Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Atlant-Soyuz kažkada žadėjo ir į Vilnių pradėt skraidyti, kai tik savo užsakytus Embraer-120 gaus. Panašu, kad jau gauna. Kadangi Maskva jau užimta, tai gal galima tikėtis reiso į Sankt Peterburgą.
    Reikia nepamiršti, jog skrydžių kryptims atidaryti tarp ne ES miestų reikia gauti LR Susisiekimo ministerijos leidimą:
    http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...ne-es-salimis/

    Leidimas skraidyti Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius yra išduotas "FlyLAL".

    Tiesa, pagal susisiekimo ministerijos interneto tinklalapio informaciją, "Utair" kompanija nėra sąraše tų, kurios galėtų skraidyti Maskva-Vilnius-Maskva. Tai nežinau kaip tai yra apeinama ar tiesiog nepilna informacija skelbiama Susisiekimo ministerijos tinklalapyje.
    http://www.transp.lt/Default.aspx?El...opicID=329&DL=

    Comment


      Parašė smb Rodyti pranešimą
      Reikia nepamiršti, jog skrydžių kryptims atidaryti tarp ne ES miestų reikia gauti LR Susisiekimo ministerijos leidimą:
      http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...ne-es-salimis/

      Leidimas skraidyti Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius yra išduotas "FlyLAL".

      Tiesa, pagal susisiekimo ministerijos interneto tinklalapio informaciją, "Utair" kompanija nėra sąraše tų, kurios galėtų skraidyti Maskva-Vilnius-Maskva. Tai nežinau kaip tai yra apeinama ar tiesiog nepilna informacija skelbiama Susisiekimo ministerijos tinklalapyje.
      http://www.transp.lt/Default.aspx?El...opicID=329&DL=
      Tačiau kaip aš įsivaizduoju paprastai pagal dvišales sutartis reisui būna numatyti leidimai bent dviems aviakompanijoms, vienos ir kitos šalies. T.y. į Maskvą Flylal skraido kaip Lietuvos aviakompanija, o UTair - kaip Rusijos. Aš situaciją įsivaizduoju taip, kad kita lietuviška aviakompanija (ne Flylal) į Peterburgą skraidyt leidimo gaut šiuo metu negali, o rusiška - gali.
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Aš situaciją įsivaizduoju taip, kad kita lietuviška aviakompanija (ne Flylal) į Peterburgą skraidyt leidimo gaut šiuo metu negali, o rusiška - gali.
        Ne visai taip. Sutartis yra lankstesnė. Leidimas daugiau priklauso nuo valdininkų malonės, nors apribojimai ir yra.

        Comment


          Kažkaip įdomiai LAL panaudoja savo lėktuvų resursus. Į Taliną, kur atstumas nedidelis ir apkrovimas neįpatingas tai skraido vien B737, o į Milaną (tris kart toliau nei Talinas) ir dar penktadieniais, kada didžiausias srautas, skrenda SAAB 2000 (kai kuriomis kitomis dienomis skrenda ir B737).
          Todėl nenuostabu jog pvz. rugsėjo 12d.(penktadienis) visi bilietai parduoti... Nejaugi neįmanoma sukeisti lėktuvų? o gal čia susiję su kokiais tūpimo mokesčių skirtumais?

          Comment


            Aš, manau tai daugiau susija su marketingu, nes anksčau Flylal skelbės, kad į Stokholmą skraidys su B737. Tiesiog taip Flylal bando pratinti estus skraidyti per Vilniu, nes kiek žinau, boeing'us naudoja ir skraidydami į Ryga taip pat.
            o buvo taip...

            Comment


              Tai susiję su tūpimo mokesčiais, kurie skaičiuojami už vieną toną: B737 - 40 tonų, SAAB'as - 15. Bet tūpt abiejur reikia reikia ir tūpimo mokesčiai drastiškai nesiskiria.

