cia detalaus plano maketas, i ji nereiktu per daug kreipt demesio... realiai galiu garantuot kad atrodys viskas kitaip...Kazkaip oficialiai nepaskelbia kuri is konkurso laimetoju pasirinko, nes buvo ju du(bent jau oficialiai).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas
Collapse
X
-
Keleivių ir krovinių terminalui skirta žemė
Vidmantas Matutis
Uostui bus perduoti dar beveik septyni hektarai žemių.
Vyriausybė priėmė sprendimą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai Baltijos prospekte 40 perduoti naudoti 6,9529 hektaro žemės. Tai yra teritorija tarp Minijos, Dubysos, Nemuno ir Varnėnų gatvių.
Naujai prijungtos žemės reikalingos Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui. Sklype bus statomi keleivių aptarnavimo ir biuro pastatas, keleivių galerija, dengtas sandėlis ir kontrolės punktas.
Uosto direkcijos iš miesto savivaldybės perimta žemė bus išnuomota naują terminalą statančiai Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovei. Dabar ši bendrovė iš Uosto direkcijos nuomoja 6,3 hektaro teritoriją.
Prijungus šias žemes Uosto direkcijos turimi plotai sudarys 502,9813 hektaro. Taip pat uosto direkcija valdo 27176, 9283 hektarų akvatoriją, iš kurios 26547 hektarai sudaro uosto išorinis reidas, esantis jūroje. Uosto vidinio reido plotas yra 629, 9283 hektaro.
Dar liko 16,9673 hektarų uosto rezervinis plotas. Iš jų 9, 5673 hektaro skirti „Klaipėdos naftai“ plėsti, 2,5 hektaro teritorija šalia šiaurinio molo ir 4,9 hektaro teritorija tarp Nemuno ir Žalgirio gatvių.
Jau pradėtas rengti Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo krantinių projektas. Jį bendras Lietuvos ir Vokietijos konsorciumas padarys per penkis mėnesius. Per tris mėnesius bus parengtas geležinkelio viaduko Varnėnų gatvėje rekonstrukcijos projektas.
Dar nepradėti rengti Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektai. Projektuotojas konkurso būdu bus parinktas per tris mėnesius.
Terminalą planuota pastatyti iki 2009 metų vasaros.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės direktoriaus Benedikto Petrausko nuomone, dėl įvairių procedūrų terminalo nebeįmanoma pastatyti iki 2009 metų. Jo nuomone, reikėtų dėti visas pastangas, kad terminalas pradėtų veikti bent jau 2010 metų pavasarį.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
-
Keleivių ir krovinių terminalo statyba stringa
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16189077
Comment
-
Keleivių ir krovinių terminalo statyba stringa
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16189077
Vidmantas Matutis, "Klaipėda"
2008 kovo mėn. 4 d. 10:04
Valdžios stumiamo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statyba, kuri vertinama 250 mln. litų, toliau stringa. Pagal planą, kuris buvo parengtas prieš dvejus metus, naują terminalą šalia Antrosios Smiltynės perkėlos planuota pastatyti iki 2009 m. – Lietuvos tūkstantmečio minėjimo.
„Svajonė iki jubiliejaus pastatyti naują terminalą jau nuplaukė. Lieka 2010 m. pabaiga arba 2011 m. pradžia“, – kalbėjo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas.
Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius asmeniškai ėmėsi spartinti naujojo terminalo statybą. Vakar vykusiame terminalo statybos priežiūros grupės posėdyje jis paragino nevilkinti darbų, iš anksto įvertinti iškilti galinčias problemas. Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės bei Uosto direkcijos atstovai per mėnesį turi paruošti naują terminalo statybos grafiką.
Kol kas rengiami tik terminalo statybos projektai. Tačiau dar šiemet planuojama pradėti kai kuriuos darbus.
„Iki birželio 1 d. turi būti baigtas krantinių techninis projektas. Baigiantis metams tikimasi pradėti statyti Keleivių ir krovinių terminalo krantines. Tai truktų dvejus metus“, – apie perspektyvas pasakojo Uosto direkcijos infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas.
Kai kurie terminalo statybos projektai stringa. Vieno svarbiausių mazgų – Baltijos ir Minijos gatvių sankryžos – dokumentai dar net nepradėti rengti. Neatsirado projektavimo kompanijos, kuri imtųsi planų pertvarkyti sudėtingą sankryžą. Uosto direkcija įpareigota iš naujo skelbti konkursą.
