Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jeesus Rodyti pranešimą
    Tai gal ir nejuokink, bo tai Lotiniškas žodis: Aurela (Latin) - Golden dawn, Golden.

    Vienu žodžiu, koks skirtumas, tokiais niekais tik teršiam šią temą. Raukiam.
    Kalbama buvo apie žodį "Lithuania"
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Lingvistikos ekspertai nuspręs, koks vardas reguliarių skrydžių bendrovei būtų pelningas ir koks - ne.

      ...

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Kalbama buvo apie žodį "Lithuania"
        Ups. Tada atsiprašau.

        Comment


          Parašė Meier Rodyti pranešimą
          Lingvistikos ekspertai nuspręs, koks vardas reguliarių skrydžių bendrovei būtų pelningas ir koks - ne.

          ...
          Bet tai praktiskai vienintele tema apie kuria siandien yra ka diskutuot. Nes jei vertinti ekonomine/finansine puse, tai siandienai vienintele reali isvada yra "neapsimoka".

          Comment


            'Neapsimoka' butu gana trumparegiskas sprendimas. Dabar pats laikas ikurti nauja aviakompanija, kai visos aplinkines - Estonian, AirBaltic, LOT - yra ties islikimo riba. Blogi laikai praeis ir zmones toliau keliaus. Kaip ten bebutu, turizmas yra viena didziausiu industriju pasaulyje, tad perspektyu yra, tereikia su galva veikti.

            Comment


              Na, žiūrėkit ką mačiau šiandien...

              Comment


                Liuks foto, Labai gerai atrodo dabar FlyLAL - Charters su Winglent'ais (ant sparnu tie papildomi elementai)
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                  'Neapsimoka' butu gana trumparegiskas sprendimas. Dabar pats laikas ikurti nauja aviakompanija, kai visos aplinkines - Estonian, AirBaltic, LOT - yra ties islikimo riba. Blogi laikai praeis ir zmones toliau keliaus. Kaip ten bebutu, turizmas yra viena didziausiu industriju pasaulyje, tad perspektyu yra, tereikia su galva veikti.
                  Kad keliaus tai taip. Klausimas tik ar labai toliariagiska kurti tokia kompanija butent dabar ir kaupti nuostolius laukiant pragiedruliu.
                  Gal protingiau ikist tuos pinigus i turizmo infrastruktura? Juk kas is to nacionalinio vezejo, jei niekas nenori pas mus vaziuoti?

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    Liuks foto, Labai gerai atrodo dabar FlyLAL - Charters su Winglent'ais (ant sparnu tie papildomi elementai)
                    Tik ne su winglent'ais, o su winglet'ais.
                    http://en.wikipedia.org/wiki/Wingtip_device

                    Comment




                      Comment


                        Kokiai Lituvos oro linijų kompanijai priklauso A340?

                        Comment


                          Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                          Kokiai Lituvos oro linijų kompanijai priklauso A340?
                          Gal Aurelai.

                          Comment


                            Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                            Kokiai Lituvos oro linijų kompanijai priklauso A340?
                            Iš kur nustatei, kad čia būtent A340 o ne koks B747?
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Aurelai greičiau tas Piper Tomahawk.

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Iš kur nustatei, kad čia būtent A340 o ne koks B747?
                                pagal sparną, B747 turi storesni.

                                Comment


                                  Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                  Aurelai greičiau tas Piper Tomahawk.
                                  Deja negirdėjau, kad Aurela būtų nusipirkę Piper'į...
                                  O negirdėti ar Aurela nusipirkę B747? vacc forume teko skaityti, jog buvo į Kauno oro uostą atskridęs Aurelos 747....
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    B-747-400:

                                    (C) Andriulis www.lt-vacc.org

                                    Comment


                                      Aviacijos įmonių asociacija siūlo E. Masiuliui pagalvoti apie atsistatydinimą
                                      2009.04.09
                                      Lietuvos aviacijos kompanijų asociacija „Aviacijos ateitis“ po “airBaltic” teiginių užsienio turizmo bendrovėms, jog skrydžiai iš Vilniaus nutraukiami "dėl katastrofiškos Lietuvos ekonomikos padėties", laišku kreipėsi į Lietuvos susisiekimo ministrą Eligijų Masiulį su raginimu imtis veiksmų ir ginti Lietuvos prestižą.

                                      Asociacija atkreipė ministro dėmesį, kad airBaltic" atstovas Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje užsienio kelionių agentūras informavo apie katastrofišką Lietuvos ekonomikos padėtį ir dėl to nutraukiamus tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Stokholmą, Milaną ir Miuncheną. „flyLAL“ informavo, kad tokie pranešimai leidiniuose, dalijamuose „airBaltic“ lėktuvuose, platinami jau keletą mėnesių.

                                      „Kai Lietuvos nacionalinė kompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ dėl kelerius metus galimai Lietuvoje vykdyto dempingo padavė į teismą „airBaltic“, prieš lietuvišką kompaniją ir visą Lietuvos valstybę sukilo Latvijos vyriausybė, Lietuva sulaukė net notos. Kai „flyLAL“ sustabdė savo veiklą, Latvijoje ši diena tapo beveik nacionaline švente, nes visi puikiai suprato, kad visi keleivių srautai iš Lietuvos bus nukreipti į Rygą. Šiuo metu Latvijos bendrovė jau atvirai šmeižia Lietuvos valstybę, o valstybinės institucijos nesiima jokių adekvačių veiksmų. Ar dar ilgai leisime niekinti Lietuvą?“, – klausiama asociacijos laiške.

