Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
    VNO generalinio direktoriaus atlyginimas 3650Lt į rankas.
    Flickr

    Comment


      Kažkada E.Masiulis pareiškė, kad už 5k Lt/mėn gali dirbti tik kvailys. Negi savo draugelį Vaišvilą jis durnium laikė?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        VNO generalinio direktoriaus atlyginimas 3650Lt į rankas.
        Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          Valdiškuose UAB'uose algas irgi nustato valstybė ar savivaldybė, o ne darbo rinka. Nors lankstumo yra daugiau.

          Comment


            Parašė vytauc Rodyti pranešimą
            Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
            Nori pasakyti, kad VĮ gali vadovauti bet koks žmogus, atitinkantis politinio pasitikėjimo kriterijus (kvalifikacija nesvarbi)? O jeigu ne kiekvienas, ko tada VNO vadovas neieško darbo kitose įmonėse? O dėl "Air Lituanica" UABizmo - valstybiniai pinigai ten įdėti? - įdėti. Reiškia ir algas turi nustatyti valstybė, o jeigu kitiems akcininkams tai nepatinka, gali išpirkti jas iš valstybės.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Nori pasakyti, kad VĮ gali vadovauti bet koks žmogus, atitinkantis politinio pasitikėjimo kriterijus (kvalifikacija nesvarbi)?
              Gaila, bet taip.

              O jeigu ne kiekvienas, ko tada VNO vadovas neieško darbo kitose įmonėse?
              Klausimas ne man.

              O dėl "Air Lituanica" UABizmo - valstybiniai pinigai ten įdėti? - įdėti. Reiškia ir algas turi nustatyti valstybė, o jeigu kitiems akcininkams tai nepatinka, gali išpirkti jas iš valstybės.
              Algų fondų tvirtinimas yra akcininkų reikalas - be abejo. Bet man toks įspūdis, kad iš čia diskutuojančių tik aš vienas gyvenime darbuotojus samdęs. Jeigu jums reikia t.t. kvalifikacijos darbuotojo/vadovo - jūs būsite priversti jam mokėti tokią, algą, kokia yra įprasta rinkoje. Taškas.

              Yra Lietuvoje eilė įmonių direktorių, kurie gauna po 100.000k/mėn. jų akcininkai išvis durni gal? Aukšta vadovo alga yra ne atlyginimas, o kompensacija už tai, kad jis vysto ne savo, o akcininkų verslą.
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
                Dėl antro sutinku, bet, jei (U)AB'as savivaldybės ar valstybės, tai labai dažnai vadovų ir ne tik jų atlyginimai būna neadekvačiai dideli arba maži.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  OK, žiūrėsim. Pozityvios vilties teikia, kad komercija užsiims Simonas Bartkus.
                  Iš tiesų. Simonas Bartkus vienas iš žmonių, per daugmaž 3 metus pavertusių Vilniaus oro uostą iš visiškai apgailėtino užkampio su keliais skrydžiais po FlyLAL bankroto į visai neblogai besisukantį, augantį, visokius islandus, žydus, rusus ir turkus viliojantį ir jau beveik pelningą darinį.

                  Comment


                    Nors esu nepataisomas optimizmas, tačiau šitas projektas man jokio optimizmo nekelia. Apskritai Zuoko projektus pradėjau labai kritiškai vertinti.... na kiek gi galima mokesčių mokėtojų pinigais sau brangią reklamą darytis, bet - tai jau kita tema. O kas dėl Air Lituanica, tai:

                    Ar projektas geras, ar negeras, geriausiai gali atsakyti tie, kurie tą projektą matė ir turi pakankamai kompetencijos jį įvertinti, o tokiais yra investuotojai. Zuokas žadėjo, kad savivaldybė bus tik smulki akcininkė ir kad avialinijas valdys pagrindinis investuotojas. Deja, investuotojų neįtikino Zuoko planas, ko pasekoje pagrindiniu investuotoju nusprendė tapti.... savivaldybė. Prabanga, turint nuosavas avialinijas, Euriopoje gali pasidžiaugti tik Maskva... na dabar bus ir Vilnius (bent laikinai). Bet visa tai nesvarbu, svarbu, kad nors ir Zuokas uoliai bandė ieškoti investuotojų, netgi griebėsi šiaudo siūlydamas savas avialinijas kitoms Lietuvos savivaldybėms, tačiau jokie rimtesni investuotojai Zuoko planais nepatikėjo (smulkūs akcininkai, projekte dalyvaujantis daugiau dėl vardo, o ne dėl rimtų ketinimų, neskaičiuojami).

