Kaip jau ir rašiau, Star1 svarbi ne tiek per įtaką į aviapervežimus, kiek emociškai — tai vienintelė šiandien lietuviško kapitalo įmonė, organizuojanti reguliariuosius skrydžius. Kol Aurela nepradės skraidinti keleivių irgi reguliariai, Star1 vadovai gali būti daugmaž ramūs (tik ne per daug ). O SM, esant reikalui, gali ne tik padėti Star1 laimėti konkursą, bet ir dėl 'biurokratinių priežasčių' neleisti ateiti į rinką naujam vežėjui. Galimi ir pokiliminiai susitarimai, pvz Star1 atidaro naują maršrutą Vilnius-Marselis, ir kažkodėl vos ne visi visos vyriausybės politikai ir tarnautojai 'sugalvoja' atostogauti būtent Nicoje ar Monake, ir kažkodėl perka tik Star1 bilietus...
Ir kaip priversti valstybės tarnautojus ir politikus skristi Būtent su Star1 o ne su PVZ. Airbaltic.?
Ir kaip priversti valstybės tarnautojus ir politikus skristi Būtent su Star1 o ne su PVZ. Airbaltic.?
O kodel jie turetu skristi siuo marsrutu. Jei valstybe duotu pinigu "svarbiai" krypciai kam reikia, kad tie patys valdininkai skraidytu. Jau tokia kryptis kaip Vilnius - Hurgada(beje nepriimk tiesiogiai, cia tiesiog pavyzdys), tikrai nepriktruktu keleiviu. Netgi reguliarus skrydziai, o ne charterinai. Tiesiog sakau, kad imanoma, kad tokia bendrove galetu su otkatais, sau parankia krypti paversti "valstybines svarbos", kuria reikia islaikyti, del "valstybes interesu".
P.S. Manau, sunkiai tu priverstum visa valdininku armija skristi viena kryptim, uz savus piningus. Greitai suzinotu ziniasklaida. O ko ko, bet viesumo tokiu atveju nemanau, kad kas noretu
Kaip jau ir rašiau, Star1 svarbi ne tiek per įtaką į aviapervežimus, kiek emociškai — tai vienintelė šiandien lietuviško kapitalo įmonė, organizuojanti reguliariuosius skrydžius. Kol Aurela nepradės skraidinti keleivių irgi reguliariai, Star1 vadovai gali būti daugmaž ramūs (tik ne per daug ). <...>
O koks skirtumas, kieno kapitalas? AirBaltic, tada, kai nukonkuravo lalailą, buvo švediško kapitalo įmonė. Ar tai tapo priežastimi neskristi? Šiais laikais kapitalo kilmė turėtų būti mažiausiai įdomi, kadangi kapitalas tapo pernelyg lengvai keičiamas. Juk per kelias dienas gali bet kiek kartų pasikeisto tos pačios bendrovės Star1 kapitalo savininkai.
Ar jūs sukate galvą, jog Omnitel priklauso švedams, Tele2 švedams, o Bitė iš esmės išvis nežinia kam? Ar galvojate, kai einate į parduotuvę, jog MAXIMA gerai, nes lietuviška, o rimi jau blogai, nes norvegiška? Ar galvojate, kai perkate Gorenje šaldytuvą, jog blogai darote, nes perkate slovėnišką, o ne Snaigę, nes ji lietuviška? Ar galvojate, kai perkate sultis Gutta, kad jos latviškos? O kai perkate draudimą, ar sukate galvą, jog Lietuvos Draudimas priklauso britams? O kai einate į banką, ar visi esate Ūkio, Snoro ar Šiaulių banko klientai?
Šiais laikais kur kas svarbiau, kur dirba kompanija ir kur ji kuria darbo vietas. Net jei Lufthansa vieną dieną atidarytų 10 tiesioginių reisų iš Vilniaus, reikėtų ją pasveikinti, nes vienintelis dalykas, kuris mums galėtų būti svarbus, tai lietuviškai kalbanti "skrydžio komanda" (flight crew)
Ir kaip priversti valstybės tarnautojus ir politikus skristi Būtent su Star1 o ne su PVZ. Airbaltic.?
