Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tau kas nors Lietuvoje nekelia neigiamų emocijų? Jau kurį laiką visi tavo komentarai į vieną dūdą su senunamu ir Al1.
Comment
-
Na, kiek pastebėjau su savimi, tai tos sritys, kurios nekelia jokių emocijų, nelabai ir domina Yra teigiamų dalykų, pasidžiaugi ir atsibosta Neigiami dalykai labiau pritraukia, verčia ieškoti problemų sprendimų ar šiaip norą paakcentuoti problemą
Beje, neigiamos naujienos žiniasklaidoje pritraukia geresnį žiūrimumą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLAL/FlyLAL, Aurela, Star1, Air Lituanica, Small Planet, you name it. Kas šį kartą bus kitaip?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Toks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ? Su jais bendradarbiauja Thomas cook airlines. Tekstas rusų kalba
На данный момент авиационное подразделение включает три авиакомпании: Thomas Cook Airlines (штаб-квартира в Манчестере), Condor (Франкфурт на-Майне) и Thomas Cook Airlines Scandinavia (Копенгаген), такжеу оператора есть стратегический партнер по перевозке — литовская Avion Express.
Thomas Cook пересмотрит стратегию своего авиационного подразделения
https://profi.travel/news/40460/deta...mnjGciNvRFDLK4
Comment
-
Įdomu kas iš viso girdėjęs apie Avion Express. Darbuotojų kiekis stabiliai auga ir jau yra 145. https://rekvizitai.vz.lt/imone/nordi...toju-skaicius/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąToks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ?
Tiesą pasakius labai sena kompanija, Lietuvoje registruojanti orlaivius. Dirba tik su Airbus. Jų lėktuvus retai pamatysi Vilniuje. Panašus sektorius yra ir GetJet, Grand Cru airlines ir verslo CharterJets ir Klassjet.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pasirodo Lietuvos avialinijos 1998 m. planavo skrydžius į Niujorką.
https://twitter.com/simonasbartkus/s...08331661164544
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O Šimašiaus PR Facebooke, kaip čia VMS perka medicininę įrangą net nesuderinę su SAM nėra šlykštu? Iš to didelio garbės troškimo parodyti kaip čia VMS apdeda SAM ir gavosi tokie skuboti "pirkimai".
P. S. Zuoko avialinijos kaip tik buvo geras PR, dabar po krizės be savo avialinijų vėl atsidursim ten, kur buvom 2009.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Su dabar uždraustais skrydžiais tai jei ir būtų oro linijos iki karantino pabaigos bankrutuotu. Jau užsienio oro linijos pradeda pranešinėti apie bankrotus. Manau šiuo metu mums kaiptik pasisekė, kad neturime savo oro linijų, nes valstybė padenginėtu milžiniškus nuostolius.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.
Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.
Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPvz., reikalingiems skrydžiams subsidijuoti
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai airBalticas gavo iš Latvijos vyriausybės 250mln. eurų, būtų negavęs - būtų kojas užlenkęs o Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms
Reikalingesnėms, pvz. pensininkams po 200 eur prieš rinkimus, o ten visokie vokiečiai, prancūzai, norvegai, amerikiečiai durneliai kišdami milijardus į ponų keliones, geriau investuokim į pašalpinius.Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.27, 23:06.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPavyzdys: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-bankrota-jav
flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.
Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.
Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai mes kaip Zimbabvė, gyvensim nuolatinėje krizėje ir susisiekimo nereiks nei dabar nei po kelių metų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tas pats būtų ir jei turėtume krizinių laivų kompaniją.
- 3 patinka
Comment
-
Užtai iš Rygos šiuo metu yra dvigubai daugiau skrydžių nei iš Vilniaus. Ar valstybės tokios kvailos, kad remia savo skrydžių bendroves? Ar skaičiuoja ir pridėtinę naudą? Krizės ateina ir praeina. Aišku, kai skrydžių bendrovei pinigus ima taškyti savivaldybė, tai panašiau į avantiūrą. Čia reikia nuoseklumo ir ilgalaikės strategijos. AirBaltic įkurta 1995 m.
- 1 patinka
Comment
Comment