Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar viena "labai sėkmingai ir pelningai" veikianti lietuviška šaraškino kontora, kuri netrukus bankrutuos?
    Tau kas nors Lietuvoje nekelia neigiamų emocijų? Jau kurį laiką visi tavo komentarai į vieną dūdą su senunamu ir Al1.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Tau kas nors Lietuvoje nekelia neigiamų emocijų? Jau kurį laiką visi tavo komentarai į vieną dūdą su senunamu ir Al1.
      Lietuviškų aviakompanijų track record'as yra rock solid - bankrotas/likvidacija po metų kitų nuo veiklos pradžios. LAL/FlyLAL, Aurela, Star1, Air Lituanica, Small Planet, you name it. Kas šį kartą bus kitaip?

      Comment


        Na, kiek pastebėjau su savimi, tai tos sritys, kurios nekelia jokių emocijų, nelabai ir domina Yra teigiamų dalykų, pasidžiaugi ir atsibosta Neigiami dalykai labiau pritraukia, verčia ieškoti problemų sprendimų ar šiaip norą paakcentuoti problemą

        Beje, neigiamos naujienos žiniasklaidoje pritraukia geresnį žiūrimumą.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          LAL/FlyLAL, Aurela, Star1, Air Lituanica, Small Planet, you name it. Kas šį kartą bus kitaip?
          Arba tai viena kompanija veikianti nuo 1991 m. tiesiog keičia pavadinimą ir registraciją
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Toks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ? Su jais bendradarbiauja Thomas cook airlines. Tekstas rusų kalba

            На данный момент авиационное подразделение включает три авиакомпании: Thomas Cook Airlines (штаб-квартира в Манчестере), Condor (Франкфурт на-Майне) и Thomas Cook Airlines Scandinavia (Копенгаген), такжеу оператора есть стратегический партнер по перевозке — литовская Avion Express.
            O šiaip kažkaip su aviacija negerai, thomas cook aviacijos skyrius patiria didžiulius nuostolius

            Thomas Cook пересмотрит стратегию своего авиационного подразделения

            https://profi.travel/news/40460/deta...mnjGciNvRFDLK4

            Comment


              Įdomu kas iš viso girdėjęs apie Avion Express. Darbuotojų kiekis stabiliai auga ir jau yra 145. https://rekvizitai.vz.lt/imone/nordi...toju-skaicius/
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Toks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ?

                Tiesą pasakius labai sena kompanija, Lietuvoje registruojanti orlaivius. Dirba tik su Airbus. Jų lėktuvus retai pamatysi Vilniuje. Panašus sektorius yra ir GetJet, Grand Cru airlines ir verslo CharterJets ir Klassjet.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Pasirodo Lietuvos avialinijos 1998 m. planavo skrydžius į Niujorką.



                  https://twitter.com/simonasbartkus/s...08331661164544
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O Šimašiaus PR Facebooke, kaip čia VMS perka medicininę įrangą net nesuderinę su SAM nėra šlykštu? Iš to didelio garbės troškimo parodyti kaip čia VMS apdeda SAM ir gavosi tokie skuboti "pirkimai".
                    P. S. Zuoko avialinijos kaip tik buvo geras PR, dabar po krizės be savo avialinijų vėl atsidursim ten, kur buvom 2009.
                    Su dabar uždraustais skrydžiais tai jei ir būtų oro linijos iki karantino pabaigos bankrutuotu. Jau užsienio oro linijos pradeda pranešinėti apie bankrotus. Manau šiuo metu mums kaiptik pasisekė, kad neturime savo oro linijų, nes valstybė padenginėtu milžiniškus nuostolius.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Su dabar uždraustais skrydžiais tai jei ir būtų oro linijos iki karantino pabaigos bankrutuotu. Jau užsienio oro linijos pradeda pranešinėti apie bankrotus. Manau šiuo metu mums kaiptik pasisekė, kad neturime savo oro linijų, nes valstybė padenginėtu milžiniškus nuostolius.
                      Kuris flag carrier bankrutavo? ​​​​​​Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.

                      Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1590575225663.jpg
Views:	86
Size:	47,8 kB
ID:	1804559

                      ​​​​​​
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kuris flag carrier bankrutavo? ​​​​​​Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.


                        ​​​​​​
                        Tai jokie flg carrier ir nebankrutuos, juos išgelbės valstybiniai pinigai ir mokėsčių lengvatos. Jau buvo bent vienas nuskambėjes atvėjis apie Norvegijos oro linijų sunkumus. https://simpleflying.com/norwegian-a...nment-support/

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kuris flag carrier bankrutavo? ​​​​​​Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.

                          ​​​​​​
                          Tai airBalticas gavo iš Latvijos vyriausybės 250mln. eurų, būtų negavęs - būtų kojas užlenkęs o Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms

                          Comment


                            Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms
                            Pvz., reikalingiems skrydžiams subsidijuoti

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kuris flag carrier bankrutavo? ​​​​​​Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.

                              ​​​​​​
                              Pavyzdys: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-bankrota-jav

                              flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.

                              Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.

                              Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Pvz., reikalingiems skrydžiams subsidijuoti
                                250mln pries 2mln? Skirtumas yra

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Tai airBalticas gavo iš Latvijos vyriausybės 250mln. eurų, būtų negavęs - būtų kojas užlenkęs o Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms
                                  Karbauski, čia tu?
                                  Reikalingesnėms, pvz. pensininkams po 200 eur prieš rinkimus, o ten visokie vokiečiai, prancūzai, norvegai, amerikiečiai durneliai kišdami milijardus į ponų keliones, geriau investuokim į pašalpinius.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.27, 23:06.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Pavyzdys: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-bankrota-jav

                                    flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.

                                    Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.

                                    Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.
                                    Tai mes kaip Zimbabvė, gyvensim nuolatinėje krizėje ir susisiekimo nereiks nei dabar nei po kelių metų?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Tai mes kaip Zimbabvė, gyvensim nuolatinėje krizėje ir susisiekimo nereiks nei dabar nei po kelių metų?
                                      Visai ne, tiesiog mes dabar neturėsim kišti 250 milijonų išlaikyti oro linijas kaip darė kaimynai. O susisiekimas vistiek pagrinde eis per Star Alliance, tia ne nuo mūsų ir priklausys. Šiuo metu mes kaip tik išlošėm, kad neturim savo oro linijų. Tas pats būtų ir jei turėtume krizinių laivų kompaniją.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tas pats būtų ir jei turėtume krizinių laivų kompaniją.
                                        Su kriziniais laivais tai sunku, vien tik krizes kelia jie

                                        Comment


                                          Užtai iš Rygos šiuo metu yra dvigubai daugiau skrydžių nei iš Vilniaus. Ar valstybės tokios kvailos, kad remia savo skrydžių bendroves? Ar skaičiuoja ir pridėtinę naudą? Krizės ateina ir praeina. Aišku, kai skrydžių bendrovei pinigus ima taškyti savivaldybė, tai panašiau į avantiūrą. Čia reikia nuoseklumo ir ilgalaikės strategijos. AirBaltic įkurta 1995 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X