Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.

    Comment


      Parašė balietis Rodyti pranešimą
      "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
      Na jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė balietis Rodyti pranešimą
        "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
        O bankroto atveju viskas vėlgi guls ant miesto pečių. Žinant, kad tai daro Zuokas, toks variantas įmanomas.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Na jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.
          Tas jų kvietimas buvo ne daugiau prasmingas negu jei būtų kvietę Dalai Lamą dirbti pilotu.
          Paskutinis taisė alm; 2013.02.15, 20:22.
          kaip?

          Comment


            Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

            24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

              24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
              CHA CHA CHA...
              CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!

              Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.

              Comment


                Parašė sauls Rodyti pranešimą
                CHA CHA CHA...
                CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!

                Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
                Langų apiplovimo skystis... O atsarginio rato nelįstum po lėktuvo apačia ieškot prieš skrisdamas, kad baisu nebūtų?

                Comment


                  Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737

                  Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737

                    Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
                    Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                      Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
                      Kai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Kai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.
                        Man atrodo, kad 99% procentai besipiktinančių net neįsivaizduoja kiek ir kokio masto darbų turi būti padaryta prieš lėktuvams pradedant skraidyti. Ir dar svarbiau - mažai kas supranta kiek pinigų kainuoja pradiniame etape padarytos klaidos. Būtent todėl reikia geriausių specialistų net neturint lėktuvų. O profesionalai kainuoja brangiai.

                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          ...O profesionalai kainuoja brangiai...
                          Teisingai, tokie "profesionalai" kainuoja brangiai mokesciu moketojams.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Gal jau būtų laikas Vilniui ir savo municipalinį banką steigti. Savivaldybei tai beveik nieko nekainuos, nes privatūs investuotojai ir kitos savivaldybės praktiškai eilėje stovi, kad galėtų prisidėti. Laisvų buvusių bankų vadovų šiuo metu tikrai netrūksta, kai kurie netgi niekur nepabėgo, vis dar Lietuvoje, atviri pasiūlymams. Alga būtų konkurencinga, įprasta bankiniam sektoriui. Pradžiai reiktų kokių 100 000 000 litų, bet nuo 2015 metų tai tikrai jau pradės eit į pliusą.

                            Comment


                              Dar būtų galima kurti municipalinį mažmeninės prekybos tinklą, tipo, "LT market". VP dešimtukas, skaičiau, tarpusavyje pykstasi, tai gal pavyktų gauti gerą vadovą už konkurencingą atlyginimą. Iš pradžių reikės nemažų pinigėlių, bet viską susigrąžinsime įsileidę privačius investuotojus bei kitas savivaldybes. O nuo 2015 pagal verslo planą jau dirbs pelningai.

                              Comment


                                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
                                Cia apie lutfhansas kalbame ar apie prasiskolinusios savivaldybes imone?
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Cia apie lutfhansas kalbame ar apie prasiskolinusios savivaldybes imone?
                                  Ne, "prasiskolinosios savivaldybės įmonėje" visi užmokesčiai turi būti MMA lygio. Kol neduos pelno
                                  Lufthansos CEO alga yra 10-20 kartų didesnė plius bonusai. Ten pilotas uždirba apie 10000 EUR.

                                  Comment


                                    Kas sako, kad MMA lygio? akcijos gi yra. Tegu ima akcijas, jei taip tiki ateitimi. Netiki? Tada kam reikalingas toks direktorius. Cia gi ne valstybes tarnautojas koks nors.
                                    P.S. gal kur yra to AVIACIJOS PROFESIONALO direktoriaus CV? Butu idomu suzinoti kaip jam sekesi dirbti kitose imonese. Kaip toms imonems sekesi iki jo atejimo ir kaip sekesi jam dirbant ir kaip viskas pasibaige.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Taigi eilinis abonento biznis. Ir visiškai nesvarbu, kad ta aviakompanija net nuo žemės lėktuvo nepakels. O metus-kitus kai kas gerai penėsis. Atkreipkite dėmesį, kad mokesčių valstybei sumokės tik apie 16 procentų. Taigi, kas čia vis klykia, kad reikia mokesčių "lubų" ir mažinti mokesčius. Tie kas ir taip daug gaunas, nes jie sumoka proporcingai mažiau, nei tie, kas gauna vidutinės algos ar mažesnius atlyginimus.

                                      Comment


                                        Šiuo metu einantis UAB „Air Lituanica“ vadovo pareigas E. Zubrus buvo įmonės „Star Team Group“ akcijų valdytojas, o ši įmonė buvo lietuviškų pigių skrydžių bendrovės „Star1 Airlines” akcininkė. „Star1 Airlines” pradėjo savo veiklą 2009 m. ir po metų bendrovei panaikinta aviakompanijos veiklos licencija.
                                        6
                                        verslas.delfi.lt

                                        Star1 Airlines

                                        Comment


                                          Nu nėra taip blogai. Galbūt šis AVIACIJOS PROFESIONALAS yra neblogas bankroto administratorius?
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X