Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "„flyLAL-Lithuanian Airlines“ prašymu teismas sutiko areštuoti 199,83 mln. litų vertės turto, priklausančio „airBaltic“ ir Rygos oro uostui. „flyLAL“ teigia patyrusi žalą dėl to, kad „airBaltic“ su Rygos oro uostu turi lengvatinę sutartį ir todėl taiko mažesnes kainas, kliudydama kitiems konkurentams."

    Idomiai viskas vyksta
    Bet kam atiteks tiek beveik 200 miln lt? Lietuvos vyriausybei ar FlyLAL?
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Komedijantas
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        „flyLAL“ teisėtai gina savo ir keleivių interesus
        2008 m. spalio 01 d.

        Lietuvos nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“ įsitikinusi, kad pagrįstai gina savo interesus teismuose, o Latvijos bendrovė „airBaltic“ bando suklaidinti Lietuvos visuomenę.

        Vilniaus apygardos teismas patenkino Lietuvos oro vežėjo „flyLAL“ prašymą dėl nesąžiningos konkurencijos Rygos oro uoste areštuoti 199,83 mln. litų vertės Latvijos oro bendrovės „airBaltic“ filialo Lietuvoje ir Rygos oro uosto turto. Pasak „flyLAL Group“ valdybos pirmininko Gedimino Žiemelio, viešai „air Baltic“ paskelbti nuostoliai – 38,7 mln. litų per 2008 metų pirmąjį pusmetį, taip pat pagrindinio partnerio ir akcininko SAS pasitraukimas iš bendrovės šiandien verčia abejoti „airBaltic“ galimybe kompensuoti padarytą žalą, todėl ir buvo pritaikyta tokia praktika.

        „Abiejų atsakovų – „airBaltic“ ir Rygos tarptautinio oro uosto atsakomybė yra ribota, todėl „airBaltic“ savo komentarais apie Latvijos vyriausybės atsakomybę, matyt, bando suklaidinti Lietuvos visuomenę, – sakė G. Žiemelis. – Kita vertus, drąsus „airBaltic“ kalbėjimas Latvijos valstybės vardu apie jos atsakomybę kelia susirūpinimą - kas gi yra tikrieji suinteresuoti asmenys, kurie inicijavo ginčijamus „airBaltic“ ir Rygos tarptautinio oro uosto veiksmus.“

        „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas pabrėžė, kad šiuo atveju nekeliami nei „airBaltic", nei Rygos tarptautinio oro uosto reputacijos klausimai, tiesiog Lietuvos bendrovė civilizuotai teisinėmis priemonėmis gina savo interesus. „Kita vertus, reikia pažymėti, kad Latvijos konkurencijos taryba yra kategoriškai neigiamai įvertinusi Rygos tarptautinio oro uosto bendrovei „airBaltic“ teikiamas lengvatas, – sakė jis. – Atrodo, kad įtakingiausiu šiandien pripažintam Latvijos piliečiui susisiekimo ministrui Ainarui Šleseriui ir „airBaltic“ prezidentui Bertoldui Flickui nepatinka, kai kažkas prieštarauja jų tikslams – bet kokiomis priemonėmis užimti Baltijos šalių regiono aviacijos rinką.“

        „Lietuvos vežėjas „flyLAL“ yra tarp 70 didžiausių Lietuvos įmonių ir yra labiausiai auganti oro bendrovė Baltijos šalių regione. Latvių kompanijos „airBaltic“ investicijos Lietuvoje minimalios ir ekonominės naudos mūsų šaliai nesukuria – didžioji dalis pilotų, technikų ir kitų specialistų buvo išugdyti už Lietuvos Respublikos pinigus, todėl sukurtos darbo vietos ir investicijos – tai tik rinkos dalies perėmimas iš kitų jos dalyvių, pasinaudojant galimai neteisėtomis Latvijos valstybinių organizacijų nuolaidomis“, – teigė G. Žiemelis.

        „flyLAL“ šiemet rekordiškai didino keleivių skaičių Vilniaus oro uoste, tačiau skaičiavo nuostolius, kuriuos patyrė dėl „airBaltic“ galimai neteisėto dempingo. „flyLAL“ priklauso lietuviško kapitalo aviacijos verslo įmonių grupei, kuri užsiima ir kitomis veiklomis – lėktuvų ilgalaike nuoma, lėktuvų techniniu aptarnavimu, įgulų mokymu, antžeminio aptarnavimo veikla ir iš jų pelno finansuoja nuostolingą pervežimų veiklą.

