Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skrydžių versle gerų žinių nedaugėja

    Pastarosiomis dienomis skraidant lėktuvais į Vilnių gali trumpam atšokti noras skraidyti. Rūkai kaip niekada šiemet skaudžiai atsiliepia Vilniaus Tarptautinio oro uosto darbui. Po trijų dienų savaitgalio į Vilnių grįžtantieji negalėjo lengvai nusileisti Vilniuje - dėl rūko Vilniaus oro uosto nusileidimo takas buvo uždarytas daugiau nei valandai per pagrindinį vakarinį piką.

    Pirmadienio vakarą Vilniaus oro uoste nusileido tik kantriausi ir daugiausia degalų turėję lėktuvai - sukę ratus virš Vilniaus jie sulaukė pragiedrėjimo. Tuo tarpu keli lėktuvai buvo nusiųsti į Karmėlavą ir keleiviai buvo vežami autobusais. Vakarinis “Čekijos avialinijų” reisas į Vilnių tą vakarą taip ir neįvyko.

    “FlyLAL” klientai tuo tarpu jau antra savaitė kenčia nuo nuolatinio vėlavimo, kurį iššaukė lėktuvų trūkumas. Į spaudą jau išlindo keli atvejai - ne vieno Egiptan susiruošusio atostogautojo poilsis sutrumpėjo viena diena, o Lietuvos vis dar premjeras vėlavo išskristi į Paryžių. Prognozavau, jog “FlyLAL” žiemos metu dėl stipriai apkarpytų reguliariųjų reisų turės laisvų lėktuvų, bet, pasirodo, yra priešingai. Arba “FlyLAL” sugebėjo visus lėktuvus sėkmingai įdarbinti kitose kompanijose, arba nuo gedimų kenčia ne vienas lėktuvas, jog skyles tenka kamšyti kasdien, kadangi vėlavimai velkasi kiekvieną dieną. Štai antradienio vakarą ypač nepasisekė keleiviams iš Stambulo ir Amsterdamo, kurie leidosi jau gerokai po vidurnakčio, o nuo smulkesnių vėlavimų kentėjo ir dieninių skrydžių keleiviai.

    Kas tikrai turi problemų su lėktuvų panaudojimu, tai “Aurela”. Praėjusią savaitę vienas iš dviejų didžiųjų “Aurelos” “Boeing 757″ nusileido Kauno oro uoste, bet ne su gera žinia apie skrydžių iš Kauno padaugėjimą. “Boeing 757″ planuoja daugiau nei mėnesį parkuotis Kauno oro uosto perone be darbo. Neaišku, ar ras šis didelis lėktuvas ras darbo ir viduržiemį. Antrasis “Boeing 757″ laimės ieško Varšuvoje. Pasibaigus vasaros “Novaturo” skrydžiams, “Aurela” darbo Lietuvoje nebeturi. Įdomu, kaip bus su planais 2009 m. įsigyti “Boeing 767″ …

    “airBaltic” iš Vilniaus į Rygą ima skraidyti “Boeing 737″ - į “Fokker 50″ keleiviai nebetelpa. Tai nereiškia, jog tranzitas per Rygą tapo toks populiarus. “airBaltic” sumažinus skrydžių iš Vilniaus, daug mažiau lėktuvų “airBaltic” bazuoja Vilniuje, todėl gan optimizuojant tvarkaraštį vis daugiau tenka lėktuvų laikyti “tarp Vilniaus ir Rygos” - reiso atlikimas patikimas “Boeing 737″ todėl, kad nereikėtų tuščio lėktuvo varyti iš Vilniaus į Rygą.

    Be to, “airBaltic” pardavė nemažai bilietų lapkričio-gruodžio mėnesiams iš Vilniaus į Romą, Oslą, Milaną, Paryžių ir keletą kitų miestų. Vėliau skrydžiai buvo atšaukti, o keleiviams bilietai pakeisti iš tiesioginių į skrydžius per Rygą. Dėl tos priežasties laikinai padaugėjo keleivių tarp Vilniaus ir Rygos. Išvadas apie realų tranzito iš Vilniaus per Rygą srautą galėsim daryti pavasarį.

    Aviacinio kuro kainos nusirito į 2006 metų pradžios lygį, bet aukštos kuro kainos yra ne vienintelė skrydžių verslo problema. Didesnė už augančias sąnaudas problema yra bendras ekonomikos lėtėjimas, dėl ko stipriai nubyrėjo verslo klientų, kurie už bilietą moka daug. Dalis verslo ėmė stoti, dalis kompanijų sąnaudų taupymo vardan samdomus darbuotojus verčia verslo klasę keisti į ekonominę.

