Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Lygtai dar skraido.



    KLM turi kitokią strategiją, žinau. O Brussels skraido. Bet kuriuo atveju co-share bilietai didelio pelno nesuneš.
    Tikrai taip, bet tam jie turi dukterinę KLM Cityhopper.

    Dabar persižiūrėjau Transaero iš tiesų vis dar skraido 5dieniais ir 7dieniais. Na šiaip ar taip tai nepadeda Air Lituanica'ai
    Kaip vienas asmuo pakomentavo: "Jei kuriate linijas verslui, padarykite teisioginius skrydžius į Astaną. Nes kol kas viskas atrodo, kaip bandymas gauti pelną tik iš Briuselio krypites, pirmininkavimo metais".
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Į Domodedovo skraidė Transaero, bet irgi nutraukė skrydžius. Kaip rodo gerokai didesnių kompanijų patirtis ir tai atsispindi skaičiuose, kad tos kryptis buvo nekonkurencingos. Manau, kaip tuometinis oro uosto vadovas, jis puikiai turėtų tą žinoti.
      Transaero produktas yra mažai konkurencingas dėl durno tvarkarasčio (nors kiek skridau - tiek buvo pilnas). Jei AL pasirinks Domodedovo ir duos kasdienius skrydžius geru laiku, tai turi šansų gerai sukonkuruoti su Utair, nes tiek jungčių požiūriu, tiek susisiekimo su centrine Maskva, pastarasis oro uostas už VKO yra kiek patogesnis.

      Neatmeskime ir CS galimybės su tuo pačiu Aeroflotu.
      Kaip po dykumą blaškiausi

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Kaip vienas asmuo pakomentavo: "Jei kuriate linijas verslui, padarykite teisioginius skrydžius į Astaną. Nes kol kas viskas atrodo, kaip bandymas gauti pelną tik iš Briuselio krypites, pirmininkavimo metais".
        Su Dadašovu gal kalbėjai?

        Nėra tokio srauto į tą Kazachstaną. Ir ne su E-jet'u ten skraidyti.

        Iš paskelbtų krypčių keisčiau Miuncheną į Stokholmą. Kas liko - tokiam fleet'ui atrodo +/- logiškai.
        Paskutinis taisė vytauc; 2013.05.14, 23:28.
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
          Su Dadašovu gal kalbėjai?

          Nėra tokio srauto į tą Kazachstaną. Ir ne su E-jet'u ten skraidyti.

          Iš paskelbtų krypčių keisčiau Miuncheną į Stokholmą. Kas liko - tokiam fleet'ui atrodo +/- logiškai.
          Sunku pasakyti koks tas srautas į Astaną, bet aišku ne su Emb 175 skristi. Bet čia ir kyla klausimas ar reikia kurti pelningas kryptis ar verslui naudingas?

          Na SAS tik ką pranešė, kad dvigubina skrydžių kiekį i Arlandą nuo Rugpjūčio.

          Žinoma tai tik mano nuomonė, bet manau, kad geros kryptis šiai dienai yra Briuselis ir Amsterdamas.
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.05.15, 00:36.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Į Stokholmą bus skraidomą 12 kartų nuo rugpjūčio.

            Comment




              Geografiniu požiūriu- vienas regionas ir Maskva
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Gal nusisvaigsiu, bet kaip atrodytų CS su Norvegian ir kasdieniai skrydžiai į Arlandą?

                Nelabai baiminčiausi SAS'o 2 skrydžių, nes poreikis yra, o ir kaina Air Lituanica galėtų sukonkuruoti.
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                  Su Dadašovu gal kalbėjai?

                  Nėra tokio srauto į tą Kazachstaną. Ir ne su E-jet'u ten skraidyti.
                  LG žmonės dažnai komandiruojasi į Kazakstaną.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Gal nusisvaigsiu, bet kaip atrodytų CS su Norvegian ir kasdieniai skrydžiai į Arlandą?

                    Nelabai baiminčiausi SAS'o 2 skrydžių, nes poreikis yra, o ir kaina Air Lituanica galėtų sukonkuruoti.
                    per kur ir kur? ta prasme norwegianas is vno i arlanda? ar AL Vilnius- Arlanda? o toliau Norwegianas?
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      per kur ir kur? ta prasme norwegianas is vno i arlanda? ar AL Vilnius- Arlanda? o toliau Norwegianas?
                      B variantas.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        http://www.airlituanica.com/

                        Comment


                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          B variantas.

                          Deja į Norwegian politiką nėra įtrauktas joks bendradarbiavimas. Beto manau jie atidaro kryptį tuomet, kai vienam reisui yra 130-150 potencialių keleivių, dėl naudojamų orlaivių.