              Kitas dalykas yra aviaciniai degalai. SAAB'as skrydžio valandai sudegina kokius 800 litrų per valandą, tuo tarpu Boeingas - 3000 litrų.

              Nors pripažinsiu - birbti iki Milano su SAAB'u tai jau labai nepatogu.

              Comment


                Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                Kažkaip įdomiai LAL panaudoja savo lėktuvų resursus. Į Taliną, kur atstumas nedidelis ir apkrovimas neįpatingas tai skraido vien B737, o į Milaną (tris kart toliau nei Talinas) ir dar penktadieniais, kada didžiausias srautas, skrenda SAAB 2000 (kai kuriomis kitomis dienomis skrenda ir B737).
                Todėl nenuostabu jog pvz. rugsėjo 12d.(penktadienis) visi bilietai parduoti... Nejaugi neįmanoma sukeisti lėktuvų? o gal čia susiję su kokiais tūpimo mokesčių skirtumais?
                Aš tai manau, kad susiję su tuo, kad taip pozicionuoja lėktuvus charteriniams skrydžiams. Beje net tam pačiam Milane išvykimo švieslentėj mačiau FlyLAL skrydį lygtais į Heraklioną.

                Beje, su Flylal verslo sugebėjimais, kad visi bilietai parduoti visai nereiškia, kad lėktuvas pilnas. Praėjusiam penktadieniui irgi visi bilietai buvo parduoti, nusipirkt nebebuvo galima (nors buvo galima pirkt kitom dienom, pvz. dienai prieš - ketvirtadieniui). Tačiau lėktuve suskaičiavo tik 37 keleivius kai vietų ~50.

                Parašė smb Rodyti pranešimą
                Nors pripažinsiu - birbti iki Milano su SAAB'u tai jau labai nepatogu.
                Kad nieko baisaus, tik pusvalandžiu ilgiau. Užtat kalnai iš žemiau geriau matosi
                kaip?

                Comment


                  "Aviation Asset Management" investuos 100 mln. USD

                  Orlaivius nuomojanti AB "Aviation Asset Management" iki 2010 m. planuoja išplėsti savo lėktuvų parką nuo 9 iki 20 lėktuvų. Bendra investicijų vertė siekia 100 mln. USD.

                  Dalį lėšų planams įgyvendinti ketinama gauti iš viešo akcijų platinimo Varšuvos biržoje. Bendrovė yra pateikusi paraišką prekiniam ženklui "Avia Asset Management" registruoti, kuris jau tapo naujuoju įmonės pavadinimu.


                  Verslo Zinios
                  Turint omeny, kad FlyLAL dabar turi 14 lektuvu, tai tas 11os lektuvu isigyjimas atrodo tikrai solidziai. Zinoma, ne visi jie liks dirbti Lietuvoje, taciau galima butu prognozuoti, kad visgi didzioji dalis ju bus skirta FlyLAL pletrai.

                  Comment


                    „flyLAL Technics“ renkasi „Ramco“ techninės priežiūros valdymo programą

                    AB „flyLAL Technics“, teikianti orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugas, pasirinko viena iš žymiausių pasaulyje aviacijos programinių sprendimų tiekėją „Ramco Systems“.

                    „Mes pasirinkome „Ramco“ dėl geriausio jų produkto, kuris grindžiamas pažangiausia technologija“, - teigia „flyLAL Technics“ generalinis direktorius Andrej Belotelov. – „Mūsų bendrovė siekia aukščiausios kokybės standartų, kuriuos lemia racionalūs verslo valdymo procesai, todėl šis projektas yra strategiškai svarbus, įveikiant dabartinius ir ateities uždavinius.“

                    „Ramco“ programinė aviacijos įranga yra lanksčiai adaptuojamas vidinių procesų valdymo sprendimas orlaivių techninę priežiūrą vykdančioms įmonėms. Pritaikius „Ramco“ programinį produktą bendrovėje „flyLAL Technics“, tikimasi optimizuoti techninės priežiūros, inžinerijos, planavimo, sandėlio, personalo, mokymų, techninės dokumentacijos ir apskaitos valdymo procesus, kurie neatsiejami aptarnaujant klientus, plečiant technologijos integraciją ir šalinant jos kliūtis.

                    Projektą, kurio vertė siekia 1 mln. eurų, bendrovėje „flyLAL Technics“ planuojama pilnai įgyvendinti per 6-8 mėn.

                    „Mes tikimės, kad „flyLAL Technics“ sėkmingai panaudos „Ramco“ taikomąsias programas, įrankius ir lankstumą, kurie jiems reikalingi unikaliems verslo reikalavimams palaikyti ir leis bendrovei prisitaikyti prie rinkos augimo ir pokyčių“, - sako „Ramco Systems“ globalaus taikymo ir plėtros prezidentas Jimas Fitzgeraldas.

                    www.Kelias.net
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=110
                      Man labai idomu kur prapuole "Aviakompanija Lietuva"? Lyg sparciai pletesi, o dabar negirdeti apie ja nieko...
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        /\ Bankrutavo 2005 metais.

                        P.S. ką tai bendro turi su tavo nuoroda į temą apie TKOU?

                        Comment


                          Aviakompanija "Lietuva" bankrutavo 2005-aisiais metais. Kompanija link bankroto ėjo daugiau nei 10 metų: nuo "Aerofloto" padalinio, iki "Lithuanian Airlines" dukterinės įmonės, paskui laukė atskyrimas ir privatizavimas bendrovei "Arijus"...

                          "Arijus" bandė su šia kompanija vystyti kažkokią veiklą kompanijos turimais "ATR" propeleriniais lėktuvėliais (vienas buvo nuosavas, du nuomoti). Labai įdomu, jog kompanija 2005 m. vykdė ne tik skrydžius iš Kauno ir Palangos, bet ir skraidydavo tokiais maršrutais kaip Hamburgas-Liuksemburgas, Oslas-Gdanskas ir kt. Keista būtų įsivaizduoti, kaip atrodė kompanijos bilietų pardavimo kanalai

                          Comment


                            Ten tos naujienos buvo apie ta imone, lyg ir gerai pletesi, ir keleiviu srautai augo...

                            Labai gaila gad bankrutavo, galima butu is kauno i palanga nuskristi

                            P.S. radau nauju naujienu Simono Bartkaus tinklapyje:
                            http://simonas.bartkus.lt/blog/
                            Paskutinis taisė Vaidas; 2008.09.01, 13:14.
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              “Aurela” netrukus įsigis “Boeing 767″?

                              Tą dieną, kai visos didžiosios pasaulio avialinijos skelbia apie vis augančius nuostolius, o kompaniją “Aurela” paliko didžiausias klientas “Novaturas”, iki šiol (buvusi) daugiausia užsakomųjų skrydžių Lietuvoje atliekanti kompanija “Aurela” planuoja įsigyti “Boeing 767″ lėktuvą.

                              Tokią informaciją galima rasti tituliniame “Aurelos” tinklalapio puslapyje.

                              Šiuo metu bendrovei „Aurela“ priklauso du turistinės klasės 148 vietų „Boeing 737-300“ orlaiviai, du ilgų nuotolių virš 200 vietų turintys „Boeing 757-200“ orlaiviai ir du 9 vietų verslo klasės orlaiviai „Hawker 850XP“ bei naujas „Hawker 900XP“. Netrukus aviakompanija planuoja įsigyti „Boeing 767“ orlaivį.

                              Jau ne vieną kartą paminėjau, jog “Boeing 767″ būtų racionaliausias pirkinys lietuviškoms avialinijoms, jeigu jos ketina atidaryti tiesioginius transatlantinius skrydžius iš Lietuvos. Visgi, ši naujiena (o tai turėtų būti teisybė) iš ties yra įspūdinga.

                              Tik praėjusių metų pabaigoje “Aurela” įsigijo pirmąjį “Boeing 757″ Lietuvoje, o jos pavyzdžiu greitai pasekė “FlyLAL” ir “braliukai” “airBaltic”.

                              Be jokios abejonės, “Boeing 767″ būtų didžiausias bet kada Lietuvos kompanijų valdytas lėktuvas. “Boeing 767″ yra vienas sėkmingiausių “Boeing” pagamintų modelių. “Boeing 767″ buvo gaminamas kaip vyresnys “Boeing 757″ brolis. Jo gamyba prasidėjo panašiu metu kaip ir “Boeing 767″ - pirmasis komerciniams skrydžiams pritaikytas 767 buvo parduotas 1982-aisiais. Lėktuvo pardavimai rekordus pasiekė 1988-1990 metais, kada buvo parduota beveik po 100 tokių lėktuvų kasmet, bet pardavimai išslaikė aukštame lygyje iki pat 1997-1999-ųjų.

                              “Boeing 767″ gali turėti iki 370 vietų. Spėju, jog “Aurela” įsigis ankstesnę modelio konfiguraciją 767-200, tai lėktuvas turėtų talpinti 250-270 keleivių. Tai bus pirmas Lietuvos kompanijai priklausantis lėktuvas, kuriame keleivių sėdynės surikiuotos ne su vienu taku per vidurį, bet su kėdžių eile lėktuvo viduryje. 767 tipinis kėdžių išdėstymas yra 2-3-2 (palyginimui, mums pažįstami “B737″ ir “B757″ turi 3-3).

                              Nedideliais kiekiais “Boeing 767″ modelis yra gaminamas ir dabar. Jo tiesioginį pakaitalą “Boeing 787″ amerikos lėktuvų gamybos koncernas vis dar kuria - pirmasis pristatymas kliento naudojimui turėtų būti 2009-ųjų metu pabaigoje.

                              Štai taip atrodo “Boeing 767-200″ kartos lėktuvas:



                              “Boeing 767″ šiuo metu ne tik neturi nė viena Lietuvos kompanija, bet tai yra labai labai retas svečias Lietuvos oro uostuose. Vilniaus ir Kauno oro uostų takai yra “ant ribos” šių lėktuvų leidimuisi. Kaip bebūtų, toks lėktuvas būtų Vilniaus oro uosto perono puošmena.

                              Klausimas kitas - o kur “Aurela” su tokiu lėktuvu skraidys? Šis lėktuvas būtų puikus ir komfortiškas turistams skraidinti į Indiją, Kiniją ar Tailandą - tokį skrydį būtų galima atlikti be nusileidimo. Bet - vienintelės dvi Lietuvos kompanijos, organizuojančios keliones ten - “Novaturas” ir “Tez Tour” - bendradarbiauja su “FlyLAL” …

                              Gal “Aurela” pasuks į reguliariuosius reisus? Ir pirmasis jos reisas bus Vilnius-Čikaga?

                              Pabaigai užgiedosiu pesimistinę dainelę - gali būti ir taip, jog lėktuvas priklausys “Aurelai”, bet, skraidys ne Lietuvoje.


                              http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...is-boeing-767/
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Delfi patalpintas straipsnelis apie Airbaltic. Komentarai taip pat ne tik drabstymaisi.
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18489287

                                Panašu, kad latviam ne linksmiausios dienos ateina. Įdomus latvių valdžios ketinimas supirkt dabar SAS turimą paketą. Visiem aišku, kad valstybė versle nėra itin rezultatyvi dėl per palankios terpės korupcijai.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Info iš 2008-09-12 d. rusiškos latvių delfi versijos:

                                  Министры сообщений Латвии и Литвы договорились об организации авиарейсов из Риги в Палангу и Каунас. Об этом сообщил сегодня глава МС А. Шлесерс. Предполагается, что организацией полетов займется AS Air Baltic Corporation (airBaltic).
                                  Помимо этого на встрече министров обсуждались и вопросы, связанные, в частности, со строительством Via Baltica, а также с созданием единой железной дороги Rail Baltica.
                                  В свою очередь министр сообщения Литвы рассказал, что во время встречи обсуждался и вопрос о возобновлении железнодорожного сообщения между Таллинном и Вильнюсом через Ригу.

