Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Na Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
      Mūsų nesutiko dėl to kad latviai norėjo kad centras butu Rygoj.
      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

      Adam Mickiewicz

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Na Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
        Kažkada buvo svarstymai ir apie bendrą valstybę, bet nesutarė kur bus sostinė

        O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Kai pradės, tada ir bus galima žavėtis. Tik klausimas ar kada nors tai bus.
          Mane visada žavi sunkūs, ambicingi ir dideli darbai, nors kartais ir nesiseka
          Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.
          Flickr

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Kažkada buvo svarstymai ir apie bendrą valstybę, bet nesutarė kur bus sostinė

            O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.
            Pasakyk tą Suomijos vyriausybei, kad iš Finnairo nieko gero ir geriau tegul skaido kitų šalių privačios avialinijos (tik aišku tuomet tektų pamiršti daugumą skrydžių krypčių).
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Pasakyk tą Suomijos vyriausybei, kad iš Finnairo nieko gero, geriau tegul skaido kitų šalių privačios avialinijos.
              Finnair'as irgi ne aukso puodas. Ypač kai aštrėja konkurencinė kova ir labai ambicingus planus plėtoja kaimynai, t.y. Norwegian

              Na ir pačio Finnair CEO įžvalgos apie Europos sąjungos skrydžių rinką:
              Finnair CEO forecasts gloom for Estonian Air
              Paskutinis taisė Perfect; 2013.04.25, 16:12.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Finnair'as irgi ne aukso puodas. Ypač kai aštrėja konkurencinė kova ir labai ambicingus planus plėtoja kaimynai, t.y. Norwegian
                Reikia į tokį verslą žiūrėti šiek tiek plačiau nei per įmonės buhalterio akinius. Jeigu bendrovė patiria kažkokį nuostolį, tai ją panaikinus, automatiškai visos pajamos nukeliauja kitų šalių oro bendrovėms ir bendrai ekonomikai žala žymiai didesnė nei turėti kurį laiką nuostolingai dirbančią įmonę, tiek airbaltic, tiek Finnair pajamų/nuostolio santykis yra labai didelis. Šiaip ir bet kuriam kitam netgi privačiam verslui tas galioja, dažnai kurį laiką tenka padirbti nuostolingai ar padempinguoti kainas, norint išlaikyti rinką, nes ją praradus ją susigražinti arba kaip Finnairo atveju sukurti pritraukiant keleivius iš kitų šalių, labai sunku.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Mane visada žavi sunkūs, ambicingi ir dideli darbai, nors kartais ir nesiseka
                  Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.
                  Lietuva gali imtis ne vieno ne mažiau ambicingo ir gerokai reikalingesnio projekto nei nacionalinės avialinijos. Atominė elektrinė, suskystintų dujų terminalas, Rail Baltica, elektros jungtys - pick your favourite taip sakant. Šiaip suprasčiau mintis apie valstybinį vežėją jei oro susisiekimas su Lietuva būtų labai sudėtingas, bet dabar, kai mušami keleivių rekordai, pinigų kišimas (su labai miglota perspektyva juos atgaut) būtent į šitą sritį neatrodo racionalus sprendimas.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Reikia į tokį verslą žiūrėti šiek tiek plačiau nei per įmonės buhalterio akinius. Jeigu bendrovė patiria kažkokį nuostolį, tai ją panaikinus, automatiškai visos pajamos nukeliauja kitų šalių oro bendrovėms ir bendrai ekonomikai žala žymiai didesnė nei turėti kurį laiką nuostolingai dirbančią įmonę, tiek airbaltic, tiek Finnair pajamų/nuostolio santykis yra labai didelis. Šiaip ir bet kuriam kitam netgi privačiam verslui tas galioja, dažnai kurį laiką tenka padirbti nuostolingai ar padempinguoti kainas, norint išlaikyti rinką, nes ją praradus ją susigražinti arba kaip Finnairo atveju sukurti pritraukiant keleivius iš kitų šalių, labai sunku.
                    Esmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.

                    Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.

                    Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.

                    Comment


                      Finnair, kaip suprantu, turi stiprias pozicijas long haul rinkoje, kur LCC praktiškai neegzistuoja (nors bandymų buvo ne vienas).

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Finnair, kaip suprantu, turi stiprias pozicijas long haul rinkoje, kur LCC praktiškai neegzistuoja (nors bandymų buvo ne vienas).
                        Klausimas buvo ar verta Lietuvai kurti valstybinį nacionalinį vežėją, kuris užtikrintų susisiekimą pagrindinėmis kryptimis, ir Finnairas buvo pateiktas kaip pavyzdys. Lietuviškam vežėjui long-haul nepasiekiama.
                        Tačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                          Esmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.

                          Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.

                          Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
                          Tol kol egzistuoja tradiciniai (valstybiniai) vežėjai, tol Low coastai gali vaidinti verslo didvyrius. Jei tik neliktų valstybinių kompanijų, low costai užkeltų kainas ir nutrauktų nuostolingus skrydžius. Elementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            Tačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
                            Čia labiau smūgis SAS'ui bus.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Elementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.

                              Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Čia labiau smūgis SAS'ui bus.
                                O dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  O dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?
                                  Norwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
                                  Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.

                                    Comment


                                      Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                      Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
                                      Norwegian yra užsisakiusi ir 100 vnt. Airbus 320 Neo, bei 100 vnt. Boeing Max8.

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Norwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
                                        Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
                                        Jau dabar nemažai žmonių pasirenka skrydžius "Norwegian". Tačiau "SAS" neturi rimtos konkurencijos vietos (domestic) skrydžių sektoriuje (bent Švedijoje).
                                        Arlanda taip pat yra "Norwegian" hub'as.
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.25, 19:26.

                                        Comment


                                          Parašė tajus Rodyti pranešimą
                                          Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
                                          Taigi Lenino raštų 35 tomai, ar kiek ten jų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X