„Keleivių ir krovinių terminalo statyba stringa ir dėl uosto rezervinėje teritorijoje gyvenančių žmonių. Papildomai reikės rengti Vyriausybės nutarimą, kad iš miesto būtų perimta terminalui statyti reikalinga likusi teritorijos dalis“, – aiškino B.Petrauskas.
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimąKeleivių ir krovinių terminalo statyba stringa
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16189077
Vidmantas Matutis, "Klaipėda"
2008 kovo mėn. 4 d. 10:04
Valdžios stumiamo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statyba, kuri vertinama 250 mln. litų, toliau stringa. Pagal planą, kuris buvo parengtas prieš dvejus metus, naują terminalą šalia Antrosios Smiltynės perkėlos planuota pastatyti iki 2009 m. – Lietuvos tūkstantmečio minėjimo.
„Svajonė iki jubiliejaus pastatyti naują terminalą jau nuplaukė. Lieka 2010 m. pabaiga arba 2011 m. pradžia“, – kalbėjo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas.
Kai kurie terminalo statybos projektai stringa. Vieno svarbiausių mazgų – Baltijos ir Minijos gatvių sankryžos – dokumentai dar net nepradėti rengti. Neatsirado projektavimo kompanijos, kuri imtųsi planų pertvarkyti sudėtingą sankryžą. Uosto direkcija įpareigota iš naujo skelbti konkursą.
„Keleivių ir krovinių terminalo statyba stringa ir dėl uosto rezervinėje teritorijoje gyvenančių žmonių. Papildomai reikės rengti Vyriausybės nutarimą, kad iš miesto būtų perimta terminalui statyti reikalinga likusi teritorijos dalis“, – aiškino B.Petrauskas.
Zeme is visu tu vertelgu nepaimta, krantines nesuprojektuotos, sankryza taip pat. Viskas vartaliojas toliau maketo lygy.
Jei jie nesugeba to nutarimo projekto parengt, tegu duoda dokumentus ir koks veiklesnis zmogus ji surasys, kazkokia nesamone, letapedziu saika.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Aptarti terminalo uoste statybų parengiamieji darbai
Trečiadienį Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Arvydo Vaitkaus vadovaujamas Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste statybos priežiūros komitetas aptarė vykdomus parengiamuosius terminalo statybų darbus.
Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko, šiuo metu rengiama teritorija būsimo terminalo statybai: rengiami žemėtvarkos projektai, ruošiamasi griauti statyboms trukdančius pastatus, iškelti laikinus metalinius garažus.
Patogiam keleivių ir krovinių judėjimui į naująjį terminalą užtikrinti numatomi transporto infrastruktūros gerinimo darbai – Baltijos prospekto sankryžų su Minijos gatve bei Šilutės ir Taikos prospektais rekonstravimas, specialaus privažiavimo kelio tiesimas, geležinkelio infrastruktūros tarp Varnėnų gatvės ir Baltijos prospekto tęsinio rekonstravimas.
S. Dobilinsko teigimu, šiuo metu rengiamas keleivių ir krovinių terminalo krantinės projektas. Liepos mėnesį planuojama paskelbti konkursą terminalo krantinės statybos darbams atlikti, o rudenį pradėti statybas.
Atsižvelgiant į atliekamų parengiamųjų darbų eigą, tikslinamas naujojo terminalo statybos priemonių plano projektas. Sutarta, kad patikslintas projektas Susisiekimo ministerijai bus pateiktas gegužės mėnesį.
Keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdos uoste bus pastatytas šalia antrosios Smiltynės perkėlos, teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio. Statybas, kurių vertė gali siekti daugiau kaip 250 mln. litų, numatoma finansuoti Europos Sąjungos sanglaudos fondo, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, valstybės ir privačiomis lėšomis.
"Vakarų ekspreso" inf.
www.ve.lt
Comment
-
Iš temos uostas.
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąUosto direkcija vilioja statybininkus
Konferencijoje pristatyti du projektai Klaipėdos uoste, kuriems statyti jau kitą mėnesį bus skelbiamas konkursas. Tai būsimo keleivių ir krovinių terminalo pirso ir krantinių statyba (viso projekto vertė - per 250 mln. litų) bei naujo pirso ir 66-67 krantinių rekonstrukcijos I etapo darbai jūrų krovos kompanijos "Bega" nuomojamoje teritorijoje (projekto vertė - per 140 mln. litų).
