Parašė surskis18
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė 118 Rodyti pranešimąSu tokiu tvarkaraščiu Star1 taps didžiausiu VNO vežėju. Ir nereikės ieškoti nacionalinio vežėjo nei Kinijoj, nei Latvijoj, nei Estijoj.kaip?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kode lskariado i Milana, o ne i Roma. Tuo labiau, kad i Milana su ryanair dar priedo konkuruojaP.
Comment
-
Gal kas zinot AirBaltic direktoriaus telefono numeri arba kaip ji gauti ?
Vakar laukiau pasitikti sveciu atskrendanciu su persedimu per Ryga i Kauna. Taciau skrydis buvo atsauktas ir keleiviai vezami autobusu. Atmetant tai, kad atvaziavimas Kautros autobusu yra bent dvigubai pigesnis negu skrydis is Rygos ir vaziavimas autobusu maziau patogus , AirBalticas nepateike jokios informacijos nei kur nei kada keleiviai bus pristatyti. (Atveze ir isleido vidury Kauno pirma valanda nakties). Jokie telefonai neveike, o paskambinus trumpuoju pasako , kad pokalbis mokamas ir sutikus moketi pranesa, kad musu darbo valandos nuo 9 iki 18.
Siandien pabandzius kompanijoje suzinoti direktoriaus telefono numeri , paaiskejo, kad tai valstybine paslaptis - visi darbuotojai teigia, kad jie nezino jokio kompanijos vadovo telefono nei kaip su juo susisiekti, nes tokia informcija jiems neteikiama ))
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąGal kas zinot AirBaltic direktoriaus telefono numeri arba kaip ji gauti?
TARPTAUTINIS RYGOS ORO UOSTAS
Marupes pag., Ryga, LV-1053, Latvija
Tel. +371 6 7207069
Faksas +371 6 7207369
PIR.-KET. 09.00-18.00
PEN. 09.00-16.00
Please, contact airBaltic online (fill in the form located left), if you want to make compliment, suggestion or ask question about airBaltic website. Other questions will not be dealt with online. When contacting airBaltic online, please, use one of the following languages: English, German, Russian, Latvian, Lithuanian or Estonian.
Regarding airBaltic tickets and fares please call to 90001100 (within Latvia, LVL 0.36 per minute), 1825 (within Lithuania, LTL 2.54 per minute), 17107 (within Estonia, EEK 8 per minute), +358 (0) 60018181 (within Finland, EUR 1.70 per minute + local call costs) or +371 67006006 and +370 70055660 for abroad calls, visit our ticket offices or contact our representatives in your country of residence.
If you would like to send us a compliment or complaint, or share your travel experience upon your completed journey or baggage, please contact:
Customer Relations
airBaltic ADMINISTRATION
RIGA INTERNATIONAL AIRPORT
Marupes pag., Riga LV-1053, Latvia
or fax +371 67207886I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„airBaltic“ yra Baltijos valstybių skrydžių bendrovė, todėl darbuotojų sau ieškosi visose trijose šalyse, spaudos konferencijoje pareiškė „airBaltic“ prezidentas Bertoltas Flickas.
Jis pabrėžė, jog prieš 15 metų „airBaltic“ buvo sukurta, kad taptų pagrindine Baltijos šalių aviakompanija, o būtinybę Baltijos valstybėms turėti bendrą skrydžių bendrovę neseniai yra akcentavę visų trijų šalių susisiekimo ministrai.
„Vilniaus bazėje mes pritraukiame pilotų ir stiuardesių, Talino - estiškus ekipažus. Jei Latvija nori, kad personalą formuotume vadovaudamiesi tautybės principu, ji turėtų atsisakyti ketinimų suformuoti Baltijos šalių skrydžių bendrovę, taip pat ir vienos didžiausių aviakompanijų Šiaurės Europoje planų. Tuo atveju ginčai dėl „airBaltic“ prekės ženklo yra visiškai nepagrįsti, nes skrydžių bendrovę galima būtų pavadinti „Latvijos avialinijos“, - dėstė B.Flickas.