Jeigu aš tau už fantaziją didelius pinigus mokėčiau, tu net save nustebintum savo galimybėmis
Pvz vyriausybė premijas išmoka dalį pinigais, dalį kelialapiu į Nicą, Monaką, Heraklioną. Kelialapis, žinoma, skirtas visai šeimai, tik pats pasirenki kelionės datą (kad kelionė sutaptų su tavo atostogomis). Taigi kelialapį jau turi (apmokėta nakvynė, pusryčiai, viena kita turistinė išvyka ar šiaip kokia pramoga), lėktuvo bilietą perki už premijos pinigus. Su kokia aviakompanija skristi? Tiesioginiai reisai iš Vilniaus į Marselį ir Kretą tik su Star1, plius dar darbe tau buvo pašnabždėta į ausį, kad jei nepasirinksi Star1, tai kitais metais gausi gerokai mažesnę premiją. Tai kam tam valsininkėliui kvaršinti tą tuščią galvelę, jeigu už jį jau nuspręsta? Aišku, tą kelialapį jis gali parduoti, bet aviakompanija kažin ar nuo to nukentės, nes nusipirkęs tą kelialapį greičiausiai vis tiek skris su Star1.
/\ Pastaba: tai, ką čia parašiau, yra tik išgalvoti, o ne tikri faktai.
O koks skirtumas, kieno kapitalas? Šiais laikais kur kas svarbiau, kur dirba kompanija ir kur ji kuria darbo vietas. Net jei Lufthansa vieną dieną atidarytų 10 tiesioginių reisų iš Vilniaus, reikėtų ją pasveikinti, nes vienintelis dalykas, kuris mums galėtų būti svarbus, tai lietuviškai kalbanti "skrydžio komanda" (flight crew)
Kapitalo kilmė eiliniam vartotojui tai išties beveik nereikšmingas faktas. Taip, šiais laikais kur kas svarbiau, kur dirba kompanija ir kur ji kuria darbo vietas, bet taip pat svarbu ir kam ji kuria tas vietas — saviems ar vietiniams. Paslaugų sferoje tai vis dar svarbu. Kodėl autobusias keleivius pervežančios kompanijos nesamdo kinų ar filipiniečių vairuotojų? Pirmiausia — kalbos barjeras. Va čia mūsų, kaip mažos šalies ir mažos tautos privalumas (kita vertus, kitoje situacijoje tai gali būti trūkumas).
Galima neprivertinėti darbuotojus keliauti būtent ta arba ta aviakompanija, o skatinti visokiom premijomis, arba nuolaidomis bilietams... Bet jokiu būtd ne per prievartą.
Galima neprivertinėti darbuotojus keliauti būtent ta arba ta aviakompanija, o skatinti visokiom premijomis, arba nuolaidomis bilietams... Bet jokiu būtd ne per prievartą.
Žinoma, kad galima. Aš aprašiau tik vieną iš galimų variantų. Dar kartą pasikartosiu, kad tai tik mano fantazija, o jeigu kas nors sutampa su tikrais faktais, tai tebus tik sutapimas. Nepriimkite viso to rimtai.
Esmė to, ką norėjau pasakyti yra tai, kad SM ministras nelabai kuo galėtų padėti privačiai aviakompanijai Star1, tačiau pasitelkus fantaziją galima bet kokį 'projektą' prastumti. Juk ne šiaip sau ministrai turi patarėjus teisės klausimams, o stambios kompanijos ne šiaip sau samdosi teisininkus.
Na... Čia šiais laikais sutrumpinti nickname'ą klaidingai reiškia rodyti nepagarbą? Ar tiesiog savo nesugebėjimą trijų raidžių perspausdinti?
Pardon...? Jei įsižeidei dėl klaidingo "Meier" parašymo, atsiprašau - tiesiog žioplumo klaida.
Apie tai, kaip skraido Lietuvos bendrovių darbuotojai, tai aš žinau. Tikra tiesa, kad ne visos perka Ryanair bilietus, o jei kalbant apie tas world-famous EY, KPMG, Barclays, tai jos naudojasi kelionių agentūrų paslaugomis (arba tiesiogiai su oro linijomis), bet tai nereiškia, kad jos prieš skrydžius nepacheckina Amadeus. Jei reikia kirpti kaštus, tai kaštai kerpami labiau iš pozicijos "nedaryti skrydžio" nei rinktis kitokį skrydį vien todėl, jog skrydžio kaina tokių bendrovių atveju sudaro mažesnę dalį komandiruotės kaštų. Tačiau yra bendrovių, kur skraidoma į savaitę po kartą-du tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Berlynas, Vilnius-Helsinkis, Vilnius-Stokholmas, Vilnius-Maskva), ir tuomet skrydžių kaštai yra svarbu. Nekalbu jau apie laiko sąnaudas - turbūt įsivaizduojate, kiek kainuoja skyriaus vadovo darbo valanda vidutinėje įmonėje Lietuvoje). Kol mes neturime duomenų apie tai, bus Amadeuse ar ne LT Express, sunku spręsti konkrečiai didžiųjų įmonių keliavimo ypatumus,
Deja, ne taip sunku... Low carriers jau paskutinis šansas tokių darbuotojų ar verslininkų nusigauti į vietą; niekas nenori važinėti 100 km nutolusiais oruostais, lįsti į airshuttle'us, mokėti už papildomus 15-20 kg ir t.t.