Comment
-
Jau ieško krovinių ir keleivių būsimajam terminalui
Vidmantas Matutis
Lietuvos tūkstantmečiui – 2009-iesiems žadėtas naujasis keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje bus pastatytas 2010 metų pabaigoje arba 2011 metų pradžioje. Jo statybos stringa dėl sunkiai rengiamų kai kurių projektų ir perimamų uosto rezervinių teritorijų.
Stringa dokumentų rengimas
Apie naujus statybos terminus prabilo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas. Jis nuolat dalyvauja prie Susisiekimo ministerijos įsteigtos šio terminalo statybos priežiūros grupės posėdžiuose, kurie vyksta kartą per mėnesį.
Paskutiniajame terminalo statybos priežiūros grupės posėdyje buvo akcentuota, kad jau šių metų rudenį gali būti pradėtos statyti terminalo krantinės. Manoma, kad statyba truks 24 mėnesius.
Jau baigiamas rengti ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos projektas. Statybos taip pat turėtų prasidėti šių metų rudenį, o baigtųsi 2010 metais.
Problemiškiausia yra Minijos gatvės ir Baltijos prospekto automobilių sankryžos su viaduku statyba. Neatsirado bendrovės, kuri norėtų rengti šios sankryžos projektą. Pakartotinai surengtas konkursas baigsis birželio 20 dieną. Jei bus pasirinkta projektuotojo kompanija, tikimasi, kad iki rudens bus parengtas projektas.
Sunkiai vyksta ir gyventojų iškeldinimas iš uosto rezervinės zonos. Terminalui statyti būtų prijungta apie 20 hektarų naujų teritorijų. Tose teritorijose yra ir privačių sklypų, ir neprivatizuotų teritorijų, ir gyventojų. Tariamasi, kad mieste bus statomas naujas daugiabutis, kur iš uosto rezervinės teritorijos būtų iškeldinti gyventojai. Kol neišspręsti teritoriniai reikalai, Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovė negali gauti sąvado tam, kad galėtų vykdyti projektavimo darbus.
Vokietijoje ieškojo partnerių
Nepaisant to, kad terminalas bus pastatytas tik po trejų metų, jau dabar svarstoma, kokios naujos keltų laivybos linijos į jį galėtų gabenti krovinius.
Prieš kurį laiką buvo teigiama, kad į naująjį terminalą iš Jūrų perkėlos galėtų būti permesta Klaipėdą ir Vokietijos Kylio uostą jungianti keltų laivybos linija. Tačiau vis labiau prabylama apie tai, kad į naująjį terminalą turėtų būti tiesiamos ir naujos keltų laivybos linijos.
„Būsimasis terminalas skirtas naujoms laivybos linijoms ir nekonkuruos su Jūrų perkėla. Jau dabar aktyviai ieškome laivybos partnerių“, - teigė B.Petrauskas.
Jis neseniai lankėsi Vokietijos Štralzundo, Rostoko ir Vismaro uostuose, kur domėjosi galimybėmis, kaip šie uostai galėtų priimti į Klaipėdą plaukiojantį keltą.
„Labiausiai patiko Rostoko galimybės. Organizavęs keltais gabenamų žmonių ir keleivių priėmimą nuo nulio, šiandien šis uostas, kurio krova panaši kaip ir Klaipėdoje, turi apie 60 procentų jūrų keltais gabenamų krovinių. Patiko ir pusiaukelėje tarp Rostoko ir Liubeko esantis sparčiai besivystantis Vismaras. Jį valdanti savivaldybė pernai nusprendė iki 2011 metų pastatyti modernų ro-ro terminalą“, - įspūdžiais dalijosi B.Petrauskas.
Pasigenda konkurencijos
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas taip pat mano, kad tarp Klaipėdos ir Rostoko galėtų būti atidaryta nauja keltų linija. Tą liniją galėtų aptarnauti ne dabar monopolį Klaipėdos uoste išlaikanti keltų laivybos kompanija „DFDS Lisco“, o kuri nors kita bendrovė.
