Krovininę laivybą vidaus keliais galima į atskirą temą išskirti, arba palikti esamoje, jei ji ženkliai sumažės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Nebereikės registruoti mažų laivelių
Vyriausybės sprendimu Vidaus vandens laivų registre nebereikės registruoti jachtų, sportinių laivų, vandens dviračių ir irklinių valčių iki 6 metrų ilgio.
Taip pat nebereikės registruoti ir irklinių, turistinių plaustų iki 500 kg keliamosios galios. Tai registre sumažės keliasdešimt tūkstančių laivelių.
Comment
-
-
-
-
Straipsniukas Kauno dienoje 2017-01-19
Laivyba Nemune: dešimtys milijonų išmesta į balą
Marvelės krovininė prieplauka ir laivyba Nemunu, galinčios šaliai atnešti didžiulę naudą, toliau paliekamos merdėti. Specialistai baksnoja, kad dėl to kaltas ir Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) vadovų neveiklumas.
Dalį krovinių iki Klaipėdos jūrų uosto iš Kauno pradėjus plukdyti Nemunu, sumažėtų avaringumas, transporto spūstys, oro tarša ir kelių susidėvėjimas.
Tam panaudojant ES milijonus, Kaune pastatyta Marvelės krovininė prieplauka. Nuo pernai tarp Kauno ir Klaipėdos jau turėjo kursuoti krovininiai laivai. Bet taip nenutiko.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...-i-bala-792582
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKam priklauso ši barža, kad žiemoja Jurbarke?
Comment
Comment