Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu ir senukas... Kaip kokia Mazda 626 mūsų keliuose
    www.scriptorium.ie

    Comment


      As maniau, kad Aurelos senesnis

      Comment


        Parašė C5 Rodyti pranešimą
        Nu ir senukas... Kaip kokia Mazda 626 mūsų keliuose
        Kaip lėktuvui, tai dar "jaunas". Lėktuvai "gyvena" ilgiau nei mašinos.

        Comment


          Lektuvai gyvena iki 40 metu...
          o kas del 757 tai juos nuostojo gaminti pries keleta metu... kazi kodel jei jis toks geras...

          Comment


            gal todel kad mazai kam jau reikalingas toks orlaivis, atsirado kitu modeliu ir nebegamina....

            Comment


              /\ va butent!... B757 jau seniena... normalios kompanijos perka B767 ir A310... o flylalai - 757... ir dar nori itikinti kad cia super lektuvas...

              Comment


                Tamsta kartojat savo pagrindo neturinčias šnekas.
                757 yra universalus orlaivis, pasirinko jį dėl ekonominių (praktinių) sumetimų.
                Kiek galima rasti informacijos Boeingo puslapy tai 757 ir 767 neturėtų būt lyginami tiesioginiai.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Tamsta kartojat savo pagrindo neturinčias šnekas.
                  Parasiau gi, B757 nebegaminamas, tau mazai pagrindo suvokti kad jis paseno?

                  757 yra universalus orlaivis
                  is ko sprendi? ar bent zinai kas yra universalus orlaivis?

                  pasirinko jį dėl ekonominių (praktinių) sumetimų.
                  Butent. Perka kas pigu, o ne kas gera...

                  Kiek galima rasti informacijos Boeingo puslapy tai 757 ir 767 neturėtų būt lyginami tiesioginiai.
                  Klaida. Jie abu yra vidutinio didzio keleiviniai orlaiviai. Butent B767 isstume B757 is rinkos... del ko Lietuvai ir atsirado galimybe pigiai juos (B757) nusipirkti...

                  Comment


                    Padarytu tiesiogini skrydi i Chicago pora kartu i sav, tai bet koks lektuvas atsipirktu.
                    pfff o dabar i afrika...

                    Comment


                      I Chicago tai butu galvos skausmas ji uzpildant, + daug kitu problemu. Nors LAL'ui reiktu pradeti pionieriauti tolimuju skrydziu rinkoje,kol to nepadare AirBaltic, tada keleiviu atsiskraidinimas is aplinkiniu orouostu tikrai darytu daugiau prasmes.
                      O del afrikos, tai charterinis skrydis, del kurio uzpildymo skauda galva kelioniu agenturom, o ne LAL'ui.

                      Comment


                        Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                        I Chicago tai butu galvos skausmas ji uzpildant, + daug kitu problemu. Nors LAL'ui reiktu pradeti pionieriauti tolimuju skrydziu rinkoje,kol to nepadare AirBaltic, tada keleiviu atsiskraidinimas is aplinkiniu orouostu tikrai darytu daugiau prasmes.
                        O del afrikos, tai charterinis skrydis, del kurio uzpildymo skauda galva kelioniu agenturom, o ne LAL'ui.
                        šiaip pabandžiau nusipirkti bilietą į Nairobį pamačiau kainą ir persigalvojau
                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                        Comment


                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Parasiau gi, B757 nebegaminamas, tau mazai pagrindo suvokti kad jis paseno?


                          is ko sprendi? ar bent zinai kas yra universalus orlaivis?


                          Butent. Perka kas pigu, o ne kas gera...


                          Klaida. Jie abu yra vidutinio didzio keleiviniai orlaiviai. Butent B767 isstume B757 is rinkos... del ko Lietuvai ir atsirado galimybe pigiai juos (B757) nusipirkti...
                          Apie klaidas gal patylim, ką?

                          Jau vien tai, kad vieno fiuzeliažas siauras, o kito - platus - išskiria juos į skirtingas kategorijas. 752 FlyLALo talpins 235 keleivius, gi mažiausias 762 1 klasės išdėstyme - 290 keleivių. Apie tai, kokie lėktuvai pilnai pakrauti gali kilti iš VNO gal irgi neminėsim? O žinote, per kiek laiko yra pristatomi nauji lėktuvai ir kiek metų į priekį reikia juos planuoti?

                          Beje, dar toks ironiškas faktas... 762 buvo anksčiau paleistas nei 752, taip kad...

                          Nors turbūt pirma reikėtų išmokti rašyti be klaidų...
                          Paskutinis taisė Meier; 2008.05.24, 14:52.

                          Comment


                            Didžiausias šalyje lėktuvas „Boeing 757“ skraidins „Novaturo“ turistus vasaros sezono kryptimis

                            Balandžio pradžioje baigęs vykdyti tiesioginius reisus į tolimą Indiją, šiuo metu didžiausias šalyje lėktuvas – 212 vietų „Boeing 757“ – nuo balandžio vidurio keliaujančius su „Novaturu“ turistus skraidins į Tunisą, Antaliją, Marmarį ir Kretą.

                            Jau nuo balandžio 18 d. „Boeing 757“ pakils pirmajam skrydžiui į Tunisą. Visi reisai į Marmarį (Turkija) bus vykdomi su „Boeing 757“. Skrydžiai į Tunisą, Antaliją, ir Kretą bus vykdomi dviem lėktuvais: „Boeing 757“ ir mažesniu lėktuvu „Boeing 733“.

                            Kelionių organizatorius „Novaturas“ pirmasis Lietuvoje turistams pasiūlė skrydžius didžiausiu ne tik mūsų, bet ir visose Baltijos šalyse lėktuvu „Boeing 757“, kuris laikomas vienu saugiausių pasaulyje. Į Lietuvą šis lėktuvas atskraidintas specialiai organizuoti tiesioginiams „Novaturo“ skrydžiams į tolimus egzotiškus kraštus. Pirmieji „Novaturo“ tolimi tiesioginiai skrydžiai „Boeing 757“ vasario mėnesį vyko į Goa (Indija). Artimiausiu metu „Novaturas“ planuoja tiesioginius skrydžius į Tailandą, Karibų jūros salas bei tolimuosius Afrikos kraštus.

                            2008-04-17 www.novaturas.lt

                            Comment


                              „flyLAL“ lėktuvai skraidins žinią pasauliui apie „Vilnių – Europos kultūros sostinę 2009“
                              2008 m. gegužės 26 d.

                              Bendrovė „flyLAL“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” ir tapo nacionalinės programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” Oficialiu kultūros partneriu. „flyLAL“ parama nacionalinei programai sieks 4,5 mln. litų.

                              „flyLAL“ rems programą įvairiomis paslaugomis – skirs nemokamus bilietus užsienio ir Lietuvos programos projektų vykdytojams, partneriams bei suteiks bilietų nuolaidų „Ambasadorių programos“ dalyviams. Atvykstantys svečiai lėktuvuose įvairiais būdais bus informuojami apie Vilnių – Europos kultūros sostinę.

                              „flyLAL“ keleivių dėmesį patrauks „flyLAL“ lėktuvai su programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” (VEKS programa) ženklais, lėktuvuose bus galima rasti informacijos apie kultūros sostinės programą, lėktuvai bus papuošti reklamine VEKS programos atributika. Skrydžių pradžioje ir pabaigoje keleiviams bus pranešama, kad jie atskrido į Europos kultūros sostinę Vilnių. Oro uoste svečius pasitiks autobusai, kuriuose bus pateikiama informacija apie Europos kultūros sostinės renginius, o oro uosto teritorijoje esantis „flyLAL“ pastato fasadas, papuoštas VEKS programos ženklu, iš tolo praneš, kad leidžiamasi į Europos kultūros sostinę. Palydovės bus pasiruošusios informuoti svečius apie šį svarbų kultūros projektą.

                              „2009 metais, Lietuvai švenčiant vardo paminėjimo tūkstantmetį ir Vilniui tampant Europos kultūros sostine, planuojama turizmo srautus į Lietuvą padidinti 15 proc. Esame įsitikinę, kad vieningas šio tikslo siekimas kartu su oro bendrove „flyLAL“ šiuos skaičius pavers realybe. Džiugu, kad „flyLAL“ tapimą Oficialiu kultūros partneriu pajus ir „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” ambasadoriai – jiems bus teikiamos nuolaidos įsigijant bilietus“, – teigia VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” vykdomoji direktorė Dalia Bankauskaitė.

                              „Mūsų bendrovės tikslas – nutiesti kelią Europos ir viso pasaulio gyventojams į Vilnių. Esame pasirengę ne tik informuoti apie šį svarbų Lietuvai įvykį, bet ir suteikti galimybę kuo platesniam svečių ratui patogiai atskristi į Europos kultūros sotinę. Manome, kad skrydžiai bus pagrindinis būdas svečiams atvykti į Lietuvą. Kitąmet esame pasirengę pervežti daug didesnį keleivių skaičių: tam ruošiame mūsų lėktuvų parką, perkame naujus lėktuvus, planuojame naujas skrydžių kryptis bei skrydžių laikus. Turime visas technines galimybes atskraidinti tiek keleivių, kiek tik bus norinčiųjų pamatyti Vilnių ir Lietuvą“, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

                              Pasak D. Bankauskaitės, Europos kultūros sostinių tyrimai rodo, kad privataus sektoriaus parama ir dalyvavimas yra labai svarbus Europos kultūros sostinės projekto sėkmės veiksnys. „Verslo bendrovių parama vidutiniškai sudaro apie 13 proc. Europos kultūros sostinių biudžeto. Dalyvavimas šiame projekte verslo bendrovėms patrauklus tuo, kad suteikia išskirtinę galimybę prisidėti prie naujų pozityvių vertybių ir nacionalinio pasididžiavimo formavimo, pasiekti plačią ir labai įvairią auditoriją“, – sako D. Bankauskaitė.


                              http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=189537

                              Comment


                                Galėtų lėktuvus "Kultūros sostinės" logotipais išsiklijuot. Štai kur jėga būtų.
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  labai saunu kad reklamuoja vilniu, daugiau turistu atskris.

                                  Comment


                                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                    Galėtų lėktuvus "Kultūros sostinės" logotipais išsiklijuot. Štai kur jėga būtų.
                                    Vos tik pradėjęs skaityti tą straipsnį taip ir pagalvojau
                                    Šiaip tai tas "artwork'as" ant lektuvų turėtų nepgiai kainuoti, nes, tubūt, vinilas ant lektuvu neklijuojamas, o perdažyti betn dalį lėktuvo tikrai butu nepigu. Tačiau, LT'S GO ant uodegos butu SUPER!
                                    Šaunuoliai FlyLAL'as. TIkrai nemenką sumą paskyrė.

                                    Comment


                                      Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                      Galėtų lėktuvus "Kultūros sostinės" logotipais išsiklijuot. Štai kur jėga būtų.
                                      Na - logotipais "neišsiklijavo", bet vieną logotipą užsipaišė. Užvakar kaip tik VNO mačiau iš Amsterdamo atvykusį naujai išsinuomotą 737-500.

                                      http://www.planepictures.net/netshow.php?id=742809

                                      Man tai pasirodė tas "faceliftintas" naujas dažymas su stiuardese ir kultūros sostinės logotipu visau attractive.

                                      Comment


                                        Ryga nesnaudžia:

                                        Didžiausias Baltijos valstybėse Rygos oro uostas derasi du pagrindinėmis Kinijos aviakompanijomis dėl reguliarių skrydžių atidarymo.
                                        "Šiuo metu lygiagrečiai deramasi su keliomis Kinijos oro linijų
                                        bendrovėmis. Derybos nelengvos, tačiau artimiausiu metu gali pavykti pasiekti teigiamų rezultatų", - sakė Rygos oro uosto valdybos pirmininkas K. Peteras.
                                        Reguliarūs skrydžiai tarp Latvijos sostinės ir Kinijos miestų
                                        taps įmanomi tik baigus ilginti Rygos oro uosto pakilimo-nusileidimo taką ir taip atsiradus galimybei aptarnauti didžiuosius lėktuvus.
                                        Uosto vadovo manymu, tikėtina, jog dar šiemet tiesioginių
                                        skrydžių iš Rygos bus pasiūlyta ir kokią kitą tolimąją Azijos šalį,
                                        pavyzdžiui Malaiziją.
                                        Šiuo metu oro linijos Latvijos sostinę jungia su 67 miestais.


                                        info: bns

                                        Comment


                                          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                          Ryga nesnaudžia:

                                          Didžiausias Baltijos valstybėse Rygos oro uostas derasi du pagrindinėmis Kinijos aviakompanijomis dėl reguliarių skrydžių atidarymo.
                                          "Šiuo metu lygiagrečiai deramasi su keliomis Kinijos oro linijų
                                          bendrovėmis. Derybos nelengvos, tačiau artimiausiu metu gali pavykti pasiekti teigiamų rezultatų", - sakė Rygos oro uosto valdybos pirmininkas K. Peteras.
                                          Reguliarūs skrydžiai tarp Latvijos sostinės ir Kinijos miestų
                                          taps įmanomi tik baigus ilginti Rygos oro uosto pakilimo-nusileidimo taką ir taip atsiradus galimybei aptarnauti didžiuosius lėktuvus.
                                          Uosto vadovo manymu, tikėtina, jog dar šiemet tiesioginių
                                          skrydžių iš Rygos bus pasiūlyta ir kokią kitą tolimąją Azijos šalį,
                                          pavyzdžiui Malaiziją.
                                          Šiuo metu oro linijos Latvijos sostinę jungia su 67 miestais.


                                          info: bns
                                          Man tai patinka Susisiekimo ministerijos argumentai - tipo VNO dirba pelningai, reiškias vadovavimas geras. Jeigu kažkokia aviakompanija pati pasisiule skraidyt į VNO - reiškias čia oro uosto pasiekimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X