Na, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu
Na, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu
SAS yra švedų, danų ir norvegų kartu
O AirBaltic, nors ir yra Latvijos kompanija, bet iš esmės, pažiūrėkim į jų pavadinimą ir į jų strategiją: aptarnauja Vilnių ir Rygą (aptarnautų ir Taliną, bet ten viekia EstonianAir, taip pat iš dalies priklausantis SAS), todėl galima teigti, kad tai yra Baltijos šalių aviakompanija.
Nelabai suprantu ką reiškia "bazinis oro uostas". Pagrindinis airBaltic oro uostas, t.y. hubas, yra Rygos oro uostas (taip kaip flyLAL Vilnius). Vilnius yra svarbus antrinis oro uostas.
Tai yra bendra Latvijos valstybės ir SAS Grupės įmonė. 52.8% akcijų priklauso Latvijos valstybei, o likę 47.2% - SAS grupei.
Nelabai suprantu ką reiškia "bazinis oro uostas"...
Jų lėktuvai bazuojasi Vilniuje ir Rygoje, t.y. airBaltic turi dvi bazes. Vilniuje yra didelis kompanijos ofisas, administracija, skraidantysis personalas, techninis personalas. Kaip dar paaiskinti.. nu kaip taksi grizta i savo garaza...
Skirtumas tas, kad nuo to priklauso i kurios salies biudzeta eina pelno, pajamu ir kiti mokesciai.
Na je. Už bilietus jokie PVM mokesčiai neskaičiuojami, tad pirkdami į Latvijos biudžetą nieko nesumokame. Visas airBaltic personalas, kuris dirba Lietuvoje, samdomas Lietuvoje ir mokami mokesčiai Lietuvoje. Lėktuvams, kurie skraido iš Vilniaus, kuras perkamas Lietuvoje. Turbūt vienintelis pelno mokestis mokamas Latvijoje, nebent jie pelno neturi
Na jei del personalo garantuotas, tai ok, bet pelnas lieka pelnu latviam ir jie ji gauna. Bet tai kita mintis, o registruoti visi lektuvai Latvijoj ar ir Lietuvoj?
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Ir kas dėl to? Ūkiškai dirbančiose įmonėse pinigai neužsilieka: dalis jų yra investuojama, o nedidelė dalis kartais yra paskirstoma akcininkams dividendų pavidalu. Kadangi tie pinigai yra investuojami ir Lietuvoje, tai nėra didelio skirtumo, ar tai daro Latvijos, Lietuvos ar kokios nors kitos šalies bendrovė. Lietuvai svarbu tik tai, kad jie mokėtų mokesčius į iždą ir algas Lietuvoje dirbantiems darbuotojams.
Nieko sudetinga, tiesiog, as budamas lietuvis noreciau, kad musu bet ne kitos salies ekonomika del to indeli gautu.
Tai mūsų šalies ekonomika indėlį ir gauna Vienintelis dalykas, ko Lietuva netenka yra airBaltic akcininkams mokami dividendai, visgi nuo bendro pelno ta dalis dažniausiai būna gana nedidelė.
Viešam akcijų platinimui (IPO) besiruošianti aviacijos verslo įmonių grupė „flyLAL Group“, įsteigusi ir valdanti 7 bendroves, pertvarko įmonių grupę į dvi atskiras bendroves – AB „flyLAL Group“ ir AB „AVIA Investment“, kuri netrukus turėtų pakeisti pavadinimą į AB „flyLAL Group Services“, praneša bendrovė.
„flyLAL Group“ jau investavo apie 264 mln. Lt į aviacinių paslaugų plėtrą, esami akcininkai tikisi nemažinti investavimo ir plėtros apimčių, ir 2008–2009 bendros investicijos turėtų siekti 470 mln. Lt. Dalis iš IPO gautų lėšų bus naudojamos tolesnei įmonių veiklos plėtrai. Orlaivių įsigijimu ir ilgalaike jų nuoma užsiimanti bendrovė „Aviation Assets Management“ jau šiandien turi klientų, kurie norėtų išsinuomoti per 50 lėktuvų kartu užsakydami ir jų techninę priežiūrą bei aptarnavimą. Savo ruožtu „flyLAL Technics“ ateityje ketina žengti į didesnių orlaivių, tokių kaip Boeing 767 ir Boeing 757, aptarnavimo rinką.
Na jei del personalo garantuotas, tai ok, bet pelnas lieka pelnu latviam ir jie ji gauna. Bet tai kita mintis, o registruoti visi lektuvai Latvijoj ar ir Lietuvoj?
Latvijoj nemaciau air baltic lektuvu tai negaliu pasakyti kur registruoti jie, bet tie kurie vilniuje stovi tai visi lietuvoj registruoti
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Seniena... ju jau seniai nebegamina... idomu ten straipsnyje parasyta, naujo lektuvo kaina yra 65M baksu, bet nauju lektuvu nebera, reikejo rasyti - buvo tokios kainos.
Seniena... ju jau seniai nebegamina... idomu ten straipsnyje parasyta, naujo lektuvo kaina yra 65M baksu, bet nauju lektuvu nebera, reikejo rasyti - buvo tokios kainos.
Lietuvoje dar ir automobilis, pagamintas 1999-ais, tikrai nelaikomas seniena, o laikyti tokiu lėktuvą, kuris bent 100 kartų labiau prižiūrimas už tą automobilį... :-)
Seniai nebegamina. Trejerius metus... Nebent čia su savo amžium lyginant
Seniena... ju jau seniai nebegamina... idomu ten straipsnyje parasyta, naujo lektuvo kaina yra 65M baksu, bet nauju lektuvu nebera, reikejo rasyti - buvo tokios kainos.
o tai ką tada pasakysi apie Air Baltic'o fakerius (atsiprašau Fokerius). jie ne tik kad nebegaminami, bet 1996 m nebeliko ir pačios gamyklos.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment