Na, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu
O AirBaltic, nors ir yra Latvijos kompanija, bet iš esmės, pažiūrėkim į jų pavadinimą ir į jų strategiją: aptarnauja Vilnių ir Rygą (aptarnautų ir Taliną, bet ten viekia EstonianAir, taip pat iš dalies priklausantis SAS), todėl galima teigti, kad tai yra Baltijos šalių aviakompanija.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąBet Vilniuje yra jų bazinis oro uostas.
Tai yra bendra Latvijos valstybės ir SAS Grupės įmonė. 52.8% akcijų priklauso Latvijos valstybei, o likę 47.2% - SAS grupei.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąNelabai suprantu ką reiškia "bazinis oro uostas"...
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąSkirtumas tas, kad nuo to priklauso i kurios salies biudzeta eina pelno, pajamu ir kiti mokesciai.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąbet pelnas lieka pelnu latviam ir jie ji gaunaMano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNieko sudetinga, tiesiog, as budamas lietuvis noreciau, kad musu bet ne kitos salies ekonomika del to indeli gautu.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
„flyLAL Group“ persitvarko ir traukia į Varšuvos biržą
Viešam akcijų platinimui (IPO) besiruošianti aviacijos verslo įmonių grupė „flyLAL Group“, įsteigusi ir valdanti 7 bendroves, pertvarko įmonių grupę į dvi atskiras bendroves – AB „flyLAL Group“ ir AB „AVIA Investment“, kuri netrukus turėtų pakeisti pavadinimą į AB „flyLAL Group Services“, praneša bendrovė.
„flyLAL Group“ jau investavo apie 264 mln. Lt į aviacinių paslaugų plėtrą, esami akcininkai tikisi nemažinti investavimo ir plėtros apimčių, ir 2008–2009 bendros investicijos turėtų siekti 470 mln. Lt. Dalis iš IPO gautų lėšų bus naudojamos tolesnei įmonių veiklos plėtrai. Orlaivių įsigijimu ir ilgalaike jų nuoma užsiimanti bendrovė „Aviation Assets Management“ jau šiandien turi klientų, kurie norėtų išsinuomoti per 50 lėktuvų kartu užsakydami ir jų techninę priežiūrą bei aptarnavimą. Savo ruožtu „flyLAL Technics“ ateityje ketina žengti į didesnių orlaivių, tokių kaip Boeing 767 ir Boeing 757, aptarnavimo rinką.
Comment
-
Nezinau, gal jua skaitet, bet imesiu nuoroda apie Boeingus 757:
http://www.alfa.lt/straipsnis/158220Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNa jei del personalo garantuotas, tai ok, bet pelnas lieka pelnu latviam ir jie ji gauna. Bet tai kita mintis, o registruoti visi lektuvai Latvijoj ar ir Lietuvoj?Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąLatvijoj nemaciau air baltic lektuvu tai negaliu pasakyti kur registruoti jie, bet tie kurie vilniuje stovi tai visi lietuvoj registruoti
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimą>..apie Boeingus 757...
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKiek teko iš Vilniaus skristi su airbaltic, ant visų lėktuvų puikavosi raidės YL (Latvija).Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSeniena...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSeniena... ju jau seniai nebegamina... idomu ten straipsnyje parasyta, naujo lektuvo kaina yra 65M baksu, bet nauju lektuvu nebera, reikejo rasyti - buvo tokios kainos.
Seniai nebegamina. Trejerius metus... Nebent čia su savo amžium lyginant
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSeniena... ju jau seniai nebegamina... idomu ten straipsnyje parasyta, naujo lektuvo kaina yra 65M baksu, bet nauju lektuvu nebera, reikejo rasyti - buvo tokios kainos.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment