Parašė vytauc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVNO generalinio direktoriaus atlyginimas 3650Lt į rankas.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąTaip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNori pasakyti, kad VĮ gali vadovauti bet koks žmogus, atitinkantis politinio pasitikėjimo kriterijus (kvalifikacija nesvarbi)?
O jeigu ne kiekvienas, ko tada VNO vadovas neieško darbo kitose įmonėse?
O dėl "Air Lituanica" UABizmo - valstybiniai pinigai ten įdėti? - įdėti. Reiškia ir algas turi nustatyti valstybė, o jeigu kitiems akcininkams tai nepatinka, gali išpirkti jas iš valstybės.
Yra Lietuvoje eilė įmonių direktorių, kurie gauna po 100.000k/mėn. jų akcininkai išvis durni gal? Aukšta vadovo alga yra ne atlyginimas, o kompensacija už tai, kad jis vysto ne savo, o akcininkų verslą.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąTaip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąOK, žiūrėsim. Pozityvios vilties teikia, kad komercija užsiims Simonas Bartkus.
Comment
-
Nors esu nepataisomas optimizmas, tačiau šitas projektas man jokio optimizmo nekelia. Apskritai Zuoko projektus pradėjau labai kritiškai vertinti.... na kiek gi galima mokesčių mokėtojų pinigais sau brangią reklamą darytis, bet - tai jau kita tema. O kas dėl Air Lituanica, tai:
Ar projektas geras, ar negeras, geriausiai gali atsakyti tie, kurie tą projektą matė ir turi pakankamai kompetencijos jį įvertinti, o tokiais yra investuotojai. Zuokas žadėjo, kad savivaldybė bus tik smulki akcininkė ir kad avialinijas valdys pagrindinis investuotojas. Deja, investuotojų neįtikino Zuoko planas, ko pasekoje pagrindiniu investuotoju nusprendė tapti.... savivaldybė. Prabanga, turint nuosavas avialinijas, Euriopoje gali pasidžiaugti tik Maskva... na dabar bus ir Vilnius (bent laikinai). Bet visa tai nesvarbu, svarbu, kad nors ir Zuokas uoliai bandė ieškoti investuotojų, netgi griebėsi šiaudo siūlydamas savas avialinijas kitoms Lietuvos savivaldybėms, tačiau jokie rimtesni investuotojai Zuoko planais nepatikėjo (smulkūs akcininkai, projekte dalyvaujantis daugiau dėl vardo, o ne dėl rimtų ketinimų, neskaičiuojami).
Taigi be keliolikas smulkių akcininkų, kurie realiai nieko nereiškia, projektas bus valdomas savivaldybės. Optimistiniu variantu, Zuokas mero kėdeje dar sėdės dar du metus, pesimistiniu - du mėnesius, nes po Uspaskicho ir Paksiaus susijungimo Lenkai + Darbiečiai & tvarkiečiai + Socdemai Vilniaus savivaldybėje turės 50% + 1 balsą. Tai kas "Air Lituanicos" laukia po Zuoko? Net jeigu naujoji valdžia būtų stebuklinga, kas lauktų "Air Lituanicjos" po dar kelių metų, kai vėl keistųsi valdžia? Aš galiu atsakyti kas lauktų, o lauktų štai kas:
A.Zuoko skrydžių bendrovės vadovui – 30 tūkst. Lt atlyginimas
Žinoma, dauguma 30K Lt atlyginimu piktinasi, nesupranta, kodėl patys tiek neuždirba ir nesupranta, kad daug labiau apsimoka oro bendrovės vadovui mokėti didelį atlyginimą, negu po to dengti šimtus kartų didesnį įmonės nuostolį. Tačiau visi žinom, kad žmonės tuo piktinasi ir visi žinom, kad politikai stengiasi žmonėms įtikti ir pasikeitus Zuokui, keisis ir savivaldybės politika "Air Lituanicos" atžvilgiu.
Dar nežinau atvejo, kad valstybinė kampanija lygioje konkurencinėje kovoje būtų atsilaikusi prieš privatų verslą. Valstybinis verslas yra neefektyvus, nes jų nemotyvuoja pinigai.
Zuoką steigti avialinijas motyvuoja jo įvaizdis, o ne dividentai, dėl to iš Zuoko pusės yra daroma viskas, kas avialinijos kuo geriau pasitarnautų šiam reikalui - kas savaitę yra daromi pranešimai spaudai, nesuradus investuotojų projektas nėra uždarinėjamas (nes tai pekenktų įvaizdžiui), o ieškoma būdų bet kokia kita kaina jį pratęsti.