    Staigiai bankrutavo Danijos pigių skrydžių bendrovė “Sterling”, daugumai skandinavų buvusi tiesiog pigesniu SAS atitikmeniu. Kas iš šios bendrovės liko - tik krūva laisvų leidimosi “slot’ų” apkrautame Kopenhagos oro uoste (”FlyLAL”, neplanuojate ten grįžti?), bet, atrodo, nėra didelės konkurencijos kas juos norėtų greitai užimti. Didesnį dėmesį rodo tik norvegų “Norwegian Air Shuttle”, kuri, beje, dabar iš Oslo skraido į Vilnių ir į Palangą. Tyliai šnabždamąsi, kuri kompanija bankrutuos sekanti.

    Dėl kritusių kuro kainų SAS ėmėsi bilietų kainų mažinimo. Vargu, ar tai išplis plačiau. Tiesioginių skrydžių bilietus iš Vilniaus tyliai bet akivaizdžiai pabrangino tiek “FlyLAL”, tiek “airBaltic”. 700-800 už tiesioginį skrydį “pirmyn atgal” iš Vilniaus į toliau už Taliną esantį Europos miestą jau tapo norma, o skrydis už 500 jau yra “geras pasiūlymas”.

    Kas turėtų imti peržiūrėti kuro mokesčius, tai kelionių organizatoriai …

    Šaltinis:
    http://simonas.bartkus.lt/blog/
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      “FlyLAL” išnuomoja “Boeing 757″ ir 5 vnt. “Boeing 737″

      Per paskutinį mėnesį daugelis potencialių klientų gavo “FlyLAL Group” priklausančios bendrovės “Avia Asset Management” pasiūlymus ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui išsinuomoti “Boeing 757″, 2 lėktuvus “Boeing 737-500″ ir tris lėktuvus “Boeing 737-300″.

      Trumpai įsigilinus matyti, jog “AviaAM” bendrovė siūlo nuomai savo pirmąjį įsigytą “Boeing 757-200″ lėktuvą LY-FLG, taip pat lėktuvus su registracijomis LY-AWG, LY-AWF, LY-AQU, LY-AQX ir LY-AQV.

      “FlyLAL” parke iš viso šiuo metu yra 2 “Boeing 757-200″, 3 “Boeing 737-300″, 5 “Boeing 737-500″ ir 4 “SAAB 2000″. Jeigu tuos lėktuvus pavyktų išnuomoti, “FlyLAL” lėktuvų parkas sumažėtų daugiau nei per pusę (skaičiuojant bendrą visu parku galimų pervežti keleivių skaičių).

      Įdomu dar tai, jog prie kiekvieno skelbimo nurodyta, jog lėktuvus kompanija gali pasiūlyti “nedelsiant”. Suprask, šiuo metu šie lėktuvai yra nenaudojami. Tačiau kodėl “FlyLAL” tvarkaraštis paskutinėm savaitėm nuolat susijaukia dėl lėktuvų gedimo ir trūkumo, kad juos būtų galima pakeisti kitais?

      Jeigu “FlyLAL” parke liktų vienas “Boeing 757″ ir tik trys “Boeing 737″ lėktuvai. Didysis “Boeing 757″ ir vienas “Boeing 737″ yra pakinkyti skrydžiams į Egiptą ir kitas atostogų vietas. Likę du turi spėti aptarnauti skrydžius į Madridą (nekasdien), Londoną (kasdien), Amsterdamą (du kartus per dieną), Paryžių (keturis kartus per savaitę), Romą (tris kartus) ir Stambulą (tris kartus). Nuo gruodžio dar prisidės Tbilisis (keturis kartus per savaitę naktinis reisas) … Ar suskubs dar aptarnauti ir prezidentą?

      Prie vienintelio “Boeing 757″ skelbimo nurodoma, jog šis lėktuvas išnuomojamas iki 2009 m. lapkričio - vėliau šiam lėktuvui numatyti užsakomieji skrydžiai. Ar kitą žiemą “FlyLAL Charters” tikisi sulaukti daugiau užsakymų iš “Novaturo” / “Tez Tour” ar galbūt kitas išsinuomotas “Boeing 757″ kitų metų gale bus gražintas?

      “FlyLAL” siūlo savo lėktuvus išnuomoti “wet lease” būdu, t.y. lėktuvo nuomos būdas, kuomet kartu su pačiu lėktuvu klientui siūloma pilna lėktuvo įgula, lėktuvo techninė priežiūra ir draudimas, o klientas atsiskaito už skraidytas valandas. Bet kokiu atveju, rasti nuomininką dabartiniam laikotarpiui yra žiauriai sunku, kadangi dėl bendros rinkos krizės krūvos lėktuvų šiai žiemai liko stovėti ant žemės oro uostų parkinguose.

