Paaiskinkit man viena dalyka. Skrenda mano seima is Maskvos i Palanga per Ryga. Maskvos DUTY FREE nuperka viskio buteli. Rygoj islipa ir eina i tranzito sale, o pries skrydi i Palanga juos vel tikrina ir randa ta buteli. Sako negalima vezt. Bandom paaiskint kad nupirkom Maskvos DUTY FREE, pateikiam ceki. Ne, negalima sako ivezt alkoholio is Rusijos i ES. Sako eikit ir i bagaza priduokit. Bandom. Sako,10 latu uz buteli. Nesutinkam ir atiduodam buteli vyrui, kuris palydejes saviskius tiesiog gris namo Rygoje. Pirma mintis. Ar jie ten visiski durniai Rygos oro uoste????
Manau, kilo problemų dėl saugumo taisyklių. Šiaip perkant skysčius (gėrimus/kvepalus/etc) rimtesniuose oro uostuose, jie supakuojami į vakuumines pakuotes, kad skrendant su persėdimu nekiltų panašių situacijų. Maskvoje to, įtariu, niekas nedaro.
Paaiskinkit man viena dalyka. Skrenda mano seima is Maskvos i Palanga per Ryga. Maskvos DUTY FREE nuperka viskio buteli. Rygoj islipa ir eina i tranzito sale, o pries skrydi i Palanga juos vel tikrina ir randa ta buteli. Sako negalima vezt. Bandom paaiskint kad nupirkom Maskvos DUTY FREE, pateikiam ceki. Ne, negalima sako ivezt alkoholio is Rusijos i ES. Sako eikit ir i bagaza priduokit. Bandom. Sako,10 latu uz buteli. Nesutinkam ir atiduodam buteli vyrui, kuris palydejes saviskius tiesiog gris namo Rygoje. Pirma mintis. Ar jie ten visiski durniai Rygos oro uoste????
Skysčių salone negalima - dėl to neleido vežt, ne dėl alkholio. Iš karto bagaže reikėjo. Kad duty-free pirko Rusijoj nieko nekeičia, nes tikrino iš naujo - yra kažkokia tvarka, kad tikrinimais ne ES nepasitikima (tipo gal kokioj Dušambėj duty-free parduotuvėj ir bombą gali gauti).
Nu vienu zodziu nesamone. Supratau, kad skrendant tranzitu kita karta pirksim tik pries paskutini persedima. O Maskvoj tai is vis ziauriai tikrina. Galvojau taip tyciojasi tik USA. Pats nedalyvavau, bet seima tai buvo pasibaisejusi kiek patikrinimu pries lektuva reik pereit. O del bonkes nu tai gerai negalima skysciu. Bet juk skystis nupirktas Duty Free ir be to norejus priduoti i bagaza pasake, kad turim moket 10 latu akciza ar kaip ji pavadint uz neva alkoholi.
Dar vienas faktas. Pries 10min istustine lagamina supratom, kad dingo nepigus fotoaparatas is bagazo, kuri pridave i lektuva. Paskambinom saviskiams i Rusija, sako tikrai nepalikot. Fotikas buvo lagamino virsuj, nes pries iseinant is namu buvo padaryta paskutine bendra nuotrauka. Idomu ar rusai, ar latviai taip sauniai darbuojasi....
Pries 10min istustine lagamina supratom, kad dingo nepigus fotoaparatas is bagazo, kuri pridave i lektuva. Paskambinom saviskiams i Rusija, sako tikrai nepalikot. Fotikas buvo lagamino virsuj, nes pries iseinant is namu buvo padaryta paskutine bendra nuotrauka. Idomu ar rusai, ar latviai taip sauniai darbuojasi....
Kitam kartui įsigyk lagaminą su rakinamu užtrauktuku. Toks lagaminas kainuos mažiau nei dingęs aparatas.
Brangius daiktus, net pacios aviakompanijos perspeja, kad turetumete salia saves. Del fotiko galit kaltint tik save.
Jei as bagaze laikysiu odine striuke ar kailinius,kurie kainuoja kaip fotikas kur man i salona nestis? Nenusisnekek, kaltas tas, kuris pasisavino. Visu brangiu daiktu i salona nepaimsi.
Jei as bagaze laikysiu odine striuke ar kailinius,kurie kainuoja kaip fotikas kur man i salona nestis? Nenusisnekek, kaltas tas, kuris pasisavino. Visu brangiu daiktu i salona nepaimsi.
Paaiskinkit man viena dalyka. Skrenda mano seima is Maskvos i Palanga per Ryga. Maskvos DUTY FREE nuperka viskio buteli. Rygoj islipa ir eina i tranzito sale, o pries skrydi i Palanga juos vel tikrina ir randa ta buteli. Sako negalima vezt. Bandom paaiskint kad nupirkom Maskvos DUTY FREE, pateikiam ceki. Ne, negalima sako ivezt alkoholio is Rusijos i ES. Sako eikit ir i bagaza priduokit. Bandom. Sako,10 latu uz buteli. Nesutinkam ir atiduodam buteli vyrui, kuris palydejes saviskius tiesiog gris namo Rygoje. Pirma mintis. Ar jie ten visiski durniai Rygos oro uoste????