"Air Lituanicos" vadovus taip pat motyvuos ne pinigai, t.y. jeigu vadovas pasieks pasakiškų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek bus 30K Lt, o jeigu pasieks prastų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek tikriausiai liks 30K Lt. Atlyginimas nuo gerų rezultatų neišaugs, o mažėti jis greičiau gali dėl pasikeitusios politinės situacijos ar dėl kokio nors kilusio skandalo, o ne dėl realiai prasto atliekamo darbo. Dėl to įmonės vadovui daug svarbiau su išlaikyti draugiškus santykius su politikais, nei kad pasiekti gerų rezultatų įmonėje.
Galų gale reikėtų priminti, kad FlyLAL bankrutavo, Star 1 bankrutavo, AirBaltic ir Estoniain Air - ant bankroto slenksčio. Ar kam nors Zuoko junginys atrodo patikimiau nors už vieną iš šitų netgi jau bankrutavusių aviainijų? Apskritai, ar žmonės išvis drįs pirkti bilietus į Zuoko avialinijas? Tiesą sakant aš prieš daugiau nei mėnesį ar du tikrai bilietų nepirkčiau (nors niekada nesu bilietų pirkimą ribojęs dėl avialinijų bankroto galimybės).
Zuoko avialinijoms aš neprognozuočiau nei metų, bent jau tuo atveju, jeigu nebus pumpuojamos finansinės savivaldybės injekcijos (kas mažai tikėtina). Ir tie 15-20 mln. Lt galbūt ir yra ta kaina, kurią Lietuva turi sumokėti už tai, kad iki galo apnuogintų Zuoko populizmą ir daugiau jo niekada neberinktų, bet man labai gaila, kad Zuokas gali išnaudoti kone paskutinę galimybę Lietuvai turėti nuosavas avialinijas. Po trečiųjų avialinijų bankroto per kelis metus, ketvirto šanso galime ir nebesulaukti. Ir ne tik dėl investuotojų, bet ir mūsų pačių piliečiai nebepasitikės naujai steigiamomis avialinijos (žinoma tai atitinkamai atbaidys ir investuotojus), panašiai taip, kaip dabar lietuviai nepasitikės tokio lygio bankais, kaip Snoras ar Ūkio bankas (tik tiek, kad bankų Lietuvoje netrūksta, o avialinijų nėra nei vienos).
Comment
-
Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?
P.S. aš vis dar tikiuosi, kad jie nepradės skraidyti, nebent atsirastų tikras ne valstybinis investuotojas.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDirbti įdomų dirbą už gerą algą yra visai geras pasiūlymas net jei žinai, kad rezultato nebus. O moralinių pasiteisinimų sau visada galima sugalvoti, kaip kad kiti padarytų blogiau, arba kad yra šioks toks šansas ir t.t. Gi karjera apskritai neturėtų nuo to nukentėti, greičiau priešingai.
P.S. aš vis dar tikiuosi, kad jie nepradės skraidyti, nebent atsirastų tikras ne valstybinis investuotojas.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąYra Lietuvoje eilė įmonių direktorių, kurie gauna po 100.000k/mėn. jų akcininkai išvis durni gal? Aukšta vadovo alga yra ne atlyginimas, o kompensacija už tai, kad jis vysto ne savo, o akcininkų verslą.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTai kas "Air Lituanicos" laukia po Zuoko? Net jeigu naujoji valdžia būtų stebuklinga, kas lauktų "Air Lituanicjos" po dar kelių metų, kai vėl keistųsi valdžia?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kiek pelno į Vilniaus biudžetą jau darbar duodą "Air Lituanica", kad jos šefui mokama tokia alga?
The 7 Stages of the Business Life Cycle
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąKai pradės nešti pelną - algą reiks didint kokius 3x, kad neperviliotų kitas startup'as
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą"Nepakeičiamų žmonių nėra".
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Del SPA klausimas, o Avia Solutions uzsiima orlaiviu nuoma. Tiesa siai diena rinkoje situacija tokia, kad bankrutavus ne vienai bendrovei, o daugeliui optimizavus orlaiviu parka ir atsisakius dalies lektuvu, nuomos kaina yra gerokai nukritus. O kadangi jie ne patys didziausi zaidejai, tai ir issilaikyti nelengvaAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?Show must go von!
Comment
Comment