Šilutės uostelyje yra degalinė, nereikia niekur važiuoti, pernai rudenį pylėmės kurą . priplauki atitempia kuro padavimo žarną ir pripildo baką. Dėl kitų vietų negaliu pakomentuoti.
Sveiki,
birželio pradžioje planuoju plaukima asmeniniu laivu Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Norėjau paklausti gal kas plaukęs ar turi informacijos apie degalines ant vandens pakeliui. Blogiausiu atveju netoli upės. Pagal skaičiavimus pilno bako turėtų pakakti, tačiau gerai būtų žinoti kur galima pasipildyti, nes į abi puses tikrai nepakaks.
Taip pat gal kas žino ar yra galimybė įplaukti į Tilžę trumpam vizitui. Ar pakanka elektroninio leidimo ar reikia kažkokių papildomų dokumentų.
Taip pat gal kas jau yra plaukęs ir turi patarimų šiai kelionei. Į abi puses turėtų išeiti apie 800km su apsilankymu Klaipėdoj, Nidoj ir pasiplaukiojimais pajūry, tai visai nemaža ekspedicija
Gal galit parodyti koks laivas? Nuotraukų ir šiaip daugiau info. Labai įdomu.
Gal galit parodyti koks laivas? Nuotraukų ir šiaip daugiau info. Labai įdomu.
Nieko mandro. Esu plaukęs pripučiama valtele Druskininkai - Alytus, tai palikome 2 sraigtus prieš kokia 10 metų.
Šį kartą 6m kateriukas, 3l 140AG Mercruiser varikliukas. Grimzlė 66cm, tai tikiuosi nebus problemų ir niekur neužsirausiu. Kruisinant kuro sąnaudos apie 13l/h, bakas 200l. Pradėsiu pilnu baku, bus matyt kaip plaukia. Plaukia iki 60km/h bet tikiuosi pradžioj plaukt lėta eiga, o po to pagal galimybes apie 30-35km/h.
Planuoju keliauti 5 dienas pirmyn ir atgal su sustojimais, miegoti kur prišvartavęs kajutėje, pasiimti turistinę dujinę maisto gamybai, tikiuos didelių blogų nuotykių išvengti, kaip nors išgyventi.
Nieko mandro. Esu plaukęs pripučiama valtele Druskininkai - Alytus, tai palikome 2 sraigtus prieš kokia 10 metų.
Šį kartą 6m kateriukas, 3l 140AG Mercruiser varikliukas. Grimzlė 66cm, tai tikiuosi nebus problemų ir niekur neužsirausiu. Kruisinant kuro sąnaudos apie 13l/h, bakas 200l. Pradėsiu pilnu baku, bus matyt kaip plaukia. Plaukia iki 60km/h bet tikiuosi pradžioj plaukt lėta eiga, o po to pagal galimybes apie 30-35km/h.
Planuoju keliauti 5 dienas pirmyn ir atgal su sustojimais, miegoti kur prišvartavęs kajutėje, pasiimti turistinę dujinę maisto gamybai, tikiuos didelių blogų nuotykių išvengti, kaip nors išgyventi.
O, koks simpatiškas laivelis Net pavydžiu, manau viskas bus puiku ir labai laukiam įspūdžių!
Jau antrą sezoną nuo vasaros pradžios "Raketa" plukdys reguliariu maršrutiniu reisu Kaunas-Nida-Kaunas.
"Šiemet laivas "Raketa" yra atnaujintas: sumažintas variklio triukšmingumas, laivo salone sumontuota moderni kondicionavimo įranga ir kt. Keleiviai galės džiaugtis ne tik išskirtiniu maršrutu, bet ir komfortu laive. Praeitą sezoną laivas "Raketa" vykdė reguliarius maršrutus net ir hidrologinės sausros metu. Išlieka nerimas dėl pandemijos keliamų išsūkių, bet laikantis visų karantino rekomendacijų, tikimės ir šiemet vykdyti reguliarus maršrutus visą sezoną." – sako Nerijus Šilgalis, VšĮ Vandens kelias prezidentas.
Šių metų pavasarį VĮ Vidaus vandens kelių direkcija pradėjo istorinį Nemuno tvarkymo projektą " TEN-T kelio E 41 modernizavimas", po kurio apie 225 km ilgio upės vagą reguliuos ne mažiau 500 pastatytų naujų ar atnaujintų esamų hidrotechnikos statinių – bunų. Projekto pabaiga numatyta 2023 metais. Bus sudarytos palankios sąlygos Nemunu iki Kuršių marių naudotis krovininės, keleivinės, pramoginės laivybos tikslu visu navigacijos laikotarpiu. Tai esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemuno upe, įskaitant ir sausmečio laikotarpį.
Didelis darbas jau įvykdytas, rengiant projektą, užtikrinant finansavimą, įvykdant viešojo pirkimo procedūras. Šiuo metu jau turime visus statybos leidimus ir vykdome darbus. Dėl bunų poveikio bus ženkliai lengviau išlaikyti laivakelio projektinius matmenis net ir sausuoju metų laikotarpiu. Žemsiurbių pagalbos reikės, tačiau sąnašų valymo darbų kiekiai bus žymiai mažesni. Projekto investicijos 23 mln. Eur. Be PVM.
Direkcija pastebi, kad pradėjus Nemuno vagos tvarkymo projektą žaibiškai išaugo susidomėjimas naujais ir naudotais laivais. "Mes, Vidaus vandens kelių direkcija, džiaugiamės verslininkų optimizmu, iniciatyvumu. Džiugu, kad Nemunas vėl tampa traukos objektu, kad Kaunas pamažu atsisuka į savo istorine šaknis ir vėl jaučiame, kad esame paupio miestas. Kol kas krovininei ir keleivinei laivybai paruoštas vandens kelias nuo Kauno iki Atmatos žiočių, Šiemet jau pradėtas turistinę laivininkystę skatinantis naujas projektas tarp Lietuvos ir Lenkijos Nemuno aukštupyje – vandens kelias, jungiantis Lietuvą ir Lenkiją Augustavo kanalu ir Nemuno upe" – sako Vladimiras Vinokurovas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius.
Sveiki,
birželio pradžioje planuoju plaukima asmeniniu laivu Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Norėjau paklausti gal kas plaukęs ar turi informacijos apie degalines ant vandens pakeliui. Blogiausiu atveju netoli upės. Pagal skaičiavimus pilno bako turėtų pakakti, tačiau gerai būtų žinoti kur galima pasipildyti, nes į abi puses tikrai nepakaks.
Taip pat gal kas žino ar yra galimybė įplaukti į Tilžę trumpam vizitui. Ar pakanka elektroninio leidimo ar reikia kažkokių papildomų dokumentų.
Taip pat gal kas jau yra plaukęs ir turi patarimų šiai kelionei. Į abi puses turėtų išeiti apie 800km su apsilankymu Klaipėdoj, Nidoj ir pasiplaukiojimais pajūry, tai visai nemaža ekspedicija
Comment