Kalbant apie Simoną Bartkų, moralės jam pakanka, kad būtų galima primesti, jog ne dėl valdiškų milijonų ten nuėjo. Bet žinoma, atlyginimas matyt pasiūlytas neblogas, tai kodėl gi ne Ir manau, kad šis žmogus čia mato savotišką karjeros iššūkį taip pat. Yra besikurianti aviakompanija, o jis turi bendras žinias, turi daaaaug vidinės informacijos apie konkurentų planus, pavyzdį su Estonian airlines, ką daryti ir ko nedaryti su labai panašaus tipo kompanija. Sėkmingai pasirodžius, karjerai čia gali būti labai puikus postūmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė pliumbum Rodyti pranešimąKalbant apie Simoną Bartkų, moralės jam pakanka, kad būtų galima primesti, jog ne dėl valdiškų milijonų ten nuėjo. Bet žinoma, atlyginimas matyt pasiūlytas neblogas, tai kodėl gi ne Ir manau, kad šis žmogus čia mato savotišką karjeros iššūkį taip pat. Yra besikurianti aviakompanija, o jis turi bendras žinias, turi daaaaug vidinės informacijos apie konkurentų planus, pavyzdį su Estonian airlines, ką daryti ir ko nedaryti su labai panašaus tipo kompanija. Sėkmingai pasirodžius, karjerai čia gali būti labai puikus postūmis.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAi nepradedam fantazuot, nes tuos čia atsiras Bartkų į popiežius siulančių
Kol Lietuvos pilotams nėra vietos Lietuvoje, nėra apie ką ir kalbėt...Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.02.26, 00:58.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybė trečiadienį sprendžia, ar padidinti bendrovės „Start Vilnius“, kuri valdo oro linijų bendrovę „Air Lituanica“, įstatinį kapitalą 5 mln. Lt savivaldybės pinigų. Šiuo metu „Start Vilnius“ įstatinis kapitalas siekia 42 mln. Lt.
Comment
-
..tai boingai, tai embrajeriai, dabar bombardirai... idomi komapanja... girdejau kad tai skalbimo masina ir tiek.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Paieškos tęsiasi:
"Vilniaus meras Artūras Zuokas su oficialiu vizitu šią savaitę lankysis Pietų Afrikos svarbiausiuose miestuose– Johannesburge ir Keiptaune, kur susitiks su miestų vadovais, Pramonės ir prekybos rūmų atstovais, litvakų bendruomenėmis. Taip pat meras apsilankys įmonėse, kurios jau išreiškė susidomėjimą investuoti Vilniuje ir Lietuvoje.
Vizito metu planuojama pasirašyti sutartį dėl investicijų į „airLituanica“, vyks susitikimai su aviacijos verslo atstovais, kurie jau konsultavo „airLituanica“ darbo grupę."
Plačiau: http://www.vilnius.lt/index.php?50150321
"Prieš tai įmonės įstatinis kapitalas sudarė 2,75 mln. Lt, dabar jis padidintas iki 7,75 mln. Lt, rodo Registrų centro duomenys. Kapitalas bus didinamas papildomais piniginiais įnašais.
Vasarį transporto bendrovės kapitalas buvo padidintas 0,5 mln. Lt.
Vilniaus savivaldybė teigia turinti 34% įmonės, kurios įstatinis kapitalas - 2,5 mln. EUR (8,632 mln. Lt), akcijų.
Pirmaisiais metais "Air Lituanica" planuoja iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidinti į 6 miestų pagrindinius oro uostus – Amsterdamą, Briuselį, Kijevą, Londoną, Maskvą, Palangą, po metų veiklos atidaryti dar 6 naujas kryptis – Stokholmą, Miuncheną, Berlyną, Sankt Peterburgą, Hamburgą, Tbilisį, o 2015 metais – skraidinti į Stambulą.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/4/22/air-l...namas-5-mln-ltPaskutinis taisė Ciurlionis; 2013.04.22, 14:14.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
A. Zuoko avialinijų planai bliūkšta
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61229539
Straipsnyje tiesa nieko apie investuotojus, o pateikiamas tik CAA direktoriaus pavaduotojo komentaras apie tai, kad Zuokula Airways iki oro vežėjo pažymėjimo ir licencijos dar toloka.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Nerijaus Mačiulio komentaras apie tai, apie ką ir aš pats keletą kartų sakiau:
Cut your losses short, man! Beveik nekyla abejonių, kad šis projektas bus "strike three". Jei neužtenka bankrutavusių FlyLAL ir Star1 pavydžio, galima pasižiūrėti kaip sekasi AirBaltic, Estonian Air ir net SAS, kuri pernai per plauką išvengė bankroto. Avialinijų verslas retai būna ne nuostolingas, ypač jei tai valstybinė įmonė kurioje savo kompetencijas ir ambicijas realizuoja politikai. Daug efektyvesnis kelias būtų vilioti didelę (pavyzdžiui, Azijos) avialinijų kompaniją (turinčią ir licenziją, ir lėktuvus, ir patirtį, ir svarbiausia - keleivius) steigti hub'ą Vilniuje.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nerijaus Mačiulio komentaras apie tai, apie ką ir aš pats keletą kartų sakiau:
Beskraidant į Europą, nėra taip paprasta pradėti imti ir skraidyti po Europą.
Beto jei nors vienai Azijos kompanijai būtų įdomu, jie jau senai būtų atėję į Lietuvą..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa su Hub'u Vilniuje tai jau perlenkta, įdomu ką tas hub'as jungtų? Aziją ir Europą? Dauguma Europos šalių turi patrauklias ir tiesiogines kryptis į Aziją.
Beskraidant į Europą, nėra taip paprasta pradėti imti ir skraidyti po Europą.
Beto jei nors vienai Azijos kompanijai būtų įdomu, jie jau senai būtų atėję į Lietuvą..Paskutinis taisė Eidvis; 2013.04.24, 19:22.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąZuokais Airways "bankrutavo" nepradėjusi veiklos. Unikalus atvejis.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSkalbimo masina ir tiek, teko girdeti is tu, kas arciau...
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, dėl Azijos šalių oro bendrovių Hub'o tai šiek tiek gal ir sunkiai įgyvendinamas dalykas, tačiau esmė, kad Zuokas visą savo energiją turėtų nukreipti ne į oro bendrovės steigimą, o į jos pritraukimą. Jeigu nori taip pinigais pasitaškyti - tai galėtų kaip kokiam Ryanair'ui pasiūlyti kompensaciją už reklamą ar pan. O kas dėl Azijos bendrovių, tai nors tai ir sunkiai tikėtina, kad jie Hub'u pasirinktų būtent Vilnių, tačiau kartu tai nėra taip neįtikėtina, kaip galėtų pasirodyti ir visų pirma dėl to, kad Lietuva yra kaip tik ant "tako", jungiančio Aziją su Europa. Net dabar įsijungus eismo stebėjimą ore (http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/orlaiviai-ore/) matau kad šiuo metu virš Vilniaus skrenda lėktuvas iš Pekino į Frankfrutą. Taip kad Vilnius būtų kaip ir strateginėje vietoje, o tai taupytų kaštus.
O Visą energiją reiktų dėti nebent į geresnį susisiekimą su pagrindiniais hub'ais, iš kurių galėtų vykti jungiamieji skrydžiai t.y. Frankfurtu, Amsterdamu, Kopenhaga, Maskva ir ta pačia Varšuva.Paskutinis taisė John; 2013.04.24, 22:52.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąZuokais Airways "bankrutavo" nepradėjusi veiklos. Unikalus atvejis.
Comment
Comment