Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=59682615
    Na manau pries nusprendziant kokius lektuvus naudoti reikia gerai atsizvelgti i keleiviu srautus ir lektuvo kuro sanaudas. Tureti Boeing 734 ir skraidinti po 50 keleiviu iki Sankt Peterburgo, tai butu tikras pinigu ismetimas.. Embraer 170 yra zymiai geresnis variantas, mano nuomone pats efektyviausias, taupiausias ir atitinkantis Lietuvos poreikius butu CRJ 900(86 vietu), ta senai suprato skandinavai , estai, taip pat ir latviai(tiesa jie naudoja Dash q8, bet tai tas pats gamintojas).

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60620093

    Kai kurios kryptis man visiskai nesuprantamos:
    Miunchenas, Berlynas, Hamburgas?? Pagrindinis Hub`as Vokietijoje yra frankfurtas ir i jis kraido Lufthansa, kam dar skristi i 3 miestus? Didelio verslo su vokieciais nera, emigrantu ne tiek daug, kad staiga pradetume skraidyti net i tris miestus. Na nebent Berlynas, bet ir tai kiek paciam teko skraidyti ten su Estonian Air, tai bevek niekad nemaciau puse uzpildyto lektuvo.
    Rusai berods kazkada skriade is Sankt Peterburgo i Vilniu su CRJ200 ir nutrauke skrydzius nes turbut neapsimokejo- tad Air Lituanicai dar viena nuostolinga kryptis,
    Turbut lygiai tokia pati kaip ir Tbilisis..Cia turbut vien del to kad mes su Gruzinais geri draugai?


    Nauju krypciu ieskojimas turetu buti pagristas tuo, kad butu zmoniu, o ne tuo, kad: mes skraidysim ten, nes ten dar niekas neskraido.

    Siulyciau naudoti tokia taktika kaip ir Norwegian air shttle, paleido tokias pacias kryptis kaip SAS, tik biski palankesnem salygom.

    Kodel neskriadyti i Bergena? Ten daug Lietuviu- pilni Wizz air lektuvai, air Baltic irgi pilni, atskride i Ryga puse perseda i Vilniu.

    Reikia atsikovoti pradziai pelningas kryptis is VNO...
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Suprasčiau, jei tai bus ironija ? Nu kas skraido pažiūrėt gamyklų ? Pats dėl to į kitą šalį skristum ? Išskyrus kelis specializuotus profesinius skrydžius, bet ir tai dažniausiai nereikia "gyvai" aplankyti, užtenka ofiso.

      Ko užsieniečiui norėti LT ? Be Vilniaus/Trakų ir pajūrio, ar labai kas dar įdomu, realiai ? Be noro išspausti iš Kauno vašką ?

      Čia ne konkurencija tarp Vilniaus ir Kauno, o tarp LT ir jos kaimynių. Jei pešimės tarpusavyje, nieko nebus, ir Ryga visada lenks.

      O jei šiek tiek su jumoru, tai gal ir gerai, jei padarys butaforinį žingsnį išgrūsti kai kurias kompanijas į Kauną - galbūt bus lengviau pramušti kokius nors Vilniaus ir Kauno susieikimo projektus, kad nebūtų toks didelis skirtumas, iš kurio oro uosto skrendu ar į kokį leidies.

      Kitas dalykas, turbūt svarbesnis, kad norint rimtai konkuruoti, reiktų oro uosto geresnėj vietoj, kažkur tarp Vilniaus ir Kauno. Vilnius, kol bus sostinė, visada bus pagrindinis srautas čia, bet oro uosto vieta neleidžia normaliai plėstis, o ir meteorologinės sąlygos ne pačios geriausios. Bet nelabai tikisi, kad būtų pritrauktos investicijos plynam lauke nuo nulio statyti...
      Baikim vieną kartą nusipezėt su savo tais Trakais, pajūriu ir Vilniaus baroku. 90 proc. atvykėlių tai išvis nerūpi. Kur kas svarbiau kabokai ir prieinamos panos. Sakau tiesiai šviesiai. 90 proc. vietoj Trakų pasaulio stebuklo, pasirinks gerą sodybą su kubilų Molėtų rajone ir Biržų naminio alaus degustacija. Žinau ne vieną visišką britą, amžiuje, kuri apie Vilnių tegalėjo pasakyt - Nu labai jaukus miestukas, labai fainas ir... viskas, o paskui pusvalandį pasakot kaip jis baliavojo kaboke, kokios degtinės kainos, kaip susipažino su Svetlana, ir kaip jam ryte skaudėjo galvą. Kaip jie valgė užmiesty - Belmonte ir kaip jo kolega lakstė į tuliką. Šauni jūsų valstybė. Jį nustebint gali tik su kinų siena, Kremliumi ar Burj Kalifa.
      Show must go von!

