Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaune į vandenį nuleista „Raketa“: bilieto kaina – įspūdinga
    Atnaujinta „Raketa“ gali plaukti ir netrukus plukdys keleivius iš Kauno į Nidą. Apie tai pranešta ketvirtadienį Vidaus vandens kelių direkcijos uoste nuleidus greitaeigį laivą į vandenį. Pirmasis jo reisas numatytas birželio 6-ąją...

    ...Planuojama, kad laivas iš Kauno į Nidą ir atgal plauks tris kartus per savaitę. Iš prieplaukos Raudondvario plente jis išplauks ketvirtadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais 9 valandą, iš Nidos - ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 15 valandą 30 minučių.

    Birželio mėnesį iki Joninių bilietas suaugusiajam kainuos 29 eurus, likusią vasaros dalį - 49 eurus. Kelionės į vieną pusę užtruks apie 4 valandas. Tokio tipo laivų greitis siekia apie 60–70 kilometrų per valandą...
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Maršrutu Kaunas-Vilkija plaukiantis laivas pasiruošė pirmajam reisui
      Birželio 1 dieną į pirmą reguliarų reisą Kaunas-Vilkija-Kaunas išplauks 100 vietų keleivinis laivas „Vilkija“, kuris plukdys ne tik iškylautojus, bet ir dviratininkus.

      Pranešime rašoma, kad laive „Vilkija“ telpa 100 žmonių ir 20 dviračių. Pakeliui bus stojama Kačerginėje ir Zapyškyje. Ateityje planuojama sustoti ir Paštuvoje. Kelionės metu keleiviai bus supažindinti su svarbesniais pakrantės objektais ir vietovėmis: sutvarkytu Pyplių piliakalniu, Sklandytojų kalva, Zapyškio Šv. Jono Krikštytojo bažnyčia, pasakojama kurortinių miestelių istorija. Plaukiantieji laivu galės išlipti norimoje pusiaukelės prieplaukoje, grįžti namo dviračiu, autobusu, pėsčiomis arba, sulaukę grįžtančio laivo, parplaukti atgal.

      „Vilkija“ kursuos kiekvieną šeštadienį ir sekmadienį. Laivas keleivių lauks Kaune, prie Vytauto Didžiojo bažnyčios esančioje prieplaukoje. Iš Kauno laivas išplauks 10.30 val. ir Vilkiją pasieks po 2,5 valandos...
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
        Studentas

        Comment


          Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

          Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
          Dar nėra pardavime, bet greit pasirodys.
          Visa info www.laivasraketa.lt

          Comment


            Nesutvarkius dokumentų, kateriui „Raketa“ dar nepavyko išplaukti
            Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ Kaune vis dar nepavyksta išplaukti su keleiviais, ketvirtadienį pranešė LNK žinios.

            Lietuvos transporto saugos administracija teigia, kad iš Kauno į Nidą kursuoti planuojančiam istoriniam laivui dėl klasės ypatumų reikia pateikti daugiau dokumentų, norint praeiti techninę apžiūrą...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Skaitau skaitau ir nesuprantu apie kokį dokumentą eina kalba. Panašu, kad reikalingas kažkoks sertifikatas, kad toks laivas gali plaukti ES šalyse? Nors jis jau plaukė prieš 8 metus, tai kaip ir turėjo panašų dokumentą. Dabar tik techninė apžiūra nauja ir gali plaukti? Plius dar visi leidimai keleiviams vežti (licencijos ir t.t.)

              Comment


                Nieko keisto, kad nesusitvarko su dokumentais. Kalbėjau su žmogumi, kuris turi laivą, po to kai leidimus, TA ir kitus dalykus žiūri nebe atskira institucija, o Lietuvos transporto saugos administracija, atsirado daugybė naujų problemų. Į daug ką žiūrima grynai formaliai, ne visi darbuotojai yra tinkamos kompetencijos.

                Comment


                  Gal problema ne popieriuose, o sovietinėse kuro sąnaudose?
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Gal problema ne popieriuose, o sovietinėse kuro sąnaudose?
                    Prie ko čia sanaudos?

                    Comment


                      Ekologija?

                      Comment


                        Nemanau, čia kaip auto- jei naujai pagamintas, tada jo turi būti EURO5 ar EURO6, o jei GAZ'iką turi tai TA praeini, jei taršos neviršiji, tai kuro sąnaudos tavo bėdos. Plaukioja gi tūkstančiai laivų pagamintų praeitame amžiuje. Net ir Kauno mariose abu didieji motorlaiviai panašaus amžiaus, ir 'Tolstojus" turbūt...

                        Comment


                          Aš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.

                          Comment


                            Parašė Austras Rodyti pranešimą
                            Aš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.
                            Iki Joninių 29 eur kaina lyg.

                            Autobusu 24 eur.