tačiau yra ir kitokių verslininkų, galų gale turistų, kurie greičiau važiuoja į Vilnių, nei Švenčionis.
Būtent... yra visokių verslininkų, bet dauguma renkasi "normalias orolinijas", kurios ir bazuojasi VNO. Tai kam kelti dėl to bangas?
Jei abejojate - pasikelkite statistiką.
Pats pakelkite, nesu Jūsų asmeninė seretorė
Aš nenagrinėju konkrečiai LT Express bendrovės,
O mano komentaras ir buvo apie tai.
bet komentaras buvo apie tą plačiai manomą nuostatą, jog _daugeliui_ patogiau yra keliauti iš Kauno.
Na kolkas negvildenau tos temos. Plius įdomu, ar šiais metais jau VNO nepradės pats lįsti į skolas kaip likę du; ypač bandant desperatiškai pralaužti izoliaciją nuo likusios Europos, kviečiantis pigias orolinijas. Nes įdomu, kokios tos pigių skrydžių avialinijų atėjimo sąlygos; nes kur pasirodo šios - dažniausiai pasirodo mokesčių smukimas orouosto politikoje.
Jei būtų patogu - iš ten skraidytų Lufthansa ir Austrian Airlines. O mano rašymo stilius gal kai kam ir neįprastas
Na taip neskraido, ir labai ilgu metu neskraidys. O šiaip visi 3 oruostai kuriam laikui specializuoti rinkoje (VNO normalios avialinijos, PLQ ir KUN - aptarnauti pigius skrydžius), tai kam griauti sukurtą infrastruktūrą? Pergrupavimo, KUN naikinimo atveju, nuostoliai pereitų į VNO einamąją sąskaitą.
Rašinėji nesąmones.
1. Ernst&Young auditoriai neskraido į Lietuvą. Auditus daro vietinės komandos.
Nesakiau, jog skraido Ernst&Youngo užsienio audito komandos, bet sakiau, jog skraido Lietuvos komandos į užsienius audituoti... I know what I'm talkin'. Trust me
2. Barclays vienas sausiausių išlipo iš balos. Pasižiūrėk finansines ataskaitas.
Žinoma gal tai ne Lloyds, HBOS ar RBS'o bailout'ai, bet palyginus su HSBC ataskaita ar palyginus konsoliduotą pelną trijų metų gal pamatytum kitus skaičius. Bet žinoma Barclays išlipo gana sausas, nors neseniai stovėjo prie JK Brown'o kabineto labdaros ir arabų slekčio.
Žinoma, kad galima. Aš aprašiau tik vieną iš galimų variantų. Dar kartą pasikartosiu, kad tai tik mano fantazija, o jeigu kas nors sutampa su tikrais faktais, tai tebus tik sutapimas. Nepriimkite viso to rimtai.
Esmė to, ką norėjau pasakyti yra tai, kad SM ministras nelabai kuo galėtų padėti privačiai aviakompanijai Star1, tačiau pasitelkus fantaziją galima bet kokį 'projektą' prastumti. Juk ne šiaip sau ministrai turi patarėjus teisės klausimams, o stambios kompanijos ne šiaip sau samdosi teisininkus.
Galima ir pavantazuoti, niekas nedraudžia, bet galima būtų ir įgyvendinti svajonę, kad kuo daugiau valstybės tarnautojų ir politikų skraidytu su tarkim Star1 airlines. Reikėtų teikti premijas už tai. Pavyzdžiui jei per metus skridai bent du kartus su Star1 airlines, už grudžio mėnesį gauni 20% didesnį atlyginimą.
Kazkaip cia per daug fantaziju
O seip su tuo, kad staiga daugybe valdininku pradetu skristi tam tikru Star1 marsrutu, teisiskai imanoma, bet manau kiltu per didelis skandalas.
