Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Ameriką iš Europos laivu kokią savaitę. Prekes ir keleivius iš Azijos vežam per krūvą Eurazijos šalių (yra ir pavojingų), arba plukdom (irgi apie savaitę). Kur nors aplinkui porą tūkstančių kilometrų Šengenu - galima. Bet visais kitais atvejais be lėktuvo oi kaip sunku būtų...

    Comment


      Parašė Magician Rodyti pranešimą
      Prekes ... iš Azijos vežam per krūvą Eurazijos šalių (yra ir pavojingų), arba plukdom (irgi apie savaitę).
      Mėnesį, arba daugiau...

      Comment


        Paėmiau greičiausią įmanoma variantą, nenorėdamas suteikti sau bereikalingo pranašumo sukurto išpūstais faktais. Faktas, kad skirtumai DIDŽIULIAI.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Oro transportu naudojasi itin maža gyventojų dalis.
          „Ryanair“ efektas: viršyti optimistiškiausi lūkesčiai

          Kauno vicemeras Rimantas Mikaitis sako, kad prieš metus, kai dar vyko derybos dėl "Ryanair" bendradarbiavimo su tarptautiniu Kauno oro uostu, niekas nesitikėjo, kad atidarius naujus maršrutus miestas sulauks tokios didelės naudos.

          "Efektas, kurio negalima nuneigti. Pranoko optimistiškiausius lūkesčius. Nuo gegužės, kai buvo atidarytos naujos kryptys, Senamiesčio verslininkai, restoranų, viešbučių savininkai iškart pajuto klientų antplūdį", – kalbėjo R.Mikaitis.
          Gali būti, kad kai kurie iš tų verslininkų, restoranų ir viešbučių savininkų lėktuvą matę tik paveiksliuke, bet tai netrukdo jiems gauti kažkokią naudą.

          Oro transportą esant reikalui gali pakeisti bet kokios kitos rūšies transportas.
          Ar seniai ten pusė Europos kukavo uždarytuose aerouostuose po ugnikalnių išsiveržimo?

          Comment


            Parašė r08n Rodyti pranešimą
            „Ryanair“ efektas: viršyti optimistiškiausi lūkesčiai
            Gali būti, kad kai kurie iš tų verslininkų, restoranų ir viešbučių savininkų lėktuvą matę tik paveiksliuke, bet tai netrukdo jiems gauti kažkokią naudą.
            Ar seniai ten pusė Europos kukavo uždarytuose aerouostuose po ugnikalnių išsiveržimo?
            Kalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją? Net tarptautinių traukinių reisų neremia. Kam kišti tuos milijonus konkrečiai kompanijai (ją nacionalizuoti su visomis skolomis arba skirti dotacijas), jeigu daug paprasčiau ir efektyviau yra sumažinti VALSTYBINIŲ oro uostų rinkliavas, o naujų maršrutų kryptims išvis taikyti laikinus nulinius tarifus. Beje, ne per seniausiai TVOU taip ir padarė, ir iškart grįžo AirBaltic, atėjo AerLingus ir kitos kompanijos. Kiek žinau, ir TKOU veikla yra nuostolinga, nes Ryanair yra taikomi mažesni už savikainą tarifai, tačiau nauda ateina kitais keliais — per mokesčius iš padidėjusio vartojimo vidaus rinkoje. Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją?
              ...
              Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
              Tai jau taip. Tik norėjau pasakyti, kad tokia plika aritmetika, kiek ten kas kainuos vienam gyventojui, dar nieko neparodo.

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Kalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją? Net tarptautinių traukinių reisų neremia. Kam kišti tuos milijonus konkrečiai kompanijai (ją nacionalizuoti su visomis skolomis arba skirti dotacijas), jeigu daug paprasčiau ir efektyviau yra sumažinti VALSTYBINIŲ oro uostų rinkliavas, o naujų maršrutų kryptims išvis taikyti laikinus nulinius tarifus. Beje, ne per seniausiai TVOU taip ir padarė, ir iškart grįžo AirBaltic, atėjo AerLingus ir kitos kompanijos. Kiek žinau, ir TKOU veikla yra nuostolinga, nes Ryanair yra taikomi mažesni už savikainą tarifai, tačiau nauda ateina kitais keliais — per mokesčius iš padidėjusio vartojimo vidaus rinkoje. Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
                Šita logika yra teisinga iki tam tikro lygio. Jei taikysime palankias sąlygas atsiras kompanijos, kurios skraidys paklausiais maršrutais. Briuselis, Frankfurtas, Londonas - miestai, į kuriuos visada bus pakankamai norinčių skristi.

                Tačiau jei vien tokia politika būtų taikoma, ar Rygoje būtų taip suklestėjusi airBaltic, kuri dabar skraido ir į tokias egzotiškas vietas kaip Beirutas, Amanas ar daygybę mažų miestų Skandinavijoje (pvz. Vizbį, Umea, Lulea ir pan.).

                T.y. ar tokie maršrutai visiškai laisvoje rinkoje, kur valstybė neremia vežėjo, o vežėjas tokių maršrutų dirbtinai nepalaiko, gali atsirasti? Ne. O ar tokie maršrutai teikia naudą valstybei? Žinoma. Užtenka savaitgalį apsilankyti Rygos senamiestyje ir pažiūrėti koks naktinis gyvenimas ten verda, kiek ten žmonių iš užsienio, o visa tai juk tiesiogiai išsiverčia į piniginę paramą vietos ekonomikai.

                Išeina, kad visai apsimoka turėti nacionalinį vežėją, palaikomą valstybės (čia klausimas, kokia forma tas palaikymas turi būti, kad nepažeistų ES teisės), ir taikant labai palankias sąlygas oro uoste.

                Šiame kontekste visai įdomiai atrodo Lietuvos Geležinkeliai. Mes kasmet jiems sumokame ~100 Mln litų, kad jie šalies viduje pervežtų kelis milijonus keleivių per metus. Įdomu, kokią ekonominę naudą mums būtų davęs airBaltic lygio nacionalinis vežėjas, jei visą laiką jį būtume maitinę panašaus dydžio dotacijomis?
                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                Comment


                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                  Šiame kontekste visai įdomiai atrodo Lietuvos Geležinkeliai. Mes kasmet jiems sumokame ~100 Mln litų, kad jie šalies viduje pervežtų kelis milijonus keleivių per metus. Įdomu, kokią ekonominę naudą mums būtų davęs airBaltic lygio nacionalinis vežėjas, jei visą laiką jį būtume maitinę panašaus dydžio dotacijomis?
                  Galima net prisiminti a.a. "Lietuvos avialinijas", kurios privatizuojant "berniukams" turėjo 40 mln. skolų padegtų turtu!
                  Iš šių laikų varpinės žiūrint - juokingi įsipareigojimai

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Galima net prisiminti a.a. "Lietuvos avialinijas", kurios privatizuojant "berniukams" turėjo 40 mln. skolų padegtų turtu!
                    Iš šių laikų varpinės žiūrint - juokingi įsipareigojimai
                    Konkrecia kas per "berniukai"?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Konkrecia kas per "berniukai"?
                      "Berniukai" iš serijos - "čia ir taip aišku, kad valdžia vagia"

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Kodėl niekas nesvarsto galimybės, kad įvyko tiesiog "natūralus" bankrotas? Aviacijos verslas juk sudėtingas, reikia didelių investicijų (kurių star1 neturėjo), rizika didelė, konkurencija didelė. Net tokie dinozaurai kaip KLM ir BA turi didelių problemų.
                        Galbūt todėl, kad Star1 paskolino „Star Holidays“ apie 10 mln Lt? Jei ne „Star Holidays“ bankrotas, galbūt Star1 būtų ir išsilaikę?

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kalbame apie skirtingus dalykus. Žinoma, kad aviacija duoda naudos, bet ar valstybė tiesiogiai remia bent vieną autokompaniją? Net tarptautinių traukinių reisų neremia. Kam kišti tuos milijonus konkrečiai kompanijai (ją nacionalizuoti su visomis skolomis arba skirti dotacijas), jeigu daug paprasčiau ir efektyviau yra sumažinti VALSTYBINIŲ oro uostų rinkliavas, o naujų maršrutų kryptims išvis taikyti laikinus nulinius tarifus. Beje, ne per seniausiai TVOU taip ir padarė, ir iškart grįžo AirBaltic, atėjo AerLingus ir kitos kompanijos. Kiek žinau, ir TKOU veikla yra nuostolinga, nes Ryanair yra taikomi mažesni už savikainą tarifai, tačiau nauda ateina kitais keliais — per mokesčius iš padidėjusio vartojimo vidaus rinkoje. Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI.
                          Kaipgi nuo LLRI nepriklauso? Oro uostas dirba nuostolingai - privatizuoti!

                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Konkrecia kas per "berniukai"?
                          Žiemelis Jr. ir Co.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kaipgi nuo LLRI nepriklauso? Oro uostas dirba nuostolingai - privatizuoti!
                            Nevaryk demagogijos. Straipsnyje apie oro uosto privatizavimą nekalbama.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Kas gi užsiminė pirmas apie LLRI?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kas gi užsiminė pirmas apie LLRI?
                                Žr. pranešimą nr. 1365

                                Ir išvis, apie ką kalba? Apie LLRI, mano įkeltą straipsnį ar apie Lietuvos aviaciją?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  aplink ziemeli ten tikrai "biarniuku" visokiu yra nevisai aiskiu, as vat vis nesuprantu kodel ta hebra cia daug kas su Starais surisa

                                  Comment


                                    Apie tai:
                                    http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1378

                                    paskutinį sakinį "Tai yra universali logika ir jos teisingumas nepriklauso nuo LLRI".
                                    LLRI pranešimuose logikos dažnai nėra. Galbūt neįsiskaičiau į Tamstos pranešimą.

                                    Comment


                                      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                      Tačiau jei vien tokia politika būtų taikoma, ar Rygoje būtų taip suklestėjusi airBaltic, kuri dabar skraido ir į tokias egzotiškas vietas kaip Beirutas, Amanas ar daygybę mažų miestų Skandinavijoje (pvz. Vizbį, Umea, Lulea ir pan.).

                                      T.y. ar tokie maršrutai visiškai laisvoje rinkoje, kur valstybė neremia vežėjo, o vežėjas tokių maršrutų dirbtinai nepalaiko, gali atsirasti? Ne. O ar tokie maršrutai teikia naudą valstybei? Žinoma.
                                      Teigi, kad Latvijos valdžia subsidijuoja šiuos skrydžius? Labai tuo abejoju, tokios subsidijos turėtų prieštarauti netgi ES taisyklėms dėl valstybės pagalbos.

                                      Comment


                                        Šiaip, Vizbis - turizmo centras, Umeå - Europos kultūs sostinė 2014, Luleå - IT centras. Tiesiog papildau.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Teigi, kad Latvijos valdžia subsidijuoja šiuos skrydžius? Labai tuo abejoju, tokios subsidijos turėtų prieštarauti netgi ES taisyklėms dėl valstybės pagalbos.
                                          Tiesioginės subsidijos yra griežtai reglamentuojamos, o netiesioginės - visada prašom.
                                          "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X