Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
    Geros naujienos, pagaliau Šiaurės Lietuvos gyventojai galės nebeskubėti į Rygą ir padės iškilti ne kokiam AirBaltic'ui, o mūsų aviakompanijoms
    Tai, ką prieš taisydamas buvai parašęs, geriau skambėjo. Aišku, kad dar neaišku kas tam oro uoste bus ir kokios bus jo apimtys. Jei bus koks normalesnis, tai neabejoju, kad ir AirBaltic ten eis ir FlyLal. Tačiau manau, kad Ryanair ten bus pagrindinis, kuris visus gyvulius perveš. Galvoju, kad šis oro uostas galėtų iškilti, jeigu pritrauktų EasyJet avialinijas. Tai nebūtų pati geriausia naujiena kitoms Lietuvos avialinijų kompanijoms, tačiau galbūt jie pasistemptų, nes asmeniškam man šiuo metu flylal juoką kelia. Dar geriau būtų, kad EasyJet ateitų į Vilnių.
    Vilnius yra nuostabus!

    Comment


      Parašė baltic Rodyti pranešimą
      Tai nebūtų pati geriausia naujiena kitoms Lietuvos avialinijų kompanijoms, tačiau galbūt jie pasistemptų, nes asmeniškam man šiuo metu flylal juoką kelia.
      Šiuo atveju vieno iš flylal atstovų pasakyti žodžiai, jog oro uostai su savo infrastruktūra nieko nereikškia, jei nepritraukiamos oro kompanijos, yra tiesa.
      Ir iš tokių ambicijų galima juoktis.
      Lietuvoj tik vienam oro uoste daugmaž skrydžių jau yra kažkiek. O kiti du pustuščiai stovi.
      Niek į tą ketvirtą neis.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Kita vertus - VNO ilgą laiką buvo vienintelis turintis nors šiokią tokią infrastruktūrą keleiviams aptarnauti ...
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Atgijo Palangos oro uostas

          Atgijo Palangos oro uostas



          Alvydas ZIABKUS
          LR korespondentas
          2008-05-19

          Šiuo metu Palangos oro uostas per savaitę priima 21 lėktuvą. Bendrovės „flyLALLithuanian Airlines“ orlaiviai pradėjo skraidyti reguliariais maršrutais iš Palangos į Dubliną ir Londoną.

          Praėjusį penktadienį iš kurorto į Dubliną išskrido beveik pilnas 120 vietų orlaivis „Boeing 737-500“.

          Į atskridusį iš Vilniaus lėktuvą Palangoje įsėdo daugiau nei 80 keleivių.

          Apie 70 procentų bilietų išpirkta ir į šeštadienį ryte iš Palangos į Londono Stanstedo oro uostą skrisiantį lėktuvą.

          „Toks pirmųjų reisų užimtumas liudija, kad šis maršrutas šalies vakarų regione buvo laukiamas ir bus populiarus ateityje“, – sakė aviakompanijos „flyLAL“ komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė.

          Nors į Dubliną skrendantis lėktuvas iš Vilniaus pakyla pustuštis, „flyLAL“ atstovai teigė, kad skraidinti keleivius iš sostinės tik į Palangą neapsimoka.

          Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas sakė, kad tarptautiniu reisu vietinių keleivių skraidinti negalima dėl būtinų muitinės ir pasienio procedūrų.

          lrytas.lt
          Vilnius yra nuostabus!

          Comment


            idomu ar ilgam, tikriausiai ziemos sezonui taip ir nuims siuos skrydzius....

            Comment


              Nebutinai. UK yra kryptis, kuri nera taip itakojama sezonu, kaip kokia ispanija. Manau, kad ziemos metu skrydis bus paliktas, bet beabejo bus atsizvelgta i lektuvu uzimtuma

              Comment


                Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                idomu ar ilgam, tikriausiai ziemos sezonui taip ir nuims siuos skrydzius....

                Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                Nebutinai. UK yra kryptis, kuri nera taip itakojama sezonu, kaip kokia ispanija. Manau, kad ziemos metu skrydis bus paliktas, bet beabejo bus atsizvelgta i lektuvu uzimtuma
                Na nežinau... pagal flylal.com - tai paskutinis lėktuvas iš Palangos į Dubliną išskrenda rugsėjo 12, o į Londoną rugsėjo 13. Vėlesnėm datom nusipirkti negalima (nors vasaros sezonas baigiasi spalio 28).
                Tad panašu, kad skrydžiai bus nuimti (kaip visada).... nors kas čia žino...

                Comment


                  Šiandien labai žemai, virš galvos vis zyzė ir zyzė kažkoks paukštukas, neapsikentęs pasiemiau fotoaparatą su įspūdingu 18-55mm teleobjektyvu ir nupyškinau jį. Taip jam ir reikia.












                  Comment


                    grazus lektuviukas, kiek ten ratu aplink EYVI sukinejo jis? jei ne viena gal pratybos pilotu buvo?...

