Iš straipsnio galima pagalvoti, kad antrame Flylal 757-200 visgi yra tik 223 vietos. Mažiau nei pirmame (235), bet vos daugiau nei pas Aurelą (212 ir 217).
Tiesa, nuotraukos prie straipsnio tai pirmojo jų 757, antro uodega nenudažyta ir wingletai yra.
Man sunku patikėti, kad FLYLAL'o po pertraukos atgaivinti reisai į Tbilisį nėra vykdomi...
Nu visada nerealūs planai duoda tokius rezultatus. Į Tbilisį iš savo hub'ų (daug didesnių nei Vilnius) šiuo metu skraido (iš rimtesnių) Airbaltic (3 kartai per savaitę), Czech Airlines (2x), Lufthansa (7x) ir Turkish Airlines (10x), na dar ukrainiečių Aerosvit su partneriais (9x)? Iš kur atsirastų keleivių Flylal užpildyt Boeingą 5 kart per savaitę, jei nei čekams, nei latviams nesigauna?
Dar reputacija - tai skraidysim, tai nebeskraidysim, tai vėl skraidysim (ir galiausiai paaiškėja, kad tikrai neskraidys).
Nuo sausio Airbaltic, nebeskraidys iš Vilniaus ir į Miuncheną šiokiadieniais. Lieka tik savaitgaliniai reisai. Kas buvo užsisakęs iš anksto, siūlo arba skristi per Rygą arba atsiimti pinigus.
Į Miuncheną nuims pirmadienio ir trečiadienio reisus Fokeriais (esu skridęs juo 3 val. iki Miuncheno - ne pats didžiausias malonumas jei yra alternatyvų).
Dar po sausio 5 d. Airbaltic iš Vilniaus nebeskraidys į Berlyną.
Mačiau Airbaltic kažkiek ir iš Rygos skrydžių mažina - tyliai dingo vasaros sezono skrydžiai į Sočį.
O į Helsinkį Finnair'u už savo pinigus skrist nebūtų malonu.. Nors tiesą sakant Airbaltic pastaruoju metu kainom irgi nebedžiugino.
Na tai tegu ir neskraido, juk vis dar skraido Finair.
Nors Finnair ir brangiau, bet ten bent lygis: geri lėktuvai, maistas, aptarnavimas, jokių kvailų papildomų mokesčių.
Kitas dalykas yra tai, jog pasitraukus airbaltic, kainos pas suomius bus dar didesnės.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Panaršiau Airbaltic puslapį. Pasirodo skrydžiai iš Vilniaus mažinami dar drastiškiau, be ankščiau minėtų Berlyno ir Helsinkio, nuo sausio Airbaltic neskraidys iš Vilniaus į Briuselį, Londoną, neliks šeštadieniais skrydžių į Stokholmą, kuriam laikui iki 2 kartų per dieną mažės skrydžių į Kopenhagą.
Tiesa, kol kas pagal tvarkaraštį reisai į Berlyną, Briuselį, Helsinkį, Londoną bus gražinami nuo vasaros tvarkaraščio pradžios (kovo 29 d.).
Man tai jau daros panašiau į kerštą Lietuvai už teismo išsidirbinėjimą (jų oro uosto projektas kuria jiems 2% BVP, į kuriuos buvo pasikėsinta), nei į skrydžių mažinimą dėl krizės.
Tai unikali nuotrauka. Kiek pamenu, šis Boeing'as atsigabentas tiesiai iš JAV 1991m. rudenį (tai buvo pirmasis LAL lėktuvas) ir skraidė maršrutu Vilnius-Maskva.
Comment