Na as pasibaisejau... Ar FlyLAL yra aviakompanija ar kaimo skrydziu bendrove. Paziurejau ju tinklapi, man reikia skrysti i Barselona Lapkricio menesi. Patriotiskai noriu nupirkti bilieta ir skristi, ot ir ne... Nera tvarkarascio... Kokia save gerbianti kompanija tai elgiasi su klientais? Pasake tik Rugsejo mienesi bus... Ar cia rimtai? As noriu suplanuoti is anksto... AirBaltic gi jau turi skrydziu tvarkarasti... SAS ir kitos kompanijos taipogi... Teisingai pasake, geriau jau tvarkarasti sudaro nei rasinetu... Skryst jauciu reikes su AirBaltic tik todel kad jie jau turi tvarkarascius...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVien tik nuolaidos šiame reikale tikrai nėra pagrindinis argumentas. Todėl, sakyčiau, FlyLAL pretenzijos pagrįstos. O ir dalis sveiko patriotizmo netrukdytų. Ar taip jau malonu, kai broliai latviai "daro" mus? Ilagalaikės strategijos aviacijos srityje labiausiai trūksta. Reikia pripažinti, kad VNO infrastruktūra yra prasčiausia ir jo vadovybės pastangos ką nors pakeisti kol kas minimalios. Užtenka tik pasidairyti oro uoste ir prieigose.
Ne patriotizmo čia reikia, o konkerencijos reguliavimo komisijos, kuri įvertintų Rygos oro uosto išskirtines nuolaidas Airbaltic'ui, kaip tos nuolaidos iškreipia rinką ir kaip tai reikėtų sureguliuoti. Tarkim Airbaltic'ui uždėti kokį papildomą mokestį visiems jų keliaiviams skrendantiems į Rygą ir pan.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO ir dalis sveiko patriotizmo netrukdytų. Ar taip jau malonu, kai broliai latviai "daro" mus?
O va Flylal man nepatinka. Būtent dėl jų kvailų PR pranešimų ir nesugebėjimo planuoti. Žiemą teko klausyti jų spaudos konferencijos įrašą - nerišliai veblena mes geriausi, gražiausi, krūčiausi, rinkas užkariausim, destinacijas atidarysim, bet kada bilietus vasaros sezonui pradėsim pardavinėt nežinom, kiek kainuos irgi (nors pradėjo po kelių dienų). Norėčiau, kad kas juos nupirktų ir vietinius vadukus išvaikytų.
Aišku, tai netrukdo man juos rinktis skristi, jei tik kaina ir laikas tinka. Bet kažkaip gaunasi, kad tinka retai. Va pažiūrėjau flightmemory, mano skrydžių 40% buvo Airbaltic'u ir tik 9% Flylal'u.kaip?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNe patriotizmo čia reikia, o konkerencijos reguliavimo komisijos, kuri įvertintų Rygos oro uosto išskirtines nuolaidas Airbaltic'ui, kaip tos nuolaidos iškreipia rinką ir kaip tai reikėtų sureguliuoti.kaip?
Comment
-
vienas praktinis pastebėjimas apie airBaltic
mano draugai stokholme padare ekspirimenta - pridave bagažą, už ji nesumokėję. ta pati pakartojo skrydije šią savaitę iš, į Kišinovą. Taip pat suveikė.Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.07.30, 09:07.
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąvienas praktinis pastebėjimas
mano draugai stokholme padare ekspirimenta - pridave bagažą, už ji nesumokėję. ta pati pakartojo skrydije šią savaitę iš, į Kišinovą. Taip pat suveikė.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Tvarkaraščių vėlyvas sudėliojimas tikrai kenkia.
Bet jau aišku, kad tarp "FlyLAL" rudens naujienų bus Vilnius - Budapeštas ir Vilnius - Madridas.
Tai tik dalis naujienų, bet reikia pripažint, gan įspūdingos.
http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...no-jau-siemet/
Comment
-
Dar apie FlyLAL: Va toks pasiulymas:
Nuoroda: http://www.flylal.com/lt/main/offers/sales
Smarkus trumpalaikis rudens sezono išpardavimas
Iki rugpjūčio 3 d. bilietai į bet kurį Europos miestą – tik 288 Lt į vieną pusę su visais mokesčiais.
Skrydžio laiką planuokite rugsėjo 15 – lapkričio 30 dienomis.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąTvarkaraščių vėlyvas sudėliojimas tikrai kenkia.
Bet jau aišku, kad tarp "FlyLAL" rudens naujienų bus Vilnius - Budapeštas ir Vilnius - Madridas.
Tai tik dalis naujienų, bet reikia pripažint, gan įspūdingos.
http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...no-jau-siemet/
Dėl Madrido - Iberia kaip ir žada skraidyt iš Madrido į Rygą, tiesa tik nuo kitų metų liepos 1 d.
Dėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.
