Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl kiekviena nauja kompanija, kurianti verslą Lietuvos rinkoje, turėtų rengti reisus būtent į Londoną? Taip, suprantu, jog tai yra didelis ekonominis ir politinis centras bei jame gyvena daug tautiečių, bet ar nebūtų geriau, jeigu vienos kompanijos specializuotųsi skrydžiams į JK ar Vokietiją, Beneliukso valstybes, o kitos - į skrydžius kryptimis į Skandinaviją arba Pietų Europą? Būtų smagu, jeigu ne vien į du/tris miestus skradytume be persėdimų.Paskutinis taisė Recoiler; 2010.10.03, 00:49.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąman ir idomu kas bendro tarp flylal'o ir star1
Permečiau straipsnius, dar prieš metu E.Zubrus aršiai kritikavo Star 1, o pasirodo neužilgo tapo jos savininku
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąman ir idomu kas bendro tarp flylal'o ir star1
Erikas Zubrus - flyLAL pardavimu ir rinkodarops buves vadovas, dar vadovavo ir flyLAL charters.
Darius Šilinis - mistine butybe, ka kito turetu ar veiktu, nerasta.
Abieju veikeju niekur internete nuotrauku nerasitVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąStar1 akcininkai Erikas Zubrus ir Darius Šilinis.
Erikas Zubrus - flyLAL pardavimu ir rinkodarops buves vadovas, dar vadovavo ir flyLAL charters.
Darius Šilinis - mistine butybe, ka kito turetu ar veiktu, nerasta.
Abieju veikeju niekur internete nuotrauku nerasit
http://www.foto.elta.lt/index.php?ac...hoto_id=365317
Comment
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąParašė Al1 Rodyti pranešimąTikras "biarniukas".
Kita vertus, normaliame versle jo CV jau kone beviltiškai sugadintas — du bankrotai...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr per jaunas tokioms atsakingoms pareigoms?
Kita vertus, normaliame versle jo CV jau kone beviltiškai sugadintas — du bankrotai...
Comment
-
Kažkaip nieko naujo. Kai FlyLAL užsilenkinėjo, tai ir šnekėjo apie stebuklingą šveicariškai-arabišką investuotoją, katras va tuojaus pirks, jau pinigus pervedinėja. Kam įdomu, susiraskite temą "FlyLAL problemos" šitame forume ir pradėkite skaityti nuo paties pirmo komentaro.
Va nebloga mano paties citata su linku (ypač žinant, kuo viskas baigėsi):
Parašė balietis Rodyti pranešimąNu va, jau ir delfis parašė, kad "Swiss Capital group" nusipirko FlyLal.Paskutinis taisė balietis; 2010.10.05, 13:57.
Comment
-
Parašė JohnKaži, ar jis čia blefuoja? Ir ar tikrai kinai turi kžkokių rimtų ketinimų? Jei ir ne su Star1, tai apskritai Lietuvoje? Kažkas kažkur juk kalbėjo, kad tie patys Hainan Airlines ir apie Rygą galvoja.
1) turi kelis milijonus skolų ir dar ant jos kabo keli milijonai pretenzijų
2) neturi jokio turto (vienintelis lėktuvas buvo nuomotas, ir už jį taip pat įsiskolinta)
3) neturi jokio nematerialaus, bet vertingo aviacinio turto (slotai oro uostuose, narystė IATA, dalyvavimas bilietų pardavimo sistemose, bendradarbiavimo sutartys su kitom aviakompanijom, valstybiniai leidimai, ir pan.)
4) veikė tik metus vos keliuose reisuose, ir neturi netgi normalaus brando (star, sky, fly, one, blue, jet, air - tai nuvalkiotos beveidės aviacinės banalybės)
Pavadinčiau tai ne blefavimu, o pasakų sekimu.
Be to, pačiame straipsnyje parašyta, kad kinai atvyksta susitikinėti su ministerų atstovais. Taigi tikėtina, kad juos domina pinigai, kuriuos LT valdžia desperatiškai galbūt mes į "lietuviškos aviacijos" balą.
Comment
-
Susisiekimo ministrui svarstant galimybę dalį skrydžių bendrovės "Star1 Airlines" keleivių patirtų išlaidų kompensuoti iš valstybės lėšų, Ministras Pirmininkas sako abejojąs dėl tokių galimybių. "Biudžete tokių lėšų nėra. Tikrai nežinau, ar būtų išmintinga (...) vienos ar kitos privačios bendrovės pasidarytus nuostolius perkelti ant visų mokesčių mokėtojų pečių", - Lietuvos radijui sakė Andrius Kubilius.
"Šiuo atveju iš tiesų turi veikti visi draudiminiai mechanizmai, ir jie turėtų padėti žmonėms išvengti didesnių nuostolių", - kalbėjo Premjeras.
Savo siūlymą E. Masiulis buvo išsakęs penktadienį. Po to, jo teigimu, sumokėtus pinigus valstybė galėtų susigrąžinti teisme.
Skaičiuojama, kad "Star1 Airlines" yra pardavusi beveik 16 tūkst. bilietų. Jų keleiviai jau nebepanaudos. Keleiviams bendrovė liko skolinga apie 3,5 mln. litų.
Premjeras taip pat teigia nevertinąs rimtai skrydžių bendrovės "Star1 Airlines" vadovų pažadų, kad atėjus naujam investuotojui, dėl kurio dar nėra priimta konkrečių sprendimų, visos skolos ateityje bus grąžintos.
„Tokių pažadų nevertinu rimtai. Manau, kad atitinkamos institucijos turi nedelsdamos išnagrinėti bendrai aviacijos priežiūros Lietuvoje sistemą ir situaciją. Ir padaryti pačias efektyviausias išvadas, kad daugiau tokios situacijos nesikartotų. Akivaizdu, kad valstybės institucijų gebėjimai preventyviai pamatyti gresiančias problemas, jas vienaip ar kitaip amortizuoti ar stabdyti, yra netinkami“.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą„Tokių pažadų nevertinu rimtai. Manau, kad atitinkamos institucijos turi nedelsdamos išnagrinėti bendrai aviacijos priežiūros Lietuvoje sistemą ir situaciją. Ir padaryti pačias efektyviausias išvadas, kad daugiau tokios situacijos nesikartotų. Akivaizdu, kad valstybės institucijų gebėjimai preventyviai pamatyti gresiančias problemas, jas vienaip ar kitaip amortizuoti ar stabdyti, yra netinkami“.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKol kas nėra jokių garantijų, kad neatsiras "Star 2" su jau kažkur matytais veikėjais. Nemanau, kad tokios "aviafinansinės piramidės" yra grynai Susisiekimo ministerijos reguliavimo sferoje. Čia greičiau lietuviško verslo tradicijos nuo "Sekundės", EBSW ir pirminės privatizacijos laikų. Todėl tokių reiškinių prevencija turėtų užsiimti Ūkio ministerija (įsatyminė bazė) kartu su FNTT ir VMI.
P.S.: Neteigiu, kad FlyLAL ir Star1 buvo kuriamos dėl tyčinio bankroto.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąsiaip tie klientai kur liko su be nieko greiciausiai apmokejo ne kazkieno sotu ilga ir laiminga gyvenima, o ankstesniu klientu pigesnius nei savikaina kelioniu bilietus.
Bet kokiu atveju - nieko naujo. Taip buvo šimtuose subankrutavusių Lietuvos įmonių. Aviacinis biznis tik išsiskiria didelėmis apyvartomis.
Comment
Comment