Terminale numatomi pirmieji žingsniai (4)
2009 m. Vasario 20 d.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą tikimasi pradėti statyti jau šiemet - gegužės pradžioje norima skelbti konkursą ir išrinkti rangovą, įrengsiantį krantines.
Pasak susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio, susipažinusio su planuojamojo terminalo reikalais, darbo tempas jo netenkina.
"Per daug žinybiškumo, ginčijamasi dėl nieko", - suinteresuotų institucijų nesusišnekėjimu stebėjosi E. Masiulis.
Vis dėlto pavyko sutarti šiokius tokius terminus - iki balandžio 15 d. turėtų būti parengtas krantinių projektas, o vėliau jos pradėtos statyti.
Terminalo atsiradimo terminas priklausys nuo to, kada bus patvirtintas teritorijos detalusis planas.
ve.lt
Tačiau, anot KAVA viršininko pavaduotojo Artūro Šulco, mokykla senojoje vietoje sėkmingai būtų galėjusi veikti dar bene dešimtmetį, nes dar neaišku, kada atsiras terminalas.
Kaip supratau trukdys, bet kam iškelti iš čia, jei dar nėra kur, ir ypač kai terminalas net nepradėtas. Juk tikrai galėjo dirbt ta mokykla, o kai prasidės statybos ir iškeldint.. o čia jau prieš kelis metus..
Tai, kad "Kruizinių laivų terminalas" jau seniai pastatytas. Jam priklausanti piliavietės teritorija po truputi plėtojama, jeigu neklystu, "Eikos ir Achemos" konsorciumo, kuris įsigijo "Klaipėdos Laivų Remonto" kontrolinį akcijų paketą. Daugiau informacijos apie "Kruzinių Laivų Terminalą" galima rasti adresu www.ports.lt
Tai, kad "Kruizinių laivų terminalas" jau seniai pastatytas. Jam priklausanti piliavietės teritorija po truputi plėtojama, jeigu neklystu, "Eikos ir Achemos" konsorciumo, kuris įsigijo "Klaipėdos Laivų Remonto" kontrolinį akcijų paketą. Daugiau informacijos apie "Kruzinių Laivų Terminalą" galima rasti adresu www.ports.lt
Mielas kolega , atverskite šios temos pirma puslapį.
Ir klausimų manau nebekils
Pirmasis puslapis "Keleivių ir krovinių terminalas", temos pavadinimas "Keleivių ir krovinių terminalas". Taip jis bus naudojamas ir kruiziniams laivams aptarnauti, tačiau "Kruizinių Laivų Terminas" yra vienas ir jis stovi Klaipėdos piliavietės teritorijoje.
Pirmasis puslapis "Keleivių ir krovinių terminalas", temos pavadinimas "Keleivių ir krovinių terminalas". Taip jis bus naudojamas ir kruiziniams laivams aptarnauti, tačiau "Kruizinių Laivų Terminas" yra vienas ir jis stovi Klaipėdos piliavietės teritorijoje.
Nu Negalejau Nepakomentuoti Tai Perskaityk Visa Tema Gal Ka Suprasi
Penktadienį Klaipėdoje įvyks oficiali geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos pradžios ceremonija. Šalia būsimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo pradedamas rekonstruoti geležinkelio mazgas turėtų duoti postūmį ir kitiems su terminalo statyba susijusiems projektams.
"Nors terminalo statybos procese dar nemažai kliūčių, svarbiausia yra tai, kad darbai jau pradėti“, - sakė koncerno "Achemos grupė“ narės UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas.
Sprendžiant šio projekto įgyvendinimo problemas labai aktyviai dalyvauja pats susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, kuris ir planuoja penktadienį statybų aikštelėje įkasti simbolinę kapsulę.
Geležinkelio viaduko rekonstrukciją vykdys bendrovių "Hidrostatyba“ ir "Viadukas“ susivienijimas.
Projekto įgyvendinimui numatyta 10,3 mln. litų. Iš jų 85 proc. sudarys Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo lėšos. Likusi dalis - "Lietuvos geležinkelių“ ir valstybės biudžeto lėšos.
Iki 2011 metų vidurio turi būti pailgintas esamas (statytas 1985 metais) ir pastatytas naujas 85 m ilgio viadukas. Po rekonstrukcijos traukinių eismas per viaduką vyks dviem kryptimis.
Taip pat šiuo metu Uosto direkcijos užsakymu yra vykdomi Keleivių ir krovinių terminalo krantinių rekonstrukcijos projektavimo darbai. Siekiant panaudoti dar šiems metams skiriamą Europos Sąjungos paramą - spartinamas ir iš terminalo vedančio Baltijos prospekto sankryžų projektavimas.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas, kartu su jo funkcionavimui būtina infrastruktūra, yra vienas stambiausių projektų Lietuvoje.
Comment