Dabar Klaipėdos uoste pasigendama konkurencijos tarp laivybos linijų. Rostoko uosto administracijos Komunikacijų tarnybos atstovo Christian Hardt nuomone, jiems būtų labai naudinga, jei atsirastų nauja keltų laivybos linija į Klaipėdą. Pasiūlyta, kad dėl naujos linijos atidarymo geriausia būtų tartis su „Scandline“ kompanija.
Rostoko uostas turi labai geros patirties bendradarbiavime su skirtingomis keltų laivybos kompanijomis. Rostoką su Švedija, Latvija, Estija, Norvegija, Danija, kitais Vokietijos uostais ir Jungtinėmis Amerikos Valstijomis jungia laivybos kompanijų „Scandlines“, „TT-Line“, „Tallink“, „Finnlains“, „Norlines“, „UPM“ ir „Spliethof“ linijos. Jomis pernai gabenta 2,4 mln. keleivių ir daugiau kaip 16 mln. tonų krovinių. Į artimiausią Danijos Rothby uostą keltai plaukia 13 kartų per parą, kas dvi valandas. Automobilių iškrovimas ir pakrovimas trunka tik 15 minučių. Šia linija dažniausiai naudojasi lenkai, nuosavais automobiliais vykstantys į darbą Danijoje ir atgal.
www.kl.lt
08 06 16
Comment
-
Keleivių terminalas šiemet nebus pradėtas statyti
Dar pavasarį tikėtasi, kad šiemet rudenį bus pradėti naujo keleivių ir krovinių terminalo statybos darbai. Deja, dabar teigiama, esą būtų gerai, jei iki metų pabaigos būtų bent paskelbti konkursai rangovams parinkti. Priežastis - vėluoja projektuotojai.
Po vakar Susisiekimo ministerijoje vykusio Keleivių ir krovinių terminalo statybos Klaipėdos uoste priežiūros komiteto posėdžio UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo (KKKT) direktorius Benediktas Petrauskas teigė, jog jau daug kas padaryta, tačiau ne tiek, kad būtų galima skelbti statybos darbų rangovų parinkimo konkursą. Tad šiemet nei krantinės, nei geležinkelio viadukas per Varnėnų gatvę nebus pradėti statyti, nors jų projektai jau yra parengti ir šiuo metu vertinami ekspertų.
Trijų Baltijos prospekto sankryžų - su Minijos gatve, Šilutės plentu ir Taikos prospektu - rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai jau buvo pateikti, tačiau iki pačių projektų dar toli.
Ir 7-8 ha rezervinės teritorijos, kurią Uosto direkcija turėtų išnuomoti KKKT, klausimu labai smarkiai į priekį nepasistūmėta, dar tik rengiami žemėtvarkos projektai.
Vakar ministerijoje tartasi ir dėl visų kitų su šiuo objektu susijusių problemų, taip pat - ir dėl socialinio būsto iš šios teritorijos iškeltiems gyventojams. Teigiama, kad finansavimas šiam objektui jau seniai numatytas, tad problemų šiuo klausimu esą nekyla.
http://www.ve.lt/?data=2008-11-06&ru...&id=1225910616
Comment
-
Keleivių ir krovinių terminale - realūs darbai
Trečiadienį Susisiekimo ministerijoje vykusiame Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste priežiūros komiteto posėdyje aptarta statybos eiga.
Koncerno "Achemos grupė“ valdomos UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ vadovas Benediktas Petrauskas džiaugėsi, kad terminalo statybos projekte jau pradėti realūs darbai. Griaunami statybai trukdantys pastatai, trečiadienį paskelbtas ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstravimo rangovo parinkimo konkursas.
"Mums, kaip terminalo operatoriams, labai svarbu, kad kuo greičiau išsispręstų rezervinės uosto teritorijos panaudojimo klausimas ir būtų suformuotas vientisas maždaug 20 ha ploto sklypas, tada galėtų prasidėti terminalo infrastruktūros projektavimas“, - sakė B. Petrauskas.
Pasak jo, iki metų pabaigos Nemuno gatvėje turėtų būti nugriauti Klaipėdos savivaldybei ir Uosto direkcijai priklausantys pastatai, kurie trukdo geležinkelio viaduko rekonstrukcijai.