        „Tačiau „flyLAL“ nesiruošia užleisti pozicijų Vilniuje ir priversti Lietuvos gyventojus skraidyti per Rygą. Jau šį pavasarį bus pasiūlytos naujos skrydžių kryptys, „flyLAL“ toliau didins lėktuvų parką. Vilnius, o ne Ryga taps tranzitine ašimi Baltijos regione“, – pabrėžė „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas G. Žiemelis.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Straipsnyje yra viena labai įdomi citata:

          Anot jos, tuo pat metu valstybė dar subsidijuoja vidinius skrydžius Liepoja-Ryga, Ventspilis-Ryga, kurie yra nuostolingi. Tam skiriama 2,6 mln. latų per metus.
          Tai jau ne kabliukas, o tikras kablys - atviros valstybinės subsidijos

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Straipsnyje yra viena labai įdomi citata:
            Anot jos, tuo pat metu valstybė dar subsidijuoja vidinius skrydžius Liepoja-Ryga, Ventspilis-Ryga, kurie yra nuostolingi. Tam skiriama 2,6 mln. latų per metus.

            Tai jau ne kabliukas, o tikras kablys - atviros valstybinės subsidijos
            PSO (Public service obligation) - ES valstybės gali remti vidinius maršrutus kaip kad vietinį viešą transportą. Būna konkursas ir jį laimėjusi kompanija gauna subsidiją konkrečiam maršrutui vykdyti. Plačiai naudojama praktika.
            kaip?

            Comment



              Beje Flylal galėtų prastumti tokį reikalą skraidymui tarp Vilniaus ir Palangos. Tik gal bijo, kad paskui konkursą Airbaltic laimės.
              kaip?

              Comment


                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                „Tačiau „flyLAL“ nesiruošia užleisti pozicijų Vilniuje ir priversti Lietuvos gyventojus skraidyti per Rygą. Jau šį pavasarį bus pasiūlytos naujos skrydžių kryptys, „flyLAL“ toliau didins lėktuvų parką. Vilnius, o ne Ryga taps tranzitine ašimi Baltijos regione“, – pabrėžė „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas G. Žiemelis.
                Tikiuosi kad taip ir bus
                http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                Comment


                  Rytas Lietuvos padangėje: vienas lėktuvas nukreiptas į Palangą, kitas sugrįžo į Vilnių

                  Eglė Digrytė, www.DELFI.lt
                  2008 spalio mėn. 7 d. 10:59 Nusiųsti
                  Informuokite redaktorius apie įžeidžiančius
                  komentarus ir klaidas
                  Skaityti komentarus (7)
                  Versija spausdinimui



                  DELFI (J.Kupreščenko nuotr.)
                  Būrys gruzinų, antradienio rytą atskridę iš Tbilisio ir tikėjęsi nusileisti Lietuvos sostinėje, atsidūrė Palangoje, mat Tarptautinis Vilniaus oro uostas negalėjo priimti lėktuvo dėl tiršto rūko. Kitas kompanijos „flyLAL“ lėktuvas, pakilęs skristi į Kijevą, turėjo sugrįžti į Vilnių, mat jo saugumo sistemos pranešė apie galimas technines problemas.

                  „Kai priartėjome prie Lietuvos ir pradėjome žemėti, pilotas pranešė, jog tvyro rūkas, todėl Vilniaus oro uostas negali mūsų priimti, - DELFI pasakojo iš Tbilisio skridęs vilnietis Linas. – Kurį laiką palaukėme ore. Kadangi situacija nepasikeitė, pasukome Palangos link. Išties, kiek skridome virš Lietuvos, viskas buvo lyg pūkais padengta. Atrodė, kad buvome 10-12 kilometrų aukštyje, nors iš tiesų skridome visai žemai. Tik Vakarų Lietuvoje galėjome pamatyti žemę“.
                  Reklama





                  Anot pašnekovo, dėl rūko „flyLAL“ orlaivio negalėjo priimti nei Vilniaus, nei Kauno, nei Rygos oro uostai. Sostinę turėję pasiekti 8.40 val., Palangoje keleiviai nusileido po valandos. „Geriame kavą, saulė šviečia, laukiame autobuso“, - pasakojo Linas.


