Nežinau ar čia pataikiau, bet gal žinot kur galima būtų rasti žemėlapį su vandens keliais, lankytinom vietom kurias būtų galima pasiekti vandens keliais? Bei ar yra kokių elektroninių versijų į GPS sudiegti?
užfiksuotas įdomus momentas:
"raketos" žiemodavo arba krante, arba pakeltos ant baržos.
kadangi kaune nebuvo pakankamai galingo krano, iškėlimo/nuleidimo procedūra vykdavo klaipėdoje. nuotraukoje ir matosi, kad viena "raketa" vandenyje, o kita (prie krantinės) baržoje.
vilkikas 2 kartus metuose transportuodavo jas tarp kauno ir klaipėdos.
Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) ir UAB „Nemunas river line“ sutarė per metus pastatyti 10 krovininių laivų, pritaikytų laivybai Nemuno upe. Iki 2014 m. lapkričio 1 d. Kaune bus pastatyta Marvelės krovininė prieplauka.
Dar plačiau apie tas baržas ir visa kita oficialiame VVKD puslapyje: http://www.liwa.lt/lt/news/show/219
Susitarimą pasirašė VĮ VVKD generalinis direktorius Gintautas Labanauskas ir „Nemunas River Line“ direktorius Jonas Ragauskas. Jame akcentuojama, kad „Nemunas River Line“ yra suinteresuota vykdyti krovinių pervežimą Lietuvos vidaus vandenų keliais. Bendrovė ketina statyti savaeiges baržas arba nesavaeiges baržas su vilkikais.
...
Buvau prisižadėjęs, tai keliu 2012 nuotraukas iš ekskursijos KAUNAS-KULAUTUVA-KAUNAS laivu Tolstojus. Ekskursija įdomi, smagu paplaukioti, gaila, kad kasmet vis brangsta. Dar spėjom apžiūrėt Kulautuvos bažnytėlę prieš sudegimą. Deja jokių komentarų prie nuotraukų nebus ir jos ne iš eilės, nes nėra patogaus įrankio įkelti į forumą.
Beje, siūlau pakeisti skilties pavadinimą iš "Jūrų bei oro transportas" į "Vandens ir oro transportas", nes ne tik apie jūrą kalbam, o, kaip šitoj temoj, ir apie vidaus vandenis. Ir pats pavadinimas "vandens transportas" yra logiškesnis.
VĮ Vidaus vandens kelių direkcija informuoja, kad 2014 m. navigaciją valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliais numatoma pradėti balandžio 25 d.
Nemuno upėje ir Kuršių mariose, nuo Kauno iki Klaipėdos (281,9 km), vandens kelių farvateris bus paženklintas navigaciniais ženklais, iš jų ruožas Smalininkai–Klaipėda (181,1 km) – šviečiančiais ženklais.
VĮ Vidaus vandens kelių direkcija Nemune nuo Kauno iki Jurbarko sieks palaikyti 1,20 m, o Nemune ir Kuršių mariose nuo Jurbarko iki Klaipėdos – 1,50 m gylį.
Nors navigacijos sezono pradžia jau visai ant nosies – balandžio 25 d. – maršruto Kaunas – Nida – Kaunas perspektyvos tebėra miglotos. "Šiais metais planavome atgaivinti maršrutą, "Smiltynės perkėla" buvo numačiusi tam lėšų, prisidėti planavo ir Kauno bei Neringos savivaldybės. Tačiau, kad ir kaip būtų paradoksalu, nėra laivų", – dėstė VVKD atstovaujantis M.Šimkūnas.
"Maršrutas labai gražus, bet situacija – liūdna", – apgailestavo Alfredas Eitutis. Jo vadovaujama "Nemuno linija" ieško pirkėjų prieš kelerius metus nuo metalo laužo išgelbėtiems ir naujam gyvenimui prikeltiems laivams "Aistė" ir "Kristė", kurie 2010 m. su vėjeliu skrodė Nemuno vandenį nuo Kauno į Nidą ir atgal.
"Siūlėme ir valstybei įsigyti tuos laivus. Buvo rasta 5 mln. litų įsigyti laivą maršrutui Klaipėda – Nida, o šitam maršrutui, kuris, mano manymu, yra pagrindinis Lietuvoje vidaus vandenų maršrutas, pinigų nerandama", – nuoskaudos neslėpė verslininkas.
Nuo praėjusios savaitės kauniečiai ir miesto svečiai kviečiami plaukti laivu Nemuno maršrutu Kaunas--Kulautuva-Kaunas. Kiekvieną sekmadienį 12 val. laivas „Tolstojus" prie Vytauto Didžiojo bažnyčios esančios prieplaukos lauks visų norinčių turiningai praleisti savaitgalį.
Beja , kas pastebėjote , važiuojant alekstoto tiltu , kitaip Vytauto didžiojo tiltas dar , Nemune link santakos su Nerimi dirba žemsiurbės ir panaši technika. Pirmadienį ryte apie 6.45 buvo galingas kranas "prisišvartavęs" vos ne upės viduryje. Šiandieną jo nebuvo , buvo žemsiurbė.
Comment