Į Ameriką iš Europos laivu kokią savaitę. Prekes ir keleivius iš Azijos vežam per krūvą Eurazijos šalių (yra ir pavojingų), arba plukdom (irgi apie savaitę). Kur nors aplinkui porą tūkstančių kilometrų Šengenu - galima. Bet visais kitais atvejais be lėktuvo oi kaip sunku būtų...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąPrekes ... iš Azijos vežam per krūvą Eurazijos šalių (yra ir pavojingų), arba plukdom (irgi apie savaitę).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąOro transportu naudojasi itin maža gyventojų dalis.
Kauno vicemeras Rimantas Mikaitis sako, kad prieš metus, kai dar vyko derybos dėl "Ryanair" bendradarbiavimo su tarptautiniu Kauno oro uostu, niekas nesitikėjo, kad atidarius naujus maršrutus miestas sulauks tokios didelės naudos.
"Efektas, kurio negalima nuneigti. Pranoko optimistiškiausius lūkesčius. Nuo gegužės, kai buvo atidarytos naujos kryptys, Senamiesčio verslininkai, restoranų, viešbučių savininkai iškart pajuto klientų antplūdį", – kalbėjo R.Mikaitis.
Oro transportą esant reikalui gali pakeisti bet kokios kitos rūšies transportas.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimą„Ryanair“ efektas: viršyti optimistiškiausi lūkesčiai
Gali būti, kad kai kurie iš tų verslininkų, restoranų ir viešbučių savininkų lėktuvą matę tik paveiksliuke, bet tai netrukdo jiems gauti kažkokią naudą.
Ar seniai ten pusė Europos kukavo uždarytuose aerouostuose po ugnikalnių išsiveržimo?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją?
...
Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją? Net tarptautinių traukinių reisų neremia. Kam kišti tuos milijonus konkrečiai kompanijai (ją nacionalizuoti su visomis skolomis arba skirti dotacijas), jeigu daug paprasčiau ir efektyviau yra sumažinti VALSTYBINIŲ oro uostų rinkliavas, o naujų maršrutų kryptims išvis taikyti laikinus nulinius tarifus. Beje, ne per seniausiai TVOU taip ir padarė, ir iškart grįžo AirBaltic, atėjo AerLingus ir kitos kompanijos. Kiek žinau, ir TKOU veikla yra nuostolinga, nes Ryanair yra taikomi mažesni už savikainą tarifai, tačiau nauda ateina kitais keliais — per mokesčius iš padidėjusio vartojimo vidaus rinkoje. Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
Tačiau jei vien tokia politika būtų taikoma, ar Rygoje būtų taip suklestėjusi airBaltic, kuri dabar skraido ir į tokias egzotiškas vietas kaip Beirutas, Amanas ar daygybę mažų miestų Skandinavijoje (pvz. Vizbį, Umea, Lulea ir pan.).
T.y. ar tokie maršrutai visiškai laisvoje rinkoje, kur valstybė neremia vežėjo, o vežėjas tokių maršrutų dirbtinai nepalaiko, gali atsirasti? Ne. O ar tokie maršrutai teikia naudą valstybei? Žinoma. Užtenka savaitgalį apsilankyti Rygos senamiestyje ir pažiūrėti koks naktinis gyvenimas ten verda, kiek ten žmonių iš užsienio, o visa tai juk tiesiogiai išsiverčia į piniginę paramą vietos ekonomikai.
Išeina, kad visai apsimoka turėti nacionalinį vežėją, palaikomą valstybės (čia klausimas, kokia forma tas palaikymas turi būti, kad nepažeistų ES teisės), ir taikant labai palankias sąlygas oro uoste.
Šiame kontekste visai įdomiai atrodo Lietuvos Geležinkeliai. Mes kasmet jiems sumokame ~100 Mln litų, kad jie šalies viduje pervežtų kelis milijonus keleivių per metus. Įdomu, kokią ekonominę naudą mums būtų davęs airBaltic lygio nacionalinis vežėjas, jei visą laiką jį būtume maitinę panašaus dydžio dotacijomis?
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąŠiame kontekste visai įdomiai atrodo Lietuvos Geležinkeliai. Mes kasmet jiems sumokame ~100 Mln litų, kad jie šalies viduje pervežtų kelis milijonus keleivių per metus. Įdomu, kokią ekonominę naudą mums būtų davęs airBaltic lygio nacionalinis vežėjas, jei visą laiką jį būtume maitinę panašaus dydžio dotacijomis?
Iš šių laikų varpinės žiūrint - juokingi įsipareigojimai
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalima net prisiminti a.a. "Lietuvos avialinijas", kurios privatizuojant "berniukams" turėjo 40 mln. skolų padegtų turtu!
Iš šių laikų varpinės žiūrint - juokingi įsipareigojimai
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKonkrecia kas per "berniukai"?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKodėl niekas nesvarsto galimybės, kad įvyko tiesiog "natūralus" bankrotas? Aviacijos verslas juk sudėtingas, reikia didelių investicijų (kurių star1 neturėjo), rizika didelė, konkurencija didelė. Net tokie dinozaurai kaip KLM ir BA turi didelių problemų.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją? Net tarptautinių traukinių reisų neremia. Kam kišti tuos milijonus konkrečiai kompanijai (ją nacionalizuoti su visomis skolomis arba skirti dotacijas), jeigu daug paprasčiau ir efektyviau yra sumažinti VALSTYBINIŲ oro uostų rinkliavas, o naujų maršrutų kryptims išvis taikyti laikinus nulinius tarifus. Beje, ne per seniausiai TVOU taip ir padarė, ir iškart grįžo AirBaltic, atėjo AerLingus ir kitos kompanijos. Kiek žinau, ir TKOU veikla yra nuostolinga, nes Ryanair yra taikomi mažesni už savikainą tarifai, tačiau nauda ateina kitais keliais — per mokesčius iš padidėjusio vartojimo vidaus rinkoje. Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKonkrecia kas per "berniukai"?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaipgi nuo LLRI nepriklauso? Oro uostas dirba nuostolingai - privatizuoti!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas gi užsiminė pirmas apie LLRI?
Ir išvis, apie ką kalba? Apie LLRI, mano įkeltą straipsnį ar apie Lietuvos aviaciją?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Apie tai:
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1378
paskutinį sakinį "Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI".
LLRI pranešimuose logikos dažnai nėra. Galbūt neįsiskaičiau į Tamstos pranešimą.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąTačiau jei vien tokia politika būtų taikoma, ar Rygoje būtų taip suklestėjusi airBaltic, kuri dabar skraido ir į tokias egzotiškas vietas kaip Beirutas, Amanas ar daygybę mažų miestų Skandinavijoje (pvz. Vizbį, Umea, Lulea ir pan.).
T.y. ar tokie maršrutai visiškai laisvoje rinkoje, kur valstybė neremia vežėjo, o vežėjas tokių maršrutų dirbtinai nepalaiko, gali atsirasti? Ne. O ar tokie maršrutai teikia naudą valstybei? Žinoma.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTeigi, kad Latvijos valdžia subsidijuoja šiuos skrydžius? Labai tuo abejoju, tokios subsidijos turėtų prieštarauti netgi ES taisyklėms dėl valstybės pagalbos."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
Comment