Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    hipotetiškai, dvi naujienos pasirodo vienu metu: pirma, kad Latvijos vyriausybė svarsto galimybę įsigyti Air Baltic akcijų paketą, priklausantį SAS'ui (SAS'as pranešė jog jam nepriimtina amžinai laukti kol Latvijos vyriausybė pilnai privatizuos Air Baltic) ir kita naujiena susijusi su Lufthansos ketinimu pirkti SAS'ą. Matyt SAS'as po rimtai ruošiasi parsidavimui ir po truputį nusimetą balastą, kas gal kiek leis jam derybose su Lufthansa padidinti parsidavimo kainą. Tuo pat metu pasirašoma sutartis su Flylal, taip siekiant pergrupuoti savo pozicijas Baltijos šalių rinkoje prieš parduodant Air Baltic akcijas Latvijos vyriausybei.

    Comment


      Nujaučiu, kad SAS pasiskaičiavo paprastą dalyką: pelningiau jiems yra turėti codeshare'us su flyLAL ir/ar airBaltic nei investuoti tikintis kažkur tolimoje ateityje divų į airBalticą. Vienaip ar kitaip, CPH yra vienas patogiausių Baltijos šalių keliautojams hubų, o mano supratimu pull tipo marketingą SASui daryti itin patogu.

      Kitas trumpas komentaras dėl to Virgin Atlantic. Minimame flyLAL pranešime spaudai yra toks įdomus momentas: tarp jų partnerių, su kuriais jie bendradarbiauja, sąrašą patenka... airBaltic!!! Nemačiau, kad Vilnius-Londonas skrydį flyLAL puslapyje kada būtų pasiūlę per Rygą, o tai kelia išvis klausimą, ką reiškia jų tas so-called "bendradarbiavimas".

      O jei rimtai airBalticas pasiims Palangą (ir sėkmingai, kas iMHO neišvengiama), tai bus trečia didžiausia gėda flyLALui nuo jų II gyvavimo etapo (po nusileidimo Vilniuje airBalticui pernai ir Heathrow sloto pardavimo).

      Comment


        Parašė Meier Rodyti pranešimą
        ... airBalticas pasiims Palangą...
        CCCP laikais buvo reisas Ryga-Palanga, vykde aisku "AEROFLOT"... bilieto kaina buvo 6 rubliai...

        Comment


          Parašė Meier Rodyti pranešimą
          Minimame flyLAL pranešime spaudai yra toks įdomus momentas: tarp jų partnerių, su kuriais jie bendradarbiauja, sąrašą patenka... airBaltic!!! Nemačiau, kad Vilnius-Londonas skrydį flyLAL puslapyje kada būtų pasiūlę per Rygą, o tai kelia išvis klausimą, ką reiškia jų tas so-called "bendradarbiavimas".
          Kai tik Flylal pradėjo skraidyti į Rygą, bilietų pardavimo sistemos siūlydavo bilietų Vilnius-Ryga-kur nors, kur skrydis iš Vilniaus į Rygą būdavo Flylal, o toliau Airbaltiko. Ir kainuodavo keliais litais pigiau nei sekantis variantas kur abu segmentai būdavo su Airbaltic.
          Tiesa, pastaruoju metu tokių variantų nebepastebiu.
          kaip?

          Comment


            Klausimas - ką veiks DOT LT (Danų oro transportas), kuri su ATR lėktuvais skraidino airBaltic keleivius iš Liepojos, Ventspilio, kai kuriais reisais ir iš Vilniaus, Talino, Helsinkio. Jų paslaugų tuose reisuose atsisakoma su lig žiemos sezono pradžia. Gal skraidys iš Kauno ir Palangos?
            kaip?

            Comment


              „Avia Asset Management“ išskraidino pirmąjį užsienio oro bendrovei išnuomotą lėktuvą



              Orlaivių įsigijimo ir jų ilgalaikės nuomos veiklą plėtojanti įmonė „Avia Asset Management" išskraidino pirmąjį savo lėktuvą, išnuomotą užsienio oro bendrovei. Lėktuvas „Boeing 737-500“, galintis skraidinti 124 keleivių, pasiekė antrą pagal dydį Kazachstano oro bendrovę „SCAT Air Company“. Kiti „Avia Asset Management" lėktuvai yra išnuomoti Lietuvos bendrovėms „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir „flyLAL Charters“.