Komiteto posėdyje nuspręsta, kad dar gruodžio mėnesį bus surengtas šalia terminalo esančios Minijos ir Baltijos prospektų sankryžos rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų svarstymas. Projektuotojai yra pateikę 3 sankryžos rekonstrukcijos variantus – dviejų tipų tunelius ir estakadą. Priklausomai nuo varianto, sankryžos rekonstrukcija kainuotų 40-60 mln. litų.
Kartu vyksta ir terminalo krantinės bei pirso prie jos projektavimo darbai. Ekspertai atliko pradinio projekto analizę ir atrado trūkumų, kuriuos komitetas įpareigojo kuo greičiau pašalinti, kad būtų galima skelbti krantinės statybos rangovo konkursą. Numatyta, kad terminale vienu metu galės švartuotis iki trijų keltų arba kruizinių laivų.
Keleivių ir krovinių terminalas yra vienas stambiausių infrastruktūros projektų Lietuvoje. Kiek tiksliai bus investuota į terminalo statybą ir jo veiklai reikiamos kelių ir geležinkelių infrastruktūros rekonstrukciją, šiandien dar sunku paskaičiuoti. Terminalas yra įtrauktas į ES struktūrinių fondų finansuojamų objektų sąrašus. Dokumentuose numatyta, kad plečiant krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą Klaipėdos uoste 2007-2013 metais keturiolikai projektų siūloma suteikti bendrą 474 mln. litų ES paramą.
http://www.ve.lt/?data=2008-12-10&ru...rub=1190113119
pagaliau prasidės darbai
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJau ieško krovinių ir keleivių būsimajam terminalui
Vidmantas Matutis
Lietuvos tūkstantmečiui – 2009-iesiems žadėtas naujasis keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje bus pastatytas 2010 metų pabaigoje arba 2011 metų pradžioje. Jo statybos stringa dėl sunkiai rengiamų kai kurių projektų ir perimamų uosto rezervinių teritorijų.
Stringa dokumentų rengimas
Apie naujus statybos terminus prabilo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas. Jis nuolat dalyvauja prie Susisiekimo ministerijos įsteigtos šio terminalo statybos priežiūros grupės posėdžiuose, kurie vyksta kartą per mėnesį.
Paskutiniajame terminalo statybos priežiūros grupės posėdyje buvo akcentuota, kad jau šių metų rudenį gali būti pradėtos statyti terminalo krantinės. Manoma, kad statyba truks 24 mėnesius.
Jau baigiamas rengti ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos projektas. Statybos taip pat turėtų prasidėti šių metų rudenį, o baigtųsi 2010 metais.
Problemiškiausia yra Minijos gatvės ir Baltijos prospekto automobilių sankryžos su viaduku statyba. Neatsirado bendrovės, kuri norėtų rengti šios sankryžos projektą. Pakartotinai surengtas konkursas baigsis birželio 20 dieną. Jei bus pasirinkta projektuotojo kompanija, tikimasi, kad iki rudens bus parengtas projektas.
Sunkiai vyksta ir gyventojų iškeldinimas iš uosto rezervinės zonos. Terminalui statyti būtų prijungta apie 20 hektarų naujų teritorijų. Tose teritorijose yra ir privačių sklypų, ir neprivatizuotų teritorijų, ir gyventojų. Tariamasi, kad mieste bus statomas naujas daugiabutis, kur iš uosto rezervinės teritorijos būtų iškeldinti gyventojai. Kol neišspręsti teritoriniai reikalai, Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovė negali gauti sąvado tam, kad galėtų vykdyti projektavimo darbus.
Vokietijoje ieškojo partnerių
Nepaisant to, kad terminalas bus pastatytas tik po trejų metų, jau dabar svarstoma, kokios naujos keltų laivybos linijos į jį galėtų gabenti krovinius.
Prieš kurį laiką buvo teigiama, kad į naująjį terminalą iš Jūrų perkėlos galėtų būti permesta Klaipėdą ir Vokietijos Kylio uostą jungianti keltų laivybos linija. Tačiau vis labiau prabylama apie tai, kad į naująjį terminalą turėtų būti tiesiamos ir naujos keltų laivybos linijos.
„Būsimasis terminalas skirtas naujoms laivybos linijoms ir nekonkuruos su Jūrų perkėla. Jau dabar aktyviai ieškome laivybos partnerių“, - teigė B.Petrauskas.