                          Jie save laiko low cost airline, bet ištiesų yra tas tarpinis variantas tarp low cost ir nacionalinių vežėjų, jų rinka tie, kurie nenori permokėti už bilietą, bei tie, kurie nemėgsta Ryanair. Jie investuoja į lėktuvus, onboard entertainment, wifi skrydžio metu, sėdimų vietų numeracija, skirtumas tik tas, kad bagažą reikia pirkti, kuris nėra toks brangus- visa tai, Norwegian daro labai patrukliu produktu.

                          Jie tyliai planuoja didžiulę plėtrą. Šiuo metu yra apie 64 B738 lėktuvų(iš kurių tik apie 5 yra senesni, nei 5m visi kiti, kelių metų ar net mėnesių) , per porą artimiausių metų jų bus 100. Ir to šiai dienai pakaks palaikyti Skandinavijos rinką+ Suomiją +UK.

                          Manau jie laukia SAS, Finnair, bei kitų Europos didžiųjų bankrotų, o Baltijos rinkai- subrendimo ir užaugimo. Nes jų lektuvų užsakymai įspūdingi: 100 Airbus 320neo (+50 galimų papildomų užsakymų), 100 B 737 MAX (+100 galimų papildomų užsakymų). Tai yra per artimiausius metus garantuoti 300 orlaivių arba net 450. Tad, kai jie nuspręs žengti i Baltijos rinką, čia bus kelių mėnesių klausimas, kol jie nužudys, Estonian, AB, ir AL.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.05.15, 15:30.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Norwegian bendro kodo sutarčių matyt niekada neturės, priežastis Ciurlionis išdėstė.

                            Dėl skandinavijos realiausia matyt skrydžius su SAS kodu vykdyti, nes pastaroji tikrai nėra pati efektyviausia aviakompanija ir AL galėtų mažesniais kaštais vykdyti skrydžius. Neabejoju, kad buvo tartasi, bet matyt SAS dar nenori iškart atiduoti savo maršrutų vykdyti dar tik besikuriančiai aviakompanijai. Kaip bebūtų, jei AL gerai pasirodys ir veikla vyks sėkmingai po kokių metu ar dviejų galima pamatyti AL vykdant minėtus reisus.

                            Amsterdamas su KLM partneryste manau niekam nekelia abejonių, nuo pat Estonian pasitraukimo iki pat šiol yra poreikis šiam maršrutui. Įdomu kaip su Berlynu bus. Visi iki šiol buvę bandymai ne kokie buvo, bet panašu, kad bus bendras kodas pirmą k. šio maršruto istorijoje, plius tinkamas orlaivis.

                            Miunchenas ir Maskva, labai įdomu kokias partnerystes bandoma gauti.

                            Comment


                              Air Lituanica dar nenusipelnė savo atskiros temos ?

                              Comment


                                Gal palaukim, kol lėktuvas pakils

                                Comment


                                  Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas Kęstutis Auryla patvirtino, kad neatitikimų buvo nustatyta ir „Air Lituanica“ atveju, tačiau jis neatskleidė kokių.

                                  „Air Lituanica“ dar laukia leidimo skristi
                                  http://www.lrytas.lt/verslas/energet...mo-skristi.htm

                                  Tai matyt Air Lituanica dabar tuos neatitikimus ir bando tvarkyti. Nes viskas jau beviltiškai uždelsta.

                                  Comment


                                    Air Lituanica pristatymas -
                                    http://www.slideshare.net/VilniausSa...ca-pristatymas

                                    Buvo kažkur praslydęs ir naujausias Air Lituanica pristatymas, gal kas turit ?

                                    Comment


                                      Nauja užsakomuju skrydžiu bendrove „Grand Cru Airlines“ http://www.gcairlines.aero/ vadovaus buves Aurelos direktorius Valdas Barakauskas.

                                      Comment


                                        Air Lituanica jau turi pirmą Emraer lėktuvą -

                                        Estonian Air hands over the first rental plane to Lithuanians
                                        http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=75777

                                        Comment


                                          Na ir lietuviškai plačiau :
                                          „Air Lituanica“ partnerė - skęstanti „Estonian Air“
                                          http://www.lrytas.lt/-13703419881369...tonian-air.htm

                                          Netrukus veiklą ketinanti pradėti oro bendrovė „Air Lituanica“ savo partneriu pasirinko oro kompaniją „Estonian Air“. Abiejų valstybių oro linijos bendradarbiaus platindamos bilietus bei siūlydamos jungiamuosius skrydžius.
                                          "Air Lituanica" lėktuvą nuomosis iš "Estonian Air".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X