Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu steigėjas (Vilniaus meras) sakys, kad tai nacvežėjas, tada bus. Keleiviui salone, manau, nesvarbu, kokio dizaino yra piloto pasas.

    Manau vien del solidarumo deretu samdyti Lietuvos pilotus. Neretai tenka matyti chebra Rygoje, susirenka po darbo dienos Air Baltice ir lauke paskutinio skrydzio i VNO. Truputi geriau Ryanair ir Wizz pilotams, kurie turi paskutinius skrydzius i Lietuva.
    Nesenai per CPH skridau irgi i VNO tad danu pilotas labai nudziugino, pasisveikines Lietuviskai. Kalbant apie Lt kalba, Air Baltic lietuviai saunuoliai, neretai net skrendant is Rygos ne i Lietuva, kalba Lietuviskai. Tad manau moraliniu ir patriotiniu poziuriu svarbu, kad pilotai butu Lietuviai!
    Beto gal bent dali pilotu emigrantu pavyktu susigrazint
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Manau vien del solidarumo deretu samdyti Lietuvos pilotus... Nesenai per CPH skridau irgi i VNO tad danu pilotas labai nudziugino, pasisveikines Lietuviskai. Kalbant apie Lt kalba, Air Baltic lietuviai saunuoliai, neretai net skrendant is Rygos ne i Lietuva, kalba Lietuviskai. Tad manau moraliniu ir patriotiniu poziuriu svarbu, kad pilotai butu Lietuviai!
      Keleiviui svarbu yra: kaina, sauga, patogumas, o visai ne piloto pasisveikinimas. O kas dėl visokiausių patriotizmų ir solidarumų - visi Lietuvoje važinėja su užsienyje pagamintomis mašinomis ir nelabai dėl šito verkia.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Keleiviui svarbu yra: kaina, sauga, patogumas, o visai ne piloto pasisveikinimas. O kas dėl visokiausių patriotizmų ir solidarumų - visi Lietuvoje važinėja su užsienyje pagamintomis mašinomis ir nelabai dėl šito verkia.


        as kalbu ne apie bilietu kaina, o apie darbo vietu kurima. Beto nuo kada piloto tautybe gali tureti itaka bilietu kainai?
        o kad kaina musu keleiviams svarbiausias faktorius, tai tiesa.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.05.04, 18:29.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment




          Simonas pasidalino savo bloge. Ne stebuklas, bet normaliai.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            Parašė vytauc Rodyti pranešimą
            Atvaizdas


            Simonas pasidalino savo bloge. Ne stebuklas, bet normaliai.
            Kas sukūrė dizainą? Yra panašumų su flyLAL, nors pastarojo dizainas man labiau patiko:

            Flickr

            Comment


              labai neišsiskiriantis. O toks, kuris nepritapo Lietuvos avialinijose, būtų labiau matomas:

              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                Atvaizdas


                Simonas pasidalino savo bloge. Ne stebuklas, bet normaliai.
                Atrodo neblogai. Kokie tiksliai bus lėktuvai? Bartkus užsiminė, kad tai bus E-Jet. Bet koks tiksliai variantas?

                Edit. Atsakymą jau radau ankstesniame Vytauc'o pranešime.

                Comment


                  Vel ta diskusija i Vilnius vs. Kaunas Koks skirtumas kieno tos oro linijos, vistiek tai, net jei ir materializuosis, bus kirvis po kaklu savivaldybei, kuri galiausiai nusikratys ir permes viska ant vyriausybes O del pilotu tautybes, tai manau giliai nusisvilpt visa tai turetu buti, svarbu profesionalumas, o gali sneket nors ir kiniskai

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    bus kirvis po kaklu savivaldybei, kuri galiausiai nusikratys ir permes viska ant vyriausybes
                    Nieko cia linksmo...

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Atrodo neblogai. Kokie tiksliai bus lėktuvai? Bartkus užsiminė, kad tai bus E-Jet. Bet koks tiksliai variantas?