      Comment


        Aye, tavo pažįstami britų buduliai tikrai yra 90 procentų turistų srauto.
        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
          Aye, tavo pažįstami britų buduliai tikrai yra 90 procentų turistų srauto.
          Ne, petrauliumai, čia 90 proc. britų atvažiuoja pasižiūrėt į Šv. Petro ir Povilo bažnyčia. Nes jie ramiai negali numirt jos nepamatę
          Show must go von!

          Comment


            Yra ir tokių ir tokių, bet 'faktai' apie 90 proc. tai yra tas pats kas faktai, jog bent jau pusė turistų Vilniuje yra lankytojai iš kitų planetų. Apie tokius 'faktus' geriau tiesiog patylėt, nes šiek tiek nerimtai atrodot jais dalindamiesi.

            Comment


              Manau nereikia būti naiviems, o tiesiog realistais. 90% turistų sudaro Lenkijos ir Rusijos turistai, bei Vokiečių pensininkų desantai. Deja, į Lietuvą važiuoja, žemesnes pajamas gaunantis žmonės, čia pigu atvykti, čia pigu apsistoti.
              Lygiai taip pat, kaip ir mes, kas turi mažiau važiuoja į Papilę, kas daugiau į Turkiją, kas labai daug, tas i Nicą.
              Esmė ta kad pigaus alaus ir nakvynę už 100 EUR gali gauti, tiek Prahoje, tiek Budapešte, deja mes jiems nusileidžiam... O ir renginių, bei veiklos jie gali pasiūlyti gerokai daugiau..
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Manau nereikia būti naiviems, o tiesiog realistais. 90% turistų sudaro Lenkijos ir Rusijos turistai, bei Vokiečių pensininkų desantai. Deja, į Lietuvą važiuoja, žemesnes pajamas gaunantis žmonės, čia pigu atvykti, čia pigu apsistoti.
                Lygiai taip pat, kaip ir mes, kas turi mažiau važiuoja į Papilę, kas daugiau į Turkiją, kas labai daug, tas i Nicą.
                Esmė ta kad pigaus alaus ir nakvynę už 100 EUR gali gauti, tiek Prahoje, tiek Budapešte, deja mes jiems nusileidžiam... O ir renginių, bei veiklos jie gali pasiūlyti gerokai daugiau..
                nu jo, pamirsau Lenkijos mokytojas atvaziavusias paziuret lietuviu uzgrobta Vilniu su 50Eu piniginej, ir kiekvienais metais rodos mezejanciu vokieciu skaiciumi Nidoje. Nes kionegsbergieciai baigia ismirt, o jaunimui gerai pagert uztenka ir Rytu Vokietijos kurortuose. Rasau specialiai sarkastiskai, nebukim naivus. Turistams nera ka cia veikti. Nera strategijos. Nesakau, kad cia turim kaip rygieciai ar talinieciai rekt kokie pas mus pigus ir geri kabokai, bet kazka i ta puse reikia promotion'int. Nenustebinsi cia Traku pilimi ir Sv. Onos baznycia masiu su eurais kisenese.
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Turistams nera ka cia veikti.
                  Šitaip žiūrint reiktų pripažint, kad turistams yra ką veikti tik Londone, Paryžiuje ir gal kur nors prie Didžiojo kanjono, kas šiaip nėra visiška tiesa ir apskritai primena kiaulę iš Erlicko eilėraščio.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Petrauliumai, va prie didziojo kanjono nebuvai, bet tikrai paaukociau tam ne viena k USD! Kai bus laiko nuo darbu ir vaiku .
                    Show must go von!

                    Comment


                      Vilniaus avialinijų planai: pradžiai – du lėktuvai, pelnas – 2015-aisiaisskrydžių kainos tarp „Ryanair“ ir „Lufthansa“



                      ...Air Lituanica vadovas Erika Zubrus. Kaip bebūtų kartais negaliu atsistebėti kai kuriais karjeros darymo ypatumais Lietuvoje. Šis žmogus sėkmingai darbavosi nubankrotinant Star1 ir FlyLAL. Suprantu, kad klysti žmogiška, bet šiuo atveju tai viskas lyg iš serijos trūkt už vadžių ir vėl iš pradžių
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        ...Air Lituanica vadovas Erika Zubrus. Kaip bebūtų kartais negaliu atsistebėti kai kuriais karjeros darymo ypatumais Lietuvoje. Šis žmogus sėkmingai darbavosi nubankrotinant Star1 ir FlyLAL. Suprantu, kad klysti žmogiška, bet šiuo atveju tai viskas lyg iš serijos trūkt už vadžių ir vėl iš pradžių
                        Jei tai samdomas darbuotojas, tai retai įtakoja bendrovės bankrutavimą kaip tokį. Dažniausiai tai lemia akcininkų sprendimai, ar tiesiog tų sprendimų nebuvimas.
                        Ta FlyLAL dalis su 80% tų pačių žmonių ir dabar sėkmingai funkcionuoja ir plečiasi SPA pavidalu.
                        Dėl Star 1 tiksliai nepamenu, ten Laivys viską reguliavo lygtais.

