Vilnius, vasario 21 d. (BNS). Didžiausia Lietuvoje vietos kapitalo
skrydžių bendrovė "flyLAL - Lithuanian Airlines", pakeitusi kainodarą ir
atpiginusi skrydžius, jau vasario mėnesį tarptautiniame Vilniaus oro uoste
ketina pasiekti pirmąją pergalę prieš Latvijos konkurentę "airBaltic".
Lyderės pozicijas Vilniuje šiemet planuojanti atsikovoti Lietuvos
bendrovė prognozuoja, kad, nepaisant galimo ekonomikos lėtėjimo, metai jai
turėtų būti sėkmingi, nes yra sąlygos plėsti skrydžių geografiją ir
pritraukti daugiau klientų.
"Kol kas galutinių skaičių dar neturime, tačiau, preliminariais
duomenimis, sausio mėnesį iš Vilniaus skraidinome tik apie 1 tūkst. keleivių
mažiau negu "airBaltic". Realu, kad vasario mėnesį ją aplenksime", -
ketvirtadienį žurnalistams sakė avialinijų "flyLAL" generalinis direktorius
Tadas Pukšta.
Jo teigimu, šiemet vasaros sezono bilietai yra 10-15 proc. pigesni negu
per vasaros sezoną 2007-aisiais.
"Savo klientams mes siekiama būti avialinijomis "be siurprizų",
nedangstyti jokių papildomų mokesčių. Sėkmingai įžengėme į pigių bilietų
segmentą ir dabar matome, kad mūsų siūlomos kainos yra patrauklesnės tiek
palyginti su "airBaltic", tiek su Airijos pigių skrydžių įmone "Ryanair", -
sakė T.Pukšta.
Pasak jo, atnaujintas "flyLAL" avialinijų portalas yra draugiškas
klientui, tačiau toliau bus modernizuojamas, nes įmonė ketina pasiūlyti
daugiau naujų paslaugų - automobilių nuomą, nakvynes viešbučiuose.
"Konkurencija tarp avialinijų yra labai didelė, o bilietų kainų lygis -
dabar labai patrauklus. Nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti kainas, tačiau
aišku, kad jos turės stabilizuotis, kadangi kaštai, ypač kurui, auga", -
sakė T.Pukšta.
Anot jo, "flyLAL - Lithuanian Airlines" įvertino, kad Lietuvos ekonomikos
augimas gali sulėtėti, tačiau didesnės teigiamos įtakos turės tai, kad
Vilniaus oro uostas turi naują keleivių terminalą, tinkamą tranzitiniams
skrydžiams.
"Žmonių pajamos yra padidėję, jie yra linkę rinktis patrauklius
pasiūlymus ir keliauti", - sakė T.Pukšta.
Jo teigimu, akcijos yra populiarios, o pigių bilietų į įvairias kryptis
praktiškai turima visą sezoną.
"Galbūt tai nebus bilietai populiariausiems maršrutams ir laikui, nes jie
yra išperkami pirmiausiai, bet nusipirkti maža kaina bilietų galima", - sakė
avialinijų vadovas.
Apytiksliai skaičiuojama, kad 700 kilometrų skrydis kainuoja apie 10
tūkst. litų, tačiau kaštai svyruoja net nuo oro sąlygų - juos didina ir tai,
jei lėktuvas skrenda prieš vėją. Skrydis apsimoka, jei lėktuvo krėslų
užimtumas viršija 70 procentų.
Šiemet avialinijos "flyLAL" ketina perskraidinti apie 1 mln. keleivių,
arba dvigubai daugiau negu prieš metus.
"flyLAL - Lithuanian Airlines", preliminariais duomenimis, pernai
nuostolius sumažino maždaug dvigubai - iki 8,4 mln. litų. Ambicingą plėtrą
planuojančios avialinijos šiemet numato nuostolių nebepatirti, o 2009 metais
- uždirbti pelno.
Avialinijos "flyLAL" priklauso grupei "flyLAL Group", kurios akcininkės
bendrovės "ŽIA valda" (45 proc.), "Indeco" (30 proc.) ir "Sanitex" (25
proc.). Konkurencijos taryba vasario mėnesio viduryje Kauno "Sanitex" leido
perimti iki 100 proc. avialinijų bendrovės akcijų.
verslas@bns.lt
skrydžių bendrovė "flyLAL - Lithuanian Airlines", pakeitusi kainodarą ir
atpiginusi skrydžius, jau vasario mėnesį tarptautiniame Vilniaus oro uoste
ketina pasiekti pirmąją pergalę prieš Latvijos konkurentę "airBaltic".