                      Edit. Atsakymą jau radau ankstesniame Vytauc'o pranešime.
                      Bendram patikslinimui ir isgryninimui, braziliski Embraer 170, tokie patys kokius naudoja Estonian air, na ir Finnair su tokiais uzsuka i Vilniu.
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        Vel ta diskusija i Vilnius vs. Kaunas Koks skirtumas kieno tos oro linijos, vistiek tai, net jei ir materializuosis, bus kirvis po kaklu savivaldybei, kuri galiausiai nusikratys ir permes viska ant vyriausybes O del pilotu tautybes, tai manau giliai nusisvilpt visa tai turetu buti, svarbu profesionalumas, o gali sneket nors ir kiniskai
                        Tipiškas lietuviškas požiūris, turbūt kumščius laikot, kad taip ir įvyktų?
                        Duokim užsidirbti bet kam, tik ne saviems.
                        Flickr

                        Comment


                          Kaip diena tiap naujiena, dabar ir Praha

                          http://www.lrytas.lt/verslas/energet...s-ir-praha.htm
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Bus codeshare su CZA, o ir atstumas idealus. Plius srautas visada buvo, tik lėktuvas čekų neadekvatus jam buvo, o vėliau tvarkaraščių pakeitimai visai nužudė šį reisą. Tinkamas lėktuvas, geras grafikas, bendras skrydžio kodas - gali tikrai kažkas gautis .

                            Beje, Amsterdamas bus su galimybe jungtis į KLM tinklą, greičiausiai. O Briuseliui tiesioginio srauto, 80-ies vietų lėktuvui užpildyti, tikrai turėtų užtekti.
                            Paskutinis taisė pauliaK; 2013.05.06, 20:07.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Tipiškas lietuviškas požiūris, turbūt kumščius laikot, kad taip ir įvyktų?
                              Duokim užsidirbti bet kam, tik ne saviems.
                              Na pziurek kiek avia kompaniju pelningos ir kiek nuostolingos, dauguma nuostolingos, todel keista, kad taip uztikrintai apie uzsidirbima kalbi.
                              Labiau jis pastebejo, kad Lietuva greiciausiai, jei nepavyks pelningai dirbti, kentes nuo dar vieno abonento vasiuku projekto.

                              Comment


                                Kodėl nuostolingas aviakompanijas valstybės dotuoja ir neleidžia, išryškėjus jų nemokumui, tiesiog bankrutuoti? Korupcija, neūkiškumas ar sveikos nuovokos stoka? O gal net ir dirbdamos be pelno ar šiek tiek nuostolingai jos generuoja pajamas valstybių ir savivaldybių biudžetams?

                                Štai Kaunas skundžiasi, kad jį pakankamai neigiamai paveikė Ryanair'o skrydžių sumažinimas.. Už tai, kad iš Kauno jie skraidytų savivaldybė suvokė, jog verta net primokėti.

                                Beje, nuo kokių abonento vasiukų projektų jau dabar kenčia Lietuva?

                                Comment


                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Kodėl nuostolingas aviakompanijas valstybės dotuoja ir neleidžia, išryškėjus jų nemokumui, tiesiog bankrutuoti? Korupcija, neūkiškumas ar sveikos nuovokos stoka?
                                  Na, Lietuvoje ne tik kad nerėmė, o padėjo sėkmingai žlugdyti Džiaugsmingai pritariant "darbo" liaudžiai...

                                  Comment


                                    Tik nereikia čia tos darbo liaudies visur kaišioti. Ne darbo liaudis privatizavo, ne darbo liaudis išvogė ir subankrotino, ne darbo liaudis, o jos priešai ministerijoje galutinai damušė.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tik nereikia čia tos darbo liaudies visur kaišioti. Ne darbo liaudis privatizavo, ne darbo liaudis išvogė ir subankrotino, ne darbo liaudis, o jos priešai ministerijoje galutinai damušė.
                                      Tik kad iš darbo liaudies ateina tokie Neišauga darže kaip kopūstai.
                                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                      Comment


                                        Ne iš darbo liaudies, o iš nedamuštų savo laiku buržujų.
                                        Kas dėl Zuoko avialinijų - net jei ir pakils jų lėktuvas nuo žemės, neaišku, kiek ilgai skraidys ir ar nesibaigs tai dar viena didžiule skola ant savivaldybės pečių.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tik nereikia čia tos darbo liaudies visur kaišioti. Ne darbo liaudis privatizavo, ne darbo liaudis išvogė ir subankrotino, ne darbo liaudis, o jos priešai ministerijoje galutinai damušė.
                                          Tyčia parašiau kabutėse. Prisidengiama jais, ir randama pop-pritarėjų. Ir niekur nuo to nepabėgam kol kas.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ne iš darbo liaudies, o iš nedamuštų savo laiku buržujų.
                                          Iš liumpenų, iš esmės neturinčių savos nuomonės, o tik primestą jų vedliukų.

                                          Nuvažiavom į off-topą. O jūs pats už valstybines avialinijas pasisakytumėte?
                                          Paskutinis taisė Sula; 2013.05.06, 22:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X