Valstybė valdo kontrolinį „airBaltic“ akcijų paketą - 52,6 proc. akcijų. Beveik visos likusios akcijos (47,2 proc.) priklauso B.Flicko įmonei „Baltijas aviacijas sistemas“.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTema apie Lietuvos oro linijų kompanijas, o diskutuojama daugiausiai apie latvių
Parašė Wycka Rodyti pranešimą„airBaltic“ yra Baltijos valstybių skrydžių bendrovė, todėl darbuotojų sau ieškosi visose trijose šalyse, spaudos konferencijoje pareiškė „airBaltic“ prezidentas Bertoltas Flickas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Man panaši mintis kilo, bet (pasirodo) airBaltic nėra tik latvių kompanija.
Latvių , latvių kompanija )) O kaip kitaip pavadinti kompaniją kurios 52 proc. akcijų priklauso Latvijos vyriausybei, o 48 proc. Latvijoje registruotai vokietuko kontorai. Taip, jie turi filialą Lietuvoje, bet juk ir Microsoft turi filialą Lietuvoje ar Lukoil turi filialą Lietuvoje, bet negi juos laikysime Lietuvos kompianijomis. Jie ieško darbuotojų Lietuvoje, bet ir Barclays ieško darbuotojų Lietuvoje, tai negi juos irgi laikysime Lietuvos kompanija. Aš čia apie tai , kad tegu latviukai neišsisukinėja nuo atsakomybės už savo kompanijos veiksmus.
Kadangi nekursime turbūt naujos temos apie Latvijos aviakompanijas, tai aš šiandien papasakosiu savo vakarykščius nuotykius apie teisybės ieškojimą dėl atšaukto skrydžio į Kauną. Visu pirma iš svečių pasakojimo buvau šokiruotas, kad kompanija net nesiteikė atsiprašyti: Rygoj atėjo darbuotojas ir pasakė, kad skrydis atšauktas ir eikite paskui mane į autobusą, vešime su autobusu. Žmonių buvo apie 40. Daug kas be abejo buvo nepatenkinti kai kurie keleiviai sakė, kad tokiu atveju bent gėrimų duokite į kelionę. Į ką buvo jiems buvo atsakyta, kad tai jums nepriklauso ...
Pasitinkantiems niekaip nebuvo pranešta nei kur, nei kada, nei kaip keleiviai bus atvežti. Oro uoste pasakė, kad jiems pranešta, kad skrydis atšauktas ir tiek , o visos kitos informacijos reikia aviakompanijoje teirautis. Kaip jau rašiau po 18 val. nė vienas Airbaltic telefonas neatsako.
Vakar ryte puoliau aiškintis. Be abejo buvau piktas , nes susitarėm aerouoste pasitikti pirmasyk atvykstančius į Lietuvą partnerius. Pats nemiegojau iki 4 ryto ieškodamas kas kur ir kaip. Pretenzijas norėjau išreikšti kam nors iš atsakingų kompanijos darbuotojų, tačiau tai padaryti yra neįmanoma: bet kuriuo telefonu paskambinus atsiliepia "pardavimų specilaistė" arba "klientų aptarnavimo specialistė" ir į prašymą/ reikalavimą suteikti kokio nors atsakingo kompanijos darbuotojo kontaktus atsako, kad to negali padaryti pagal instrukcijas. (Gal kas žinot ar tai legalu: ar gali viešai veikianti kompanija taip slėpti atsakingų darbuotojų kontaktus, juk ne privataus telefono prašau, o tarnybinio oficialios kompanijos telefono).