Lyderės pozicijas Vilniuje šiemet planuojanti atsikovoti Lietuvos
bendrovė prognozuoja, kad, nepaisant galimo ekonomikos lėtėjimo, metai jai
turėtų būti sėkmingi, nes yra sąlygos plėsti skrydžių geografiją ir
pritraukti daugiau klientų.
"Kol kas galutinių skaičių dar neturime, tačiau, preliminariais
duomenimis, sausio mėnesį iš Vilniaus skraidinome tik apie 1 tūkst. keleivių
mažiau negu "airBaltic". Realu, kad vasario mėnesį ją aplenksime", -
ketvirtadienį žurnalistams sakė avialinijų "flyLAL" generalinis direktorius
Tadas Pukšta.
Jo teigimu, šiemet vasaros sezono bilietai yra 10-15 proc. pigesni negu
per vasaros sezoną 2007-aisiais.
"Savo klientams mes siekiama būti avialinijomis "be siurprizų",
nedangstyti jokių papildomų mokesčių. Sėkmingai įžengėme į pigių bilietų
segmentą ir dabar matome, kad mūsų siūlomos kainos yra patrauklesnės tiek
palyginti su "airBaltic", tiek su Airijos pigių skrydžių įmone "Ryanair", -
sakė T.Pukšta.
Pasak jo, atnaujintas "flyLAL" avialinijų portalas yra draugiškas
klientui, tačiau toliau bus modernizuojamas, nes įmonė ketina pasiūlyti
daugiau naujų paslaugų - automobilių nuomą, nakvynes viešbučiuose.
"Konkurencija tarp avialinijų yra labai didelė, o bilietų kainų lygis -
dabar labai patrauklus. Nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti kainas, tačiau
aišku, kad jos turės stabilizuotis, kadangi kaštai, ypač kurui, auga", -
sakė T.Pukšta.
Anot jo, "flyLAL - Lithuanian Airlines" įvertino, kad Lietuvos ekonomikos
augimas gali sulėtėti, tačiau didesnės teigiamos įtakos turės tai, kad
Vilniaus oro uostas turi naują keleivių terminalą, tinkamą tranzitiniams
skrydžiams.
"Žmonių pajamos yra padidėję, jie yra linkę rinktis patrauklius
pasiūlymus ir keliauti", - sakė T.Pukšta.
Jo teigimu, akcijos yra populiarios, o pigių bilietų į įvairias kryptis
praktiškai turima visą sezoną.
"Galbūt tai nebus bilietai populiariausiems maršrutams ir laikui, nes jie
yra išperkami pirmiausiai, bet nusipirkti maža kaina bilietų galima", - sakė
avialinijų vadovas.
Apytiksliai skaičiuojama, kad 700 kilometrų skrydis kainuoja apie 10
tūkst. litų, tačiau kaštai svyruoja net nuo oro sąlygų - juos didina ir tai,
jei lėktuvas skrenda prieš vėją. Skrydis apsimoka, jei lėktuvo krėslų
užimtumas viršija 70 procentų.
Šiemet avialinijos "flyLAL" ketina perskraidinti apie 1 mln. keleivių,
arba dvigubai daugiau negu prieš metus.
"flyLAL - Lithuanian Airlines", preliminariais duomenimis, pernai
nuostolius sumažino maždaug dvigubai - iki 8,4 mln. litų. Ambicingą plėtrą
planuojančios avialinijos šiemet numato nuostolių nebepatirti, o 2009 metais
- uždirbti pelno.
Avialinijos "flyLAL" priklauso grupei "flyLAL Group", kurios akcininkės
bendrovės "ŽIA valda" (45 proc.), "Indeco" (30 proc.) ir "Sanitex" (25
proc.). Konkurencijos taryba vasario mėnesio viduryje Kauno "Sanitex" leido
perimti iki 100 proc. avialinijų bendrovės akcijų.
verslas@bns.lt
Comment