Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    PATVINĘS NEMUNAS UŽLIEJO PRIEPLAUKAS
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...laukas-1084324

    Sustabdė keltus, apsėmė prieplaukas. Sako pirmą kartą per 4 metus. Negi čia tas lietus buvo didžiausias per tiek laiko? Lijo daug, bet ne tiek, kad daugiausiai per 4 metus.

    Comment


      Sekmadienis dar nėra 8 ryto - dirba ties Jurbarku kelios žemkasės, plaukia transporto laivai.
      Rimtai nusiteikę, statybose neteko matyt tokiu laiku

      Comment


        Vyriausybės planuose – iki 2024 m. atnaujinti krovininę laivybą Nemunu

        ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/vyriausybes-planuose-i...aivyba-nemunu/

        Comment


          „kauno dienos“ studijoje v. Vinokurovas atsako laivų šliuzo per kauno hes kritikams

          https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...tikams-1113043

          Comment


            Bręsta krovininės laivybos proveržis

            https://www.vz.lt/vvkd/2023/03/27/br...ybos-proverzis

            Comment


              Parašė mindo2a Rodyti pranešimą
              Bręsta krovininės laivybos proveržis

              https://www.vz.lt/vvkd/2023/03/27/br...ybos-proverzis
              Dideles ir svarbios naujienos.

              Comment


                Baigiant Nemuno tvarkymo projektą, planuose – jo aukštupis, Neris

                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz80TVzk2mN

                Comment


                  Vakarų ekspresas / Delfi.lt 2024.01.31
                  Laivas „Raketa“ plauks ir šiemet
                  Kauno VšĮ „Vandens kelias“, kuriai priklauso laivas „Raketa“, prezidentas Nerijus Šilgalis patenkintas: 2023-iaisiais pasiektas visų laikų keleivių plukdymo maršrutu Kaunas-Nida-Kaunas rekordas. Šiemet jis taip pat plauks šiuo maršrutu.
                  O laivo, kuris kursuotų iš Klaipėdos į Nidą, nebus ir šiemet. Kadangi pernai neliko lengvatų degalų akcizui, labai padidėjo kaštai, tad įmonė stabdo veiklos plėtrą. (...)
                  Pernai dėl vandens lygio Nemune nebuvo jokio nerimo. Metai buvo dėkingi tiek dėl oro sąlygų, tiek upės būklės atžvilgiu. Daug kas Nemune jau sutvarkyta. Laivas „Raketa“ tradiciškai į Nidą plaukė kiekvieną ketvirtadienį, penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį. 2023-iaisiais, palyginti su 2022-aisiais, buvo šiek tiek daugiau užsakomųjų reisų. (...)

                  Krante stovi dar vienas laivas, kurį buvo numatyta siųsti į Klaipėdą. Tačiau pernai prieš pat sezoną sužinota, kad naikinama akcizo lengvata laivų degalams, suprantama, dėl to padidėjo įmonės kaštai. Tad Klaipėdos laivui teks dar kiek palaukti, nes bilieto kaina būtų neadekvačiai aukšta. Vienas bilietas iki Klaipėdos būtų kainavęs vos ne 100 eurų. „Mes turime plukdyti 4,5-5,5 tūkst. keleivių, kad turėtume lėšų „Raketos“ įgulai ir einamajam remontui visą sezoną. (...)
                  Įmonės vadovas N.Šilgalis apgailestavo, kad lengvatos panaikinimas prie kiekvieno bilieto kainos prideda maždaug po 10 eurų. Vadinasi, šiemet bilietai dar brangs. Pernai, kai sužinota, kad neliks degalų akcizo lengvatos, didžioji dauguma bilietų buvo jau parduota.

                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nebus-95763543

                  Comment


                    Kaune į Nemuną bus nuleista didžiausia barža Baltijos šalyse

                    Barža gali talpinti iki 90 vienetų dvidešimties pėdų konteinerių.

                    „Poreikis plukdyti krovinius Nemune tarp Klaipėdos ir Kauno toks didelis, kad jau trūksta pajėgumų. Problema sprendžiama statant naujus laivus“, – teigiama Vidaus vandens kelių direkcijos pranešime.
                    Žiūrėkite daugiau: https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...-salyse/251424

                    Comment


                      Visai cool gaminys:



                      Didingas vaizdas – Kaune į Nemuną nuleista didžiausia Baltijos šalyse barža (lrytas.lt)
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Kiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
                        Grubiai 2'000 už kv m ? 75 m ilgio, 16 m pločio, apvaliai kad skaičiuotųsi imu kainą 2,4 mln
                        „Šiuo metu užsakymų turime dviems metams į priekį“, – džiaugėsi V.Vinokurovas. Sutvarkius formalumus naujoji barža po poros savaičių pradės darbą. Kelionė iš Kauno iki Klaipėdos užtrunka maždaug parą. Pastatyti baržą kainuoja kelis milijonus eurų, o ji atsiperka per 5-7 metus. Tuo tarpu pats laivas gali būti naudojamas net pusšimtį metų.
                        https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...barza-31880434
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Čia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
                          https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529

                          Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.

                          Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Čia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
                            https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529

                            Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.

                            Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.
                            8000 tonų yra kiek sveria maksimaliai pakrovus - gerokai daugiau nei mūsų (tikriausiai apie 2000 tonų? Tiksliai pasakyti negaliu nes kaip ir mini tik krovinių svorį (1800)?)

                            Bet kainos skirtumas greičiausiai iš to kur statyta - Malaizijoje gerokai daugiau laivų statyba užsiimama, ir gerokai pigesnė darbo jėga. Bet iš Malaizijos reikėtų tempti baržą per pusę pasaulio iki Lietuvos, ir kaina tikriausiai galų gale panaši išeitų.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Kiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
                              Suvirink pigiau, kas trukdo.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Kauno žiemos uostas (tolumoje Piliamiestis ir Brastos 10A ir 10B) ir Kauno (Marvelės) krovinių uostas.
                                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                Dordrechtas/Haarlemas
                                Nesebaras/Plovdivas
                                Kiolnas

                                Comment


                                  Rugpjūčio 30 dieną vyks memorandumo dėl vidaus laivybos uosto Jurbarke atkūrimo ir įveiklinimo pasirašymo ceremonija

                                  Upinio krovinių uosto Jurbarko mieste prie Nemuno išvystymas, tikimasi, galėtų tapti impulsu Jurbarko regione veikiančiai ekonominei zonai, atvertų naujas galimybes tolesnei laivybos plėtrai regione. Nemuno pritaikymas laivybai – vienas iš pagrindinių Susisiekimo ministerijos prioritetų vidaus vandens transporto srityje. Pernai baigus modernizuoti pagrindinį Lietuvos vandens kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, sukurtos tinkamos sąlygos krovininei laivybai Nemunu ištisus metus. Rugpjūčio pradžioje upine barža „Nemunas lines“ iš Jurbarko į Klaipėdos uostą pirmą kartą atplukdytas 1000 tonų grūdų krovinys.

                                  Comment


                                    Būtų įdomu atrasti kokios statistikos krovinių judėjimo Nemunu.

                                    Comment


                                      Nemoku įkelt fotkių tai įmetu taip

                                      Atskleidė, kokia ateitis galėtų laukti Jurbarko uosto (nuotraukos)

                                      https://jurbarkosviesa.lt/atskleide-...ZqtOPkEHCBdELA

                                      Comment


                                        Ačiū Delfi
                                        Iš viso per metus Nemunu perplukdyta 28 500 tūkst. tonų įvairių krovinių.

                                        AB „Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktorius Arūnas Strazdas: „Šiuo metu grūdus pastoviu reguliariu maršrutu Jurbarkas-Klaipėda gabename nuolat. Turime krovinių visiems metams į priekį, jei tik leis laivybos sąlygos Nemune. Planuojame pilnai naudoti Jurbarkas – Klaipėda kryptį, taip pat vyksta bandomieji gabenimai plukdant krovinius iš Klaipėdos į Kauną. Nors pakrauta barža nuo Jurbarko iki Klaipėdos plaukia 12-16 valandų, pastebėta, kad krovinių gabenimas vandens keliu kainuoja gerokai pigiau nei sunkvežimiais. Tokiam kiekiui [1000 t.] įprastu sausumos keliu pervežti reikėtų net 52 sunkvežimių.

                                        [...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.

                                        2023 m. Lietuvoje prikulta per 7 mln. tonų įvairių grūdų. Daugiau nei pusė, 4,15 mln. tonų, buvo eksportuota per Klaipėdos uostą. Lietuvos grūdų augintojų ir prekybininkų asociacija prognozuoja, kad šiemet Lietuvoje bus prikulta apie 7,4-7,5 mln. tonų javų, rapsų ir ankštinių kultūrų. Eksportuoti planuojama apie 5,3-5,5 mln. tonų grūdų.
                                        Laivyba Nemune didina apimtis. Svarbiausias mūsų šalies vandens kelias šiuo metu naudojamas ne tik pramoginei, bet ir krovininei laivybai. Didelę įtaką tam padarė ir tinkamos infrastruktūros sukūrimas, ir baržų pastatymas.

                                        Comment


                                          Atlikti topografiniai ir batimetriniai tyrimai Kauno marių šliuzo įrengimui
                                          https://www.linkedin.com/posts/uabap..._campaign=copy

                                          Comment

                                          Working...
                                          X