Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kada rinkimai i Seima? Rudeni?
    Arba etapas į Rokiškį

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
      Arba etapas į Rokiškį
      Arba pačiam ten jau laikas
      Flickr

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Kada rinkimai i Seima? Rudeni?
        Labai panašu į tai. Ypač žinant, kad bus bandoma įeiti į vieną žiauriausių verslo sričių:

        http://www.economist.com/blogs/gulli...eastern-europe
        Flagging carriers out east

        But there are few positive signs for Eastern Europe's older airlines. Slovakia has a high LCC penetration because it abandoned its flag carrier in 2007. Lithuania did the same thing two years later, while Latvia clung onto its national airline, but only by marketing it as a pseudo-LCC with pan-Baltic aspirations—baffling analysts, and perhaps government financiers, in the process. Poland and Romania seem no more confident in their flag carriers, beating paths to Turkey, Qatar and the United Arab Emirates for financial backing and feed-in traffic. While none would admit it, they are all perilously close to their own Malev moment.
        Nebent šios įmonės vadovai bus tokie gudrūs, kad sugalvojo naują verslo modelį, kuris leis jiems sukonkuruot ir su Ryanair, ir su Lufthansa... Tikimybė yra, bet nedidelė.

        Kita vertus, plano paskelbimo laikas idealus - nes rugsėjį/spalį (prieš rinkimus) dar vyks tik didysis steigimo triukšmas, bet jokie skrydžiai nevyks.

        Comment


          Bandyt sukonkuruot - tai isspardyt bent mazesnius konkurentus nepagristais mokesciais, apribojimais ir pan. ?
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Bandyt sukonkuruot - tai isspardyt bent mazesnius konkurentus nepagristais mokesciais, apribojimais ir pan. ?
            Mokesčiai VNO visiems vienodi, negali būti vienai kompanijai taikomi didesni mokesčiai, kitai mažesni... Jie rašo, kad savivaldybei priklausytų 34% akcijų paketas, kas jau iš esmės yra didelė rizika, nes gauti pelnus oro linijų versle nedideliai pradedančiai kompanijai yra faktiškai neįmanoma. Vadinasi perspektyvoje šviečiasi jau ir iš taip skolų slegiamo biudžeto dengti oro vežėjo nuostolius.

            Dėl rinkimų, rinkimai į Seimą šiemet, o kompaniją savo veiklą neva pradėtų tik 2013 m. pavasarį.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Labai panašu į tai. Ypač žinant, kad bus bandoma įeiti į vieną žiauriausių verslo sričių:
              Nebent šios įmonės vadovai bus tokie gudrūs, kad sugalvojo naują verslo modelį, kuris leis jiems sukonkuruot ir su Ryanair, ir su Lufthansa... Tikimybė yra, bet nedidelė.
              Šansų mažai. Be savivaldybės paramos tikrai neišgyvens. Savivaldybės lygtais gali remti nepažeisdamos EK aktų.

              Comment


                Gerbiamieji kolegos, kadangi Vilniuje jau visos miesto transporto ir kitos problemos išspręstos, pereinama prie naujų projektų

                Vilniaus savivaldybės partneriai steigiant „airLITUANICA” lėktuvų neturi

                http://verslas.delfi.lt/archive/print.php?id=55534885

                Vilniaus savivaldybė ryžosi kartu su vietos ir užsienio partneriais steigti avialinijas. Jas nutarta pavadinti „airLITUANICA“. Meras Artūras Zuokas būsimų partnerių neatskleidžia, tačiau neslepia, jog nuosavų lėktuvų jie neturi.

                „Yra ne vienas (partneris – DELFI), šiuo metu vedame diskusijas ir derybas. Dar kol kas neatsakysim“, - žurnalistams sakė A. Zuokas, paprašytas įvardinti prie „airLITUANICA“ steigimo prisidėsiančius verslininkus.

                Paklaustas, ar vienas iš partnerių – Latvijoje prieštaringai vertinamas „airBaltic“ akcininkas Bertoltas Flickas, meras teigė, jog su šiuo verslininku derybos nutrūko.

                „Su juo mes turėjome derybas praėjusiais metais ir šių metų pradžioje, bet ne“, - sakė A. Zuokas, paklaustas, ar „airLITUANICA“ partneriu bus B. Flickas.