                        Comment


                          Na, na, žiūrėsime kaip čia viskas bus. Vis tiek nesėkmės atveju viską dengs savivaldybė, t.y. eiliniai piliečiai.

                          Comment


                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Šitaip žiūrint reiktų pripažint, kad turistams yra ką veikti tik Londone, Paryžiuje ir gal kur nors prie Didžiojo kanjono, kas šiaip nėra visiška tiesa ir apskritai primena kiaulę iš Erlicko eilėraščio.
                            Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
                            Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
                              Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
                              Idomi startegija. CHEBRA skraidys uz mokesciu moketoju pinigus. Nebent AIR Lituanica bus pelningas stebuklas ir nerekalaus dotaciju
                              Show must go von!

                              Comment


                                Mano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
                                Kažkada SAS bandė( tai nebuvo ofiialu, bet akivaizdu), įsigijo AirBaltic, Estonian Air akcijų, o Lietuvos avialinijų akcininku tapti kažkodėl nepavyko.
                                Turint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
                                  Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
                                  O tu manai jie su dviem lėktuvais sugebės pasiūlyti pakankamą skrydžių dažnį kad verslo klientus priviliot?
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Du lėktuvai tai 4 skrydžiai per dieną. Maksimaliai. Ir tai ne kiekvieną savaitės dieną, nes lėktuvams priežiūra irgi reikalinga.

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      O tu manai jie su dviem lėktuvais sugebės pasiūlyti pakankamą skrydžių dažnį kad verslo klientus priviliot?
                                      Aš esu tikras, kad pagrindinės verslo kryptys yra išnaudotos- tai Kopenhaga, Maskva ir Frankfurtas-kaip pagrindinis europos hub'as.
                                      Todėl ir sakau, kad potencialas yra Londonas, laikinai Briuselis galbūt Paryžius. Tad 4 krypčių verslo klientams tikrai nereikia..
                                      Verslo klientams yra svarbu laikas, į tokį Paryžių reiktų išskrist 6.30, kad 9.00 būtūm vietoj, ir važiuotum į susitikimą arba eitum į kitą lėktuvą skrendanti į Malagą.
                                      Bet ar kas pagalvojo kiek kainuoja slot'as tokiu metu CDG ar LGW?
                                      O tam kad uzpildyti lektuva 65-70% reikia ne tik verslo klientų- o toks procentas leistų Air Lituanica išeiti ant 0.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Mano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
                                        Buvo jau skelbta, kad aviakompanijos tikslas yra bendradarbiauti su kuo daugiau stambių vežėjų ir startinės kryptys priklausys nuo to, kokias bendro kodo sutartis pavyks sudaryti (code share).

                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Turint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.
                                        Idealiame pasaulyje - taip, tačiau realybėje greičiausiai būtų beveik neįmanoma pasidalinti maršrutų, nes kiekviena šalis turėtų interesą kuo daugiau tiesioginių krypčių iš savo šalies turėti, o ir šiaip tai nėra taip efektyvu, kaip tiesiog vienas gerai pasiekiamas hub'as.

                                        Comment


                                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                          Buvo jau skelbta, kad aviakompanijos tikslas yra bendradarbiauti su kuo daugiau stambių vežėjų ir startinės kryptys priklausys nuo to, kokias bendro kodo sutartis pavyks sudaryti (code share).


                                          Idealiame pasaulyje - taip, tačiau realybėje greičiausiai būtų beveik neįmanoma pasidalinti maršrutų, nes kiekviena šalis turėtų interesą kuo daugiau tiesioginių krypčių iš savo šalies turėti, o ir šiaip tai nėra taip efektyvu, kaip tiesiog vienas gerai pasiekiamas hub'as.
                                          Turėjau omeny, tai, kad visi oro uostai, kaip ir dabar turėtų savo nuolatinius skrydžius, tik po bendru prekės ženklu. Plius trys skrydžiai per savaitę iš Vilniaus į Stambulą, trys skrydžiai iš Rygos į Madridą , trys skrydžiai per savaitę iš Talino į Dubajų.(miestai pirmi šovę į galvą, bet tiesiog galėtų būti apjungti visų trijų šalių, nes pavieniui nesurenkama žmonių). Ir aišku nuolatinis judėjimas tarp Talino Rygos ir Vilniaus- kaip dabar tą daro Air Baltic ir Estonian air.

                                          O vieną hub'ą jau turim- Rygą, kuris daro didžiulius nuostolius Air Baltic.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X