                    Comment


                      Nu paimtų kai žmonės ir turbinas teisinga spalva nudažytų. Negi taip sunku.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Sveiki, Aurelos Boeing 757 LY-SKR vakar atliko "touch and go" praktiką ir apsuko maždaug 25 ratus. Tokiu būdu nauji pilotai mokosi vizualiai užeidinėti į taką ir tupdyti lėktuvą. Su tokiu pat įspūdingu teleobjektyvu 18-55mm šiek tiek pafotkinau:




                        Paskutinis taisė Arvydas; 2008.05.22, 17:24.
                        My photos at [url=http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=30244]JetPhotos.net[/url] and [url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Arvydas%20Cetyrkovskis]Airliners.net[/url]

                        Comment


                          vauvavyva...

                          Comment


                            Grazios nuotraukos, aciu, jei galesite daugiau pafotkinkite, norisi paziureti lektuvu
                            P.S. Paskutine nuotrauka man labai patiko, nice
                            Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.05.22, 22:33.

                            Comment


                              Zinoma ne mano nuotrauka...



                              Daugiau... http://www.jetphotos.net/showphotos.php?airline=Aurela

                              Comment


                                Flylal pagaliau turi b757, macia sitam saite: http://www.lt-vacc.org/forumas/viewtopic.php?f=8&t=1134
                                cia rasit nautrauku sio grazuolio
                                Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.05.23, 10:37. Priežastis: ne ta adresa buvau uzdejes :)

                                Comment


                                  „flyLAL“ lėktuvų parką papildė modernusis „Boeing 757-200“

                                  O stai cia Straipnis is Lietuvos Ryto:

                                  Lietuvos skrydžių bendrovė „flyLAL“, plėsdama savo lėktuvų parką, įsigijo vieną moderniausių Baltijos šalyse orlaivių „Boeing 757-200“. Pasak „flyLAL“ vadovų, tai daugiausia keleivių galintis skraidinti bendrovės lėktuvas.

                                  Bendrovės generalinis direktorius Vytautas Kaikaris teigė, kad „Boeing 757-200“ lėktuve sumontuoti patikimi „Rolls-Royce“ RB211-535 varikliai. "Keleivių salonas atitinka ne tik techninius, bet ir naujausius dizaino reikalavimus. Džiaugiamės ir didžiuojamės, galėdami mūsų keleiviams pasiūlyti labai modernų lėktuvą", - teigė vadovas.

                                  Keleiviai sėdės patogesnėse sėdynėse, kurių ergonominės savybės leis nepavargti ilgų skrydžių metu. Naujajame lėktuve įrengtos erdvesnės rankiniam bagažui skirtos lentynos. Keleivių salone yra sumontuoti ekranai ir moderni vaizdo sistema, suteiksianti galimybę rodyti pramoginius filmus ir kitą vaizdinę informaciją.

                                  Bendrovės pranešime spaudai rašoma, kad „flyLAL“ įsigytas lėktuvas atitinka visus Europos Sąjungos keliamus skrydžių saugos reikalavimus. Be to, šito tipo lėktuvas yra sertifikuotas vykdyti ETOPS skrydžius (angl. Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards) – tai leidžia šiam lėktuvui saugiai skristi ilgesnių atstumų maršrutais.

                                  Pasak „flyLAL“ vadovo, šis orlaivis bus naudojamas tolimiesiems „flyLAL“ skrydžiams. Į pirmąjį reisą iš Lietuvos orlaivis pakils birželio 3 dieną skrydžiui į Antaliją kelionių agentūros „Tez Tour“ užsakymu. Planuojami tolimiausi skrydžiai – į Afrikos žemyną.

                                  „flyLAL“ vadovas V.Kaikaris taip pat teigė, kad Lietuvos skrydžių bendrovė užsibrėžė tikslą 2008 metais turėti 16 orlaivių. Tokiam parkui aptarnauti pasitelkiamas geriausias Baltijos šalyse lėktuvų techninio aptarnavimo centras, jau 17 metų atliekantis „Boeing“ lėktuvų techninę priežiūrą.

                                  Gali skristi 7000 km

                                  „Boeing 757-200“ yra populiarios 757/767 vidutinio dydžio lėktuvų šeimos narys. Dviejų variklių keleiviniame laineryje panaudota pažangesnė technologija, leidžianti itin efektyviai naudoti degalus, sumažina triukšmo kiekį, padidinti keleivių komfortą ir lėktuvo valdymą.

                                  „Boeing 757“ buvo pirmas „Boeing“ orlaivis, kurio varikliai pagaminti ne JAV – varikliai pagaminti „Rolls-Royce“ ir „Pratt & Whitney“ įmonėse. Variklių specifinės savybės, suderintos su nauju sparnų dizainu, suteikė 757 modeliui geresnių aerodinaminių savybių ir padarė šį modelį vienu iš tyliausių ir efektyviausiai degalus naudojančių lainerių pasaulyje.