                                      Asociacija atkreipė ministro dėmesį į tai, kad Lietuvoje ir toliau klostosi scenarijus, apie kurį aviatoriai dar pernai informavo Susisiekimo ministeriją, Vyriausybę ir kitas atsakingas institucijas. Panašu, kad „airBaltic“ tikslas visuomet buvo ir šiuo metu plačiai realizuojamas – susilpninti Lietuvos aviacijos verslą ir nukreipti Lietuvos keleivių srautus per Rygos oro uostą. Tokiu būdu daugiau nei 1 mlrd. Lt BVP iš Lietuvos piliečių pinigų nukreipiami į Latviją, o mūsų šalies keleiviai nebeturi galimybių tiesioginiai reisais pasiekti Europos ir kitų šalių. Tai tiesiogiai atsiliepia tiek keleivių finansinėms išlaidoms (padidėja kelionės kaštai, pailgėja kelionės trukmė), tiek visa šalies ekonomikai, nes prarandami mokesčiai, mažėja turistų srautai, valstybė netenka investuotojų. Iš esmės Lietuva tampa nebepasiekiama valstybė turistams ir verslui, nes skrydžių žemėlapyje ją pasiekti galima vos iš 15 miestų.

                                      „Kol kas niekas nepaneigė teiginių, jog Latvija sąmoningai kelerius metus vykdė Lietuvos aviacijos žlugdymo programą. Finansuodama tiesioginius nuostolingus skrydžius iš Vilniaus oro uostų tik tam, kad bazinis vežėjas „flyLAL“ būtų finansiškai silpnas ir nesugebėtų Vilniaus padaryti reikšmingesniu Baltijos regiono oro uostu su daugybe skrydžių. Šiemet „airBaltic“ nebeslepia savo tikslų – susirinkti mūsų keleivius, o Lietuvą izoliuoti nuo pasaulio. Panašu, kad nutraukdama tiesioginius skydžius Latvijos skrydžių bendrovė sėkmingai šią izoliaciją ir vykdo, dirbtinai nukreipia Lietuvos keleivių srautus per Rygos oro uostą, taip silpnindama mūsų ekonomiką ir kartu skleisdama pasauliui žinią apie „katastrofišką Lietuvos ekonomikos padėtį“. Mūsų nuomone, ministras „pabėgo nuo problemos“, atsisakęs pirkti „flyLAL“ 51 proc. akcijų ir vietoj to žadėdamas naujus skrydžius, desperatiškai skubindamas oro uostų mokesčių mažinimą, kai kurių skrydžių atnaujinimą palydėdamas iškilmingomis sutiktuvėmis su raudonais kilimais“, – sakome laiške.

                                      Asociacijos nuomone, problema liko ir dar labiau pagilėjo, ministerija ir toliau daro klaidas: oro uostų rinkliavų mažinimas reiškia, kad užsienio kompanijos net nesusimokės už Lietuvos mokesčių mokėtojų statytą infrastruktūrą ir dar pigiau išvež mūsų keleivius po tranzitinius oro uostus. Nesant oro uostų mokesčių barjero, nebelieka terpės nacionaliniam vežėjui kurti.

                                      Kauno oro uosto problema taip pat liko neišspręsta: po daugiau nei 0,5 mln. lt kainavusios studijos ir toliau be tikslo investuojami pinigai, be jokios strategijos pritraukiamos pigių skrydžių bendrovės, kurios didins Kauno konkurenciją su Vilniaus oro uostu. Palangos oro uoste „airBaltic“ susirenka keleivius į Rygą. Mes turime išskaidytą aviacijos rinką, tarpusavio konkuruojančius oro uostus ir neturime bazinio vežėjo. Maža to, mes naikiname visas prielaidas jam atsirasti. Toks ministras negali vadovauti svarbiai ūkio šakai.

                                      „Mūsų valstybės vadovų trumparegiškumas šioje situacijoje nebeleidžia mums, kaip Lietuvos piliečiams, ramiai stebėti šiuos įvykius. Ministrui reikėtų apsispręsti – ar imtis ryžtingų konkrečių veiksmų, ar pripažinti savo bejėgiškumą šioje situacijoje“, – sakoma laiške.

                                      Eligijus Masiulis raginamas skubiai imtis veiksmų – tiek adekvačiai atsakant į „airBaltic“ platinamas neigiamas žinias apie Lietuvą, tiek atkuriant Lietuvos oro susisiekimą su pasauliu.
                                      http://www.flylalgroup.com/lt/zinias...tsistatydinima
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment





                                        Minetos "asociacijos" (Ziemelio?) pareiskimai butu juokingi jei nebutu tokie graudus....

                                        Comment


                                          Reikia pripažinti, kad minėtosios problemos "be pagraudenimų" iš ties egzistuoja, tačiau atsirado toli gražu ne E.Masiulio ministravimo metu. Jaučiasi, kad kažkas tiesiog kerštauja.
                                          Kas tos asociacijos nariai?
                                          Paskutinis taisė Sula; 2009.04.15, 08:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X