Aš visgi Airbaltic sėkmės nesiečiau su SAS. Tai greičiau pačių latvių idėja ir kryptingai vykdyta politika turėti didžiulę aviakompaniją ir didžiulį oro uostą. SAS greičiau nori, kad Baltijos rinkoj būtų tik tokios mažos regioninės kompanijos vietiniams keleiviams vežioti su keliais lėktuvėliais - kuo ir bus Estonian Air. Iš to ir nesutarimai su Airbaltic - jie turi ambicijas konkuruoti su pačiu SAS.
Tiesa, apie Flylal. Kai skridau pentadienį, palydovės bandė įrodyti paklausiusiam keleiviui (labai panašiam į Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininką), kad jos jokio kito darbo neieško, niekas jų atleisti nežada ir apskritai Flylal skraidys toliau ir jų laukia puiki ateitis.
O valdymas Flylal irgi vis dar nesikeičia - internetu registruodamasis gavau aš pasirinkti vietą užuolaida atskirtam verslo klasės salone, nors bilietas buvo mažiausiu flychance tarifu Aišku man gerai, tik va įmonės pajamoms gal nelabai.
Tiesa, apie Flylal. Kai skridau pentadienį, palydovės bandė įrodyti paklausiusiam keleiviui (labai panašiam į Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininką), kad jos jokio kito darbo neieško, niekas jų atleisti nežada ir apskritai Flylal skraidys toliau ir jų laukia puiki ateitis.
O valdymas Flylal irgi vis dar nesikeičia - internetu registruodamasis gavau aš pasirinkti vietą užuolaida atskirtam verslo klasės salone, nors bilietas buvo mažiausiu flychance tarifu Aišku man gerai, tik va įmonės pajamoms gal nelabai.
Comment