                    Taigi be keliolikas smulkių akcininkų, kurie realiai nieko nereiškia, projektas bus valdomas savivaldybės. Optimistiniu variantu, Zuokas mero kėdeje dar sėdės dar du metus, pesimistiniu - du mėnesius, nes po Uspaskicho ir Paksiaus susijungimo Lenkai + Darbiečiai & tvarkiečiai + Socdemai Vilniaus savivaldybėje turės 50% + 1 balsą. Tai kas "Air Lituanicos" laukia po Zuoko? Net jeigu naujoji valdžia būtų stebuklinga, kas lauktų "Air Lituanicjos" po dar kelių metų, kai vėl keistųsi valdžia? Aš galiu atsakyti kas lauktų, o lauktų štai kas:

                    A.Zuoko skrydžių bendrovės vadovui – 30 tūkst. Lt atlyginimas

                    Žinoma, dauguma 30K Lt atlyginimu piktinasi, nesupranta, kodėl patys tiek neuždirba ir nesupranta, kad daug labiau apsimoka oro bendrovės vadovui mokėti didelį atlyginimą, negu po to dengti šimtus kartų didesnį įmonės nuostolį. Tačiau visi žinom, kad žmonės tuo piktinasi ir visi žinom, kad politikai stengiasi žmonėms įtikti ir pasikeitus Zuokui, keisis ir savivaldybės politika "Air Lituanicos" atžvilgiu.

                    Dar nežinau atvejo, kad valstybinė kampanija lygioje konkurencinėje kovoje būtų atsilaikusi prieš privatų verslą. Valstybinis verslas yra neefektyvus, nes jų nemotyvuoja pinigai.

                    Zuoką steigti avialinijas motyvuoja jo įvaizdis, o ne dividentai, dėl to iš Zuoko pusės yra daroma viskas, kas avialinijos kuo geriau pasitarnautų šiam reikalui - kas savaitę yra daromi pranešimai spaudai, nesuradus investuotojų projektas nėra uždarinėjamas (nes tai pekenktų įvaizdžiui), o ieškoma būdų bet kokia kita kaina jį pratęsti.

                    "Air Lituanicos" vadovus taip pat motyvuos ne pinigai, t.y. jeigu vadovas pasieks pasakiškų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek bus 30K Lt, o jeigu pasieks prastų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek tikriausiai liks 30K Lt. Atlyginimas nuo gerų rezultatų neišaugs, o mažėti jis greičiau gali dėl pasikeitusios politinės situacijos ar dėl kokio nors kilusio skandalo, o ne dėl realiai prasto atliekamo darbo. Dėl to įmonės vadovui daug svarbiau su išlaikyti draugiškus santykius su politikais, nei kad pasiekti gerų rezultatų įmonėje.

                    Galų gale reikėtų priminti, kad FlyLAL bankrutavo, Star 1 bankrutavo, AirBaltic ir Estoniain Air - ant bankroto slenksčio. Ar kam nors Zuoko junginys atrodo patikimiau nors už vieną iš šitų netgi jau bankrutavusių aviainijų? Apskritai, ar žmonės išvis drįs pirkti bilietus į Zuoko avialinijas? Tiesą sakant aš prieš daugiau nei mėnesį ar du tikrai bilietų nepirkčiau (nors niekada nesu bilietų pirkimą ribojęs dėl avialinijų bankroto galimybės).

