Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.lrytas.lt/-12853327791283...val-40-min.htm

    basta pirmosios žvaigždės skrydžiams...

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      http://www.lrytas.lt/-12853327791283...val-40-min.htm

      basta pirmosios žvaigždės skrydžiams...
      Formaliai tik veikla sustabdyta savaitei. Tačiau ir taip aišku, kad čia tik agonija. Ką gi — retai, labai retai, bet kartais stebuklai nutinka...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Formaliai tik veikla sustabdyta savaitei. Tačiau ir taip aišku, kad čia tik agonija. Ką gi — retai, labai retai, bet kartais stebuklai nutinka...
        Na jei įvyktų stebuklas ir tęstų veiklą...tai kas norėtų skristi tokiomis avialinijomis ateityje? Manau, jog star1 praš**o savo kreditabulmą rinkoje ir vardą tarp klientų. Taigi net jei hipotetiškai stebuklui įvykus, nemanau, jog dažnas norėtų "merkti" uodegą ir rizikuoti pirkti bilietus. Na aš bent tikrai ne... Net įvykus stebuklui - ateities perspektyva nekokia.
        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
        Dordrechtas/Haarlemas
        Nesebaras/Plovdivas
        Kiolnas

        Comment


          O aš ir nesitikėjau, kad jie išsilaikys. Na kaip kai kas ir minėjo, jei ras gerus investuotojus tai gal gal, bet vistiek - nauja kompanija, Baltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.

          Comment


            SAS atejima stabde si kompanija su vienu lektuveliu?

            Comment


              Parašė innuendo Rodyti pranešimą
              O aš ir nesitikėjau, kad jie išsilaikys. Na kaip kai kas ir minėjo, jei ras gerus investuotojus tai gal gal, bet vistiek - nauja kompanija, Baltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.
              Tarp Ryanair ir AerLingus gali deti ligybes zenkla, kiek zinau AerLingus didziausias akciju paketas Ryanair priklauso, o kam kontrole priklauso neisivaizduoju, bet nujauciu, kad Ryanair irgi, nors ten visaip Europos komisija bando kisti jiems pagalius i ratus, kad atseit Airijos oro erdve yra monopolizuota 80%...
              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                Baltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.
                Tai kad jau kuris laikas AirBaltic tiesiogiai iš Londono į Vilnių nebeskrenda. Ir išvis, pastaruoju metu šiuos du miestus tiesioginiais reguliariaisiais skrydžiais jungė tik Star1. Atrodo, grįžome į 2009m. pirmos pusės situaciją, kai Londoną su Lietuva tiesiogiai jungė tik Ryanair.
                http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/at...aliuoju-laiku/
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Na ji kalbejo ne apie Lietuva, o apie Baltijos regiona. Bet siaip tikrai idomu, juk Londonas bene populiariausias marsrutas tarp lietuviu, jei jau i Londona tiek mazai skraido tai kur tada isvios skraido? Cia daugau retorinis pastebejimas

                  Comment


                    Tigi Estonian Air atidarineja Vilniuje savo 1 lektuvo baze, tai gal atras laiko ir Londonui.
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      SAS jau senokai skraido is Vilniaus ir jei neklystu is Palangos, tad keistoki komentarai apie SAS galima atejima i Lietuva. O star1 si karta tikrai vargu ar isgyvens, nebent stebuklingai atsiras neturintis kur deti pinigu investuotojas.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        SAS atejima stabde si kompanija su vienu lektuveliu?
                        Manau, kad SAS atėjimą stabdė SAS kainos, kurios yra truputį didesnės nei Ryanair ar Star1 . Dabar kai skrydžių Londonas-Vilnius yra nedaug, manau ne viena kompanija gali bandyti leisti bent keletą reisų per savaitę

                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        Tarp Ryanair ir AerLingus gali deti ligybes zenkla, kiek zinau AerLingus didziausias akciju paketas Ryanair priklauso, o kam kontrole priklauso neisivaizduoju, bet nujauciu, kad Ryanair irgi, nors ten visaip Europos komisija bando kisti jiems pagalius i ratus, kad atseit Airijos oro erdve yra monopolizuota 80%...
                        Ačiū, kad papasakojai senai žinomus faktus. Taip, Ryanair priklauso didelis akcijų paketas, tačiau antrąjį takeover bid (atsiprašau, man su lietuvių kalba darosi prastai) valdžia atmetė, taigi Aer Lingus vis dar lieka nacionalinė Airijos avialija. O ir Michael O'Leary jau visus yra užknisęs su savo Ryanair garbinimais ir "biški ne į temą" išsireiškimais.

                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Tai kad jau kuris laikas AirBaltic tiesiogiai iš Londono į Vilnių nebeskrenda. Ir išvis, pastaruoju metu šiuos du miestus tiesioginiais reguliariaisiais skrydžiais jungė tik Star1. Atrodo, grįžome į 2009m. pirmos pusės situaciją, kai Londoną su Lietuva tiesiogiai jungė tik Ryanair.
                        http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/at...aliuoju-laiku/
                        Na, negyvenu Londone, tai nežinojau. Tai jei jau Star1 bankrutuoja, tikrai kokia kompanija turėtų atidaryti skrydžius iš Londono į Vilnių, na nebent Ryanair paleistų kokį Airbus A330-300, kad visi norintys skristi namo sutilptų .

                        Comment


                          Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                          Jei jau Star1 bankrutuoja, tikrai kokia kompanija turėtų atidaryti skrydžius iš Londono į Vilnių, na nebent Ryanair paleistų kokį Airbus A330-300, kad visi norintys skristi namo sutilptų .
                          Prognozuoju, kad į šį maršrutą pirmiausia grįš AirBaltic. Ne per seniausiai ji pasitraukė teigdama, kad jau per didelė koncentracija skrydžių Vilnius-Britų salų miestai (Londonas, Dublinas, and so on). Kita vertus, o kas galėtų paneigti, kad bent jau Kalėdų sezonui reguliariuosius skrydžius iš Vilniaus pasiūlys Aurella?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Star1 bankrupten...
                            http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=37108853
                            Bendrovė „Star Team Group“ nusprendė prašyti bankroto bylos savo valdomoms įmonėms „Star1 Airlines“ ir „Star Holidays“. Išplatintame pranešime spaudai tvirtinama, kad toks sprendimas priimtas netekus pagrindinės priemonės – vienintelio „Star1 Airlines“ lėktuvo.
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Jomajo, negali Vilnius į savo oro uostą, vieną kartą susiėmę, pasikviesti kokią rimtą kompaniją, ir su VNO padaryti tai, kad su Kaunu padarė Ryanair'as? Dabar susimeta tokius lietuviškus vienadienius pinigų siurbimo projektėlius, ir bando su jais pragyventi. Liūdna...

                              (...kas dabar rems Kazim'ą? )

                              Comment


                                [QUOTE=Magician;474353]Jomajo, negali Vilnius į savo oro uostą, vieną kartą susiėmę, pasikviesti kokią rimtą kompaniją, ir su VNO padaryti tai, kad su Kaunu padarė Ryanair'as? Dabar susimeta tokius lietuviškus vienadienius pinigų siurbimo projektėlius, ir bando su jais pragyventi. Liūdna...

                                O is kur zinai ka su Kaunu padare Ryanair?

                                Comment


                                  Davė pakankamai užtikrintą skraidinimą, daug keleivių, naujų krypčių, ir pan. Kažkaip man rodosi, kad negerai prie Vilniaus Oro Uosto tam LOL, oi atsiprašau, LAL branduoliui ir kai kuriems lietuviams lysti - daugiau bėdų negu naudos.

                                  Comment


                                    Tarp mūsų šnekant, Vilniaus oro uostui daug "gero padarė" gerai prisimenamas 20 metų jam vadovavęs veikėjas ir jo globėjai. Lietuvos aviakompanijas žlugdė nuolatiniai SM korupciniai interesai. Tai 15 metų niekaip nesujungiamos dvi valstybinės AL ir LAL, bene du paskutiniai Europoje B737-200, Nixono laikų "JetStar", 7 metus trukusi LAL privatizacija, "kelnių nusimovimas" prieš SAS ir jų tuomet proteguotą Air Baltic Corporation, galop privatizacija be saugiklių "berniukams". Beje, tie patys "berniukai" trumpam sušvytėjo ir Star 1.

                                    Comment


                                      Dar žiūrėkim, kad tie patys berniukai netaptų Vilniaus oro uosto "operatoriais".

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Dar žiūrėkim, kad tie patys berniukai netaptų Vilniaus oro uosto "operatoriais".
                                        Privataus terminalo projektas, kaip žinia, patvirtintas...

                                        Comment


                                          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                          Tigi Estonian Air atidarineja Vilniuje savo 1 lektuvo baze, tai gal atras laiko ir Londonui.
                                          Nesuprantu, kodėl kiekviena nauja kompanija, kurianti verslą Lietuvos rinkoje, turėtų rengti reisus būtent į Londoną? Taip, suprantu, jog tai yra didelis ekonominis ir politinis centras bei jame gyvena daug tautiečių, bet ar nebūtų geriau, jeigu vienos kompanijos specializuotųsi skrydžiams į JK ar Vokietiją, Beneliukso valstybes, o kitos - į skrydžius kryptimis į Skandinaviją arba Pietų Europą? Būtų smagu, jeigu ne vien į du/tris miestus skradytume be persėdimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X