Ir iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąJei tvarkaraščiai jau pasirodė rezervavimo sistemoj - reiškia jie jau yra. Čia jau atskiras apsileidimas, kad flylal.lt puslapis vėluoja. Kai pasirodė dabartinis vasaros tvarkaraštis irgi taip buvo - apie trečiadienį pasirodė per agentūras, o flylal.lt prekyba prasidėjo tik pirmadienio 12 val. Kai kas jau buvo išpirkta.
Dėl Madrido - Iberia kaip ir žada skraidyt iš Madrido į Rygą, tiesa tik nuo kitų metų liepos 1 d.
Dėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.
Ir iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.labiau čia reisas atostogautojams didmiesčiuose, besimokantiems ir pan.
Be to, FlyLAL siekia narystės SkyTeam, o Malev yra OneWorld narys, tai kažin ar šios bendrovės sieks codesharingo....
Parašė alm Rodyti pranešimąIr iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Be to, galiu pasakyti, joks laiką skaičiuojantis žmogus nesirinks Nykopping'o/Stockholm'o Skavstos orouosto, kai yra galimybė vykti tiesiai į Arlandą. Juk su "Flygbussarna" dar 1.30h iš Nyčiopingo laukia iki Stockholmen Cityterminalen ar artimiausios tunnelbana stotelės.
Comment
-
UAB „flyLAL Training“ pajamos perkopė 1 mln. litų
Pilotų ir orlaivių palydovų mokomasis centras „flyLAL Training“ per pirmąjį š.m. pusmetį pasiekė 1,03 mln. litų apyvartą, iš kurių 80 proc. pajamų gauta teikiant aviacijos specialistų mokymo paslaugas užsieniečiams.
„Įgijusi tarptautinį TRTO sertifikatą ir Europoje pripažintu mokomuoju centru tapusi bendrovė „flyLAL Training“ turi galimybę teikti konkurencingas pilotų ir orlaivių palydovų mokymo paslaugas ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klientams“, – teigia „flyLAL Training“ generalinis direktorius Arūnas Kmieliauskas. – „Per 6 pirmuosius aktyvios veiklos mėnesius bendrovė uždirbo daugiau nei 1 mln. litų pajamų. Tokiems finansiniams veiklos rezultatams pasiekti įtakos turėjo veržlus žengimas į rinką tarptautiniu mastu“.
Lietuvoje veikiančio „flyLAL Training“ mokomojo centro organizuojamus lėktuvų SAAB ir „Boeing 737“ pilotų kvalifikacijos kursus šiemet baigė Rusijos ir Kazachsatano oro bendrovių lakūnų grupės. Mokomasis centras taip pat teikia mokymo paslaugas tai pačiai aviacijos verslo įmonių grupei priklausančiai oro bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“.
A. Kmieliauskas pabrėžia, kad spartų įmonės augimą garantuoja ir didelės investicijos: į modernių pilotų mokymo ir egzaminavimo kompiuterinių programų diegimą jau investuota daugiau kaip 150 tūkst. litų, į realaus skrydžio treniruoklį, kuris 100 proc. imituoja skrydį su „Boeing 737“ lėktuvais bei mokomojo centro įrengimą naujame pastate investuojama apie 30 mln. litų. Rudenį bus pradėti pirmieji praktiniai pilotų mokymai su šiuo treniruokliu, vieninteliu tokiu Lietuvoje – iki šiol tokių įgūdžių pilotai galėjo įgyti tik kitose šalyse. Čia taip pat vyks praktiniai užsiėmimai su vieninteliu Baltijos šalyse ugnies ir dūmų treniruokliu, imituojančiu realią kovą su dūmais ir ugnimi, kurio įsigijimui buvo skirta daugiau nei 0,5 mln. litų.
Įmonės vadovo teigimu, šiemet įsigytos modernios „Boeing 737“ pilotų mokymo ir egzaminavimo kompiuterinės programos dar labiau išplėtė mokymo galimybes – būsimų aviacijos specialistų žinios patikrinamos greičiau ir kokybiškiau, o kvalifikaciniai mokymai gali būti vykdomi nuotoliniu būdu. Nuolat gerinamos mokymo sąlygos leidžia „flyLAL Training“ konkuruoti su kitais aukščiausio lygio pilotų ir orlaivių palydovų mokomaisiais centrais.
Per šių metų pusmetį mokomasis centras „flyLAL Training“ parengė 48 aviacijos specialistus. Per visus 2008 metus planuojama apmokyti 50 pilotų ir 100 orlaivių palydovų. 2009 m. planai – didesni dvigubaiDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąkai is kauno skraidė i NYO, as kelis kartus rinkausi si oro uosta kaip tranzitini. manau, pagrindinis ryanair tikslas ir yra tranzitas per NYO.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąNa taip. Bet dauguma vistiek, kiek man teko važiuoti "Flybussarna" autobusais po skrydžio Kaunas-Skavsta dauguma keleivių buvo bevažiuojantys į Stokholmo Cityterminalen. Nemanau, kad radikaliai keičiasi situacija ir Rygoje.
Comment
Comment