      Praėjo lygiai vieneri metai, nuo to, jog “Aurela” pernai lapkritį paskelbė apie pirmojo “Boeing 757″ įsigijimą. Dabar su lietuviška registracija skraido keturi tokie dideli lėktuvai. Deja, jų likimas nekoks - vienas priparkuotas be darbo Kauno oro uoste, vienas laimės bando ieškoti Lenkijoje, vienas ieško naujo (laikino) savininko ir tik ketvirtasis dirba savo darbą. Gruodžio 11 dieną jis turėtų pakilti ilgo nuotolio skrydžiui iš Vilniaus į Bangkoką.

      Kartu su lietuviais, du “Boeing 757″ įsigijo ir “airBaltic”, kurie dabar abu atlikinėja reguliariuosius reisus - daugiausia į Rytus - NVS šalis, Dubajų (kažin kaip “airBaltic” sekasi ši kryptis?) - rečiau į Berlyną ar Dubliną.

      P.S. Gana smarkiai reklamuojama eilinė “airBaltic” skrydžių išpardavimo akcija šį kartą kitokia - tiesioginiams skrydžiams iš Vilniaus nuolaidų nėra. Kadangi kelionės laikotarpis iki vasario 15 dienos ar nėra dvejonės, jog gali būti, jog skrydžiai iš Vilniaus bus toliau atšaukinėjami, o (santykinai) pigius bilietus galima tekti keisti į skrydžius per Rygą ? …

      Šaltinis: http://simonas.bartkus.lt/blog/

      Na dabar tai išryškėja Flylal bėdos, krizės padariniai..
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        „flyLAL" modernizuoja lėktuvus

        Į orą pakilo pirmasis „flyLAL" lėktuvas su ant sparnų instaliuotais specialiais elementais (angl. winglets), pagerinančiais lėktuvo aerodinamines savybes. Modernizuotas „flyLAL" lėktuvas „Boeing 737-300" taupiau naudos degalus ir mažiau terš aplinką.

        „Su papildomais elementais ant sparnų lėktuvas sunaudos iki 4 proc. mažiau degalų ir tai padės mažinti skrydžių sąnaudas. Siekdami sunaudoti mažiau degalų ruošiamės ir galimam taršos kvotų įvedimui ES. Be to, tokiu būdu prisidedame prie ekologinės aviacijos programos įgyvendinimo", - sakė „flyLAL" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

        Specialūs elementai ant „flyLAL" lėktuvo sparnų buvo instaliuoti Vilniuje - darbus atliko AB „flyLAL Technics" specialistai. Tokie lėktuvo sparnų modernizavimo darbai Lietuvoje buvo atlikti pirmą kartą.

        Lėktuvą „Boeing 737-300" su instaliuotais specialiais sparnų elementais „flyLAL" nuomojasi iš tai pačiai aviacijos verslo įmonių grupei priklausančios bendrovės „Avia Asset Management".

        „Papildomi sparnų elementai mažina ne tik degalų sąnaudas, bet ir CO2 emisiją, dėl kurios skrydžių metu mažiau teršiama aplinka - tai labai svarbus šių dienų aviacijos klausimas. Mūsų lėktuvams naudojami sparnų elementai yra pagaminti JAV bendrovėje „Avia Partners Boeing" ir yra sertifikuoti lėktuvų gamintojo - kompanijos „Boeing", - sakė „Avia Asset Management" generalinis direktorius Aleksandras Kočetkovas.

        Pasak jo, AB „Avia Asset Management", siekdama padėti oro bendrovėms sumažinti nuomojamų lėktuvų eksploatacijos sąnaudas, jau yra įsigijusi lėktuvo aerodinamines savybes gerinančius papildomus sparno elementus dar trims lėktuvams „Boeing 737-300" ir vienam „Boeing 757-200".

        Aleksandro Kočetkovo teigimu, šie lėktuvų patobulinimai, padarantys lėktuvo skrydį ekonomiškesnį, taps vienu iš „Avia Asset Management" pranašumų ilgalaikės lėktuvų nuomos rinkoje.
        http://vilniaus.diena.lt/naujienos/t...ektuvus-172911
        Paskutinis taisė kaskas; 2008.11.11, 12:49.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          ...„Papildomi sparnų elementai mažina ne tik degalų sąnaudas, bet ir CO2 emisiją...
          Zurnalistai kaip visada... svarbu koki zodi grazu panaudoti... o kad esmes nera, tai cia nesvarbu...

          Comment


            Parašė smb Rodyti pranešimą
            Skrydžių versle gerų žinių nedaugėja

            Kas tikrai turi problemų su lėktuvų panaudojimu, tai “Aurela”. Praėjusią savaitę vienas iš dviejų didžiųjų “Aurelos” “Boeing 757″ nusileido Kauno oro uoste, bet ne su gera žinia apie skrydžių iš Kauno padaugėjimą. “Boeing 757″ planuoja daugiau nei mėnesį parkuotis Kauno oro uosto perone be darbo.
            Nu nei vakar, nei šiandien jokio Aurelos 757 Kauno oro uoste nesimatė, kaip ir tokio angaro, kad eitų paslėpti.
            kaip?

            Comment


              Anos savaitės trečiadienį ir penktadienį Aurelos 757 stovėjo perone Vilniaus oro uoste toj pačioj vietoj.
              Jei ką, yra foto.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Naujame "Valstybės" numeryje yra straipsnis su G.Žemeliu apie flylal bei airBaltic "susikibimą". Nieko neslėpė jis, patiria flylal nuostolius. Sunkus laikai ir naujas terminalas negreit tebus. Viskas pakankamai realiai aprašyta, nežiūrima į ateitį pro rožinius akinius.

                Comment


                  Jo jo, kaip tik norėjau jau rašyt apie šį Vastybėje perskaitytą straipsnį.
                  Rimtas žurnalas ir įdomus straipsnis.

                  Dėl naujojo terminalo Žiemelis kalbėjo, jog eina derybos su užsienio bankais. Taip pat siekiama pasirašyt preliminariąsias sutartis dėl patalpų naujojo terminalo pastate nuomos tuo siekiant užtikrinti kredito grąžos garantijas.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                    Jo jo, kaip tik norėjau jau rašyt apie šį Vastybėje perskaitytą straipsnį.
                    Tai ir parašyk nes internete (www.valstybe.eu) to straipsnio nėra.

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Jo jo, kaip tik norėjau jau rašyt apie šį Vastybėje perskaitytą straipsnį.
                      Rimtas žurnalas ir įdomus straipsnis.

                      Dėl naujojo terminalo Žiemelis kalbėjo, jog eina derybos su užsienio bankais. Taip pat siekiama pasirašyt preliminariąsias sutartis dėl patalpų naujojo terminalo pastate nuomos tuo siekiant užtikrinti kredito grąžos garantijas.
                      Nemanau, jog jiem su užsienio bankais kas nors išeis . Lauksim kelis metus, kol skandinavai vėl kranus atsuks. Taip pat pakankamai realus privačių lėšų pritraukimas reorganizuojant jų pagrindinį UAB'ą į AB. Nežinau kokia ten yra reali situacija, tačiau straipsnyje G. Žiemelis minėjo, jog ant to yra stirpiai dirbama. Tačiau žinant kokia šiuo metu yra padėtis pasaulinėje aviacijos rinkoje bei kokios yra bent jau trumpojo laikotarpio perspektyvos, įdomu ar pavyks iš to surinkti užsibrėžtą flylal pinigų sumą ?

                      Comment


                        Ar būtų įmanoma kam nors nuskanuot tą straipsnį?
                        Ačiū
                        www.scriptorium.ie

                        Comment



                          Nusipirk, 7Lt tekainuoja. Galiu pasakyt, kad apskirtai labai geras numeris pastarasis.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Tai ir parašyk nes internete (www.valstybe.eu) to straipsnio nėra.
                            Jis nėra toks trumpas, kad čia visą jį perrašinėčiau

                            Bandžiau nufotkint, bet grybas išeina, geriau kas paskanuokit arba nuspirkit.

                            Esme tokia, kad straipsnis vadinas "Mūšis dėl Baltijos padangės", teigiama, jog, tas kas laimės tą bylą teisme, tas ir karaliaus padangėje.
                            G. Žiemelis teigia, jog suma du šimtai milijonų gali dar išaugti. Kalbama apie airbaltic žalą Lietuvos vežėjui. Apie tai, jog Lietuvos valdžios nesuprato ilgai Flylal siūlomų projektų. Kalba apie terminalą. Neneigia, jog reguliariųjų skrydžių veikla nuostolinga būna, o užsakomieji - pelningi. Teigia, jog užsakomųjų skrydžių rinkoje jie esą dominuoja ir užima net 90 prc. Baltijos rinkos (hmmmm???).
                            Kalbama apie terminalo finansavimą, apie paieškas bankų, nuomininkų.
                            Įdomus faktas, paminėtas G. Žiemelio yra apie VNO nerangumą, teigia, jog Talino oro uoste dirba 200 žmonių, o Vilniuj 800. Skamba tikrai nekaip.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Gi gavau gan keistą Flylal naujienų emailą. Su akcijinėmis kainomis be oro uosto mokesčių (jų nurodytų nėra visai, kas ES jau griežtai uždrausta nuo lapkričio 1 d.). Dabar galvoju skundą reik rašyt į CAA, Konkurencijos tarybą ar Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Parašyti turbūt nepatingėsiu.