Nepamenu, kas pasake. Lyg F.D.R
"Trys gali išsaugoti paslaptį,jei du iš jų negyvi"
Pradžiai Star1 reikėtų tapti pilnateisiais IATA (International Air Transport Association) nariais. Nes dabar jie - privati aviakompanija, kuri vieną dieną ims ir nutrauks savo skrydžius. Plius neturi jokių sutarčių (interline) su kitomis aviakompanijomis dėl bendrų bilietų ir t.t.. Tokios point-to-point kompanijos įdomios tik tiems, kurie į tuos point'us skrenda. Plius mažai valdininkų skraido į Londoną, Barseloną ar Milaną. Briuselis, Strasbūras, Amsterdamas, Liuksemburgas - va į šiuos miestus jie mielai rinktusi tiesioginius reisus su Star1...
Pradžiai Star1 reikėtų tapti pilnateisiais IATA (International Air Transport Association) nariais. Nes dabar jie - privati aviakompanija, kuri vieną dieną ims ir nutrauks savo skrydžius. Plius neturi jokių sutarčių (interline) su kitomis aviakompanijomis dėl bendrų bilietų ir t.t.. Tokios point-to-point kompanijos įdomios tik tiems, kurie į tuos point'us skrenda. Plius mažai valdininkų skraido į Londoną, Barseloną ar Milaną. Briuselis, Strasbūras, Amsterdamas, Liuksemburgas - va į šiuos miestus jie mielai rinktusi tiesioginius reisus su Star1...
Tai, kad Lietuvoje ne tik valdinikai skraido. O tokie miestai, kaip Londonas, tikrai daug svarbesnis Lietuvai negu Briuselis. Seip man asmeniskai keista, kad Milanas ir Barselona, o ne tarkim Paryzius, Amsterdamas ar Berlynas. Bet Star1 vadovai zino geriau uz mane
Tai, kad Lietuvoje ne tik valdinikai skraido. O tokie miestai, kaip Londonas, tikrai daug svarbesnis Lietuvai negu Briuselis. Seip man asmeniskai keista, kad Milanas ir Barselona, o ne tarkim Paryzius, Amsterdamas ar Berlynas. Bet Star1 vadovai zino geriau uz mane
Barselona pasirinkta dėl turistinio sezono, Milanas nuo žiemos dėl slidinėtojų. Paryžius manau bus penktoji kryptis kuri galėtų prasidėti nuo pavasario. Amsterdame reikia susitarimų su KLM, nes ten daugumoje tik tranzitas. O Berlynas pagal statistiką (tiksliau nelabai kas skraidė ten) manau mažai keleivių gautūsi, dėl to neskraido.
Kaip pastebėjau, tai Starholidays "keičia" pavadinimą į Star1holidays. Ir taip pat atnaujino savo internetinį tinklapį - http://www.star1holidays.lt/
Taip pat turi ir naują šūkį - PASAULIS KVIEČIA!
Kaip pastebėjau, tai Starholidays "keičia" pavadinimą į Star1holidays. Ir taip pat atnaujino savo internetinį tinklapį - http://www.star1holidays.lt/
Taip pat turi ir naują šūkį - PASAULIS KVIEČIA!
Tai turbut arba nori suvienodinti pavadinima su oro linijom arba is Star Alliance sulauke pretenziju.
įdomu, ar šiais metais jau VNO nepradės pats lįsti į skolas kaip likę du; ypač bandant desperatiškai pralaužti izoliaciją nuo likusios Europos, kviečiantis pigias orolinijas. Nes įdomu, kokios tos pigių skrydžių avialinijų atėjimo sąlygos; nes kur pasirodo šios - dažniausiai pasirodo mokesčių smukimas orouosto politikoje.
Ne, pigių avialinijų VNO neprireiks, nes Vyriausybė (ir SM) šalia:
Susisiekimo ministerija ragina Vyriausybę ekonomiką gaivinti skatinant oro vežėjus - skiriant 15 mln. litų padengimui nuostolių, kurie tikėtini, jei bus atgaivinti skrydžiai į svarbiausius Europos miestus, rašo naujienų portalas vz.lt.
Premjero Andriaus Kubiliaus potvarkiu sudaryta darbo grupė nustatė šias prioritetines kryptis: Londonas, Berlynas, Paryžius, Roma arba Milanas, Amsterdamas ir Madridas.
Tačiau Finansų ministerija priešinasi tokių dotacijų skyrimui.
Pataisykite mane jeigu klystu, bet nė į vieną iš pabrauktųjų miestų, išskyrus Londoną, nei Ryanair, nei AirBaltic iš Lietuvos neskraido?
Comment