                    Zuoko avialinijoms aš neprognozuočiau nei metų, bent jau tuo atveju, jeigu nebus pumpuojamos finansinės savivaldybės injekcijos (kas mažai tikėtina). Ir tie 15-20 mln. Lt galbūt ir yra ta kaina, kurią Lietuva turi sumokėti už tai, kad iki galo apnuogintų Zuoko populizmą ir daugiau jo niekada neberinktų, bet man labai gaila, kad Zuokas gali išnaudoti kone paskutinę galimybę Lietuvai turėti nuosavas avialinijas. Po trečiųjų avialinijų bankroto per kelis metus, ketvirto šanso galime ir nebesulaukti. Ir ne tik dėl investuotojų, bet ir mūsų pačių piliečiai nebepasitikės naujai steigiamomis avialinijos (žinoma tai atitinkamai atbaidys ir investuotojus), panašiai taip, kaip dabar lietuviai nepasitikės tokio lygio bankais, kaip Snoras ar Ūkio bankas (tik tiek, kad bankų Lietuvoje netrūksta, o avialinijų nėra nei vienos).

                    Comment


                      Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?
                        Dirbti įdomų dirbą už gerą algą yra visai geras pasiūlymas net jei žinai, kad rezultato nebus. O moralinių pasiteisinimų sau visada galima sugalvoti, kaip kad kiti padarytų blogiau, arba kad yra šioks toks šansas ir t.t. Gi karjera apskritai neturėtų nuo to nukentėti, greičiau priešingai.

                        P.S. aš vis dar tikiuosi, kad jie nepradės skraidyti, nebent atsirastų tikras ne valstybinis investuotojas.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Dirbti įdomų dirbą už gerą algą yra visai geras pasiūlymas net jei žinai, kad rezultato nebus. O moralinių pasiteisinimų sau visada galima sugalvoti, kaip kad kiti padarytų blogiau, arba kad yra šioks toks šansas ir t.t. Gi karjera apskritai neturėtų nuo to nukentėti, greičiau priešingai.

                          P.S. aš vis dar tikiuosi, kad jie nepradės skraidyti, nebent atsirastų tikras ne valstybinis investuotojas.
                          90%, kad skraidys. Panašu, kad nuo birželio. Lėktuvai rasti, rezervacijos sistema pasirinkta, apie balandį turėtų prasidėti bilietų prekyba.
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            O kur skris? Ar ateityje plėsis į KUN?

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                              Yra Lietuvoje eilė įmonių direktorių, kurie gauna po 100.000k/mėn. jų akcininkai išvis durni gal? Aukšta vadovo alga yra ne atlyginimas, o kompensacija už tai, kad jis vysto ne savo, o akcininkų verslą.
                              O kiek pelno į Vilniaus biudžetą jau darbar duodą "Air Lituanica", kad jos šefui mokama tokia alga?
                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Tai kas "Air Lituanicos" laukia po Zuoko? Net jeigu naujoji valdžia būtų stebuklinga, kas lauktų "Air Lituanicjos" po dar kelių metų, kai vėl keistųsi valdžia?
                              Kaip dažnai būna Lietuvoje - "vadovas atleistas iš darbo šalių susitarimu, išmokant jam 6 vid.atlyginimų išeitinę kompensaciją". Ir viskas OK - pinigai valdiški, ne savi.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kiek pelno į Vilniaus biudžetą jau darbar duodą "Air Lituanica", kad jos šefui mokama tokia alga?
                                Kai pradės nešti pelną - algą reiks didint kokius 3x, kad neperviliotų kitas startup'as

                                The 7 Stages of the Business Life Cycle
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                  Kai pradės nešti pelną - algą reiks didint kokius 3x, kad neperviliotų kitas startup'as
                                  "Nepakeičiamų žmonių nėra".

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    "Nepakeičiamų žmonių nėra".
                                    Analogiškai, bet kas negali pakeisti bet ko :-).

                                    Comment



                                      "Avia Solutions Group" pasitrauks iš užsakomųjų skrydžių verslo


                                      Tai negi SPA irgi nuostolinga?

                                      Comment



                                        Del SPA klausimas, o Avia Solutions uzsiima orlaiviu nuoma. Tiesa siai diena rinkoje situacija tokia, kad bankrutavus ne vienai bendrovei, o daugeliui optimizavus orlaiviu parka ir atsisakius dalies lektuvu, nuomos kaina yra gerokai nukritus. O kadangi jie ne patys didziausi zaidejai, tai ir issilaikyti nelengva
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?
                                          Čia apsimeti naivuoliu ar kaip? Kažkas merkia valdiškus milijonus, tai kodėl nepasidalinti jų?
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X