                Meras pripažino, jog nei savivaldybė, nei būsimieji jos partneriai neturi nė vieno nuosavo lėktuvo. Tačiau A. Zuokas to nesureikšmina.

                „Lėktuvų pilnas pasaulis – nuvažiavot ir nusipirkot“, - nusijuokė sostinės galva.

                Pagal planuojamą „airLITUANICA“ struktūrą, savivaldybei priklausys blokuojantis 34 proc. įmonės akcijų paketas, neįvardintam partneriui iš Lietuvos – 17 proc. Likę 49 proc. tektų taip pat neįvardintiems užsienio verslininkams. Tiesa, jų dalis gali pakisti ir sudaryti 51 proc. – kontrolinį paketą. Tokiu atveju, savo dalį turėtų sumažinti arba savivaldybė, arba privatūs investuotojai iš Lietuvos.

                A. Zuokas prognozuoja, kad pirmasis „airLITUANICA“ reisas gali įvykti jau kitų metų pavasarį.

                Comment


                  Rimtai. Bet jei neįkurs, tai koks čia susimovimas? Susimaus jei įkurs ir eis viskas skersai... Tuomet nuostoliai ant savivaldybės pečių...

                  Comment


                    Praėjusių metų vasarą meras teigė, kad oro linijoms reikia 1 mln. eurų, kad būtų galima paleisti du lėktuvus, kurie vykdytų iki 6 skrydžių per savaitę.
                    Cia arba zurnalistai sugrybavo berasydami arba meras ziauriai nesupranta i kur lenda... Vienas lektuvas kaip minimum per diena 2 "roundtripus" turetu daryti, o tai reikstu per du lektuvus 28 skrydziai i kazkokius miestus per savaite kaip minimum. Gal jis turejo omenyje 6 marsrutus, kuriais tie lektuvai skraidytu...???
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Parašė John
                      Įdomu, ar tai blefas? Jei taip, tai Zuokas smarkiai rizikuotų susimauti. Nebent tikisi, kad iki rinkimų viskas atrodys ok, o po to nors ir tvanas?

                      Ar visgi rimtai ruošiamasi sukurti aviakompaniją?
                      Abejonių daug, tačiau tai buvo vienas iš jo programos prioritetinių tikslų, apie kurios jau seniai buvo šnekėjęs, tad matyt nemažas pastangas dėjo. Deramasi buvo ir su lietuvių kilmės verslininkais (ar litvakais,nebepamenu jau, veidaknygėje rašė), kurie norėjo prisidėti prie projekto, tik deja nežinau kaip ten baigėsi.
                      na, o planuoja, kad startuos 2013m., matyt tuo metu jau bus bandęs šturmuoti Seimą.

                      Comment


                        Litvakai ne lietuvių kilmės. Čia tik patikslinimas. Visgi kokie idiotai gali balsuoti už Zuoką savivaldybių rinkimuose, kur turi būti sprendžiami miesto reikalai, o kandidatas į merus prioritetu laiko avialinijų įsteigimą... Absurdas...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Litvakai ne lietuvių kilmės. Čia tik patikslinimas. Visgi kokie idiotai gali balsuoti už Zuoką savivaldybių rinkimuose, kur turi būti sprendžiami miesto reikalai, o kandidatas į merus prioritetu laiko avialinijų įsteigimą... Absurdas...
                          Na vienaip ar kitaip tai su miestu susije, ypac Zuokas megsta turizma akcentuoti, o tai papildomas instrumentas pagerinti miesto pasiekiamuma. Man tai tik pavadinimas kliuna, tikejausi, kad tai bus AirVilnius.
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Kuo susisiekimas dabar blogas? Taip, kai vyko rinkimai jis šlubavo. Bet dabar jau nebe. Todėl visgi labai abejotinas toks Zuoko užsispyrimas, kuomet svarbių spręstinų problemų yra daug, o pinigų nėra. Keli papildomi skrydžiai - fignia turizmui. Vis tiek didžiausi turistautojai Vilniuje - lenkai.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Litvakai ne lietuvių kilmės. Čia tik patikslinimas. Visgi kokie idiotai gali balsuoti už Zuoką savivaldybių rinkimuose, kur turi būti sprendžiami miesto reikalai, o kandidatas į merus prioritetu laiko avialinijų įsteigimą... Absurdas...
                              tai vienas iš prioritetu
                              nežinau, kas yra miesto reikalai. matyt kiekvienas gyvenantis Vilniuje turi savo požiūrį į miesto reikalus ir mero kompetenciją, tačiau jeigu projektas pasiseks, tai nuo to ir miestui, ir valstybei nebus blogiau. Galbūt pirma reikia sulaukti daugiau informacijos apie investuotojus, tikslus ir pan., o ne anksčiau laiko nurašyti bendrovę.

