Na Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKai pradės, tada ir bus galima žavėtis. Tik klausimas ar kada nors tai bus.
Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKažkada buvo svarstymai ir apie bendrą valstybę, bet nesutarė kur bus sostinė
O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPasakyk tą Suomijos vyriausybei, kad iš Finnairo nieko gero, geriau tegul skaido kitų šalių privačios avialinijos.
Na ir pačio Finnair CEO įžvalgos apie Europos sąjungos skrydžių rinką:
Finnair CEO forecasts gloom for Estonian AirPaskutinis taisė Perfect; 2013.04.25, 16:12.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąFinnair'as irgi ne aukso puodas. Ypač kai aštrėja konkurencinė kova ir labai ambicingus planus plėtoja kaimynai, t.y. Norwegian
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMane visada žavi sunkūs, ambicingi ir dideli darbai, nors kartais ir nesiseka
Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąReikia į tokį verslą žiūrėti šiek tiek plačiau nei per įmonės buhalterio akinius. Jeigu bendrovė patiria kažkokį nuostolį, tai ją panaikinus, automatiškai visos pajamos nukeliauja kitų šalių oro bendrovėms ir bendrai ekonomikai žala žymiai didesnė nei turėti kurį laiką nuostolingai dirbančią įmonę, tiek airbaltic, tiek Finnair pajamų/nuostolio santykis yra labai didelis. Šiaip ir bet kuriam kitam netgi privačiam verslui tas galioja, dažnai kurį laiką tenka padirbti nuostolingai ar padempinguoti kainas, norint išlaikyti rinką, nes ją praradus ją susigražinti arba kaip Finnairo atveju sukurti pritraukiant keleivius iš kitų šalių, labai sunku.
Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.
Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąFinnair, kaip suprantu, turi stiprias pozicijas long haul rinkoje, kur LCC praktiškai neegzistuoja (nors bandymų buvo ne vienas).
Tačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąEsmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.
Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.
Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.
Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia labiau smūgis SAS'ui bus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikytiAviate, navigate, communicate
Comment
-
Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąAišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNorwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
Arlanda taip pat yra "Norwegian" hub'as.Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.25, 19:26.
Comment
-
Parašė tajus Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Comment
Comment