                            Kame čia kosminė kaina? Aš galvočiau, kad už tokią kainą reikėjo skubėti užsakyt, kad liktų.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Autobusu 24 eur.
                              Iki šiol galvojau, kad autobusu galėtų kainuoti kokia 10-15 €, pasirodo irgi kosmosas.
                              Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.

                              Comment


                                na jūs nelyginkit kratymosi autobusu ir plaukimo gražiausiomis Lietuvos vietomis, tiesiog nesulyginami dalykai kolegos. Abu su žmona plauktume ir už 30, ir už 50 eurų, nes tai PRAMOGA. Visai šeimai sutinku, kad 400 jau kosmosėlis, bet vaikai tokiai kelionei gal dar ir per maži. Esmė, kad TIKRAI bus, kas perka ir plaukia, ir ne visi tilps garantuoju

                                Comment


                                  Parašė senis Rodyti pranešimą
                                  Nemanau, čia kaip auto- jei naujai pagamintas, tada jo turi būti EURO5 ar EURO6, o jei GAZ'iką turi tai TA praeini, jei taršos neviršiji, tai kuro sąnaudos tavo bėdos. Plaukioja gi tūkstančiai laivų pagamintų praeitame amžiuje. Net ir Kauno mariose abu didieji motorlaiviai panašaus amžiaus, ir 'Tolstojus" turbūt...
                                  Vis tik verslo sėkmei tikrai yra skirtumas, ar laivas tame maršrute suvartoja cisterną kuro, ar tik pusę.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Vis tik verslo sėkmei tikrai yra skirtumas, ar laivas tame maršrute suvartoja cisterną kuro, ar tik pusę.
                                    Būtent, net jei laivas pilnai užpildytas 58 keleiviais, vien kuro sąnaudos į vieną pusę kainuoja 10 Eur žmogui. Panašios sąnaudos kaip vienam su automobiliu važiuoti iki pajūrio... Keista, kaip tokie atgyvenę aparatai praeina technines apžiūras ir atitinka ekologinius reikalavimus.

                                    Maksimalus laivo greitis – apie 70 km/val., o kruizinis – apie 60 km/val. 1150 AG variklis kelionei iš Kauno į Nidą ir atgal sudegins apie 1000 litrų dyzelino. Laivu galės plaukti 58 keleiviai ir 4 įgulos nariai – du kapitonai ir du mechanikai.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81254477
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.21, 11:10.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      na jūs nelyginkit kratymosi autobusu ir plaukimo gražiausiomis Lietuvos vietomis, tiesiog nesulyginami dalykai kolegos. Abu su žmona plauktume ir už 30, ir už 50 eurų, nes tai PRAMOGA. Visai šeimai sutinku, kad 400 jau kosmosėlis, bet vaikai tokiai kelionei gal dar ir per maži. Esmė, kad TIKRAI bus, kas perka ir plaukia, ir ne visi tilps garantuoju
                                      Vaikai tikrai tokiai kelionei nėra per maži. Aš pats dar būdamas vaikas plakiau Raketa ir išlikę neišdildomi prisiminimai. Bet tokios kainos net neleidžia susimastyti, kad savo vaikus galėčiau paplukdyti raketa. 400 vien bilietai, dar reikia iki Kauno važiuoti, o ir Nidoje pinigų reikės. Tai vienos dienos kelionė, liuosiai, 700 eur. Sorry...

                                      Comment


                                        R. Masiulis apie stringančius leidimus kateriui „Raketa“: svarbiausia saugumas
                                        Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ negaunant veiklai reikalingų valstybinių institucijų leidimų, susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad taip yra dėl saugumo reikalavimų.

                                        Kaip skelbta anksčiau, Transporto saugos administracija laivo savininkų reikalauja pateikti laivo klasę patvirtinantį sertifikatą, verslininkai tvirtina, kad Lietuvoje net nėra įmonės ar institucijos, kuri tokį sertifikatą teiktų.

                                        „Buvau informuotas, kad ne visi leidimai dar yra gauti šiam laivui ir saugumas yra svarbiausia. Matėme, kas vyko Rusijoje su lėktuvu, matėme Dunojuje, kas buvo su apvirtusiu laivu ir žuvusiais žmonėmis, matome, kokia yra sausra Lietuvoje ir kiek vandens upėse“, – žurnalistams ketvirtadienį sakė ministras...
                                        Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...augumas-919829
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          R. Masiulis apie stringančius leidimus kateriui „Raketa“: svarbiausia saugumas

                                          Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...augumas-919829
                                          Nelabai suprantu kuo susijęs "laivo klasę patvirtinantis sertifikatas" su saugumu (kas vyko Rusijoje su lėktuvu...) ir dar su sausra Lietuvoje... Tai jei nebus garantinio gylio tai ir neplauks. Prie ko čia sertifikatas? Ar jei bus sertifikatas tai galima bus ir per seklumas varyt?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X