Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Turbūt neparašysiu nieko naujo, bet visai netyčia (blog'e apie šachmatus) aptikau, kad iš Oslo (Norvegija) į Simferopolį (Krymas, Ukraina) geriausia skristi su AirBaltic per Ryga (5 valandos, kitaip virš 12 valandų). Prieš porą metų į galvą nebūtų atėję, kad galima skristi ne per kokią Kopenhagą ar Frankfurtą. Manau puikiai iliustruoja atotrūkį tarp Vilniaus ir Rygos.
Beje, bagažą visgi pradangino - http://blog.magnuschess.com/12129346...rnment_fo.html
Comment
-
Per penkis 2008 m. mėnesius į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 976,7 tūkst. keleivių
Statistikos departmento duomenimis, per penkis 2008 m. mėnesius į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 976,7 tūkst. keleivių, tai 24,4 procento daugiau nei tuo pačiu 2007 m. laikotarpiu. Daugiausia keleivių atvyko iš ir išvyko į Jungtinę Karalystę (135,4 tūkst., arba 13,9 proc.), Vokietiją (103,1 tūkst., arba 10,6 proc.), Airiją (101,0 tūkst., arba 10,3 proc.), Daniją (89,7 tūkst., arba 9,2 proc.) ir Egiptą (72,9 tūkst., arba 7,5 proc.). Palyginti su 2007 m. sausio–gegužės mėn., daugiau keleivių išvyko į ir atvyko iš Egipto – 57,2 procento, Airijos – 47,5 procento, Jungtinės Karalystės – 1,7 procento ir Vokietijos – 0,9 procento, o sumažėjo keleivių į ir iš Danijos – 0,8 procento. Daugiausia keleivių (827,2 tūkst., arba 84,7 proc.) atvyko ir išvyko reguliariaisiais skrydžiais, tai 20,6 procento daugiau nei 2007 m. sausio–gegužės mėn. Krovinių ir pašto oro uostuose pakrauta ir iškrauta 4,0 tūkst. tonų, tai 36,3 procento mažiau nei 2007 m. sausio–gegužės mėn. Oro uostuose per penkis šių metų mėnesius nusileido ir pakilo 18,8 tūkst. Lietuvos ir užsienio aviakompanijų lėktuvų, tai 14,9 procento daugiau nei tuo pačiu 2007 m. laikotarpiu.
daugiau:
http://www.kelias.net/6992.html
Comment
-
Prieš porą savaičių abu 757-200 rengesi kelionei i AYT, skrido 10 minučių intervalu. Pačiam teko Aurelos 757-200 skristi. Viskas ok, aišku vidus padėvėtas kaip reikiant, bet skrenda ir "let it be" kaip sako
Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Ten langai apklijuoti tais paukščiais .Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Citata: "Prieš porą savaičių abu 757-200 rengesi kelionei i AYT, skrido 10 minučių intervalu. Pačiam teko Aurelos 757-200 skristi. Viskas ok, aišku vidus padėvėtas kaip reikiant, bet skrenda ir "let it be" kaip sako "
Na, o man prieš savaitę teko kaip tik irgi į Antaliją skristi su LALo B757-200. Nor jis pagal duomenis gerokai senesnis už Aurelos, bet vidus tikrai atrodė labai gerai, o sėdynės tai kaip naujos. Matyt gerokai investavo į salona atnaujinimą. Tik labai gaila, kad palubėje esantys televizoriai nebuvo naudojami.
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąotie telikai paprasti senoviniai buvo ar plazminiai ir nauji?
Beje tie paukščiai, tai tiesiog dalis vaizdo iš švyturio alaus reklaminio stendo, pakabinto ant betoninės sienos priešais 1a. kavinės/baro langus. Natūroje tas stendas ir tie paukšteliai yra gan maži.Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.06.28, 10:53.