              „Tai svarbus „Avia Asset Management“ tarptautinės plėtros žingsnis“, – teigia įmonės generalinis direktorius Aleksandr Kočetkov. „Spalio mėnesį į Kazachstaną išskris antrasis „SCAT Air Company“ išnuomotas „Boeing 737-500“, vyksta derybos dėl dar dviejų orlaivių nuomos 2009 metais. Buvusios Sovietų Sąjungos šalyse vakarietiškų orlaivių paklausa didelė, jau dabar jų poreikis siekia per 1000 lėktuvų, todėl matome realias plėtros į šiuos regionus galimybes“.


              Išnuomotasis „Boeing 737-500“ į Kazachstaną išskrido po techninės patikros ir perdažytas „SCAT Air Company“ simbolika. Be lėktuvo nuomos, oro bendrovei buvo suteikta visa būtina infrastruktūra: verslo plėtros konsultacijos, pilotų mokymai, lėktuvų techninis aptarnavimas. Planuojama, kad plėsis „SCAT Air Company“ ryšiai su „flyLAL – Lithuanian Airlines“ derinant skrydžius tarp Kazachstano ir Lietuvos, kaip vartų į Vakarų Europą.


              Bendrovės „SCAT Air Company“ prezidento Vladimiro Denisovo teigimu, bendradarbiavimas su

              „Avia Asset Management“ yra labai reikšmingas jo vadovaujamai kompanijai. Vakarietiškų lėktuvų nuoma Kazachstano oro bendrovei atveria galimybes ne tik efektyviau vykdyti veiklą mažinant kuro sąnaudas, bet ir plėsti skrydžių geografiją tarptautiniais maršrutais. „SCAT Air Company“ turi planų pradėti naujus skrydžius į Pietryčių ir Centrinę Aziją, taip pat į Vakarų Europą.

              Kelias
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Neperseniausiai vienas forumo dalyvis buvo paskaičiavęs apytikslią kainą iš Vilniaus i Palangą, berods.
                Pažiūrėjus šį pasiūlymą pasidarė labai įdomu kaip su tuo čarteriu iš Vilniaus į Belgradą, kokios kainos gautusį jei prirenkamas pilnas 148 arba 212 vietų (kokie čia modeliai beje) lėktuvas. Ar įmanoma sumžint kainą iki kokių 400 lt žmogui?
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                  Neperseniausiai vienas forumo dalyvis buvo paskaičiavęs apytikslią kainą iš Vilniaus i Palangą, berods.
                  Pažiūrėjus šį pasiūlymą pasidarė labai įdomu kaip su tuo čarteriu iš Vilniaus į Belgradą, kokios kainos gautusį jei prirenkamas pilnas 148 arba 212 vietų (kokie čia modeliai beje) lėktuvas. Ar įmanoma sumžint kainą iki kokių 400 lt žmogui?
                  Lėktuvai, tai aišku čia bus 737-300 (148 vietos) arba 757-200 (212 vietų).
                  Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                  Comment


                    flyLAL Group Services“ leista įsigyti „Baltic ground services“
                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18582011

                    Comment


                      Oro bendrovė „flyLAL“ pristatė Susisiekimo ministerijos specialistams savo plėtros strategiją
                      http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=4996

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą

                        Įtariu, kad čia tiesiog eilinis piaras ir tie jungiamieji skydžiai tiesiog reiškia interline agreement, o ne codeshare. Tokių jungiamųjų skrydžių partnerių pas Airbaltiką turbūt per dvidešimt galima būtų suskaičiuot (Lufthansa turbūt labiausiai naudojamas), o ir pas Flylalą bent 10 atsirastų. Kažkaip nemanau, kad čia kalba eina apie tokį bendradarbiavimą kaip su KLM. Nes tada taip ir rašytų.
                        pasirodo tai ne piaras, o rimtas codeshare'as per Londona. Flylal.lt jau yra "išmestos" kainos į New York (1200 Lt pirmyn atgal) ir į kitus JAV kampelius.

                        Beda, kad reiks pakeisti oro uostus...

                        Beto, jau galima įsigyti jungiamuosius skrydžius per Madridą su Iberia

                        Iš pirmo žvilgsnio neblogai atrodo...
                        Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.09.24, 19:00.

                        Comment


                          Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                          pasirodo tai ne piaras, o rimtas codeshare'as per Londona. Flylal.lt jau yra "išmestos" kainos į New York (1200 Lt pirmyn atgal) ir į kitus JAV kampelius.

                          Beda, kad reiks pakeisti oro uostus...

                          Beto, jau galima įsigyti jungiamuosius skrydžius per Madridą su Iberia

                          Iš pirmo žvilgsnio neblogai atrodo...
                          Nepaisant neblogos kainos tai yra ne codeshare - bendro kodo skrydžiai, o tik jungtiniai skrydžiai (jugtinių skrydžių pardavimo sutartis vadinama interline agreement).
                          Codeshare - kai tas pats reisas turi kelis skirtingų aviakompanijų numerius. Pvz. čia gali matyt skrydžius Vilniuje su visais codesharе'ais. Va vakarinis reisas į Amsterdamą turi numerius TE464 ir KL3112.
                          Jungtinis skrydis - kai tiesiog parduodami bilietai kelionei su persėdimu. Kaip ir yra šiuo atveju, nes nemačiau, kad skrydis iš Vilniaus į Londoną turėtų papildomą reiso numerį VSxxxxx, tuo labiau, kad iš Londono į Niujorką būtų reisas TExxxx.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Nepaisant neblogos kainos tai yra ne codeshare - bendro kodo skrydžiai, o tik jungtiniai skrydžiai (jugtinių skrydžių pardavimo sutartis vadinama interline agreement).
                            Codeshare - kai tas pats reisas turi kelis skirtingų aviakompanijų numerius. Pvz. čia gali matyt skrydžius Vilniuje su visais codesharе'ais. Va vakarinis reisas į Amsterdamą turi numerius TE464 ir KL3112.
                            Jungtinis skrydis - kai tiesiog parduodami bilietai kelionei su persėdimu. Kaip ir yra šiuo atveju, nes nemačiau, kad skrydis iš Vilniaus į Londoną turėtų papildomą reiso numerį VSxxxxx, tuo labiau, kad iš Londono į Niujorką būtų reisas TExxxx.
                            sorry, gal nevisiskai ismanau ta sistema, bet man, kaip vartotojui, giliai tas pats ar tai jungtinis skrydis ar codeshare. svarbu geras pasiulymas. manu tai neblogas flylal ejimas.

                            o gal kas zinote, kaip tokiu atveju buna, kai perki jungtiniu skrydziu bilieta, o persedimas vyksta is skirtingu oro uostu? transportavimas tarp oro uostu vyksta uz savus pinigus? gal kokie nors istatymai reglamentuoja tai?
                            nes is Gatwicko i Heathrow kainuoja nemazus pinigus, o plius dar kamsciai (persedimui pvz. skirta 5 val)...
                            Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.09.24, 20:16.

                            Comment


                              Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                              sorry, gal nevisiskai ismanau ta sistema, bet man, kaip vartotojui, giliai tas pats ar tai jungtinis skrydis ar codeshare. svarbu geras pasiulymas. manu tai neblogas flylal ejimas.

                              o gal kas zinote, kaip tokiu atveju buna, kai perki jungtiniu skrydziu bilieta, o persedimas vyksta is skirtingu oro uostu? transportavimas tarp oro uostu vyksta uz savus pinigus? gal kokie nors istatymai reglamentuoja tai?
                              nes is Gatwicko i Heathrow kainuoja nemazus pinigus, o plius dar kamsciai (persedimui pvz. skirta 5 val)...
                              Aš manau, kad už pervažiavimą mokėti turi pats, tai išeina papildomos išlaidos... Autobusas lygtai apie 20 svarų kainuoja. Galbūt flyLAL planuoja vėl išsipirkti vietą Heathrow, būtų labai naudingas žingsnis jiems ir galbūt turėtu du reguliarius reisus į Londoną kasdien, vieną į Gatwick, kitą į Heathrow. Dar dėl pervažiavimo, tai jei bijai pavėluoti, tada gali rinktis ne tiesioginį autobusą, kuris važiuoja apie 1:10val, o važiuoti traukiniu per London'ą. Kelionei traukiniu sugaiši kažkur iki 1,5h, bet būsi tikras, kad jokie kamščiai neįtakos.
                              Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                              Comment


                                Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                sorry, gal nevisiskai ismanau ta sistema, bet man, kaip vartotojui, giliai tas pats ar tai jungtinis skrydis ar codeshare. svarbu geras pasiulymas. manu tai neblogas flylal ejimas.
                                Dėl neblogo ėjimo. Manau reik pirkt kol yra. Nes pelno iš tokių kainų nebus labai daugiau nei skraidinant iš Rygos į Maljorkas su persėdimu Vilniuje pirmyn atgal už 200 litų Žinom gi kuo baigės..
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                  sorry, gal nevisiskai ismanau ta sistema, bet man, kaip vartotojui, giliai tas pats ar tai jungtinis skrydis ar codeshare. svarbu geras pasiulymas. manu tai neblogas flylal ejimas.

                                  o gal kas zinote, kaip tokiu atveju buna, kai perki jungtiniu skrydziu bilieta, o persedimas vyksta is skirtingu oro uostu? transportavimas tarp oro uostu vyksta uz savus pinigus? gal kokie nors istatymai reglamentuoja tai?
                                  nes is Gatwicko i Heathrow kainuoja nemazus pinigus, o plius dar kamsciai (persedimui pvz. skirta 5 val)...
                                  Prieš 10 metų skridau į Čikagą: iš Vilniaus BA atskridau į Gatwick, po to jų autobusas jų kaštais pervežė į Heathrow. Grįžtant turėjau didesnį tarpą, tai nuvažiavau į patį Londoną pasivaikščioti ir vėl pats grįžau jau į Gatwick'ą. Bagažas abiem atvejais pervažiavo pats.

                                  Comment


                                    /\ Bent prieš keletą metų, keleiviams, skrendantiems vienu iš Londono oro uostų vadinamuoju longhaul skrydziu, transferas iš vieno į kitą (pvz. iš Heathrow į Gatwick) autobusu buvo nemokamas (kitiems kelionė tuo autobusu kainavo apie 13 svarų).

                                    Comment


                                      Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                                      Galbūt flyLAL planuoja vėl išsipirkti vietą Heathrow, būtų labai naudingas žingsnis jiems ir galbūt turėtu du reguliarius reisus į Londoną kasdien, vieną į Gatwick, kitą į Heathrow.
                                      Netikiu, kad rimtai planuoja. Gal nebent tik spangsta.

                                      Juk vieta Heathrow kainuoja labai daug.

                                      Comment


                                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                        /\ Bent prieš keletą metų, keleiviams, skrendantiems vienu iš Londono oro uostų vadinamuoju longhaul skrydziu, transferas iš vieno į kitą (pvz. iš Heathrow į Gatwick) autobusu buvo nemokamas (kitiems kelionė tuo autobusu kainavo apie 13 svarų).
                                        Reikia tikėtis, kad aš klydau ir taip yra ir su dabar pardavinėjamais bilietais.

                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Netikiu, kad rimtai planuoja. Gal nebent tik spangsta.

                                        Juk vieta Heathrow kainuoja labai daug.
                                        Čia tik pasvarstymas mano. Ir aišku bilietai skrendant į Heathrow kainuotų tikrai brangiau nei dabartiniai VNO-LGW. Mano nuomone, tai tik didelė jungiamųjų skrydžių su Virgin Atlantic paklausa gali išjudint reikalus dėl skraidymo į Heathrow...
                                        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                        Comment


                                          Šiandien delfi pranešė apie jau parsivarytą į Vilnių antrajį FlyLAL B757. Pastarojo sparnai jau net su užlenkimais.
                                          Mūsų kolegų iš Lietuvos VACC diskusijose radau ir porą šio lėktuvo nuotraukų jau Vilniuje, ir kaip jie ten šneka "dar be burokėlių" t.y. FlyLAL spalvų.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X