                  Vilniečio teigimu, maždaug pusę apypilnio lėktuvo keleivių sudarė gruzinai. Kai kuriuos iš jų šis nuotykis privertė nusišypsoti, kiti stebėjosi keistai skambančiu Palangos pavadinimu ar džiaugėsi pamatę jūrą. Tiesa, buvo ir tokių, kurie, neįsivaizduodami, kokio dydžio yra Lietuva, nuogąstavo, ar spės į kitą skrydį pavakary.


                  Kaip DELFI sakė „flyLAL“ komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė, tai buvo vienintelis šios kompanijos lėktuvas, antradienį ryte dėl rūko negalėjęs nusileisti Vilniuje.


                  Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovo spaudai Arūno Marcinkevičiaus teigimu, kiti orlaiviai ir kilo, ir leidosi be didesnių problemų.


                  Tiesa, „flyLAL“ lėktuvas „Saab 2000“, apie 7 val. pakilęs skrydžiui į Kijevą, buvo priverstas sugrįžti.


                  „Įgula gavo signalą apie galimą techninį nesklandumą, todėl buvo nuspręsta skristi atgal į Vilnių“, - aiškino G. Rimkuvienė, priminusi, kad „Saab“ lėktuvuose sumontuota itin daug elektronikos, todėl ji jautriai reaguoja į bet kokias galimas problemas.

                  Pasak atstovės spaudai, keleiviai iš karto būtų buvę išskraidinti į Kijevą kitu lėktuvu, jei „Saab 2000“ būtų galėjęs iš karto nusileisti Vilniuje. Dėl rūko jis buvo priverstas kurį laiką sukti ratus virš miesto. Keleiviai kitu lėktuvu turėtų išskristi apie 11 val.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Lietuvos atsakas Latvijai: įmonių ginčų politikai nesprendžia

                    Atsakydama į latvių notą dėl „airBaltic“ ir „flyLAL“ konflikto Lietuva pabrėžia, kad „komercinių įmonių ginčus sprendžia teismai“. Pirmadienį išplatintame pranešime Lietuvos užsienio reikalų ministerija teigia, jog pasisako už lygias verslo ir laisvos konkurencijos sąlygas, tačiau pabrėžia, kad dviejų komercinių įmonių ginčą turi teisingai ir nešališkai spręsti teismas pagal galiojančius nacionalinius ir ES teisės aktus.

                    Ministerija rašo „kviečianti nepolitizuoti ūkio subjektų teisminio ginčo“

                    „Esame tvirtai įsitikinę, kad šio ginčo teisminis nagrinėjimas neturi paveikti gerų kaimyninių Lietuvos ir Latvijos santykių ir apsunkinti sėkmingo ir intensyvaus dviejų šalių ekonominio bendradarbiavimo“, – priduria ministerija.

                    Atsakomoji Lietuvos nota įteikta Latvijos ambasados Lietuvoje laikinajam reikalų patikėtiniui Bonifacijui Daukštui.

                    Lrt.lt primena, kad Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 25 d. patenkino Lietuvos oro vežėjo „flyLAL“ prašymą dėl nesąžiningos konkurencijos Rygos oro uoste areštuoti 199,83 mln. Lt vertės Latvijos oro bendrovės „airBaltic“ filialo Lietuvoje ir Rygos oro uosto turto.

                    „flyLAL“ kreipėsi į teismą dėl, kaip skelbiama, patirtų milijoninių nuostolių dėl to, kad Latvijos bendrovė „airBaltic“ su Rygos oro uostu turi lengvatinių mokesčių sutartį, todėl taiko mažesnes kainas, taip žlugdydama konkurentus.

                    Teismas, kol bus išspręsta byla, nutarė pritaikyti laikinas priemones ir areštuoti 199,83 mln. Lt vertės „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turto. Daugiau nei pusę „airBaltic“ akcijų valdo Latvijos vyriausybė.

                    Rygos oro uostas teismo nutartį ketina apskųsti. Teisinį atsaką šiuo metu ruošia ir bendrovė „airBaltic“.

                    Manoma, kad teismo procesai gali užtrukti iki poros metų.

                    Latvijos susisiekimo ministras Ainaras Šleseras antradienį pareiškė, kad „airBaltic“ stabdys dalį skrydžių iš Lietuvos oro uostų.

                    Ministras taip pat pareiškė, kad paprašiusi areštuoti turtą „flyLAL“ sprendžia savo probelmas, nes yra ties bankroto riba.

                    Lietuvos ambasadoriui Latvijoje Antanui Vinkui trečiadienį įteikta nota, kurioje oficialioji Ryga prašo paaiškinti Vilniaus teismo nutarimą.

                    www.delfi.lt
                    http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                    Comment


                      UAB "flyLAL charters" įteikta oro susisiekimui vykdyti licencija

                      Spalio 7 d. Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė įteikė UAB „flyLAL charters“ ministerijos leidimą vežti oru keleivius ir (arba) krovinius bei paštą už užmokestį ir (arba) nuomos pagrindu.

                      „Įteikdami jūsų kompanijai šį leidimą, linkime sėkmės oro skrydžiuose ir tikimės, kad mūsų bendradarbiavimas bus abipusiai naudingas - ir jums, ir mūsų bei užsienio šalių oro keleiviams“, - sakė Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė įteikdama bendrovės „flyLAL charters“ direktoriui Erikui Zubrui licenciją. Pasak L. Zumerienės, ministerija tikisi, kad UAB ‚flyLAL charters“ galėtų vykdyti skrydžius ne tik iš Vilniaus, bet ir Kauno bei Palangos tarptautinių oro uostų. Ji pabrėžė, kad Susisiekimo ministerijai svarbu, jog Lietuvos oro skrydžių kompanijos dirbtų visuose Lietuvos oro uostuose.

                      Padėkojęs už leidimą vykdyti oro susisiekimą, UAB „FlyLAL charters“ vadovas E. Zubrus pasakė, kad jų kompanija stengsis pateisinti ministerijos parodytą pasitikėjimą ir garsins Lietuvos aviaciją.

                      Prašymą išduoti licenciją oro susisiekimui vykdyti UAB " flyLAL charters" Susisiekimo ministerijai pateikė š.m. rugsėjo 9 d.

                      UAB " flyLAL charters" planuoja vykdyti užsakomuosius skrydžius į Turkiją, Ispaniją, Portugaliją, Egiptą, Tunisą, Graikiją ir Jungtinius Arabų Emyratus.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                        Aš manau, kad flyLAL dabar vykdo dar agresyvesnę reklamą... Tie nesibaigiantys, kartais juokingi, pijarai po truputėli pradeda atsibosti. Pavyzdžiui prieš savaitę apsiskelbta, kad atskraidintas antrasis 757 lėktuvas, nors viso labo jis tik išnuomotas, o savojo nuosavo antrojo 757 artimiausiu metu tikrai dar neturės, nors internete skelbia kad jau nuo gruodžio...
                        Turėjai galvoje, jog išnuomos jį kažkam kitam ar, kad nepirko, bet nuomojasi patys?
                        Nes aną ketvirtadienį naujasis Flylal 757 stovėjo šalia techninės priežiūros angarais, kaip tik ties "Flylal Technics" iškaba. Ant fiuzeliažo jau spindėjo šaltibarščių spalvos įmonės vardo raidės, kol kas nieko dar nesimatė ant uodegos.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          FlyLAL palieka Estijos rinka.
                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18901711
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Čia tai fiasko, taip pat kaip ir Rygos drop'inimas.
                            Prarastas rinkas gali būt sunkiau persikovot, nei esamas palaikyt. Įdomu dėl estų tranzito masto, kaip realiai ten buvo, kiek tarp jų populiaru buvo Vilnius kaip persėdimo vieta, hmmm.
                            Beje, kyla kitas logiskas retorinis klausimas - ką flylal darys su tiek lėktuvų, jei taip masiškai uždarinėja reisus... Čarteriais vargu ar "įdarbins" visus orlaivius.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              "„flyLAL“ ir „airBaltic“ nesutaria, kas kurį siūlė pirkti"

                              Vykstant teisminiam procesui Lietuvos oro bendrovės „flyLAL“ vadovai siūlė Latvijos skrydžių bendrovei „airBaltic“ sandorį – įsigyti Lietuvos bendrovę. Taip penktadienį ryte interviu laidoje „900 sekundžių“ teigė Latvijos susisiekimo ministras Ainaras Šleseris, pranešė DELFI.lv. Tuo tarpu „flyLAL“ aiškina, kad tai jiems siūlė pats „airBaltic“.

                              Kaip laidoje sakė A. Šleseris, „flyLAL“ pateikė tokį pasiūlymą, nes bendrovė turi didžiulių skolų ir yra ant bankroto ribos. „Mes atsisakėme pirkti Lietuvos bendrovės akcijas, tad bendrovės vadovai, suprasdami, kad niekas jų (akcijų) nepirks, ėmė ieškoti kitų galimybių“, – aiškino A. Šleseris.
                              Reklama


                              Latvijos ministro prognozėmis, neradusi investuotojo „flyLAL“ žiemą bankrutuos. O ir investuotojui esą būtų labai sunku, nes ekonominės krizės metu daugeliui šios srities įmonių gresia bankrotas.

                              A. Šleseris mano, kad bankrotas gresia ir Estijos oro bendrovei „Estonian Air“.

                              „flyLAL“ prognozuoja, kad bankrutuos „airBaltic“

                              „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris aiškina manantis, kad būtent „airBaltic“ turi rimtų problemų: patirta daugiau nei 38 mln. litų nuostolių per šių metų pusmetį, SAS pasitraukia iš „airBaltic“, stipriai sumažintas skrydžių kiekis, ieškinys ir teismo sprendimas areštuoti apie 200 mln. Lt turto, „atšaukiami skrydžiai iš Vilniaus, atleidžiami darbuotojai ir klaidinami keleiviai, kurie, nusipirkę bilietus skristi tiesiogiai iš Vilniaus, skraidinami per Rygą“.

                              „Oro bendrovė „airBaltic” mums yra siūliusi perimti jų vykdomus skrydžius iš Lietuvos, tačiau atsižvelgiant į jų rezultatus, mums nenaudinga perimti jų nuostolingą veiklą“, - DELFI teigė V. Kaikaris.

                              Pasak V. Kaikario, „airBaltic“, gaudama Latvijos valstybės nuolaidas, turi palankesnes sąlygas plėtrai ir, jo nuomone, tai išnaudojo nesąžiningai konkurencijai Lietuvoje. Tačiau net ir tai esą nepadėjo šiai bendrovei užkariauti Lietuvos keleivių rinkos ir dirbti pelningai.

                              DELFI primena, kad Latvijos ministras A. Šleseris anksčiau yra teigęs, kad „airBaltic” traukiasi iš Lietuvos ir didžiąją dalį skrydžių vykdys iš Rygos oro uosto. Ir „airBaltic”, ir Lietuvos susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius vėliau šią informaciją paneigė.
                              Šaltinis: Delfi

                              Na ir vėl apsireiškė Latvijos susisiekimo ministras. Šiaip tai šiame straipsnyje nemačiau, nei vieno tiesioginio AirBaltic pasisakymo.
                              Dar kas juokinga pasirode, tai kad, anot ministro, bankrutuoja visos aplinkinės kompanijos, išskyrus AirBaltic'a

                              Comment


                                „flyLAL“ dažniau skraidys į Tbilisį ir Milaną

                                www.DELFI.lt
                                2008 spalio mėn. 21 d. 10:17

                                Lietuvos skrydžių bendrovė „flyLAL“ žiemos sezonu dažniau skraidys į Tbilisį ir Milaną. Žiemos skrydžių sezonas prasidės šių metų spalio 26 d. ir truks iki 2009 m. kovo 29 d., praneša bendrovė.

                                Nuo gruodžio 15 d. į Tbilisį „flyLAL“ lėktuvai skraidys dažniau nei iki šiol – vietoj buvusių dviejų kartų skris 5 kartus per savaitę: iš Vilniaus lėktuvai kils pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais ir sekmadieniais.

                                Nuo gruodžio 16 d. į Milaną skrydžiai bus vykdomi tris kartus per savaitę – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.

                                Žiemą tiesioginiais reisais „flyLAL“ sujungs Vilnių ir Amsterdamą, Budapeštą, Frankfurtą, Kijevą, Londoną, Madridą, Maskvą, Paryžių, Romą ir Stambulą. Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpiu, t. y. gruodžio mėn. 20, 22, 23, 28, 30 dienomis ir sausio mėn. 3 ir 4 dienomis bus vykdomi tiesioginiai reisai į Dubliną.
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  /\
                                  Kažkaip neapsisprendžia jie. Tai nebeskraidys, tai vėl skraidys, tik po poros mėnesių pertraukos. Nepanašu kad turėtų aiškią strategiją.
                                  O šventiniai reisai į Dubliną turėtų atnešt pinigėlių (tik keista, kad ne 757 planuoja leist, nors čia jiems geriau žinot).
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Šeštadienį Flylal - Lithuanian airlines parašiau elektroninį laišką su tokiu turiniu:

                                    " Laba diena,

                                    Norėčiau Jūsų pasiteirauti, dėl kokių priežasčių bendrovė "Flylal -
                                    Lithuanian airlines" atšaukia skrydžius kryptimis Vilnius - Briuselis,
                                    Vilnius - Talinas, Vilnius - Ryga bei kitomis, kurios buvo laikomos
                                    strateginėmis ir su kuriomis buvo sieta daug vilčių?
                                    Kodėl atsisakoma klientui žinomų krypčių ir žengiama arba tiesiog neriama į
                                    dvi naująsias?
                                    Ar pasitraukimas iš šių rinkų neatsilieps neigiamai Jūsų bendrovei
                                    ateityje?
                                    Taip pat kyla pagrįstas klausimas, kaip bus išnaudojami turimi
                                    bendrovės orlaiviai, juk visiems žinoma ekonominė tiesa, jog brangi
                                    investicija, kuria nesinaudojama, neša nenaudą?

                                    Būtų labai malonu išgirsti Jūsų atsakymus į pateiktus klausimus.

                                    Pagarbiai "

                                    O malonioji Flylal atstovė atsakė štai kokiu elektroniniu laišku :

                                    "Dekojame uz Jusu laiska ir klausimus. Keleiviu nuomone mums yra svarbi.

                                    Ziemos sezono laikotarpiu atsisakome tu krypciu, kurios yra ekonomiskai nenaudingos.
                                    Taciau tai nereiskia, kad mes neatnaujinsime siu krypciu nuo vasaros sezono, kuris
                                    prasides kitu metu kovo menesio pabaigoje. Anaiptol, planuojame atnaujinti tiek sias
                                    kryptis, tiek pristatysime naujienas,i kurias flyLAL skraidins tiesiogiai.

                                    Naujos kryptys sia ziema buvo atidarytos i tuos regionus, kur yra didelis
                                    potencialas skraidinti tiek keleivius tiesiogiai, tiek jungiamaisiais reisais su
                                    musu partneriais IBERIA ir MALEV. Butent - Centrine Europa (Vengrija, Rumunija,
                                    Bulgarija, Kroatija ir pan.),Ispanija ir Portugalija.

                                    Tikimes ir Jus pamatyti flyLAL lektuvuose!

                                    Pagarbiai,

                                    Sonata Kučinskienė
                                    Pardavimu departamentas, klientu aptarnavimo vadybininke
                                    Sales department, customer support manager "

                                    Gaila, nepasisakė dėl orlaivių...
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      /\
                                      Sakyčiau, labai korektiškas ir operatyvus atsakymas. Kad taip valdiškos įstaigos reaguotų į elektroninius paklausimus

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        /\
                                        Kažkaip neapsisprendžia jie. Tai nebeskraidys, tai vėl skraidys, tik po poros mėnesių pertraukos. Nepanašu kad turėtų aiškią strategiją.
                                        O šventiniai reisai į Dubliną turėtų atnešt pinigėlių (tik keista, kad ne 757 planuoja leist, nors čia jiems geriau žinot).
                                        Kiek suprantu, Milano reisą jie atšaukė ir keleiviams grąžino pinigus. O dabar reisą atidaro vėl iš naujo. Bardakas kažkoks

                                        Sakyčiau, labai korektiškas ir operatyvus atsakymas. Kad taip valdiškos įstaigos reaguotų į elektroninius paklausimus
                                        Juk nereikia tikėtis, kad el. paštu parašiusiam anonimui bus išdėstyti visi verslo planai.

                                        Comment


                                          Na aš nebuvau anonimas, prisistačiau kaip kad ir pridera.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X