Dėl krizės atidėtas laivybos sezonas
Dėl lėšų stygiaus atidėtas laivybos sezonas Lietuvos vidaus vandenyse. Apie išgyvenimą galvojanti Vidaus vandens kelių direkcija ambicingus ir gražius planus atidėjo neribotam laikui.
Kovo pabaigoje turėjęs prasidėti laivybos sezonas vidaus vandenyse atidėtas mėnesiui. Šiais metais navigacijos sezonas ne tik prasidės vėliau, bet ir baigsis anksčiau. Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) vadovas Gintautas Labanauskas teigė, kad sezonas sutrumpės dėl finansinių sunkumų.
Neoficialiai kalbama, kad šiemet VVKD veiklai skirta pinigų suma bus daugiau nei du kartus mažesnė nei buvo skirta pernai. Ji net nesiekia tos sumos, kurios pernai reikėjo direkcijos darbuotojų atlyginimams.
„Dabar svarbiausias uždavinys - išlaikyti kolektyvą“, - kalbėjo G.Labanauskas.
Kol VVKD nepažymėjo Nemuno farvaterio, šia upe verslininkai negali plukdyti krovinių. Apie 50-60 tūkst. tonų krovinių per metus Nemunu perplukdančios „Kelių remonto grupės“ (KRG) generalinis direktorius Vidmantas Norkus teigė, kad bendrovė krovinius galėjo pradėti plukdyti nuo šio mėnesio pradžios.
Jau aišku, kad VVKD neribotam laikui turės atidėti kelias gražias idėjas.
Nemune neatsiras naujų maršrutų, neskraidys „Raketos“, prie upės nevyks tradiciniu tapęs renginys „Upės šventė“.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sezonas-212211
Dėl lėšų stygiaus atidėtas laivybos sezonas Lietuvos vidaus vandenyse. Apie išgyvenimą galvojanti Vidaus vandens kelių direkcija ambicingus ir gražius planus atidėjo neribotam laikui.
Kovo pabaigoje turėjęs prasidėti laivybos sezonas vidaus vandenyse atidėtas mėnesiui. Šiais metais navigacijos sezonas ne tik prasidės vėliau, bet ir baigsis anksčiau. Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) vadovas Gintautas Labanauskas teigė, kad sezonas sutrumpės dėl finansinių sunkumų.
Neoficialiai kalbama, kad šiemet VVKD veiklai skirta pinigų suma bus daugiau nei du kartus mažesnė nei buvo skirta pernai. Ji net nesiekia tos sumos, kurios pernai reikėjo direkcijos darbuotojų atlyginimams.
„Dabar svarbiausias uždavinys - išlaikyti kolektyvą“, - kalbėjo G.Labanauskas.
Kol VVKD nepažymėjo Nemuno farvaterio, šia upe verslininkai negali plukdyti krovinių. Apie 50-60 tūkst. tonų krovinių per metus Nemunu perplukdančios „Kelių remonto grupės“ (KRG) generalinis direktorius Vidmantas Norkus teigė, kad bendrovė krovinius galėjo pradėti plukdyti nuo šio mėnesio pradžios.
Jau aišku, kad VVKD neribotam laikui turės atidėti kelias gražias idėjas.
Nemune neatsiras naujų maršrutų, neskraidys „Raketos“, prie upės nevyks tradiciniu tapęs renginys „Upės šventė“.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sezonas-212211
Comment