs oro linijų „Transaero“ stuardai ir inžinieriai.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąReiktu Lietuvai nacionalinio vezejo,tai manau skaiciai dar didesni butu
Comment
-
Nacionalinės oro linijos nelygų nacionalinėms avialinijoms. Jeigu jos nekonkurencingos ir reikia nuolatos finansiškai remti - tai geriau tokių neturėti. Kažkada Vilnius, Ryga ir Talinas visi turėjo nacionalinius vežėjus, tačiau Ryga kažkaip su savuoju sugebėjo sparčiai kilti, kai tuo tarpu Vilnius ir Talinas ne. Tuo tarpu kai bankrutavo FlyLAL ir Vilnius pradėjo orientuotis į pigias avialinijas, keleivių skaičius jame pradėjo sparčiai augti, daug sparčiau, nei Taline, kuris turėjo nacionalinį vežėją ir tiesą sakant netgi Rygą taip sparčiai pasivijom ne nacionalinio vežėjo, o pigių avialinijų dėka. Ar pavyks pralenkti - čia kitas klausimas, iš idėjos skirtumas jau nebėra trigubas, tai tėra 30%, kai augimas yra 20%, tai tereikia, kad Ryga augtų kiek lėčiau ir netrukus ją pasivytumėm. Tačiau kas labiausiai gali stabdyti VNO augimą tai yra ne tai, kad pas mus nėra nacionalinių avialinijų, o tai, kad VNO pajėgumai jau beveik visi išnaudoti, o naujasis terminalas planuojamas tik po 3-4 metų.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTik tas latvių kilimas, nebuvo be dotacijų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VNO nemažai skrydžių ir dabar vis dar dotuojami.
Skaičiuoju labai grubiai, bet ši suma, leistų turėti 2-3 lėktuvų parką, su 10 reikalingų, bet retesnių krypčių: Ciurichas, Hamburgas, Londono Gatwick, Trondheimas, Budapeštas, Praha ir t.t. Tai ne tik, padarytų Lietuvą geriau pasiekiamą, bet ir vieną kitą keleivį "pavogtų" iš Lufthansos ar Aitrbaltic, kuris mieliau skris tiesiogiai, nei su persėdimu.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
AirLituanicos išlaikymas per metus kainavo 10 mln. eur. Turėjo du mažyčius lėktuvus ir berods 5-7 kryptis. Iš pateikto paveiksliuko matosi, kad dotacija siekia 1,3 mln. eur ir 10 krypčių.Tačiau ta dotacija yra tik naujoms kryptis ir jeigu atmintis neapgauna, ta dotacija yra paskaičiuota ne metams, o dviem ar trims, kas reiškia, jog per metus dotacijai skiriama suma yra apie puse milijono. Puse milijono per metus už 10 krypčių, dažniausiai su dideliais lėktuvais ir rimtesnių kompanijų, kurios dažnai turi ir jungiamuosius skrydžiius, yra nepalyginamai geriau, nei mažiau krypčių, be jungiamųjų skrydžių, su mažiukais lėktuvais ir už 20 kartų didesnę sumą. Tačiau aš pritarčiau, kad kartais tas dotavimas neatrodo visai logiškas, kaip kad Small Planet Airlines skrydžio į Barseloną atveju. Bet tai, kad mes galėtumėm turėti kažkokią nedidelį nacionalinį vežėją reikėtų pamiršti ir ne dėl to, kad tai visiškai neapsimoka, o pirmiausiai dėl to, kad tai nebeįmanoma. Jeigu dotacijos avialinijoms ankščiau buvo ne toks ir retas atvejis, tai šiuo metu jos yra visiškai netoleruojamos ir už tai yra baudžiama, nes pažeidžia laisvos rinkos principus. Eilinės kompanijos, kurios kažkuriose rinkose nusprendžia užsiimti dempingu, yra skaudžiai baudžiamos. O čia dempingas valstybiniu lygiu - jis nėra ir nebus toleruojamas. Lyginti su naujų skrydžių krypčių dotacijomis to negalima, nes tai visiškai kitoks principas, neišskiriantis vienos kompanijos - yra konkursas, kuriame gali dalyvauti visi norintys, o ne valstybinė parajama vienai konkrečiai kompanijai. Vienintelis variantas Lietuvai turėti nacionalinį vežėją yra turėti konkurencingas avialinijas. Ir tai nėra neįmanoma, žinoma jeigu tuo užsiima žmonės, suprantantys ką daro, o ne tie, kurie tai daro dėl piaro kaip Zuokas. Žiemelis jau valdo viena didžiausių mūsų regione aviacijos kompanijų, buvo užsiminęs ir apie pigių avialinijų steigimą, kas mano supratimu visai galėtų būti sėkminga. Kas tikrai nebūtų sėkminga, tai kada avialinijas steigtų biurokratai, nieko apie tai nesuprantantys.
Paskutinis taisė Eidvis; 2018.04.10, 19:17.
- 2 patinka
Comment
-
Estų senesnės paskelbė bankrotą, nes ES liepė grąžinti neteisėtas dotacijas. Dabar yra įkurtos naujos, be skolų balasto.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment