http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=59682615
Na manau pries nusprendziant kokius lektuvus naudoti reikia gerai atsizvelgti i keleiviu srautus ir lektuvo kuro sanaudas. Tureti Boeing 734 ir skraidinti po 50 keleiviu iki Sankt Peterburgo, tai butu tikras pinigu ismetimas.. Embraer 170 yra zymiai geresnis variantas, mano nuomone pats efektyviausias, taupiausias ir atitinkantis Lietuvos poreikius butu CRJ 900(86 vietu), ta senai suprato skandinavai , estai, taip pat ir latviai(tiesa jie naudoja Dash q8, bet tai tas pats gamintojas).
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60620093
Kai kurios kryptis man visiskai nesuprantamos:
Miunchenas, Berlynas, Hamburgas?? Pagrindinis Hub`as Vokietijoje yra frankfurtas ir i jis kraido Lufthansa, kam dar skristi i 3 miestus? Didelio verslo su vokieciais nera, emigrantu ne tiek daug, kad staiga pradetume skraidyti net i tris miestus. Na nebent Berlynas, bet ir tai kiek paciam teko skraidyti ten su Estonian Air, tai bevek niekad nemaciau puse uzpildyto lektuvo.
Rusai berods kazkada skriade is Sankt Peterburgo i Vilniu su CRJ200 ir nutrauke skrydzius nes turbut neapsimokejo- tad Air Lituanicai dar viena nuostolinga kryptis,
Turbut lygiai tokia pati kaip ir Tbilisis..Cia turbut vien del to kad mes su Gruzinais geri draugai?
Nauju krypciu ieskojimas turetu buti pagristas tuo, kad butu zmoniu, o ne tuo, kad: mes skraidysim ten, nes ten dar niekas neskraido.
Siulyciau naudoti tokia taktika kaip ir Norwegian air shttle, paleido tokias pacias kryptis kaip SAS, tik biski palankesnem salygom.
Kodel neskriadyti i Bergena? Ten daug Lietuviu- pilni Wizz air lektuvai, air Baltic irgi pilni, atskride i Ryga puse perseda i Vilniu.
Reikia atsikovoti pradziai pelningas kryptis is VNO...
Na manau pries nusprendziant kokius lektuvus naudoti reikia gerai atsizvelgti i keleiviu srautus ir lektuvo kuro sanaudas. Tureti Boeing 734 ir skraidinti po 50 keleiviu iki Sankt Peterburgo, tai butu tikras pinigu ismetimas.. Embraer 170 yra zymiai geresnis variantas, mano nuomone pats efektyviausias, taupiausias ir atitinkantis Lietuvos poreikius butu CRJ 900(86 vietu), ta senai suprato skandinavai , estai, taip pat ir latviai(tiesa jie naudoja Dash q8, bet tai tas pats gamintojas).
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60620093
Kai kurios kryptis man visiskai nesuprantamos:
Miunchenas, Berlynas, Hamburgas?? Pagrindinis Hub`as Vokietijoje yra frankfurtas ir i jis kraido Lufthansa, kam dar skristi i 3 miestus? Didelio verslo su vokieciais nera, emigrantu ne tiek daug, kad staiga pradetume skraidyti net i tris miestus. Na nebent Berlynas, bet ir tai kiek paciam teko skraidyti ten su Estonian Air, tai bevek niekad nemaciau puse uzpildyto lektuvo.
Rusai berods kazkada skriade is Sankt Peterburgo i Vilniu su CRJ200 ir nutrauke skrydzius nes turbut neapsimokejo- tad Air Lituanicai dar viena nuostolinga kryptis,
Turbut lygiai tokia pati kaip ir Tbilisis..Cia turbut vien del to kad mes su Gruzinais geri draugai?
Nauju krypciu ieskojimas turetu buti pagristas tuo, kad butu zmoniu, o ne tuo, kad: mes skraidysim ten, nes ten dar niekas neskraido.
Siulyciau naudoti tokia taktika kaip ir Norwegian air shttle, paleido tokias pacias kryptis kaip SAS, tik biski palankesnem salygom.
Kodel neskriadyti i Bergena? Ten daug Lietuviu- pilni Wizz air lektuvai, air Baltic irgi pilni, atskride i Ryga puse perseda i Vilniu.
Reikia atsikovoti pradziai pelningas kryptis is VNO...
Comment