                                  Dėl naujo sparnų dizaino sprendimo lėktuvui reikia mažesnės variklių jėgos pakilimui ir nusileidimui. Be to, „Boeing 757“ greičiau pasiekia reikiamą skrydžio aukštį nei daugelis kitų lėktuvų.

                                  Orlaivio valdymo kabinoje, sukurtoje dviems įgulos nariams, sumontuota elektroninė valdymo įranga ir displėjai. Kompiuterinė sistema leidžia automatiškai valdyti ir kontroliuoti skrydį nuo pakilimo iki Visiškai pakrautas orlaivis be nusileidimo gali nuskristi apie 7000 km. Maksimalus greitis – 914 km/h, ekonominis greitis – 850 km/h. Lėktuvo svoris 99,8 tonos, pakrautas jis gali sverti iki 115,6 tonos. Sparno ilgis – 38,05 m Sparnų plotas sudaro 181 kv.m. Lėktuvo ilgis – 47,32 m, lėktuvo aukštis - 13,6 m. Plotis lėktuvo viduje – 3,5 m, plotis išorėje – 3,7 m. Lėktuvas sudarytas iš 626 000 dalių, lėktuve yra 600 000 varžtų. Orlaivyje sumontuotų laidų ilgis – 100 km.

                                  Pasaulyje yra viso labo 7 lėktuvų modeliai, kurių pagaminta po 1000 lėktuvų. „Boeing 757“ yra vienas iš šio septintuko. Iš viso yra pagaminta 1050 „Boeing 757“ lėktuvų, 2007 metų duomenimis, pasaulyje yra eksploatuojama 1019 šio modelio lėktuvų. 2007 m. 64 proc. „Boeing 757“ orlaivių buvo naudojami JAV vežėjų. Didžiausias vežėjas „American Airlines“ 2007 m. turėjo 141 „Boeing 757“ lėktuvą.

                                  „Boeing 757“ yra vienas iš aukščiausiai pasaulyje įvertintų „Boeing“ modelių. JAV karinės oro pajėgos (United States Air Force), skraidinančios aukščiausius valstybės vadovus, „Boeing 757“ naudoja JAV viceprezidento kelionėms: „Boeing 757“ vadinamas „Air Force Two“ – t.y. antruoju JAV lėktuvu, po prezidentinio lėktuvo. Šiuo lėktuvu skraido ir JAV prezidento žmona, kabineto nariai bei JAV Kongreso nariai. Be to, JAV karinės oro pajėgos naudoja dar 4 „Boeing 757“ lėktuvus svarbiems valstybės asmenims skraidinti.

                                  Karališkosios Naujosios Zelandijos oro pajėgos turi 2 „Boeing 757“ lėktuvus svarbių valstybės asmenų skrydžiams. Argentinoje ir Meksikoje šis lėktuvas naudojamas kaip prezidentinis lėktuvas. Saudo Arabijoje karališkoji šeima šio modelio lėktuve įrengė skraidančią karališkąją ligoninę. Garsios JAV komandos „Portland TrailBlazers“ ir „Seattle Seahawks“ įsigijo „Boeing 757“ kaip nuosavus komandų lėktuvus.

                                  Comment


                                    Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                                    O stai cia Straipnis is Lietuvos Ryto:
                                    Delfi jau ir nuotraukas įdėjo

                                    Comment


                                      Mane kiek supainiojo delfi pateikta kaina: Jie raso, kad uz lektuva LAL sumokejo 50 mln. LTL. O Aurela uz toki pati kartais ne 100 mln. LTL sumokejo????

                                      Comment


                                        Į pirmąjį reisą iš Lietuvos orlaivis, kuriame pakils birželio 3 d. skrydžiui į Antaliją kelionių agentūros „Tez Tour“ užsakymu. Planuojami tolimiausi skrydžiai – į Afrikos žemyną, teigiama bendrovės pranešime.

                                        Šiemet Lietuvos bendrovė planuoja skraidinti dvigubai daugiau keleivių nei pernai – iki 1 mln., kitais metais – apie 1,5 mln., o 2010 m. – per 2 mln.
                                        Verslo zinios

                                        Comment


                                          Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                                          Mane kiek supainiojo delfi pateikta kaina: Jie raso, kad uz lektuva LAL sumokejo 50 mln. LTL. O Aurela uz toki pati kartais ne 100 mln. LTL sumokejo????

                                          TheNewYork_er , tu manai kad netiksle kaina norode delfis? mano nuomone gali buti kad teisingai viskas, Aurelos b757 2000 - uju metu, o FlyLAL'o '94 metu, tai gali buti kad pigiau kainavo, zinoma aurelos 100mln. kainavo tai tiesa, tikuosi as tavo minti teisingai supratau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X