Parašė groundzer
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos giliavandenis uostas
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątai jau per sąsiaurius eina maksimum su 13m grimzle, nes kaip sakai dėl klirenso gali siekti dugną
Comment
-
Giliavandenis uostas - ties Klaipėda arba Būtinge
Klaipėdos giliavandenis uostas gali atsirasti prie Klaipėdos arba Būtingės, trečiadienį informavo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Anot jo, šiuo metu už Europos Sąjungos lėšas rengiama jau antroji giliavandenio uosto galimybių studija ir dar šiais metais konsultantai siūlys keletą vietų, kuriose uostas galėtų atsirasti. E. Masiulis informavo, kad Ministrų Kabinetas pakoregavo Vyriausybės nutarimą ir įpareigojo Susisiekimo ministeriją iki 2011-ųjų liepos 1 dienos patvirtinti Klaipėdos giliavandenio uosto statybos veiksmų planą.
E. Masiulio teigimu, planuojama, kad jau šių metų pabaigoje bus baigtos galimybių studijos, tikimasi pereiti prie konkretaus techninių sprendimų įgyvendinimo plano.
"Iki kitų metų liepos mėnesio tokį planą turėsime, tada bus galima jau konkrečiai kalbėti apie investicijas", - žurnalistams po Vyriausybės posėdžio komentavo susisiekimo ministras.
Comment
-
Giliavandenį uostą siūloma statyti palei molą
Ateityje, kai krovinių srautai viršys dabartinio uosto, turint omenyje ir Kiaulės Nugaroje pastatytas krantines, pajėgumus, t. y. 2020-2030 metais jau reikės ir išorinio (giliavandenio) uosto. Jį statyti minėto konsorciumo konsultantai siūlo ties Melnrage, tačiau tai nebūtų jūroje supilta sala, kaip 2004 metais siūlė japonai.
Comment
-
Dujų terminalas stabdytų uosto plėtrą
http://www.ve.lt/naujienos/jura/duju...575059/,page.3
Plačiau apie uosto plėtrą ir dujų terminalą.
Comment
-
2011-04-19, 10:00
Lietuva ieškos investuotojo giliavandenio uosto statybai
Naują išorinį giliavandenį uostą Lietuva planuoja statyti vadovaudamasi viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės principu – už privačias lėšas. Uostą valdysiantis operatorius padėtų pritraukti naujų krovinių srautą.
Šią savaitę būsimo uosto koncepciją susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas Pekine pristatys Kinijos transporto ministerijos ir verslo atstovams. Šios šalies įmonės yra vertinamos kaip vienos iš potencialių investuotojų.
Kadangi Lietuva negali skirti pakankamai naujo uosto statybai reikalingų lėšų, Susisiekimo ministerija ieškos koncesininko, kuris finansuotų uosto statybą ir taptų jo operatoriumi. Pasibaigus koncesijos sutarčiai uosto infrastruktūra būtų perduota valstybei.
Comment
-
Siūlomos trys išorinio Klaipėdos uosto alternatyvos
Konsultantai nagrinėja tris alternatyvius išorinio uosto vietos variantus - Klaipėda-Melnragė, Palanga-Šventoji-Būtingė ir dabartinio Klaipėdos uosto pietinė dalis.
Pietinės uosto dalies plėtra yra ribotas ir tarpinis variantas, nes ateityje nepatenkintų visų uosto poreikių pagal optimistinį scenarijų. Jeigu Kiaulės Nugaroje atsirastų suskystintų dujų terminalas, tokiu atveju ši plėtra būtų dar labiau apribota. Todėl konsultantai siūlo nagrinėti šio varianto kombinacijas su kitais dviem variantais.
Vertinant neigiamą poveikį aplinkai, konsultantų manymu, jis mažiausias būtų ties Melnrage ir Būtinge. Vertinant techniniu požiūriu, t. y. statybos sąlygas, geriausias būtų Klaipėdos-Melnragės variantas, antroje vietoje - Būtingės, trečioje - Palanga-Šventoji. Būtingės atveju plėtra būtų sudėtinga, nes reikėtų naujos infrastruktūros. Vystant Klaipėdos uosto pietinę dalį, pasak konsultantų, tai būtų natūrali plėtra.
Comment
-
Giliavandenis uostas: linkstama prie Būtingės
Paskutiniame savo posėdyje Uosto taryba nusprendė, kad tinkamiausias variantas išoriniam uostui vis dėlto yra Būtingė. Tad Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau įpareigojo užsienio konsultantus pradėti tokio uosto statybos poveikio aplinkai vertinimą. Nors manoma, kad šio vertinimo išvados bus teigiamos, tai esą dar nereiškia, kad jau priimtas galutinis sprendimas, jog uostas Būtingėje ir bus statomas.
Žinia, konsultantai nagrinėjo tris alternatyvius išorinio uosto vietos variantus - Klaipėda-Melnragė, Palanga-Šventoji-Būtingė ir dabartinio Klaipėdos uosto pietinė dalis. Nors konstatuota, kad vertinant statybos sąlygas geriausias būtų Melnragės variantas, dabar jau kalbama, kad Būtingės variantas nekainuotų labai ženkliai brangiau nei Melnragės.
Comment
-
Netiketas sprendimas
Giliavandenį uostą statys Būtingėje
<...>
Giliavandenio uosto statyba Būtingėje, pirminiais skaičiavimais, kainuotų 4,2 mlrd. litų, o Melnragėje – apie 3,8 –mlrd. litų. Būtingėje jūra seklesnė, ją reikėtų labiau gilinti, tačiau su Palangos savivaldybe projektą suderinti tikimasi daug lengviau negu su uosto plėtrai į Melnragės pusę prieštaraujančia Klaipėdos visuomene.
<...>Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
/\ O Liepojos uostas netiktu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ O Liepojos uostas netiktu?Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą...čia Lietuvos projektas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTaip, bet jis yra fantastinis, o Liepojos realus...Paskutinis taisė Lavonbatis; 2011.09.17, 16:18.
Comment
-
Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą...kuo Liepojos realesnis nei butingės?...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTuo kad jis jau yra, tik reikia modernizacijos siek tiek, kas yra pigiau nei statyti nauja vos 60 km nuo esamo...
Comment
-
/\ o kam mum lenkai su savo Orlenu Mazeikiuose? Ten kur moka skaiciuoti pinigus, apie politika primirsama...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ o kam mum lenkai su savo Orlenu Mazeikiuose? Ten kur moka skaiciuoti pinigus, apie politika primirsama...
Comment
Comment