Apie aptarnavimą (beje nė viena iš kompanijos darbuotojų su kuriomis kalbėjau taip pat nesiteikė atsiprašyti): maloniausia buvo darbuotoja jų atstovybėje Kaune. Turbūt dar jauna darbuotoja. Vienintelė kuri išlemeno kažką panašaus į "aš suprantu jus".
Labiausiai "treniruoti" yra darbuotojai Rygoje: trumpai pasakė, kad kontaktus suteikti draudžia tarnybinės instrukcijos, o visas pretenzijas aš galiu perduoti Klientų aptarnavimo departamentui, ką galiu padaryti vieninteliu būdu - pasiųsdamas el.paštą. Ką aš ir padariau ir greitai gavau automatinį atsakymą: jūsų pareiškimas priimtas ir bus išnagrinėtas ir jums atsakyta ... per 6 savaites (ne dienas, o būtent savaites).
Darbuotoja jų filiale Vilniuje buvo maloni, tačiau užmušė vienu sakiniu: tai ko jūs nepatenkintas, juk atvežėm, ne lėktuvu, tai autobusu, bet juk atvežėm, tai kas jums negerai... Va šitoje vietoje aš jau visai netekau savitvardos.
Taigi pabaigai: perfrazuojant seną posakį galiu pasakyti, žmonės būkite budrūs - čia Airbaltic.
Iš savo pusės - žmonės venkite šitos kompanijos. Mano kojos tai tikrai joje nė už ką nebus.
P. S. Šita kompanija mano praktikoje trečią kartą apsidirba kokiu nors būdu.
Comment
-
Manau, kad nekomunikacija su keleiviais yra pagrindinė mūsų regiono avialinijų problema. Praėjusį penktadienį Star1 lėktuvui Stansted'o orouoste uzsikirto stabdžiai ir sprogo padanga. Lėktuvas pakilo pavėlavęs 10 valandų. Taip, visiem visko nutinka, ir tai tikrai buvo nenumatytas atvėjis, tačiau iš avialinijų atstovų nebuvo išgirsta nei vieno žodžio, paaiškinančio situaciją ir bent keik apytiksliai reikėtų laukti.
Kompanijos telefonai į skambučius neatsakė, nes buvo jau po darbo valandų. Bet hey, jei jau turit vieną lėktuvą ir jam kažkas nutinka, tai logiška manyti, kad bus burys skambinančių išsiaiškinti situacijos, ypač kai ir orouosto atstovai negalėjo gauti jokios informacijos. Galop susėdus į lėktuvą įgūla nuoširdžiai atsiprašinėjo ir viską paaiškino (Star1 lėktuvo įgulų aptarnavimo kultūrai būtų sunku rasti priekaištų), tačiau tai yra per vėlu.
Sakyčiau, kad aviakompanijai, kuri bando išssikirti serviso kokybę, tai buvo gana stiprus fail'as, nepasirūpinant keleivių informavimu.
Comment
-
Nezinau ar cia tiesa ar ne, bet nepergeriausi gandai skalambija, kad Star1 nekokia finansine situacija. Nemokamos algos jau kelintas menuo darbuotojams, skola uz lektuvo nuoma. Neperseniausiai Stanstede buvo uzlaikytas 5 valandom lektuvas, uz tai, kad uz degalus ten skola turejo. Dabar cia sprogusi padanga.
Apskritai dabartine Star'u situacija man tai biski juokinga, jie niekur i perspektyva neziuri, nesiplecia, o tik vietoj smaukosi, vienus skrydzius atsaukia, kitus pradeda. Per gerus metus tikrai jau reikejo pasistengti ir orlaiviu parka praplesti kaip minimum iki 3. Antra, pradeti prekiauti bilietais per pardavimu agenturas, nes kokiam vokieciu, britui ar ispanui Star1=nieko nereiskia. Su didesniu orlaiviu parkeliu ir daugiau krypciu, ir viskas patikimiau atrodytu, gal iseitu ir i alianca istoti ir kokius codeshare agreement'us pasirasyti. Keleiviu butu dar daugiau, nes atsirastu galimybe jungiamiems skrydziams Star1 naudoti. Star1 taptu Vilniaus baziniu vezeju ir oro srautas i VNO atsigautu. Bet nieko nera iki siol. Faktas, kad nieks net neketina prasideti su neaiskia kontora.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNezinau ar cia tiesa ar ne, bet nepergeriausi gandai skalambija, kad Star1 nekokia finansine situacija. Nemokamos algos jau kelintas menuo darbuotojams, skola uz lektuvo nuoma. Neperseniausiai Stanstede buvo uzlaikytas 5 valandom lektuvas, uz tai, kad uz degalus ten skola turejo. Dabar cia sprogusi padanga.
Apskritai dabartine Star'u situacija man tai biski juokinga, jie niekur i perspektyva neziuri, nesiplecia, o tik vietoj smaukosi, vienus skrydzius atsaukia, kitus pradeda. Per gerus metus tikrai jau reikejo pasistengti ir orlaiviu parka praplesti kaip minimum iki 3. Antra, pradeti prekiauti bilietais per pardavimu agenturas, nes kokiam vokieciu, britui ar ispanui Star1=nieko nereiskia. Su didesniu orlaiviu parkeliu ir daugiau krypciu, ir viskas patikimiau atrodytu, gal iseitu ir i alianca istoti ir kokius codeshare agreement'us pasirasyti. Keleiviu butu dar daugiau, nes atsirastu galimybe jungiamiems skrydziams Star1 naudoti. Star1 taptu Vilniaus baziniu vezeju ir oro srautas i VNO atsigautu. Bet nieko nera iki siol. Faktas, kad nieks net neketina prasideti su neaiskia kontora.kaip?
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąStar1 nuo žiemos pradeda skraidyti į Miuncheną. Skrydžiai pirmadienį ir penktadienį. Šiuo metu kaina 221 LTL.
Į Londoną skraidys kasdien.
Į Dubliną skraidys 5 kartus per savaitę.
Į Milaną kol kas nesikeis, bet gruodį - sausį skraidys 3 kartus per savaitę. Prisidės reisas šeštadienį.
Į Edinburgą keičiasi skrydžių dienos. Nuo žiemos antradienis ir šeštadienis.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGalimybė pardavinėti bilietus per agentūras kainuoja labai daug pinigų ir tikrai nebūtinai atsipirktų (ne šiaip sau Ryanair ir daug kitų kompanijų to nedaro). O su 3 lėktuvais nėra kur skraidyti - dar reikia pasistengti, kad atrasti pakankamai pelningos veiklos rudenį ir žiemą tam vieninteliam.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai gali per agenturas brangiau pardavinet. Tarkim jei agentura plesia 50Lt tai vietoj 250Lt tiesiai is ju per agentura zmogus moketu 300Lt.
(realiai tikslios sistemų kainodaros nežinau, kažkur skaičiau internete )Paskutinis taisė alm; 2010.08.26, 16:46.kaip?
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąIs kur info? Bent jau Dublino kryptimi tai nepasitvirtina.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė JohnKaip paaiškinti tai, kad perkant bilietą iš agentūros, jis yra pigesnis, nei perkant tiesiogiai iš oro linijos, kai iki skrydžio lieka geri 5 mėnesiai? Tokį atvejį teko apturėti pačiam su viena kompanija (ne Lietuvos ir ne Latvijos).
Realiai bilietų kainodara yra labai labai sudėtinga ir kaina rodoma priklauso nuo dešimčių faktorių. Nuo to laiko, kai Airbaltic puslapyje į tą patį išvykimą parodė skirtingus mokesčius priklausomai nuo to ar su paieška +-3 dienos pataikai tiksliai į skrydžio dieną, ar tik skrydį rodo dėl to intervalo - jau niekas nebestebina.kaip?
Comment
Comment