                                  Santrauka lietuvių k.: LT ir LV susisiekimo ministrai susitarė, kad AirBaltic "paims" Lietuvos keleivius iš Kauno ir Palangos į Rygą. Be to, kalbėta apie geležinkelio maršruto Vilnius-Ryga-Talinas atnaujinimą ir RailBaltica projektą.

                                  Comment


                                    Šiandien pranešama, kad „flyLAL“ partneriaus su „Virgin Atlantic“. Tai, kad FlyLAL bendradarbiaus su labiau vardą nei kainą vertinančia kompanija, rodo flyLAL siekį tapti iš ties rimta kompanija, o ne nusiristi iki AirBaltic lygio.
                                    Virgin Atlantic skraido į daugelį svarbiausiu pasaulio miestų, todėl sumažes galimų persedimų kiekis. Įdomu, ar FlyLAL bandys prisiderinti prie naujojo partnerio tvarkarščio.
                                    Beja, įdomi detale: pranešama, kad LAL'as sieks bendradarbiauti su SAS'u.

                                    Comment


                                      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                                      Beja, įdomi detale: pranešama, kad LAL'as sieks bendradarbiauti su SAS'u.
                                      va todėl

                                      http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=167

                                      Comment


                                        Nesupratau, kas bendro tarp to, kad "Lufthansa" galbūt siekia pirkti SAS ir "FlyLAL" siekio bendradarbiauti su SAS?

                                        Man įdomus čia du dalykai:
                                        1. FlyLAL skraido į Gatwicką, o pagrindinis Virgin hub'as yra Heathrow. Ar "FlyLAL" po dešimties metu grįš į Heathrow?
                                        2. FlyLAL sutarė su Virgin, bando tartis su SAS (jis jau dabar yra bendrame aljanse su Lufthansa, tai realiai jungtiniai skrydžiai su SAS = jungtiniai skrydžiai ir su Lufthansa) - bet šios kompanijos yra "SkyTeam" aljanso konkurentai, o anksčiau FlyLAL skelbė siekianti narystės SkyTeam. Kaip yra su tuo?

                                        Plačiau čia:
                                        http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...rgin-atlantic/

                                        Comment


                                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                                          1. FlyLAL skraido į Gatwicką, o pagrindinis Virgin hub'as yra Heathrow. Ar "FlyLAL" po dešimties metu grįš į Heathrow?
                                          Manau, kad keleivis turės savarankiškai važiuot autobusu (nu arba traukiniais su persėdimu) iš vieno oro uosto į kitą. Ir dėl to tai bus mažai kam įdomu.

                                          Įtariu, kad čia tiesiog eilinis piaras ir tie jungiamieji skydžiai tiesiog reiškia interline agreement, o ne codeshare. Tokių jungiamųjų skrydžių partnerių pas Airbaltiką turbūt per dvidešimt galima būtų suskaičiuot (Lufthansa turbūt labiausiai naudojamas), o ir pas Flylalą bent 10 atsirastų. Kažkaip nemanau, kad čia kalba eina apie tokį bendradarbiavimą kaip su KLM. Nes tada taip ir rašytų.

                                          Bendradarbiavimas su SAS irgi gali pasireikšti tik tuo, kad bus galima Stockholme persėst iš Flylal į SAS. Aišku ir dėl tiek Airbaltic tikrai neapsidžiaugtų.
                                          Paskutinis taisė alm; 2008.09.12, 20:11. Priežastis: radau terminą - interline
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X