Na Aurelos augimas gražus, bet leisdami tiek pinigų plėtrai, galėjo kelis litus paskirti normalesnio firminio stiliaus sukūrimui . Nes dabar lyg kokio buhalterio, kad nereikėtų niekam mokėti, lėktuvai apipavidalinti. Pateisinama kai koks kioskininkas pigiai susiveikęs lėktuvą ima vystyti oro pervežimų verslą. Bet pasiekus tokias apimtis...
Manes kitas klausimas nervina, kokiem galam aviakompanija negalvoja apie savo keleivius? Privercia juos per salti/veja/lietu/kitu_meteomalonumu lipti i/is ju lektuva..
Galima suprasti tik objektyvias priezastis, kai lektuvai konstruktyviai negali pasinaudoti teletrapu... (SAAB, FOKKER)..
Manes kitas klausimas nervina, kokiem galam aviakompanija negalvoja apie savo keleivius? Privercia juos per salti/veja/lietu/kitu_meteomalonumu lipti i/is ju lektuva..
Galima suprasti tik objektyvias priezastis, kai lektuvai konstruktyviai negali pasinaudoti teletrapu... (SAAB, FOKKER)..
Tai, kad keleiviai rinkdamiesi bilietus pagal kainą to nevertina tiek, kad būtų pasirengę mokėti daugiau vien už įlipimą per rankoves. Rankovės labiau apsimoka brangesniems ir tolimesniems skrydžiams.
Manes kitas klausimas nervina, kokiem galam aviakompanija negalvoja apie savo keleivius? Privercia juos per salti/veja/lietu/kitu_meteomalonumu lipti i/is ju lektuva..
Galima suprasti tik objektyvias priezastis, kai lektuvai konstruktyviai negali pasinaudoti teletrapu... (SAAB, FOKKER)..
Idomu o naujieji Aurelos ir FlyLALo Boeing 757-200 irgi laipins keleivius be teletrapu?
Tik teletrapai tinka keleiviams su ratais... tiems kurie gali kojom ne taip ir svarbu, tik kad pigiau butu... beje airBaltic per teletrapus sodina keleivius... nevisada bet vis gi...
Comment