Taip jau yra. Jei skrendi ne iš ES ir turi persėdimą ES viduje, tai pirminiame taške pirkto alkoholio negalėsi įsinešti.
Taip šįmet nutiko skrendant iš Kanados. Tiesa Kanados duty free prieš perkant paklausė ar turėsime persėsti ES viduje. Atsakius, kad taip, net nepardavė.
Aisku,nu dekui uz atsakymus. Va taip dirba Maskvos ( SVO ) oro uoste. Pas mus perkant Duty Free papraso bilieta pateikt, ten niekas to nepraso, i maiselius niekas nepakuoja. Nuperki, o po to ismeti...
Geras šitas, ir geresnis, negu mano (aukščiau esantis).
kaskas - tačiau pirmasis tavo paties sukurtas
Skridau su Star'ais į Žironą (GRO). Pasipasakosiu idant paslaugų kokybė gerėtų ir visi būtume patenkinti turėdami naują ir gerą a/k.
Įspūdžiai: lėktuvas nenunešiotas, tvarkingas, labai greitai įsibėgėja pakilimui, tačiau tarpai tarp sėdynių minimalūs. Tik pirmoje eilėje yra daugiau vietos kojoms.
Žironoje įlaipinimo kuponai tokie, kokius Litcargus duodavo Kaune tik pradėjus aptarnauti Ryanair - "rankiniai". Nors tai ir antžeminio aptarnavimo agentūros reikalas, visgi ją pasirinko Star1.
Vilniaus check-in personalas vidutinis - nesišypso. Nusišypsau aš, bet tai neišjudina surūgusių veidų.
Keleivių salono įgula labai maloni ir paslaugi, tačiau veikiau "tautinė-čarterinė".
Keleivius sveikino gimimo dienos proga, nusileidus Žironoje bandė mėgdžioti "Ryanair" stilių (pasveikinimas nusileidus - "sveiki atvykę į Barselonos oro uostą Žironoje"), vyr. palydovė (head purser) visus pranešimus (PA) sausai ir nuobodžiai skaitė iš lapelio - aišku, nieko tokio, bet visgi ji jau head purser, o ne pirmą dieną dirbanti palydovė.
Uniformos atrodo tarsi būtų sumodeliuotos ir pasiūtos per paskutinę naktį iki pirmojo skrydžio.
Orlaivio kapitonas malonus, informuoja virš kokių miestų skrendama, tačiau tai suprantama tik lietuviams, nes angliškų ar originalių miestų pavadinimų (tarimo) kapitonas nežino (pvz. we are now flying over [Nica]; [Genuja])
Maisto ir gėrimų meniu iš "AIRO Catering" - beveik identiškas airBaltic'o siūlytam kuomet dar turėjo daugiau tiesioginių skrydžių iš Vilniaus.
Star'ai dar neturi (o gal ir neplanuoja turėti?) inflight žurnalo - vietoj jo Star Holidays kelionių katalogai...
Gal Star1 galėtų būti pirmoji Lietuvos aviakompanija, lėktuvui nusileidus grojanti malonią foninę muziką (kaip "Lufthansa")? Mane asmeniškai tai labai gerai nuteikia.
Pavasarį veiklą pradėjusi oro bendrovė "Star1 Airlines", skraidinanti reguliariais ir užsakomaisiais reisais, atidėjo planus plėsti lėktuvų parką. Bendrovė tęs skrydžius vieninteliu birželį įsigyti lėktuvu.
"Star1 Airlines" teigia tęsianti nuosaikesnę plėtrą, o aktyvesnius plėtros planus kelia ateičiai. Bendrovė atideda planus nuomotis dar vieną orlaivį. Anksčiau įmonė skelbė, kad vasaros pabaigoje jos lėktuvų parkas išsiplės iki dviejų. "Tęsime pamatuotą ir nuosaikią veiklos plėtrą, tad papildomo orlaivio įsigyjimą siejame tik su ekonominiu pagrįstumu. Tokio pagrįstumo šiai žiemai bendrovė nemato", - sako Lauryas Filipavičius, "Star1 Airlines" atstovas.
Anot jo, nors orlaivių pasiūla, įsigyjant juos išskirtinėmis sąlygomis yra žymiai išaugusi, tačiau ekonomiškai pagrįstų naujų skrydžių krypčių bendrovė šiai žiemai kol kas neįžvelgia.
"Star1 Airlines" klientus skraidina orlaiviu "Boeing 737-700 Next-Generation", kuriame gali tilpti 148 keleiviai. Oro bendrovės vadovas Martynas Laivys anksčiau yra užsiminęs "Verslo žinioms", kad per mėnesį šio lėktuvo nuoma atsieina 0,5-1 mln. Lt. Rugpjūčio viduryje skelbta, kad per šešias veiklos savaites įmonė reguliariaisiais reisais skraidino 8.993 keleivius
"Star1 Airlines" priklauso įmonių grupei „Star Team Group“, kuri valdo ir kelionių organizatorių "Star Holidays". "Star Team Group" priklauso ją įsteigusiam p. Laiviui ir Dariaus Žakaičio valdomai UAB "AT investicija".
Comment