Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Pagal kartu skridusių komentarus po straipsniu, tai įgula tik drebančiomis rankomis padavė vandens. Kas išvis gali tą lėktuvo vaistinėlę naudoti ir kokiems atvejams ji skirta? Įguloje juk irgi ne medikai dirba.
Pagal kai kurių logiką, tai lėktuve koks nors santechnikas apsimes daktaru ir negaluojančiam kraujavimo stabdymo timpa užverš kaklą ir į burną prigrūs tvarsčių , todėl vaistinėlę reikia laikyti po devyniais užraktais ir niekam neduoti. Ir kažkodėl tokios problemos kyla būtent "Small Planet", kuriai dažnai kyla ir kitokių problemų: sugenda lėktuvai / vėluoja skrydžiai.
Įgula saugojo keleivį, kaip manote, ką po teismus užtampytų tas pasveikęs ligonis, sužinojęs, kad jam pagalbą suteikė neturintys mediko licenzijos ar kas nors būtų davę netinkamų vaistų?Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.18, 10:16.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Normaliai mąstantis džiaugsis, kad liko gyvas, ir prieš kitą kelionę labiau pasidomės savo sveikatos būkle, o ne ieškos kaltų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTai kvaili įstatymai, dėl kurių viešoje vietoje įvykus nelaimei dažnas bijo pirštą pajudinti. Greitoji ne visada atvyksta per 5 min., kurios yra pačios svarbiausios.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
žinau istoriją: Maximoje žmogui pradėjo stot širdis. apsauginis pradėjo daryt masažą ir išgelbėjo jį. pasirodo, kad apsauginis persistengė ir netyčia sulaužė vieną šonkaulį, tai tas žmogėnas už tai jį į teismą padavė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Paduoti gal ir gali, bet laimėti matyt šansų lygiai 0.
- 1 patinka
Comment
-
Paduoti gal ir gali, bet laimėti matyt šansų lygiai 0.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąTai, kad sulaužyti šonkaulius darant širdies masažą yra normali praktika. Tą patį ir medikai daro, nes tik švelniai spaudžiant rezultato nebus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokių vaistų būna first aid kituose, be kurių ligonis gali mirti?
Donskio atveju tiesiog nebuvo laiku suteikta pirmoji pagalba t.y. širdies masažas ir dirbtinis kvėpavimas.
1) Vaistinelese, kurios priklauso imonemes, dazniausiai nera vaistu. Yra tik tvarsciai ir dezinfekcines priemones. Taip yra del dvieju priezasciu.
a) Jei vaistinelese butu vaistai - reiketu kazkam priziureti, kad vaistai butu atnaujinti pries pasibaigiant ju galiojimo laikui (papildoma organizacine nasta);
b) Kriziniais atvejais neapmokytas pagalbos teikejas su vaistais gali padaryti daugiau zalos negu naudos.
2) Vakaru valstybese, kuriose yra good Samaritan laws, jie neapsaugo, jei pagalbos teikejas daro kazka, ko neras apmokyti daryti. Pvz. jei as esu apmokytas pagal cardiac first responder kursa - as galiu padeti darydamas sirdies masaza. Jei ji bedarant sulauzysiu kam nors sonkauli - mane nuo atsakomybes turetu saugoti. Jei as pribegsiu prie autoavarijos aukos ir pradesiu daryti operacija, perpilineti krauja ar dar ka nors - tokiu atveju good Samaritian laws jau man nieko nebepades.
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai įdomus straipsnis, kaip savi reikalus su Lietuvos avialinijomis suko, žinant tolimesnę istoriją, kyla mintis- ar tikrai dėl AriBaltic'o konkurencijos bankrutavome?
Garsiausios Lietuvos bylos: dingę milijonai ir prezidentinio lėktuvo afera
„Jet Star“ pirkimui tuomet dirigavo ne vienoje operatyvinėje pažymoje minimas JAV verslininkas Simas Velonskis, o sandėryje betarpiškai dalyvavo būsimasis „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stanislovas Dailydka, tuomet vadovavęs „Lietuvos avialinijoms“. Tuomečio Lietuvos vadovo Algirdo Mykolo Brazausko garbei specialiai net buvo padarytas vardinis orlaivio „Jet Star“ numeris – LY-AMB. 21 metų senumo 9 vietų lėktuvas buvo pirktas už 10 milijonų litų, nors realiai kainavo beveik dvigubai pigiau.
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/.../#foto=8308652
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTikrai įdomus straipsnis, kaip savi reikalus su Lietuvos avialinijomis suko, žinant tolimesnę istoriją, kyla mintis- ar tikrai dėl AriBaltic'o konkurencijos bankrutavome?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTikrai įdomus straipsnis, kaip savi reikalus su Lietuvos avialinijomis suko, žinant tolimesnę istoriją, kyla mintis- ar tikrai dėl AriBaltic'o konkurencijos bankrutavome?
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/.../#foto=8308652
Comment
-
Kas do per viena šaraškino kontora ?
„KlasJet“ metus pradeda su naujais orlaiviais ir dideliais plėtros planais
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKas do per viena šaraškino kontora ?
„KlasJet“ yra Europos verslo aviacijos įmonė, kuri siūlo privačius ir įmonių užsakomuosius skrydžius bei orlaivių valdymo paslaugas. Įmonė skraidina klientus specialiai modifikuotais „Bombardier CRJ200“, „Bombardier Challenger 850“, „Hawker 800XP“, „Boeing 737-500“. „KlasJet“ priklauso įmonių grupei „Avia Solutions Group“, kuri valdo virš 30 dukterinių bendrovių visame pasaulyje. Motininės įmonės palaikymas leidžia „KlasJet“ užtikrinti platų orlaivių techninio aptarnavimo paslaugų spektrą, dėl kurio bendrovė yra vertinama partnerių ir klientų visame pasaulyje.
Comment
Comment