                              Comment


                                Taigi, kad Lietuvoje tai jau tapo norma - užsiimti ne pirmo būtinumo reikalais. Ar kai žmogus neturi pinigų maistui, jis turi pirkti kailinius?

                                Comment


                                  Nematau jokiu sansu sazingai ikurtos kompanijos galimybemis isgyvuoti daugiau nei metus. Saziningai turiu omeny jei jos veikla nebus vienu kokiu nors butu subsidijuojama savivaldybes lesomis taip igyjant konkurencini pranasuma.

                                  Apskritai jau ne 2009-ieji ar 2010-ieji ir VNO ir Lietuvos pasiekiamumo gelbeti nera poreikio. Tad visa sita PR'a Zuokas galetu ir nutraukti. Star1 nesugebejo issilaikyti net ir tuomet kai nebuvo VNO nei Ryanair nei Wizzair, zinoma ju beda buvo kapitalo trukumas, taciau apsidairius kas vyksta Europoje ir pasaulyje (Vengijos nacionaliniu oro liniju Malev, ispanijos Spanair bankrotai, Airbaltic, Finnair, SAS ir daugybe kt. nuostolinga veikla) pasidaro aisku kokios perspektyvos laukia naujai ikurtu avialiniju konkuruojant su low cost'ais.

                                  Comment


                                    /\ Sutinku, vieno lėktuvo aviakompanijai jokių šansų įprastoje avialinijų rinkoje. Tik kažkokia ekzotika su žveriškom kainom gali leisti kažkiek išbūti rinkoje (kol pinigai nepasibaigs). Konkuruoti su rimtais vežejais (kurie dažnu atveju susijungę į aljansus) nerimta... jei nepasakyti kvaila...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Al1
                                      Taigi, kad Lietuvoje tai jau tapo norma - užsiimti ne pirmo būtinumo reikalais. Ar kai žmogus neturi pinigų maistui, jis turi pirkti kailinius?
                                      Pritariu, kai savivaldybė tiek įsiskolinusi, tikrai ne laikas kurti savas avialinijas.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Gal kam bus įdomu. Zuoko paaiškinimas dėl bazinio vežėjo. Laida "pinigų karta".

                                        http://www.youtube.com/watch?v=aXm6Q...ature=youtu.be

                                        Comment


                                          Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                          Gal kam bus įdomu. Zuoko paaiškinimas dėl bazinio vežėjo. Laida "pinigų karta".
                                          http://www.youtube.com/watch?v=aXm6Q...ature=youtu.be
                                          Tęsinys, nors aš jame nelabai kažko naujo radau:


                                          Avialinijų verslininkai kraipo galvą išgirdę Vilniaus mero Artūro Zuoko pažadus kurti nacionalinį vežėją, kuris Vilniaus oro uoste dirbtų kaip tradicinė, ne pigių kaštų oro bendrovė, tačiau veiktų pelningai. Jų nuomone, be valstybės dotacijų tokios avialinijos neišgyventų. Oro linijoms įkurti, dar prieš lėktuvams pakylant, reikės išleisti 10-17 mln. litų, prognozuoja verslininkai.
                                          (...)
                                          „Šį pirmadienį darbo grupė jau priėmė sprendimą steigti naują oro bendrovę, kurios pavadinimas bus "airLITUANICA''. Pradedame naują Lietuvos aviacijos istorijos puslapį. Niekas nenuėjo kelio, nepradėjęs juo eiti. Patarimų ir patarinėjančių, kad ne tuo keliu, ne tas laikas ir t.t. kaip visada yra daugiau nei einančių. Skeptikams: gal žinote ES šalį, kuri neturi savo bazinio oro vežėjo?“, — paskelbė A. Zuokas.
                                          (...)
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X