Jis neseniai lankėsi Vokietijos Štralzundo, Rostoko ir Vismaro uostuose, kur domėjosi galimybėmis, kaip šie uostai galėtų priimti į Klaipėdą plaukiojantį keltą.
„Labiausiai patiko Rostoko galimybės. Organizavęs keltais gabenamų žmonių ir keleivių priėmimą nuo nulio, šiandien šis uostas, kurio krova panaši kaip ir Klaipėdoje, turi apie 60 procentų jūrų keltais gabenamų krovinių. Patiko ir pusiaukelėje tarp Rostoko ir Liubeko esantis sparčiai besivystantis Vismaras. Jį valdanti savivaldybė pernai nusprendė iki 2011 metų pastatyti modernų ro-ro terminalą“, - įspūdžiais dalijosi B.Petrauskas.
Pasigenda konkurencijos
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas taip pat mano, kad tarp Klaipėdos ir Rostoko galėtų būti atidaryta nauja keltų linija. Tą liniją galėtų aptarnauti ne dabar monopolį Klaipėdos uoste išlaikanti keltų laivybos kompanija „DFDS Lisco“, o kuri nors kita bendrovė.
Dabar Klaipėdos uoste pasigendama konkurencijos tarp laivybos linijų. Rostoko uosto administracijos Komunikacijų tarnybos atstovo Christian Hardt nuomone, jiems būtų labai naudinga, jei atsirastų nauja keltų laivybos linija į Klaipėdą. Pasiūlyta, kad dėl naujos linijos atidarymo geriausia būtų tartis su „Scandline“ kompanija.
Rostoko uostas turi labai geros patirties bendradarbiavime su skirtingomis keltų laivybos kompanijomis. Rostoką su Švedija, Latvija, Estija, Norvegija, Danija, kitais Vokietijos uostais ir Jungtinėmis Amerikos Valstijomis jungia laivybos kompanijų „Scandlines“, „TT-Line“, „Tallink“, „Finnlains“, „Norlines“, „UPM“ ir „Spliethof“ linijos. Jomis pernai gabenta 2,4 mln. keleivių ir daugiau kaip 16 mln. tonų krovinių. Į artimiausią Danijos Rothby uostą keltai plaukia 13 kartų per parą, kas dvi valandas. Automobilių iškrovimas ir pakrovimas trunka tik 15 minučių. Šia linija dažniausiai naudojasi lenkai, nuosavais automobiliais vykstantys į darbą Danijoje ir atgal.
www.kl.lt
08 06 16
Manau,tai keltų linijos atgaivinimas ir naujų linijų diegimas visam miestui būtų naudingas.Žinoma,jeigu kainos nebūtų kosminės,manau,būtų puikus turizmo skatinimo būdas.
Beje,prieš metus įdomumo dėlei buvo vandenynų geografijos dėstytojo paklausęs,kodėl buvo panakinta tiesioginė linija į Stokholmą.Atsakė - dėl nepalankaus vėjo.Neva per didelis pasipriešinimas gaunasi ;/
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąarba tavo destytojas visiskai bukas, arba labai megsta jumora
Bet čia jau OT gaunasi
Comment
-
-
Žmonės palieka uosto rezervinę teritoriją
2009 m. Sausio 13 d.
Jau netrukus ketinama pradėti dar vienos dalies gyventojų iškeldinimą iš rezervinės uosto teritorijos.
Pinigai - apie 3 mln. litų - iškeldinti Nemuno g. 75 ir 91 savivaldybės butuose gyvenančioms trylikai šeimų jau skirti. Iš viso šiuose dviejuose namuose yra 16 butų, tačiau trys negyvenami.
Gyventojai bus iškeldinami ir iš Nemuno g. 95 namo, kur yra šeši butai, tačiau su šiais žmonėmis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija derasi atskirai, nes šie būstai - privatūs.
Jau iškeldinti gyventojai iš Nemuno g. 147 namo, Šešupės g. 2, išpirkti Rusnės 13 namo butai, baigiamas projektas dėl žmonių iškėlimo iš Merkio g. 3 ir Minijos 92b.
Gyventojų iškeldinimas iš rezervinės uosto teritorijos susijęs su uosto infrastruktūros plėtra.
Giedrė NORVILAITĖ, ve.lt
http://www.ve.lt/?data=2009-01-13&ru...rub=1190113119
Comment
Comment