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=qrmarPVMJLI
Stai ka padariau ir imeciau, kaip jums? cia mistis apie Vilniu ir Flylal
Comment
-
reikia is video padaruti gera kaip sitas apie ryanair, ir uzdeti gera muzona:
cia ryanair
http://www.youtube.com/watch?v=jf1e2YW__Ik
Comment
-
„flyLAL“ skraidina daugiau nei trečdalį Vilniaus oro uosto keleivių
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=230912
Comment
-
Pasidalinsiu įspūdžiais: liepos 4 d. skridau įprastiniu maršrutu Talinas-Vilnius. Dažniausiai imu airBaltic, bet šįkart pasirinkau flyLAL dėl mažesnės kainos. Skirtumas tarp išvykimo laikų tik 5 min. Trumpai apibendrinus, buvo puikus skrydis - vietoj įprastinio Saab 2000 buvo Boeing 737-500, skrydis tetruko 45 min, abiejuose oro uostuose lėktuvas aptarnaujamas prie teletrapų. Skrido 20 keleivių, į priekį, kiek užmačiau išlipančius atvykstančius keleivius, irgi ne daugiau penkiasdešimties. Turbūt nebuvo laisvų Saabų.
Comment
-
FlyLAL skraidina i 36 pasaulio salis:
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=277347
FlyLAL isaugo darbuotoju skaicius trecdaliu:
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=235737Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimą
O kad į temą būtų - pastebėjau, kad pas agentūras pastaruoju metu bilietai pasitaiko būna pigiau nei pačių flylalo ar airbaltiko saituose. Airbaltiko puslapyje dar ir variantai su persėdimais ne visi būna. Praktiškai pasidarė taip, kad visa jų kampanija pirkti tiesiai iš jų pačių, o ne iš tarpininkų nuėjo velniop, nes aš nebetikiu, kad jų puslapiuose pigiausia ir dar būtinai tikrinu (ir kartais perku) ir kitur.
Dar gražiau, kad ir pačiose agentūrose skiriasi tarifai į tuos pačius skrydžius (čia kalba apie pačio bilieto kainą, ne agentūros mokestį). Jie jau visai neturi ką veikti, kad taiko skirtingas kainas skirtingom rezervavimo sistemom (amadeus, galileo, sabre - iš tiesų nežinau per kurias jie bilietus platina). Nes kito paaiškinimo nesugalvoju. Bjauriausia, kad vėlgi tenka prieš perkant daugiau vietų patikrint.kaip?
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąPasidalinsiu įspūdžiais: liepos 4 d. skridau įprastiniu maršrutu Talinas-Vilnius. Dažniausiai imu airBaltic, bet šįkart pasirinkau flyLAL dėl mažesnės kainos. Skirtumas tarp išvykimo laikų tik 5 min. Trumpai apibendrinus, buvo puikus skrydis - vietoj įprastinio Saab 2000 buvo Boeing 737-500, skrydis tetruko 45 min, abiejuose oro uostuose lėktuvas aptarnaujamas prie teletrapų. Skrido 20 keleivių, į priekį, kiek užmačiau išlipančius atvykstančius keleivius, irgi ne daugiau penkiasdešimties. Turbūt nebuvo laisvų Saabų.
Dar pastebėjau tai, jog vakare Talino oro uosto perone stovėjo dar ir kiti FlyLAL bei Aurelos B-737. Matyt tai Novaturo ir Tezturo reisus aptarnaujantys lėktuvai. Taigi Baltijos šalyse, bent jau čarterių rinkoje esame ko gero lyderiai.
Comment
-
Aš manau čia ir lėktuvų trūkumas. Pamenu, kai LRytas žaidė Charleroi ULEB finalą, visi laisvi lėktuvai tuo metu buvo nusamdyti tam darbui ir dar trūko! Nuo to laiko atsirado tik (na ok, tik gal ir netinka) keturi vienetai 757 (du lietuvių, du latvių), dar vienas atkeliauja žiemą.
Rezultate pamėginau paieškoti vienam vasaros savaitgaliui bilietų ir supratau, kad lėktuvai yra gerai apkrauti: bilietų kainos toli gražu ne tokios, kai pardavinėjami pirmieji bilietai į lėktuvus. O ir apkrovimo duomenys iš flyLAL ateina tokie, kad vis didėja, didėja... Bet gal gerai, jau nutuokiu kokiais reisais abu flyLAL 757 skraidys gruodžio 23 dieną :-)
Comment
Comment