                              Dar jame yra keistas prierašas - pasiūlymas galioja visiems Lietuvos IATA ir ne IATA agentūrų darbuotojams. Tačiau aš nesu joks agentūros ar ko panašaus darbuotojas, tiesiog jų puslapyje užsiprenumeravau Flylal naujienas kaip klientas.

                              Eilinį kartą jie man trykšta visiška nekompetencija. Dėl ko man ir nepatinka. Visi sugebėjimai kaip teismuos prasisukt ar straipsnį kokie jie skriaudžiami prastumt, bet ne tiesioginį darbą dirbt - skrydžius organizuot ir parduot.
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Jis nėra toks trumpas, kad čia visą jį perrašinėčiau
                                Neneigia, jog reguliariųjų skrydžių veikla nuostolinga būna, o užsakomieji - pelningi. Teigia, jog užsakomųjų skrydžių rinkoje jie esą dominuoja ir užima net 90 prc. Baltijos rinkos (hmmmm???).
                                aišku, Žiemelis šioj vietoj perdeda, bet užsakomuosiuose skrydžiuose jie tikrai dabar stiprūs. Iš Vilniaus visai išstūmė "Aurelą", tai (jei neskaičiuosim privačių skrydžių business jet'ais) užima kokius 98% rinkos. Iš Talino oro uosto skraidina visus "Novaturo" ir "Tez Tour" klientus, tai liūto dalis užsakomųjų iš Talino.
                                Rygos oro uoste jų nėra, ten užsakomuosiuose dominuoja "LatCharter" ir mažiau "airBaltic". Rygos specifika ta, kad į Egiptą ir kartais kitus kurortus turizmo agentūrų klientai skraidinami reguliariaisiais "airBaltic" reisais, tai jeigu skaityti, kad tie nesiskaito ...

                                Comment


                                  Beje, LatCharter pakeitė pavadinimą, dabar vadinasi SmartLynx, net lėktuvus persidažė. Islandai nupirkę juos plėtė smarkiai, kol krizė neatėjo.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Gi gavau gan keistą Flylal naujienų emailą. Su akcijinėmis kainomis be oro uosto mokesčių (jų nurodytų nėra visai, kas ES jau griežtai uždrausta nuo lapkričio 1 d.). Dabar galvoju skundą reik rašyt į CAA, Konkurencijos tarybą ar Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Parašyti turbūt nepatingėsiu.

                                    Dar jame yra keistas prierašas - pasiūlymas galioja visiems Lietuvos IATA ir ne IATA agentūrų darbuotojams. Tačiau aš nesu joks agentūros ar ko panašaus darbuotojas, tiesiog jų puslapyje užsiprenumeravau Flylal naujienas kaip klientas.

                                    Eilinį kartą jie man trykšta visiška nekompetencija. Dėl ko man ir nepatinka. Visi sugebėjimai kaip teismuos prasisukt ar straipsnį kokie jie skriaudžiami prastumt, bet ne tiesioginį darbą dirbt - skrydžius organizuot ir parduot.
                                    Ir taip chebrytei sunku, kam dar bardaką kelt. Jei ir grybą supjauna, patiem jiem parašyk pastabą.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė Rokas Rodyti pranešimą

                                      Nusipirk, 7Lt tekainuoja. Galiu pasakyt, kad apskirtai labai geras numeris pastarasis.
                                      An Post skyriuje, O'Connell gatvėje ?
                                      www.scriptorium.ie

                                      Comment


                                        Parašė C5 Rodyti pranešimą
                                        An Post skyriuje, O'Connell gatvėje ?
                                        Sorry, nepastebėjau kur šiuo metu randies

                                        Comment


                                          Turiu nuskanavęs visą straipsnį. Jei kas įmestų link'ą kaip reikia čia nuotraukas patalpint, galėčiau įmest. Arba galiu kam nors į pašta atsiųst ir tegul patalpina. Beje, ten yra 4 nuotraukos, bendrai užima ~20MB.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X