Pastatas tai tikrai labai kuklus. Vaizdo negadins, bet vizitinė kortelė irgi nebus. Reikės Klaipėdai kažką naujo sugalvoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas
Collapse
X
-
-
-
Keleivių terminalas: kompromisai rasti
Po Uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo žaibų, kad gali būti stabdomos būsimojo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo (KKKT) krantinių statybos, jo ir terminalą valdančios "Achemos" grupės prezidento Bronislovo Lubio susitikimo metu buvo pasiektas abi puses tenkinantis kompromisas.
Žinia, Uosto direkcijos vadovas buvo išsakęs pretenzijų dėl to, jog iki šiol nėra aiškumo, ar į KKT bus pritraukta naujų laivybos bendrovių, taip pat keltas klausimas dėl terminalui būtinos suprastruktūros įrengimo terminų.
"Dar 2007-aisiais buvo nuspręstą terminalui reikalingą infrastruktūrą įrengti dviem etapais. Pirmojo metu įrengti pirsą, antrojo - krantines. Iki šiol buvo tokia situacija, kad terminalo operatorius projektavo darbus taip, kad teritorija būtų pradėta naudoti tik įgyvendinus abu statybų etapus. O tai reiškia, kad kuriam laikui būtų įšaldytos ir jokios naudos neduotų 75 milijonų litų dydžio valstybės investicijos.
B. Lubys sutiko, kad šie direkcijos reikalavimai yra logiški. Tad nuo šiol terminalas keis savo planus taip, kad pirsas galėtų pradėti funkcionuoti kai tik bus baigtos jo statybos", - sakė E. Gentvilas.
Anot jo, "Achemos" prezidentas taip pat pažadėjo, kad iki metų galo KKKT jau pateiks su iki šiol į Klaipėdą neplaukiojančiomis laivybos kompanijomis pasirašytų ketinimų protokolus.
Tema turbūt labiau tiktų kitoje skiltyje, nes panašu, kad bus eilinis uosto terminalas, o "architektūrinė" dalis baigėsi projektų konkursu...deja.
Comment
-
-
Keleivių ir krovinių terminalas vilioja keltų linijas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/kele...inijas-641723/
Comment
-
Pajudėjo keleivių terminalo suprastruktūros reikalai
UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo (KKKT) generalinis direktorius Benediktas Petrauskas pirmadienį spaudos konferencijoje pranešė, kad šių metų pabaigoje numatoma pradėti terminalo suprastruktūros statybos darbus. Į ją ketinama investuoti 70 mln. Lt. Pradėti eksploatuoti naują terminalą visu pajėgumu žadama 2013 metų gegužės pabaigoje.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPajudėjo keleivių terminalo suprastruktūros reikalai
Atvaizdas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/paju...ikalai-642433/
Comment
-
Parašė Dainiulis Rodyti pranešimąManau geriau turėti sutvarkytą šiuolaikinį terminalą, kurio nauda bus žymiai didesnė negu tai kas ten yra dabar.DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąTai kas be ko ir taip aišku, tačiau visada norisi kažko išradingesnio. Objektas vis dėl to vienintelis toks Lietuvoje, o architektūra, tai banalybė, , bet džiugu vis vien, aišku, kad ir tiek.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Dar vyksta jei vyksta apskritai diskusijos dėl Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos finansavimo šaltinių. Dabar jau galutinai paaiškėjus šio terminalo vizijai, visiškai aišku, kad miestas tam neturėtų išleisti nei cento, o visokeriopai spausti kuo greičiau pradėti rekonstrukcijos darbus.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTaip sakant "slava bogu", kad rankovės numatomos.
Comment
-
Parašė ValdasJ Rodyti pranešimąMakete rankovių nėra, tik dengtas tiltas per geležinkelį. Nuo to mažesniojo pastatėlio iki keltų dar geras gabalas ėjimo. Anksčiau Lazo pateiktas vaizdas:
Atvaizdas
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Verslas valstybės lėšomis?
Uosto vadovas metė akmenuką į statomo Keleivių krovinių terminalo daržą - esą direkcijos juntamas spaudimas pasirašyti dvišalę sutartį primena metų senumo klausimą, kokia laivybos kompanija taps terminalo operatore.
Viliamasi, kad naujas rinkos žaidėjas didintų Klaipėdos uosto potencialą, tačiau pernai, anot E. Gentvilo, nuskambėjo mintis, jog terminalo operatorė galėtų tapti "DFDS Seaways". Šis pasvarstymas uosto vadovo nenudžiugino, maža to, jo teigimu, situacija kvepia prokuratūra.
"Nejau direkcija investuos apie 170 milijonų litų, skaičiuojant su visomis papildomomis išlaidomis, vien tam, kad "DFDS Seaways" iš Tarptautinės jūrų perkėlos persikeltų į naujai statomą terminalą, šitaip pagerindama savo veiklos sąlygas? "Biznis" negali būti daromas valstybės lėšomis.
Dvišalės sutarties projektas parengtas, bet mes paprašėme, kad terminalas pateiktų deklaraciją apie turimą ketinimų protokolą su kita laivybos kompanija. Praėjo dešimt dienų - terminalas tokios deklaracijos nepateikė. Nuogąstauju, kad rasti partnerių jie nesugeba, ir nieko naujo uoste, kalbant apie ro-ro linijas, neturėsime", - kalbėjo E. Gentvilas, pridūręs, kad dabartinės investicijos jau padidino Keleivių ir krovinių terminalo akcijų vertę, kuri pernai buvusi minimali.
Comment
-
Naujam uosto terminalui - Europos milijonai
Uosto direkcijos rizika nesulaukus sprendimo dėl Europos Sąjungos paramos skyrimo pradėti naujojo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūros statybas pasitvirtino - vien savo lėšomis jų finansuoti neteks. Trečiadienį Europos Komisija pranešė leidusi šiam objektui skirti 18 mln. eurų (62,15 mln. litų be PVM) subsidiją.
Pozityvia linkme, anot Uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo, juda ir naujų keltų linijų pritraukimo į šį terminalą klausimas, iki tol kėlęs jam nerimą.
Comment
Comment